JAMIN

Contactgegevens JAMIN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data JAMIN: address, phone, fax, email, website, opening hours

JAMIN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KLAVERBLADSTRAAT 7BJ; 3560; LUMMEN, België

Telefoon (phone): 13532304 (+32-13532304) 13532304 (+32-13532304)

Fax (fax): +32 (81) 219-29-28 +32 (81) 219-29-28

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) JAMIN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "JAMIN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "JAMIN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van JAMIN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen JAMIN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of JAMIN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees JAMIN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti JAMIN
Products information JAMIN

BTW identificatienummer (tax): BE09748138427
Ondernemingsnummer: 9277648925
Hoofdstad (capital): 693,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 827,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Producten die in JAMIN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Agences de publicit茅

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor JAMIN
(Get full report from official database of BE for JAMIN)

Aanvulling soorten activiteiten voor JAMIN
Addition kinds of activities for JAMIN

254200. Partities en armaturen, behalve hout | Partitions and fixtures, except wood
509402. Munten, medailles en trofeeën | Coins, medals, and trophies
24999909. Korenmaatregelen, hout | Grain measures, wood
27410100. Kunstkopie en posteruitgeverij | Art copy and poster publishing
33660101. Bussen en lagers, messing (niet gereinigd) | Bushings and bearings, brass (nonmachined)
37289909. R en d door fabrikanten, vliegtuigonderdelen en hulpapparatuur | R and d by manuf., aircraft parts and auxiliary equipment
59991001. Grafstenen, afgewerkt | Gravestones, finished
92249900. Brandbeveiliging, nv | Fire protection, nec
95120100. Natuurbeschermingsbureaus | Wildlife conservation agencies

Werken bij JAMIN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in JAMIN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor JAMIN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for JAMIN. Looking for open vacancies in other companies

  • WERKVOORBEREIDER - PLANNER (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: EXPERZA

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je verwerkt en analyseert de inkomende opdrachten, stelt de werkorders op en communiceert hierover met de collega’s (technisch/magazijn/administratie). Je beheert de werkplanning voor de techniekers en informeert hen over de uit te voeren werkzaamheden. Je zorgt voor een vlotte en correcte verwerking van de werkopdrachten, ter voorbereiding van een vlotte facturatie. Je volgt de materiaal noden van de techniekers en van de werkplaats op en verzorgt het inkoopproces.

  • Sociaal verpleegkundige of maatschappelijk assistent voor Pijnkliniek en vliegende ploeg (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Vacaturenummer: 5735 Locatie:ZNA Hoge Beuken in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: Sociale dienst – Patiëntenaspecten Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: vervangingscontract Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je zorgt voor het informeren, begeleiden, oriënteren, opvolgen en eventueel doorverwijzen van klanten door het toepassen van de gepaste methodieken (individuele gesprekken, huisbezoek, …), om een integrale hulpverlening op maat te bieden en de zelfredzaamheid van de klant te vergroten. In samenspraak met alle andere hulpverleners sta je in voor een kwalitatieve ontslag-begeleiding die binnen de beperkingen van de ziekenhuiscontext en de reële thuissituatie maximaal aanvaardbaar en haalbaar is voor de patiënt. Je verzekert sociaal-technische interventies zodat de rechten van patiënt worden uitgeput en voert de daarbij nodige sociaal administratieve formaliteiten uit. Je staat in voor het psychosociale welzijn van de patiënt en omgeving door de nodige eerstelijnsbegeleiding te geven. Deze worden geconfronteerd met veranderingen en beperkingen ten gevolge van ziekte en behandeling. Jouw gerichte begeleiding ondersteunt het verwerkingsproces en kan bijdragen aan de optimalisatie van de leefomstandigheden. Je verzorgt het administratieve werk teneinde de interne organisatie en de patiëntopvolging te bevorderen (verslaggeving in het sociaal-administratief klantdossier, registratie van gegevens (ontslagbegeleiding, aard van interventies, doorverwijzers, profiel hulpbehoevenden, …). Je bouwt netwerken op om goede doorverwijzingen en samenwerkingen te kunnen realiseren. Jij bent de brug tussen het ziekenhuis en de omgeving van de patiënt buiten het ziekenhuis. Dit vereist een vlot overleg en samenwerking met zowel interne als externe partners en een coördinerend optreden in individuele dossiers. Binnen ZNA zijn dit in de eerste plaats de collega’s van de sociale dienst, de interculturele bemiddelaars en de levensbeschouwelijke zorg, verpleging en artsen van de afdelingen waarvoor je verantwoordelijke bent. Buiten ZNA zijn dit o.m. mutualiteit, OCMW, huisarts, thuiszorg, mantelzorgers, schuldeisers, bewindvoerders, … Signaalfunctie: je signaleert beleidsgebonden aspecten en tendensen teneinde het beleid af te stemmen op patiëntenbelangen en noden en te sensibiliseren voor algemene maatschappelijke problemen. Je rapporteert aan het afdelingshoofd Patiëntenbegeleiding en valt onder de bevoegdheid van de directie patiëntenzorg. Nog vragen? Meer weten over de functie? Contacteer Anouk Schevernels, Paramedisch afdelingshoofd ZNA, via tel. 0470 40 22 74. Voel jij je aangesproken?

  • Verkoper Food (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Start People Dendermonde

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als verkoper - verkoopster in een drankenhandel, heb je volgende taken: Je staat in voor het ontvangen van de klanten en helpt hen bij vragen of producten. Je staat in voor de kassa en rekent correct af, rekening houdend met leeg goed. Je vult artikelen en dranken aan in de winkel en verpakt geschenken, maakt biermanden, ... Je staat in voor de algemene orde en netheid in de winkel.

  • Laborant (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: Start People Menen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor het zelfstandig uitvoeren van onderzoeken op diverse matrics (bodem, water, afval). Je kunt onder andere ingeschakeld worden voor extracties van bodem- en waterstalen. Daarnaast voeren wij ook scheikundige analyses uit zoals bv. BOD, COD, zwevende stoffen, stikstof, zware metalen, ... Je komt ook in aanraking met verschillende analysetechnieken (GC, ICP, ...). Klinken deze begrippen jou vertrouwd in de oren, dan is de job van laborant iets voor jou!

  • Monteur Sprinklers (KORTESSEM)

    Regio: KORTESSEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Monteur van Sprinklers sta je in voor: Het installeren van automatische blusinstallaties op diverse werven in België Frankrijk en Nederland. Het werken volgens plan. Het lassen van leidingen. Het werken in een 4-dagen stelsel (10u/dag van maandag t.e.m. donderdag)

  • Huishoudhulp Bree (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: PUUUR BREE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • STUDENT Barman (20u/week) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Camping Campina / BVBA Dageraad 16

    Type: Studentenjob

    In onze brasserie, gelegen op de Dageraadplaats, zijn wij op zoek naar een positief en enthousiast persoon om ons team te versterken. Je neemt de bestellingen op, je staat in voor het serveren van de gerechten en dranken. Je ruimt de tafels af en dekt ze in. Je zorgt voor de bediening zowel aan de bar, in de zaal als op het terras.

  • Verkoper Proximus Center (Brussel) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Proximus

    Type: Vaste Job

    Wil je graag werken voor een bedrijf in beweging? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Leer onze Proximus groep maar vooral ook het Proximus-merk waar jij op zal werken, hier al wat beter kennen. Als grootste nationale speler op de telecom/ICT-markt is het onze eerste prioriteit om residentiële en professionele klanten altijd en overal met elkaar te laten communiceren, dus ook jou en je omgeving! Onze Consumer Business Unit (CBU) en Enterprise Business Unit (EBU) bieden de residentiële en professionele Proximus klanten een uitstekende service op maat en vormen zo het kloppend hart van ons bedrijf. We staan resoluut achter onze producten: vaste & mobiele telefonie, ICT oplossingen, internetten (3G,4G), cloud computing, FON spot, mobiel betalen, digitale televisie, ... Onze passie? Actief en respectvol luisteren naar onze klanten en hen doeltreffende totaaloplossingen aanbieden op maat van hun specifieke behoeften. In een Proximus Center ben je altijd omringd door een jong, gemotiveerd en professioneel verkoopsteam dat onze klanten ontvangt om hen een uitstekende klantenservice en -ervaring te bieden en de beste oplossing op maat te verkopen. En dat team zoekt nu een nieuwe collega! Je krijgt stimulerende objectieven die je sterke inzet naar verkoop en dienstverlening aan de klanten belonen. Je werkt samen met dynamische collega's die met hun meest uiteenlopende know-how, jouw kennis en ervaring doen groeien. Je werkt graag in een variabel uurrooster en je vindt het niet erg om regelmatig op zaterdag te werken.

  • Supply Chain Coordinator (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Mainfreight Belgium

    Type: Vaste Job

    Mainfreight is een sterke wereldwijde innovatieve logistieke dienstverlener met vestigingen in Nieuw-Zeeland, Australië, Amerika, Azië en Europa. Ons team in Europa bestaat uit meer dan 2000 team members, maar vraag het aan onze mensen en ze zullen vertellen dat we één grote familie zijn. Passie en teamwork zitten in ons DNA. Om de uitbreiding van onze logistieke activiteiten op te vangen, gaan we op zoek naar een gedreven Supply Chain Coordinator. https://careers.mainfreight.com/be/job/supply-chain-coordinator-3/ Als Supply Chain Coordinator zie je het als een uitdaging om alle logistieke processen omtrent onze warehouse activiteiten zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, en telkens weer te verbeteren. Je speelt snel in op veranderingen en durft hierin de juiste beslissingen te nemen. Naast het behartigen van de verschillende belangen, schakel je snel, leg je de juiste prioriteiten en weet je het overzicht te behouden. Dit is een veelzijdige rol waarin geen dag hetzelfde is! Dit ga je doen: Je wordt ingeschakeld als SPOC: je bent de beheerder van de relatie met de klant; Je zet nieuwe projecten op met de klant, en begeleidt de implementatie van A tot Z; Samen met de operationele en administratieve teams sta je in voor het behalen van productiviteits- en kwaliteitsdoelstellingen; Samen met de supervisor administratie ben je verantwoordelijk voor de facturatie aan de klant, en de opvolging ervan; Je zorgt ervoor dat contractuele afspraken worden nagekomen; Je coacht, motiveert en stuurt team members aan; Je werkt goed samen met je eigen en andere teams; Je streeft een gezonde, veilige en plezierige werkplek na voor iedereen; Je rapporteert aan de Branch Manager.

  • Commerciële medewerker binnendienst Tsjechisch / Slowaaks (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: BRACHOT-HERMANT N.V.

    Type: Vaste Job

    Je bent het eerste contact voor onze buitendienst en staat hen bij in het noteren van bestellingen en opmaken van facturen In het depot ga je op zoek naar het juiste product en je stemt af met de logistiek volgens de noden van de klant Je staat ook klanten te woord in onze toonzaal en je geeft hen een woordje uitleg Je benadert je klantenportefeuille proactief met nieuwe producten en promoties Je bent servicegericht en werkt ordelijk en gestructureerd.

  • STAGIAIR OFFICE MANAGEMENT (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: BESTSELLER BELGIUM

    Type: Leercontract

    BESTSELLER is een door waarden gedreven familiebedrijf met een duidelijke visie: we brengen de nieuwste modetrends naar een breed publiek, betaalbaar en van de beste kwaliteit. Met meer dan 3000 shops in 38 landen en zo’n 15000 werknemers, plaatst Bestseller zich tussen de leiders binnen de branche. JACK & JONES, één van de merken van BESTSELLER, staat garant voor modieuze en betaalbare mannenkledij, met een goede fit en innovatieve materialen. De vijf verschillende collecties ORIGINALS by JACK & JONES, CORE by JACK & JONES, PREMIUM by JACK & JONES, JACK & JONES TECH en JACK & JONES VINTAGE CLOTHING, sluiten aan bij de leefwereld van elk type man. JACK & JONES kent dan ook een enorme groei. Wij bieden je een leerrijke stage aan als office medewerker in ons kantoor te Antwerpen. Tijdens deze stage zal je ons retail team ondersteunen in allerlei administratieve taken. Er is zeker en vast de mogelijkheid om de taalvaardigheid (Frans & Engels) uit te breiden gedurende de stage. TAKENPAKKET • Inkomende en uitgaande post verwerken • Opmaken power points • Teksten vertalen • Het retail team ondersteunen bij allerlei administratieve taken • De kalender en agenda van het retail team beheren • Uitwerken van projecten

  • Flexi Zaalmedewerker - Pizza Hut Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Pizza Hut België

    Type: Flexijob

    Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van de gasten. Je zorgt voor een uitstekende bediening van onze gasten. Je behandelt de telefonische bestellingen. Je bent verantwoordelijk voor de bevoorrading van de verschillende werkstations. Je staat in voor het onderhoud van de zaal en het sanitair. Je bent verantwoordelijk voor de opening en de sluiting van de zaal.

Zoek naar antwoorden van JAMIN in sociale netwerken
Look for responds of JAMIN in social networks

Lees alle opmerkingen voor JAMIN. Laat een reactie achter voor JAMIN. JAMIN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for JAMIN. Leave a respond for JAMIN. JAMIN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie JAMIN op de google maps. Adres en contacten JAMIN
Location of JAMIN on the google maps. Address and contacts of JAMIN

Andere gerelateerde bedrijven als come JAMIN JAMIN: BBC ECOLE P 1 ANDERLECHT | VAN RANST | Lotus Print BVBA | CLICK | Badhuis

Other related companies as JAMIN: BBC ECOLE P 1 ANDERLECHT | VAN RANST | Lotus Print BVBA | CLICK | Badhuis

JAMIN is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is JAMIN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09748138427. Het bedrijf JAMIN bevindt zich op het adres: KLAVERBLADSTRAAT 7BJ; 3560; LUMMEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 693,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 827,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Agences de publicit茅. Producten gemaakt in JAMIN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van JAMIN is Automobielbedrijven en benzinestations, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van JAMIN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van JAMIN, openstaande posities, locatie van JAMIN op de kaart.

JAMIN is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is JAMIN, company assigned to the tax number BE09748138427. The company JAMIN is located at the address: KLAVERBLADSTRAAT 7BJ; 3560; LUMMEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 693,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 827,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Agences de publicit茅. Products created in JAMIN were not found.
The main activity of JAMIN is Automotive Dealers and Gasoline Service Stations, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of JAMIN is not available. You also can look at reviews of JAMIN, open positions, location of JAMIN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over JAMIN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf JAMIN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about JAMIN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company JAMIN, employees, financial statistics.