VINCENT TERLINDEN

Particuliere bedrijvenTabaksproducten • VINCENT TERLINDEN
Private companiesTobacco Products • VINCENT TERLINDEN

Contactgegevens VINCENT TERLINDEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VINCENT TERLINDEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

VINCENT TERLINDEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): LOUIZALAAN 349B16; 1050; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 26441388 (+32-26441388) 26441388 (+32-26441388)

Fax (fax): +32 (51) 480-82-72 +32 (51) 480-82-72

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VINCENT TERLINDEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VINCENT TERLINDEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VINCENT TERLINDEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VINCENT TERLINDEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VINCENT TERLINDEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VINCENT TERLINDEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VINCENT TERLINDEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VINCENT TERLINDEN
Products information VINCENT TERLINDEN

BTW identificatienummer (tax): BE08053497314
Ondernemingsnummer: 2509521484
Hoofdstad (capital): 594,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 829,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2010

Producten die in VINCENT TERLINDEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VINCENT TERLINDEN
(Get full report from official database of BE for VINCENT TERLINDEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor VINCENT TERLINDEN
Addition kinds of activities for VINCENT TERLINDEN

379902. Recreatievoertuigen | Recreational vehicles
511200. Kantoorartikelen en kantoorbenodigdheden | Stationery and office supplies
07220304. Pinda's, machine oogstdiensten | Peanuts, machine harvesting services
15410000. Industriële gebouwen en magazijnen | Industrial buildings and warehouses
35680303. Aandrijfkettingen, fietsen of motorfietsen | Drive chains, bicycle or motorcycle
36510104. Klokradio's | Clock radios
39530110. Tijdstempels, hand: rubber of metaal | Time stamps, hand: rubber or metal
50840601. Motoren en onderdelen, luchtgekoeld | Engines and parts, air-cooled

Werken bij VINCENT TERLINDEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VINCENT TERLINDEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VINCENT TERLINDEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VINCENT TERLINDEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Debiteuren beheerder (m/v) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Actief Interim Mechelen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Hou je en werk je graag met cijfers? Ben je iemand met een sterk analytisch vermogen? Dan zoeken wij jou. Een van onze klanten, gelegen in regio Mechelen en actief in de financiële sector, zoekt ter versterking van haar team een Debiteurbeheerder (m/v). In deze functie zal je instaan voor het verwerken van betalingsachterstanden van de klanten die jou toegewezen worden. Je neemt contact op (telefonisch, mail, post) met de klanten (B2B)om de betalingsachterstanden te innen (betalingstermijn van 90 dagen). Je behandelt de inkomende berichten die gelinkt zijn aan jouw klantenbestand. Je werkt jouw dossiers administratief en correct af. Bij problemen/discussies, meld je dit aan en draag je deze over aan het operations team voor de verdere afhandeling. Je werkt nauw samen met de operationele en financiële afhandeling voor het oplossen van de mogelijke disputen. Je verwerkt tijdig de niet gealloceerde betalingen. Je zal voltijds aan de slag gaan, dit van maandag tot vrijdag in daguren.

  • Toonbankbediende/Kassier(ster) regio Diegem (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: SYNERGIE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    · Het klaarzetten van de toonbank voor de service. · Je werkt met de kassa. · Het voorbereiden van de broodjes · Meehelpen afruimen en proper maken van de toonbanken, installaties & werkplekken. · Je zorgt voor een hygiënische bewaring van de voedingsmiddelen. · Je springt in voor collega's.

  • Heftruckchauffeur (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: ASAP OUDENAARDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zijn op zoek naar een lader/losser met heftruckattest. Bij deze functie zal je vrachtwagens helpen laden en lossen met behulp van een heftruck0. Terwijl je dit doet blijf je natuurlijk waken over de kwaliteit van de goederen.

  • Sales Administrator in Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Sales Administrator (M/V) voor een bedrijf actief in de farmaceutische industrie. Onze klant is gelegen in Zaventem. Na de initiële uitzendopdracht maak je kans op een vast contract. Als Sales Administrator heb je de volgende verantwoordelijkheden: - Organisatie van events en congressen; - Opstellen van mailings en communicaties naar klanten toe; - Beheer van de purchase orders; - Beheer van de expenses; - Ondersteuning van het team en de managers. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Huishoudelijke Hulp (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: ASAP HOME SERVICE KORTRIJK

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp ondersteun je de gezinnen in hun huishoudelijke taken. Hulp in het huishouden kan volgende taken omvatten : Schoonmaken, wassen, strijken en bereiden van maaltijden. Dagelijkse boodschappen zoals naar het postkantoor of de bakker gaan, kunnen ook

  • Jobstudent fastfoodrestaurant (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    Voor een grote fastfoodketen zijn wij actief op zoek naar flexibele en gemotiveerde studenten die tijdens de herfstvakantie vrij zijn om te werken. Je staat in voor het bedienen van klanten en/of het klaarmaken van voedsel. Je komt terecht in een professionele werkomgeving.

  • Ploegbaas Tuinaanleg (HAACHT)

    Regio: HAACHT

    Bedrijf: TUINEN DE BECKER

    Type: Vaste Job

    U wordt aangestuurd en werkt in nauw overleg met de projectleider/tuinarchitect. U staat in voor het uitvoeren van aanleg- onderhouds- en snoeiwerken. U beschikt meestal over 1 tot 2 medewerkers die u aanstuurt en begeleidt. U bewaakt de kwaliteit van het werk en het rendement van de werkploeg.

  • Chauffeur CE voor Binnenlader (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: VUYLSTEKE

    Type: Vaste Job

    Transport Vuylsteke is op vandaag op zoek naar chauffeurs CE met ervaring binnenlader. Je takenpakket is afwisselend, afhankelijk van opdracht tot opdracht. Je staat in voor nationaal, maar ook voor internationaal transport. Je woont idealiter in de regio Kortrijk-Oudenaarde of Blandain

  • STORE MANAGER in BRUSSEL (WESTLAND) (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: HR@RETAIL

    Type: Vaste Job

    JOBOMSCHRIJVING Onze klant is een wereldwijd gevestigde kledingketen die binnen Europa een marktleiderspositie bekleedt voor de senior en dit niet alleen op vlak van kledij, maar ook schoenen en accessoires. De collecties worden in de Belux aangeboden via 58 winkels. Het succes en groei danken ze vooral aan de inzet van de teams en in het bijzonder aan de permanente aandacht voor de verwachtingen en noden van de klanten op het gebied van comfort en dagelijks welzijn. Je bent vertegenwoordiger van de commerciële politiek en het nieuwe imago. Je optimaliseert de resultaten, de merchandising en de producten van je winkel en zorgt voor een kwalitatieve service aan de klanten. Je staat in voor de dagelijkse operationele leiding van de winkel op vlak van personeelsbezetting, administratie, voorraadbeheer en inrichting van de winkel. Je weet als geen ander hoe je team te stimuleren en te motiveren! Je zorgt voor een klantvriendelijk onthaal en werkt samen met jouw team aan een optimale klantentevredenheid. Je coacht een team van verkoopmedewerkers zodat zij de klanten weten te inspireren en te adviseren met hun gespecialiseerde kennis en ervaring. Je weet een verkoopbudget te behalen en zorgt ervoor dat je verkoopmedewerkers altijd een maximale klantenservice verlenen in een aantrekkelijk en verzorgde winkelomgeving. Bovendien ben je verantwoordelijk voor de begeleiding en opvolging van nieuwe medewerkers. Je rapporteert rechtstreeks aan de Area Manager.

  • Technische operator (OVERPELT)

    Regio: OVERPELT

    Bedrijf: Konvert Interim Lommel

    Type: Vaste Job

    Voor een bedrijf in Overpelt zijn we op zoek naar een machine operator. Je bent flexibel ingesteld en staat open om in een 3-ploegensysteem te werken. Je bent handig en hebt een technische achtergrond.

  • Eurostaff - Integration Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    My client is looking for a functional integration analyst whose mission will be to define and to maintain the integration services of these applications with the other applications. The IT systems are evolving towards a service-oriented architecture. Furthermore the analyst will have to be comfortable with these concepts in order to work easily and effectively with the technical and functional teams. Tasks The mission consists of... In the context of projects and evolutionary maintenance: Conduct workshops to collect needs (in terms of integration) and define an approach with the parties concerned (application teams, Architect and development team); Perform functional analysis of services and interfaces between different applications; Follow the development of services and interfaces; Perform testing of services and interfaces, using tools such as SOAP UI; Perform integration testing with different applications, in collaboration with others analysts; Perform sanity checks when going into production; Ensure the post-go live. As part of the corrective maintenance: Take charge of integration-related incidents; Identify the integration problems, analyze them, in order to be able to set up a fix; Follow the development of patches; Perform the testing; Ensure the deployment of patches, respecting our governance in release management. Profile The required technical skills are: Mastery of SOA concepts. Mastering concepts around Web services (WSDL, XML, XSLT, ...), through tools such as SOAP UI, XML Spy. Mastery of UML (Class Diagram, Use Case, State Diagram & Sequence Diagram), and tools of modeling like Enterprise Architect. Knowledge of BPMN, development methodologies (Agile) and methodologies of testing. Personal Skills: Academic with a scientific orientation (civil engineer or Master in computer science..) Minimum of 5 years experience as a Functional Analyst, including at least 1 year as an analyst functional integration. Proficiency in one of the two national languages and good knowledge of the other, as well as mastery of professional technical English. Key skills: good analytical and summary skills; good customer spirit (internal); critical mind ; outcome orientation; listening skills; assertiveness and autonomy Please note you must be eligible to work onsite full-time in Brussels.

  • Eventmedewerker - FLEXI (LOENHOUT)

    Regio: LOENHOUT

    Bedrijf: XTRA INTERIM GEEL

    Type: Flexijob

    Wij zijn op zoek naar administratieve eventmedewerkers ( 18+) voor de azencross te Loenhout. Wil jij ook meehelpen aan dit event en er dit jaar weer een succes van maken? - Wat? Eventmedewerker/administratie (in shiften) - Waar? Azencross – Loenhout - Wanneer? 28 december 2018

Zoek naar antwoorden van VINCENT TERLINDEN in sociale netwerken
Look for responds of VINCENT TERLINDEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor VINCENT TERLINDEN. Laat een reactie achter voor VINCENT TERLINDEN. VINCENT TERLINDEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VINCENT TERLINDEN. Leave a respond for VINCENT TERLINDEN. VINCENT TERLINDEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VINCENT TERLINDEN op de google maps. Adres en contacten VINCENT TERLINDEN
Location of VINCENT TERLINDEN on the google maps. Address and contacts of VINCENT TERLINDEN

Andere gerelateerde bedrijven als come VINCENT TERLINDEN VINCENT TERLINDEN: KBC | Aaste BVBA | Ferronnerie Gobeaux SPRL | HUIS STELLA-MARIS | Laethem

Other related companies as VINCENT TERLINDEN: KBC | Aaste BVBA | Ferronnerie Gobeaux SPRL | HUIS STELLA-MARIS | Laethem

VINCENT TERLINDEN is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VINCENT TERLINDEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08053497314. Het bedrijf VINCENT TERLINDEN bevindt zich op het adres: LOUIZALAAN 349B16; 1050; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 594,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 829,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in VINCENT TERLINDEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van VINCENT TERLINDEN is Tabaksproducten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VINCENT TERLINDEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VINCENT TERLINDEN, openstaande posities, locatie van VINCENT TERLINDEN op de kaart.

VINCENT TERLINDEN is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is VINCENT TERLINDEN, company assigned to the tax number BE08053497314. The company VINCENT TERLINDEN is located at the address: LOUIZALAAN 349B16; 1050; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 594,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 829,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in VINCENT TERLINDEN were not found.
The main activity of VINCENT TERLINDEN is Tobacco Products, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of VINCENT TERLINDEN is not available. You also can look at reviews of VINCENT TERLINDEN, open positions, location of VINCENT TERLINDEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VINCENT TERLINDEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VINCENT TERLINDEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VINCENT TERLINDEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VINCENT TERLINDEN, employees, financial statistics.