ELKA EUROPE

Contactgegevens ELKA EUROPE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ELKA EUROPE: address, phone, fax, email, website, opening hours

ELKA EUROPE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): AVENUE LOUISE 326B12; 1050; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 26400677 (+32-26400677) 26400677 (+32-26400677)

Fax (fax): +32 (59) 534-75-83 +32 (59) 534-75-83

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ELKA EUROPE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ELKA EUROPE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ELKA EUROPE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ELKA EUROPE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ELKA EUROPE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ELKA EUROPE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ELKA EUROPE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ELKA EUROPE
Products information ELKA EUROPE

BTW identificatienummer (tax): BE04997650146
Ondernemingsnummer: 3103332519
Hoofdstad (capital): 515,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 148,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2010

Services: Agents de Fr锚t.

Product categorie (product category): Agences d'exp茅dition

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ELKA EUROPE
(Get full report from official database of BE for ELKA EUROPE)

Aanvulling soorten activiteiten voor ELKA EUROPE
Addition kinds of activities for ELKA EUROPE

2732. Boeken afdrukken | Book printing
20269900. Vloeimelk, nec | Fluid milk, nec
24369903. Fineer voorraad, naaldhout | Veneer stock, softwood
25110101. Bed frames, behalve water bed frames: hout | Bed frames, except water bed frames: wood
31310100. Boot en schoen accessoires | Boot and shoe accessories
32419904. Pozzolana cement | Pozzolana cement
50630100. Transformatoren en transmissieapparatuur | Transformers and transmission equipment
92240400. Brandbescherming, niveau van overheid | Fire protection, level of government

Werken bij ELKA EUROPE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ELKA EUROPE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ELKA EUROPE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ELKA EUROPE. Looking for open vacancies in other companies

  • Verpleegkundige (deeltijds) woonzorgcentrum Mariëndal (OVERIJSE)

    Regio: OVERIJSE

    Bedrijf: Woonzorgcentrum Mariëndal

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Als verpleegkundige sta je samen met je team in voor de uitvoering van de verplegende en verzorgende opdrachten in het woonzorgcentrum. Je behartigt het dagelijks welzijn van de bewoners en verzekert hen een aangenaam en comfortabel verblijf.

  • Orderpicker m/v 2 ploegen bij Estée Lauder in Oevel (OEVEL)

    Regio: OEVEL

    Bedrijf: Start People Geel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Estée Lauder zoekt orderpickers: Altijd al in de cosmetische sector willen werken? Kies dan zeker voor een job bij ESTEE LAUDER !! Je staat in voor: Het klaarmaken van bestellingen De pakketten van de juiste labels voorzien Het verzendklaar maken van de pakketten Het ordelijk en net verpakken van de producten Werken met verschillende computersystemen en scanners Het sorteren van afval- en restproducten Je bent stressbestendig Het product labelen naar wens van de klant Nauwkeurig en zorgvuldig werken is een must Je werkt steeds veilig en helpt collega's veilig te werken Wat houdt het sollicitatietraject precies in? 1. Allereerst stellen we in de pre-screening enkele vragen om te weten te komen of je voldoet aan de basisvoorwaarden voor een job bij Estée Lauder. 2. Daarna doorloop je een e-learning waarin je informatie krijgt over Estee Lauder en jouw toekomstige job. Neem deze aandachtig door, want nadat je deze presentatie hebt doorlopen, vragen we jou om meerkeuzevragen te beantwoorden. 3. Na een positieve e-learning zal je een e-testing doorlopen waar praktische vragen worden gesteld inzake je tewerkstelling bij Estée Lauder. Na het positief doorlopen van deze stappen kan je jezelf inplannen voor een infosessie op het inhouse kantoor van Estee Lauder. Tijdens dit gesprek krijg je nog meer informatie over Estee Lauder en peilen we naar jouw motivatie.

  • Commercieel bediende export (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: ADECCO EXPERTS Z-VLAANDEREN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zoeken een commercieel bediende voor de exportmarkten voor een bedrijf regio Avelgem. De functie bestaat erin om voor een deel van de klantenportefeuille: De sales manager te ondersteunen door het aanleveren van de nodige informatie voor zijn klantenbezoeken (omzetgegevens, prijzen,…); deze gegevens zijn vlot beschikbaar via het SAP systeem Het aanmaken, coördineren en opvolgen van de offertes aan de klanten in samenspraak met de salesmanager (prijzen, stalenmateriaal, folders, leveringsvoorwaarden,…) Orderintake (inbrengen in het SAP systeem), up-to-date houden van de klantenfiches, controle van de stockposities, orderbevestiging aan de klant Het opvolgen van de leveringstermijnen Het checken van de openstaande vorderingen Het geven van instructies aan de dienst verzendingen voor transport Alle communicatie met de klant over zijn orders, eventuele klachten en vragen Je volgt de klanten op, verwerkt de orders en staat borg voor een vlotte samenwerking met externe verkoop, productieplanning, transportafdeling en credit control

  • Zinkwerker (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de job als zinkwerker: ben je verantwoordelijk voor het plaatsen van hanggoten en het solderen van zink herstellen en/of vernieuwen van deklijsten en dakgoten op maat behoren tot je taak heb je ervaring in het plaatsen en solderen van standaard hwa's bak- en mastgoten repareren en/of vernieuwen van het zinkwerk voor dakkapellen behoren tot je taak heb je ervaring in het verwerken van diverse materialen waaronder koper en zink.

  • Allround medewerker (ZUTENDAAL)

    Regio: ZUTENDAAL

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent actief in de opbouw van woningelementen. Hierbij sta je in voor de voorbereiding in de productiehal. Jouw takenpakket bestaat uit: - elektriciteitswerken - plaatsing van sanitairinstallatie - vloeren en plaatsen van gyprocwanden, gevelbekleding,... - algemene metaalbewerking - productie van ramen en deuren ...

  • Ketellassers / voltijds dagdienst / Rotselaar (ROTSELAAR)

    Regio: ROTSELAAR

    Bedrijf: Synergie Aarschot Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant te Rotselaar, actief in complexe ketel- en apparatenbouw, plaatbewerking, verspaning en lascomponenten is op zoek naar ketellassers. Takenpakket: Aflassen van samengestelde bestanddelen volgens de opgelegde lasvoorschriften.

  • Evenement medewerker (Student) 16/09 (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: XTRA INTERIM GEEL

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant zijn we op zoek naar twee Evenement medewerkers die graag de handen uit de mouwen steken. Samen met je teamgenoten sta je in voor het afbreken van het parcours voor de Brico-cross veldrit in Geraardsbergen. Dit zijn al een aantal taken waar je verantwoordelijk voor bent: -banners afhalen -vlaggen naar beneden halen -weghalen van reclame -...

  • Accountant / Dossierbeheerder - Focus op adviesverlening! (BRASSCHAAT)

    Regio: BRASSCHAAT

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Een accountantskantoor in Brasschaat is al sinds 1996 een financiële dienstverlener waar eenmanszaken, vrije beroepers en (internationale) KMO's beroep op kunnen doen inzake hun accounting, fiscale en juridische vraagstukken. Ze verrichten niet enkel het pure cijferwerk maar leggen eerder een sterke focus op het adviserend aspect binnen de Accountancy. Momenteel zijn ze werkzaam met ongeveer 25 medewerkers vanuit hun mooi en modern pand maar zijn dringend op zoek naar versterking van dit team. Accountant / Dossierbeheerder - Taken Na je inwerkperiode werk je zelfstandig je eigen dossiers van A tot Z af. Dit gebeurt ook wel eens op locatie bij de klant maar voornamelijk op kantoor. Je hebt een sterk adviserende functie naar je klanten. Je verwerkt hun boekhoudkundige en fiscale cijfers naar optimaal en doelgericht advies. De junior accountants binnen het kantoor rekenen op jouw begeleiding. Je overziet ook hun werkzaamheden en stuurt bij waar nodig.

  • Financieel Analist (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: MARTENS & BRIJS

    Type: Vaste Job

    Je houdt de vinger aan de pols bij onze dochterondernemingen. Hierbij kijk je met een kritisch oog naar hun financiële resultaten. Je beoordeelt deze op volledigheid en nauwkeurigheid. Je bent voortdurend waakzaam en je anticipeert op mogelijke problemen. Je stelt hierbij kritische vragen. Verder zorg jij er voor dat de dochterondernemingen tijdig rapporteren. Hierbij voorzie jij de nodige opleidingen en schrijf jij procedures uit voor de dochterondernemingen, zodat zij op een uniforme en gestroomlijnde manier de nodige rapportages en consolidaties kunnen voorzien. Je staat de Manager, de Algemene Boekhouding en de Dienst Rapportage bij als het gaat over consolidatie van de groepsresultaten. Je helpt mee aan de voorbereidingen van de maandelijkse LVD managementrapportering en de driemaandelijkse Raad van Bestuur. Je kent de dossiers tot in de puntjes en kan snel schakelen bij vragen. De selectie en de implementatie van een nieuwe rapportagesoftware rond consolidatie en financiën is volop aan de gang. Je hebt geen schrik om je schouders hieronder te steken en mee na te denken om dit project te optimaliseren. Je houdt je bezig met de voorbereiding en de budgettering van de investeringsaanvragen. Per project voorzie je een overzicht van de kredieten, de uitgaven en de budgetteringen. Waar nodig spring je bij in financiële en boekhoudkundige projecten van de collega’s. Je ondersteunt hen ook bij dagelijkse taken. Je zal in deze rol ook de nodige opleiding en ondersteuning krijgen zodat jij op termijn back-up bent bij managementrapportage en kostenberekeningen van LVD. In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de Financieel Directeur.

  • zorgkundige maand 75% (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als zorgkundige interim zal je samen met de zorgkundigen en de verpleegkundigen instaan voor de dagdagelijkse taken van het woonzorgcentrum. Zoals de hygiënische verzorging, helpen bij innemen medicatie,... 

  • HOOFD PROJECTLEIDER BOUW GROTE PROJECTEN ANTWERPEN (VAST OF FREELANCE) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: People 4 Projects

    Type: Zelfstandige activiteit

    De Hoofd Projectleider Bouw Grote Projecten is verantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende bouwprojecten op zowel technisch als financieel vlak en dit steeds in overleg met de opdrachtgever, de ontwerpers en de projectleider. Je belangrijkste taken zijn: Streven naar een permanente optimalisatie van toegewezen projecten. Zorgen voor een langdurige klantenbinding door de geleverde kwaliteit en service. Contractanalyse en vastleggen van de projectdoelstellingen. Verantwoordelijk voor het overzien van de opmaak van meer- en minderwerkcalculaties. Verantwoordelijk voor de uitvoering van de bouwopdracht: de werkvoorbereiding, de instructies aan en afspraken met personeel en onderaannemers, en de controle van de werken. Verantwoordelijk voor alle activiteiten d.m.v. regelmatige projectbesprekingen tijdens de planningsfase en de uitvoering. Vastleggen van taakverdeling voor projectmedewerkers. Leiden en sturen van alle planningsgesprekken met alle betrokken partijen. Leiden van projectbesprekingen met bouwheer, architect en studiebureaus. Opvolging en bewaking van de projectplanning en het opleveringsproces i.s.m. de projectleider. Verantwoordelijk voor het beheer van alle (contractuele) documenten betreffende wettelijke, financiële, veiligheidstechnische en kwaliteitsvoorwaarden. In overleg met de projectleider zelfstandig onderhandelen met de opdrachtgever betreffende contractuele voorwaarden. Zorgen voor een technische en financiële beoordeling van de offertes van onderaannemers en leveranciers, en voor de tijdige opstelling en afsluiting van onderaannemerovereenkomsten en leverancierscontracten in overleg met de projectleider en de inkoopdienst. Aansturen van de werfleiding, inkopers en projectmedewerkers op vlak van contractvoorwaarden, deadlines, budget, kwaliteit, veiligheid, milieubescherming, ... Waken over de rechtzetting van gebreken voor en na de oplevering. Verantwoordelijk voor het budgetbeheer en de projectresultaten en voor een tijdige en correcte rapportering i.s.m. de technische controller. Dagelijks overleg met de werfleider(s) en voortdurend toezicht op de uitvoering van hun taken. Controleren en coördineren plannen architectuur vs. stabiliteit vs. technieken vs. prefab vs. onderaannemers. Actieve implementatie van het Corporate Design van het concern op de werf en eerste aanspreekpunt voor derden. Medewerkers informeren over concernstrategie, doelstellingen en communicatie. Stimuleren van teamwork . Ondersteunen bij de planning en selectie van personeel. Op regelmatige basis medewerkersgesprekken voeren. Waarborgen van de afdelingsdoelstellingen en individuele doelstellingen (KPI's). Proactief leiden van de medewerkers in het (project)team door middel van coaching en ontwikkeling.

  • Business & ICT Consulting - Analyst with Technical Background (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are actively looking for an Analyst with technical background.      Mission As analyst you will be working on the further evolution of supply chain related applications as well as propagating the solution within the group Knowledge of supply chain and the production steps within the steelmaking process are added values You are able to capture new needs / functionality through documentation, legacy applications and/or interaction with the client / business To capture all this in a detailed document, analyze it and be able to translate this into user-stories You are the contact for business and able to supply new IT solutions supporting and/or optimizing the business processes You have a general knowledge of a wide range of technologies and methodologies. In a first phase this will be concentrated around : C#, VB.NET, Angular, HTML, WPF, WCF, Entitiy Framework, SQLServer, XML,TFS, OO, Visual Studio, ... You can inspire developers and make the team work optimally Over time you will be able to lead projects and decide on the correct priorities You know the principles of the Agile / Scrum methodology It is possible you will be a member of a "guard-duty" team   Profile You are an analyst with a pragmatic approach You see yourself functioning in an industrial environment You are up-to-date concerning the new trends in software development and are eager to continuously widen your competences You are receptive for new knowledge and ideas, even outside your knowledge-domain You are able to think creatively and out-of-the box while providing solutions You are stress resistent You have good social skills and able to fluently integrate into new and existing teams Experience: Intermediate Languages: Dutch and your English is at a professional level (proficiency in reading, writing and speaking) Requested technical skills: C#, VB.NET, Angular, HTML, WPF, WCF, Entitiy Framework, SQLServer, XML,TFS, OO, Visual Studio... Desired: You know the principles of the Agile / Scrum methodology   Start mission, duration November 2018, long mission  Location Gent, Zelzate

Zoek naar antwoorden van ELKA EUROPE in sociale netwerken
Look for responds of ELKA EUROPE in social networks

Lees alle opmerkingen voor ELKA EUROPE. Laat een reactie achter voor ELKA EUROPE. ELKA EUROPE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ELKA EUROPE. Leave a respond for ELKA EUROPE. ELKA EUROPE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ELKA EUROPE op de google maps. Adres en contacten ELKA EUROPE
Location of ELKA EUROPE on the google maps. Address and contacts of ELKA EUROPE

Andere gerelateerde bedrijven als come ELKA EUROPE ELKA EUROPE: PARKING WILTCHER'S | FRANS DECLERCK | ANDRE COCQUYT | RENE VERGOTE | N.E.T.G.

Other related companies as ELKA EUROPE: PARKING WILTCHER'S | FRANS DECLERCK | ANDRE COCQUYT | RENE VERGOTE | N.E.T.G.

ELKA EUROPE is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ELKA EUROPE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04997650146. Het bedrijf ELKA EUROPE bevindt zich op het adres: AVENUE LOUISE 326B12; 1050; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 515,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 148,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Agences d'exp茅dition. Lijst met producten zijn Services: Agents de Fr锚t..
De hoofdactiviteit van ELKA EUROPE is Lokale en Suburbane Transit en Interurban Highway Passenger Transportation, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ELKA EUROPE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ELKA EUROPE, openstaande posities, locatie van ELKA EUROPE op de kaart.

ELKA EUROPE is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is ELKA EUROPE, company assigned to the tax number BE04997650146. The company ELKA EUROPE is located at the address: AVENUE LOUISE 326B12; 1050; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 515,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 148,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Agences d'exp茅dition. List of products are Services: Agents de Fr锚t..
The main activity of ELKA EUROPE is Local and Suburban Transit and Interurban Highway Passenger Transportation , including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of ELKA EUROPE is not available. You also can look at reviews of ELKA EUROPE, open positions, location of ELKA EUROPE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ELKA EUROPE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ELKA EUROPE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ELKA EUROPE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ELKA EUROPE, employees, financial statistics.