SOFIE GIJSKENS

Particuliere bedrijvenLandbouwdiensten • SOFIE GIJSKENS

Contactgegevens SOFIE GIJSKENS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data SOFIE GIJSKENS: address, phone, fax, email, website, opening hours

SOFIE GIJSKENS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KONING LEOPOLD I-STRAAT 20; 3000; LEUVEN (GROOT), België

Telefoon (phone): 16236232 (+32-16236232) 16236232 (+32-16236232)

Fax (fax): +32 (86) 957-51-95 +32 (86) 957-51-95

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) SOFIE GIJSKENS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "SOFIE GIJSKENS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "SOFIE GIJSKENS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van SOFIE GIJSKENS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen SOFIE GIJSKENS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of SOFIE GIJSKENS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees SOFIE GIJSKENS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti SOFIE GIJSKENS
Products information SOFIE GIJSKENS

BTW identificatienummer (tax): BE04798522949
Ondernemingsnummer: 9499298095
Hoofdstad (capital): 369,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 378,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1991

Producten die in SOFIE GIJSKENS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor SOFIE GIJSKENS
(Get full report from official database of BE for SOFIE GIJSKENS)

Aanvulling soorten activiteiten voor SOFIE GIJSKENS
Addition kinds of activities for SOFIE GIJSKENS

2732. Boeken afdrukken | Book printing
504302. Camera's en fotografische apparatuur | Cameras and photographic equipment
594199. Sportartikelen en fietswinkels, niet inbegrepen | Sporting goods and bicycle shops, nec
863100. Arbeidsorganisaties | Labor organizations
20320208. Mexicaans voedsel, nec: verpakt in blikjes, potten, enz. | Mexican foods, nec: packaged in cans, jars, etc.
35230407. Opslaan opslagbakken | Crop storage bins
39440403. Geweren, speelgoed: behalve lucht | Rifles, toy: except air
50640304. Luchtbevochtigers, draagbaar | Humidifiers, portable
96119902. Economisch ontwikkelingsbureau, overheid | Economic development agency, government

Werken bij SOFIE GIJSKENS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in SOFIE GIJSKENS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor SOFIE GIJSKENS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for SOFIE GIJSKENS. Looking for open vacancies in other companies

  • Supervisor Warehouse (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent mede verantwoordelijk voor de vlotte en efficiënte werking van het warehouse in Vilvoorde. Je zorgt ervoor dat het warehouse op de juiste manier wordt ingericht, de veiligheidsregels worden nageleefd en de klanten op een kwalitatieve en snelle manier bediend worden. Je bent verantwoordelijk dat de operationele werking van het magazijn in lijn licht met de gevraagde KPI's op vlak van Service Level, kwaliteit en kost. Samen met 2 collega supervisors begeleid, coach en valueer je een ploeg van een 40-tal magazijnmedewerkers (arbeiders) Je analyseert mogelijke verbeteringen op vlak van efficiëntie, performance, kwaliteit en veiligheid. Je maakt de nodige rapportages

  • PRODUCTIEMEDEWERKER CHEMIE (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een chemisch bedrijf in Evergem zijn we op zoek naar een polyvalent production worker. Als Polyvalent Production worker ben je inzetbaar voor het uitvoeren van volgende taken: Voorbereiden en uitvoeren van productie-instructies teneinde klanten optimaal te beleveren. - Automatisch en manueel doseren van grondstoffen - besturen van heftruck volgens noodzaak (niet vereist, maar gewenst) - afwerken reacties en compounds (bv. zeven, pompen, ...) - manueel opstarten en opvolgen van het productieproces op de werkvloer - afwerken afvulorders (vb. afvullen IBC\\\'s, vaten, ...) - reinigen van de installatie (vb. spoelen tanks, zeefinstallaties, slangen, ...) - Laden en lossen van bulkgoederen (grondstoffen en afgewerkte producten) volgens noodzaak. - stockeren van afgewerkte producten - eenvoudige technische werken uitvoeren - fitten van flexibags Onderhouden van de werkvloer teneinde veiligheid en welzijn op het werk te bevorderen. - Werkplaats net en ordentelijk houden - melden van anomalieën aan de installatie - correct gebruiken van de afdelingsgebouwen, goederen en installaties

  • Bediende HR (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zijn momenteel op zoek naar een administratief bediende voor een tijdelijke ondersteuning van de HR afdeling. Je wordt ingeschakeld voor het opstellen van dossiers mbt tijdskrediet, het opvolgen van de tijdsregistratie, algemene administratieve ondersteuning, klassement,... Kortom een zeer gevarieerde job!

  • Wever (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een Waregems bedrijf dat zich specialiseert in het produceren van (werk)kledij zijn we op zoek naar een WEVER (m/v) Je staat in voor het vervaardigen van weefsel conform de voorafbepaalde planning en tekening door de aansturing en het beheer van een batterij weefgetouwen. Je bevoorraadt de weefgetouwen door het opzetten van inslagbobijnen om de continuïteit van het weefproces te garanderen. Je volgt de productie van de getouwen in jouw beheer op de voet. Door preventief actie te ondernemen tracht je eventuele stilstanden tot een minimum te beperken. Je controleert de kwaliteit van de weefsels op afwijkingen en fouten. Ook het herstellen van kettingdraden en inslagbreuken behoort tot je takenpakket. Je volgt de veiligheidsinstructies ten allen tijde nauwgezet op en werkt steeds ordelijk en net. Je vormt een hecht team met je collega’s en rapporteert aan de Meestergast Weverij.

  • SCHOONMAKER BIJ MENSEN THUIS (BINKOM)

    Regio: BINKOM

    Bedrijf: TRIXXO HOME TIENEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je staat in voor de huishoudelijke schoonmaak van een 7tal gezinnen in Binkom. Je beschikt over een rijbewijs B of kan je gemakkelijk in en rond Binkom met de fiets verplaatsen.

  • Jobstudent Zaal (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: GRAAF VAN VLAANDEREN

    Type: Studentenjob

    U helpt de kelners in het restaurant bij de bediening van de klanten.

  • verkoper/verkoopster m/v (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: BRISTOL

    Type: Studentenjob

    Alleen voor de woensdagen de gehele dag. Algemene werkzaamheden winkelomgeving. Vlot helpen van de klanten. Bedienen van de kassa. Beheren van de stockruimte door goederen te halen en terug te plaatsen volgens geldend systeem. Schoon en opgeruimd houden van de winkel- en stockruimte.

  • Stage Office Management met interesse in HR (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Studentenjob

    BIJ ROBERT HALF ZIJN WE ALTIJD OP ZOEK NAAR TALENT. Heb je zin om jouw eerste stappen op de werkvloer bij Robert Half te beleven? Graag! Een enthousiaste stagiair begeleiden we met veel plezier én een pak professionele ervaring. Voor ons kantoor te Gent (aan de Ghelamco Arena) zijn wij op zoek naar een Gedreven Stagiair(e) met interesse in HR. WAT GA JE DOEN? Onthaal & telefonie zijn top of mind tijdens jouw stage: Je ontvangt onze bezoekers (collega's, klanten, kandidaten…) op een gastvrije manier & verzorgt de onthaalmappen; Je fungeert als eerste telefonisch aanspreekpunt: met jouw vlotte telefoonstem beantwoord en verbind jij elk telefoontje op een professionele manier door; Je beheert de mailboxen & verwerkt de binnenkomende instroom aan sollicitaties; Je staat in voor het agendabeheer & het versturen van afspraakbevestigingen; Je plant assessments in & verwerkt tijdig de testresultaten en interviewdocumenten; Je schrijft vacatureteksten op een aantrekkelijke & professionele manier uit om die nadien op de verschillende online job boards & sociale media te verspreiden; Je stelt toffe & creatieve mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs; Je neemt actief deel aan het rekruteringsproces via verschillende kanalen (VDAB, LinkedIn…); Je verzamelt commerciële informatie & detecteert sales opportuniteiten; Je neemt actief deel aan team meetings; Je biedt ondersteuning bij de organisatie van jobbeurzen; Je mag een project naar keuze uitwerken van A tot Z; Je biedt administratieve ondersteuning aan de sales assistants: klassement, opvolging contracten… ; Naargelang de evolutie kan je ook rekenen op tal van andere ad hoc taken om jouw administratieve & commerciële skills verder aan te scherpen. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • PAYROLL CONSULTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Select HR Groot-Bijgaarden

    Type: Vaste Job

    Als Payroll Consultant help je bedrijven bij de verwerking van hun loon- en tewerkstellingsadministratie. Jouw takenpakket bestaat uit: opbouwen van een vertrouwensrelatie met je klanten. zorgen voor de opvolging, berekening en controle van de lonen. adviseren indien klanten vragen hebben. steeds bijscholen over de loonprocessen en sociale wetgeving. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een Belgische organisatie die dankzij haar innovatieve producten en doorgedreven dienstverlening volledig op maat van de klant kan werken.

  • LICHAAMSTHERAPEUT (fasciatherapeut/psychosomatische kinesitherapeut/experientieel lichaamswerk) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: GROEPSPRAKTIJK ZUID

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je wordt ingezet voor therapeutische lichaamsbehandelingen. Je helpt mensen met moeilijk te verklaren symptomen (angsten, stress en psychosomatiek). Je werkt autonoom in een overleg- en samenwerkingsverband.

  • ASSISTENT-TUINCHEF (werfreserve) (KALMTHOUT)

    Regio: KALMTHOUT

    Bedrijf: ARBORETUM KALMTHOUT

    Type: Werfreserve

    Als assistent-tuinchef geef je leiding aan een team van 5 tuiniers, 1 klusjesman, 30 vrijwilligers en 10 studenten. Je assisteert de tuinchef en neemt zijn taken over in geval van afwezigheid (20%) - assisteren van de tuinchef bij het invullen en opvolgen van de planning en de dagelijkse werkzaamheden - aansturen, bijsturen en controleren van de teamleden bij het uitvoeren van hun taken - opstellen van werkinstructies om een veilig gebruik van materialen, machines en producten te waarborgen - beheren van keuringen, kap- en vuurvergunningen alsook de gifkast en alle administratie hieromtrent - opzetten en opvolgen van ongediertebestrijding - uitvoeren van verschillende administratieve taken zoals het beheer van labels, opzoekingen in databases, aanvragen van offertes, … - uitwerken van tentoonstellingen rondom bepaalde thema’s en planten - eindverantwoordelijk voor de opkweek in serre en kwekerij Je bent meewerkend tuinier (80%) - als meewerkend tuinier de onberispelijke uitvoering van alle werkzaamheden op en rond het domein garanderen en controleren - toezien op het toepassen van procedures en werkinstructies om aan veiligheids-, kwaliteits- en milieueisen te voldoen - waarborgen dat onderhoud aan machines en gebouwen alsook kleine herstellingen uitgevoerd worden - erover waken dat het team steeds over voldoende materiële middelen beschikt om de opdrachten uit te voeren - assisteren bij evenementen, opbouwen, afbreken en opruimen - optreden als EHBO-hulpverlener

  • Oppasser bij zieke kinderen (m/v) gans België (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: MANPOWER BELGIUM

    Type: Flexijob

    Als kinderoppas ben je verantwoordelijk voor : - opvang en goede zorg van kindjes vanaf 3 maanden tot 14 jaar. -Je bereidt en geeft de kinderen te eten en voorziet hen van activiteiten volgens leeftijd en gezondheidstoestand. -Je dient hen de nodige medicatie toe volgens de aanwijzingen van de ouders, indien nodig. -Het zieke kind kan volledig op jouw aandacht rekenen. Je doet verder geen huishoudelijke taken -Je bezorgt zieke kinderen toch een leuke dag

Zoek naar antwoorden van SOFIE GIJSKENS in sociale netwerken
Look for responds of SOFIE GIJSKENS in social networks

Lees alle opmerkingen voor SOFIE GIJSKENS. Laat een reactie achter voor SOFIE GIJSKENS. SOFIE GIJSKENS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for SOFIE GIJSKENS. Leave a respond for SOFIE GIJSKENS. SOFIE GIJSKENS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie SOFIE GIJSKENS op de google maps. Adres en contacten SOFIE GIJSKENS
Location of SOFIE GIJSKENS on the google maps. Address and contacts of SOFIE GIJSKENS

Andere gerelateerde bedrijven als come SOFIE GIJSKENS SOFIE GIJSKENS: FLEUROPEAN ADVISORY SERVICES BVBA | VANRIJKELEN - DIRICKX | Knapp | PENSION-CAF? ZUM GOLDEN ANKER | Debra P

Other related companies as SOFIE GIJSKENS: FLEUROPEAN ADVISORY SERVICES BVBA | VANRIJKELEN - DIRICKX | Knapp | PENSION-CAF? ZUM GOLDEN ANKER | Debra P

SOFIE GIJSKENS is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is SOFIE GIJSKENS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04798522949. Het bedrijf SOFIE GIJSKENS bevindt zich op het adres: KONING LEOPOLD I-STRAAT 20; 3000; LEUVEN (GROOT). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 369,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 378,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in SOFIE GIJSKENS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van SOFIE GIJSKENS is Landbouwdiensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van SOFIE GIJSKENS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van SOFIE GIJSKENS, openstaande posities, locatie van SOFIE GIJSKENS op de kaart.

SOFIE GIJSKENS is a company, that was registered 1991 in N\A region, Belgium. Full name of company is SOFIE GIJSKENS, company assigned to the tax number BE04798522949. The company SOFIE GIJSKENS is located at the address: KONING LEOPOLD I-STRAAT 20; 3000; LEUVEN (GROOT). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 369,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 378,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in SOFIE GIJSKENS were not found.
The main activity of SOFIE GIJSKENS is Agricultural Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of SOFIE GIJSKENS is not available. You also can look at reviews of SOFIE GIJSKENS, open positions, location of SOFIE GIJSKENS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over SOFIE GIJSKENS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf SOFIE GIJSKENS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about SOFIE GIJSKENS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company SOFIE GIJSKENS, employees, financial statistics.