DE GANCK CHRIS

Contactgegevens DE GANCK CHRIS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DE GANCK CHRIS: address, phone, fax, email, website, opening hours

DE GANCK CHRIS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KONING LEOPOLD II-LAAN 95; 9000; GENT-CENTRUM, België

Telefoon (phone): 92229293 (+32-92229293) 92229293 (+32-92229293)

Fax (fax): +32 (81) 219-29-28 +32 (81) 219-29-28

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DE GANCK CHRIS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DE GANCK CHRIS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DE GANCK CHRIS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DE GANCK CHRIS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DE GANCK CHRIS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DE GANCK CHRIS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DE GANCK CHRIS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DE GANCK CHRIS
Products information DE GANCK CHRIS

BTW identificatienummer (tax): BE09748138427
Ondernemingsnummer: 9277648925
Hoofdstad (capital): 693,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 827,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Producten die in DE GANCK CHRIS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs; Balie van Gent

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DE GANCK CHRIS
(Get full report from official database of BE for DE GANCK CHRIS)

Aanvulling soorten activiteiten voor DE GANCK CHRIS
Addition kinds of activities for DE GANCK CHRIS

23390201. Culottes: vrouwen, misses 'en junioren' | Culottes: women's, misses', and juniors'
28360301. antitoxins | Antitoxins
28999942. Roestbestendige verbindingen | Rust resisting compounds
33990103. Ijzer, poeder | Iron, powdered
34430704. Kraanhaken, gelamineerde plaat | Crane hooks, laminated plate
35230411. Hog voedings-, verwerkings- en waterapparatuur | Hog feeding, handling, and watering equipment
35320101. Auger mijnbouw apparatuur | Auger mining equipment
50470106. Patient Monitoring Apparatuur | Patient monitoring equipment
51629905. Kunststof lakens en staven | Plastics sheets and rods

Werken bij DE GANCK CHRIS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DE GANCK CHRIS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DE GANCK CHRIS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DE GANCK CHRIS. Looking for open vacancies in other companies

  • Winkelmedewerker afdeling sanitair - keuken (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Go4Jobs Merelbeke

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als verkoopsadviseur onthaal je de klanten en luister je naar hun behoeften. Je adviseert hen en zorgt ervoor dat aan hun wensen wordt tegemoetgekomen. Daarbij maak je ook gebruik van maatwerk, je hebt dus voldoende technisch inzicht omtrent keukens en badkamers.

  • Field Service Engineer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Konvert Office Leuven

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heb je een passie voor techniek en hou je van klantencontact? Ben je graag op de baan? Dan is deze functie misschien wel de ideale uitdaging voor je. Je staat voornamelijk in voor de installatie en het onderhoud van de elektronische betaaloplossingen bij de klanten in regio Brussel en je doet interventies voor acute storingen. Als vlotte communicator licht je de klant in over het gebruik van onze toepassingen en het voorkomen van storingen. Je ziet opportuniteiten bij de klanten en je kan hen informeren over welke toepassingen nog meer comfort bieden. Je kan in deze functie rekenen op een stevige back-up voor zowel planning en materiaal als voor technische ondersteuning door ons team van experten.

  • Enthousiaste THUISHULP/HUISHOUDHULP te Lombardsijde/Westende (LOMBARDSIJDE)

    Regio: LOMBARDSIJDE

    Bedrijf: Plus Home services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden

  • Jobstudent Inventaris 15/10 en 16/10 (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: T-INTERIM GENT-ZEEHAVEN

    Type: Studentenjob

    Jouw taken kunnen bestaan uit: stocktelling, spiegelen,.. Bedrijfsprofiel: Action is een internationaal bedrijf, in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk en Polen. Ze staan bekend om de betaalbare alledaagse producten en zorgen iedere week voor meer dan 150 nieuwe producten. 

  • Student herfstvakantie (M/V) (Regio Sint-Truiden)

    Regio: Regio Sint-Truiden

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf in de regio van Sint-Truiden zijn wij op zoek naar jobstudenten die gedurende de herfstvakantie willen werken.

  • Gepassioneerde student voor Mode, Fashion & Lifestyle (m/v) (Regio Tongeren-Maasmechelen)

    Regio: Regio Tongeren-Maasmechelen

    Bedrijf: Passion Works Better!

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, een klassevolle en toonaangevende kledingzaak regio Maasmechelen, zijn we op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde verkoopmedewerker om hun tof team te versterken! * Je geniet ervan om de klanten vriendelijk te onthalen en deskundig verder te helpen * Je bent modebewust en hebt het talent om klanten het juiste stijladvies te geven en goed te combineren! * Je beschikt over de nodige commerciële flair en legt de klant graag in de watten. * Je bent een geboren stylist met natuurlijke commerciële flair. * Je ziet werk en de winkel netjes en proper houden is voor jou een evidentie. Je werkt aan de hand van een flexibel uurrooster. Je hebt er helemaal geen probleem mee om weekendwerk te verichten.

  • Mechanicien - Elektro-Mechanicien (KASTERLEE)

    Regio: KASTERLEE

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Je bent oprecht geïnteresseerd in de carrosserie-afdeling van vrachtwagens. Je hebt een uitdagende en afwisselende job en voert herstellings- en onderhoudswerken uit. De werken omvatten montage en demontage van onderdelen,sleutelen en je voert onderhoudswerken uit.

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • Traineeship Retail Operations (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: LIDL Belgium & Co

    Type: Vaste Job

    Dus jij wil straks graag enkele winkels leiden? Kuis je tenen dan maar uit: binnen dit en twee jaar heb je er hier vier onder je hoede. Met bijhorende medewerkers (een kleine honderd), omzet, voorraden en heel wat winkelrekken. En niemand die jou dan nog vertelt hoe of wat. Integendeel: aan het eind van je traject kijken wij naar jouw inzichten en ideeën om onze winkels nog beter te maken. Niemand wordt geboren als Retail Operations Manager van Lidl. Sterker nog: we zijn ervan overtuigd dat alleen een intens bad in de realiteit van onze winkels je enigszins kan voorbereiden op wat je te wachten staat. Want retail is zich steeds opnieuw inzetten voor de klant. Met de winkels als ons battlefield van elke dag. En jij moet jouw troepen inspireren en aanvuren. Verkopen begint in het distributiecentrum. Daar krijgen we de bestellingen van onze winkels binnen en zoeken en stapelen we alle producten zodat ze snel en correct in de rekken kunnen komen. Daar start klantvriendelijkheid en aandacht voor detail. En dus sturen we jou er ook een tijdje heen. Zo ken je alle cruciale schakels in de Lidl-ketting door en door. Een onmisbare ervaring als je straks zélf knopen moet doorhakken. On-the-job training is maar het halve werk. We gieten ook alle verzamelde kennis en ervaring van onze anciens en specialisten over je uit. Tijdens classroom-opleidingen, coaching-sessies, peer-reviews, watch-and-learn dagen, … Zo ben jij na je traineeship klaar om te doen waarvoor we je aangeworven hebben: onze winkels en jouw team nóg beter maken.

  • Modis - IT Business Analyst (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bedrijf Een groot bedrijf in Mechelen is op zoek naar een Agile Business Analist. Idealiter heb je 5 jaar ervaring als analist en spreek je goed Nederlands. Het betreft een project van minstens 5 maanden. Kernwoorden hier zijn: ICT roadmaps, Business Cases, Agile werken en analyses van Customer Journeys. Dit staat oa op jouw to-do lijst Identificeren van nieuwe ICT gerelateerde opportuniteiten bij de business-units Anticiperen op toekomstige vragen van ICT-klanten Uitwerken van analyses en business cases Vertalen van ICT-zaken in een verstaanbare communicatie voor gebruikers en van business- naar ICT-vereisten Nauwkeurig opstellen van gefundeerde business cases als onderdeel van het strategisch plan en de roadmaps Correct informeren van de business omtrent de ICT haalbaarheid van verschillende oplossingen Inwinnen van de nodige en juiste informatie om correcte analyses te kunnen maken Frequente contacten met de business ivm ondersteunende activiteiten. Je bent nauw betrokken bij het functioneel overleg van de relevante functionele domeinen om de ICT-vraag voldoende vroeg te kunnen capteren. Dit heb je in je mars Hogere opleiding (Master of Bachelor) met technische / engineering of bedrijfseconomische achtergrond, of gelijkwaardig door ervaring; Communicatievaardigheden en ervaring met teamwork en projectgericht werken. Kennis van bedrijfsprocessen in het algemeen en van deze van de Vlaamse overheid in het bijzonder (na inwerkperiode) Minimaal 4 jaar ervaring in algemene bedrijfsvoering met toepassing op ICT gebied. Sterk communicatie- en analysegericht. Sterk abstractievermogen Kunnen denken en werken vanuit de business op strategisch niveau Door een gedegen analyse en financiële onderbouwing, de technologische oplossingen kunnen bepalen voor de business-uitdagingen waarmee de klant wordt geconfronteerd.. Kennis MS Office Pakketten Kennis van de verschillende Project Management facetten (kosten, timing, coördinatie, planning, schattingen) Grondige Kennis van Business Engineering; Kunnen voorstellen van business oplossingen die een goed samenspel zijn tussen Business en Technology kennis Klanten kunnen adviseren en begeleiden bij strategie-, organisatie- en IT-vraagstukken Visie op de (technologische) ontwikkelingen binnen hun vakgebied kunnen overbrengen naar klanten, goed kunnen omgaan met een vastgesteld business target Interesse en wil je meer weten? Neem contact met mij op of stuur meteen je CV via de knop hieronder.

  • IT Support Engineer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672248-inline.html?cid=Partner_VDAB Founded in Sweden in 1689, Husqvarna Group is a global leader of outdoor power products and innovative solutions for both construction industry as forest, park and garden care. Husqvarna offers a wide range of quality brands for professionals and consumers: Husqvarna, Diamant Boart, Gardena, Mc Culloch, …    Husqvarna Belgium, based in Ath, is part of the division Husqvarna Construction, the world leader in machinery and diamond tools for the stone and construction industry. In Ath, 160 colleagues are successfully working on the development, testing, production and commercialization of diamond tools. To support its growth, Husqvarna Belgium is looking for a freelance (m/f):   IT Support Engineer   You are responsible for supporting Husqvarna’s EMEA end-users by managing and monitoring support requests regarding IT infrastructure, workplace and business applications. Local Hands and Eyes for the remote IT supplier in charge of IT infrastructure. This includes the support for incident, problem, change and release management Workplace: support the end users in close collaboration with the Service Desk. The activity includes all workplace tools and devices (workstations, laptops, mobile phones, beamers, microscopes, business telephone system, O365, outlook, skype, VPN, printers…) Application Support: incident management for the business applications (HR, R&D, maintenance,  factory, …) Follow-up of open tickets in close collaboration with the Service Desk and communication towards the business You report to the IT Manager and you collaborate with business and Group IT teams to implement the IT tools, processes, policies, strategy and guidelines

  • Flexi afwasser maandag - en dinsdagavond/ 2 weken (LEEST)

    Regio: LEEST

    Bedrijf: HET BRUGHUIS

    Type: Flexijob

    Voor Het Brughuis te Leest zoeken we een afwasser op maandag- en dinsdagavond om de 2 weken. Je staat in voor het afwassen van de borden en keukenmateriaal.

Zoek naar antwoorden van DE GANCK CHRIS in sociale netwerken
Look for responds of DE GANCK CHRIS in social networks

Lees alle opmerkingen voor DE GANCK CHRIS. Laat een reactie achter voor DE GANCK CHRIS. DE GANCK CHRIS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DE GANCK CHRIS. Leave a respond for DE GANCK CHRIS. DE GANCK CHRIS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DE GANCK CHRIS op de google maps. Adres en contacten DE GANCK CHRIS
Location of DE GANCK CHRIS on the google maps. Address and contacts of DE GANCK CHRIS

Andere gerelateerde bedrijven als come DE GANCK CHRIS DE GANCK CHRIS: FLHOLZ NIESSEN SA | Vanierschot M | J.L. LERAT | Govatec | MARIE MEERSMAN

Other related companies as DE GANCK CHRIS: FLHOLZ NIESSEN SA | Vanierschot M | J.L. LERAT | Govatec | MARIE MEERSMAN

DE GANCK CHRIS is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DE GANCK CHRIS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09748138427. Het bedrijf DE GANCK CHRIS bevindt zich op het adres: KONING LEOPOLD II-LAAN 95; 9000; GENT-CENTRUM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 693,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 827,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs; Balie van Gent. Producten gemaakt in DE GANCK CHRIS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van DE GANCK CHRIS is Primaire Metaalindustrieën, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DE GANCK CHRIS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DE GANCK CHRIS, openstaande posities, locatie van DE GANCK CHRIS op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

DE GANCK CHRIS is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is DE GANCK CHRIS, company assigned to the tax number BE09748138427. The company DE GANCK CHRIS is located at the address: KONING LEOPOLD II-LAAN 95; 9000; GENT-CENTRUM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 693,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 827,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Advocaten and juridische adviseurs; Balie van Gent. Products created in DE GANCK CHRIS were not found.
The main activity of DE GANCK CHRIS is Primary Metal Industries, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of DE GANCK CHRIS is not available. You also can look at reviews of DE GANCK CHRIS, open positions, location of DE GANCK CHRIS on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over DE GANCK CHRIS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DE GANCK CHRIS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DE GANCK CHRIS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DE GANCK CHRIS, employees, financial statistics.