J. & M. CATERING SERVICES

Contactgegevens J. & M. CATERING SERVICES: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data J. & M. CATERING SERVICES: address, phone, fax, email, website, opening hours

J. & M. CATERING SERVICES

Regio (region): N\A, België

Adres (address): WALBURGSTRAAT 35; 9100; SINT-NIKLAAS, België

Telefoon (phone): 37662115 (+32-37662115) 37662115 (+32-37662115)

Fax (fax): +32 (11) 461-80-63 +32 (11) 461-80-63

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) J. & M. CATERING SERVICES: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "J. & M. CATERING SERVICES"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "J. & M. CATERING SERVICES"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van J. & M. CATERING SERVICES, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen J. & M. CATERING SERVICES. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of J. & M. CATERING SERVICES, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees J. & M. CATERING SERVICES. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti J. & M. CATERING SERVICES
Products information J. & M. CATERING SERVICES

BTW identificatienummer (tax): BE03105529785
Ondernemingsnummer: 3038238525
Hoofdstad (capital): 617,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 345,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Producten die in J. & M. CATERING SERVICES zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Bedrijfscatering; Catering and organisatie van feesten; Restaurants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor J. & M. CATERING SERVICES
(Get full report from official database of BE for J. & M. CATERING SERVICES)

Aanvulling soorten activiteiten voor J. & M. CATERING SERVICES
Addition kinds of activities for J. & M. CATERING SERVICES

511100. Afdrukken en schrijfpapier | Printing and writing paper
17310102. Computer power conditioning | Computer power conditioning
34999922. Strapping, metaal | Strapping, metal
39440203. Spelletjesautomaten, met uitzondering van munteenheden | Video game machines, except coin-operated
42139904. Zware hauling, nec | Heavy hauling, nec
58120702. Seafood Shack | Seafood shack
75380000. Algemene auto reparaties | General automotive repair shops
80219901. Tandverzekeringsplan | Dental insurance plan

Werken bij J. & M. CATERING SERVICES: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in J. & M. CATERING SERVICES: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor J. & M. CATERING SERVICES. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for J. & M. CATERING SERVICES. Looking for open vacancies in other companies

  • INDUSTRIEEL REINIGER TREINSTELLEN - AFROEPBASIS/DAGWERK (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Forum Jobs Aalst

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant staat in voor het reinigen van de treintoestellen van de NMBS. Voor deze klant zijn we op zoek naar gemotiveerde industriële reinigers in dagploeg. Je staat in voor het reinigen van de treinen tijdens hun stilstand. Concreet ga je samen met een aantal collega's op een hoog tempo door de trein om deze te poetsen, dit om de stilstand zo veel mogelijk te beperken. Je werkt steeds vanuit het treindepot te Aalst (9u-16u) en op regelmatige afroepbasis.

  • Reachtruckchauffeur (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ASAP GENK

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een magazijn te Genk zijn we op zoek naar een magazijnier/reachtruckchauffeur voor het laden en lossen van speelgoed,dozen in rekken plaatsen, winkelbevoorrading klaarzetten...

  • Recruitment Consultant TIELT (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    samen met jouw team leg je scherpe targets vast - je zoekt actief naar passende kandidaten voor jouw vacatures of je zoekt passende vacatures voor jouw kandidaten - de telefoon is jouw beste vriend smeer jouw stembanden alvast in - dankzij jouw enthousiasme en sales-technische skills neem je kandidaten op sleeptouw - je neemt gesprekken en testen af waaruit je snel de behoeften van de tegenpartij in kaart brengt - naast sales is er ook een administratief luik: opstellen van contracten invullen sociale documenten?

  • Business Development Specialist - Zaventem (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: Jobmatch

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Business Development Specialist werk je in het verlengde van de sales en marketing van onze klanten. Deze laatste zijn grote IT-spelers zoals Microsoft, IBM, SAP en HP. Kan jij gesprekken voeren op elk contactniveau binnen een organisatie en krijg je een kick van het openen van deuren en het maken van afspraken? Met jouw lef bel je zo met het management van grote organisaties en met de eindverantwoordelijken voor IT en bedrijfsprocessen. Afhankelijk van het project waarop je werkt, ziet je job er weer anders uit. Je gaat niet over tot verkoop, maar je vergaart wel de nodige informatie voor het project. Je neemt telefonisch contact op met de eindbeslissers van IT departementen om informatie te verkrijgen en eventueel een afspraak te maken voor de klant. Je brengt de structuur en contactpersonen van de top 30.000 bedrijven gedetailleerd in kaart. Door op maat gemaakte campagnes creëer je kwalitatieve verkoopkansen voor je klant. Je leert je klanten kennen, net als zijn producten, doelstellingen, concurrenten en opportuniteiten.

  • POETS- EN HUISHOUDHULP regio Scherpenheuvel (SCHERPENHEUVEL)

    Regio: SCHERPENHEUVEL

    Bedrijf: IN-Z regio Vlaams Brabant Oost

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen ( je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn ) en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis Jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, … Bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen,… Op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega’s Tewerkstelling in de regio Scherpenheuvel en omgeving

  • Huishoudhulp in Lier (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Technisch jobstudent zaterdag (18+) (ZELLIK)

    Regio: ZELLIK

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Studentenjob

    Hiervoor zoeken wij een jobstudent met een technische achtergrond, voor het bedienen van de waslijn. Je taak bestaat uit: Het bedienen van de waslijn; Technische storingen oplossen; Instaan voor de orde en netheid; Meehelpen met het sorteren; ... Je werkt op zaterdag in de namiddagploeg en eventueel ook in vakantieperiodes. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een logistiek bedrijf gelegen in het Industrieterrein van Zellik. Zij zijn verantwoordelijk voor de verhuring van plooiboxen voor o.a. Delhaize. De plooiboxen komen terug binnen in het bedrijf en worden ingescand en nageteld. Nadien komen ze in een moderne, automatische lijn terecht waar ze worden gesorteerd en gereinigd.  Dit allemaal in een nieuwe site.

  • JOBSTUDENTEN MONITOR-SPORTBEGELEIDERS (VLAMERTINGE)

    Regio: VLAMERTINGE

    Bedrijf: SPORT-TRACK

    Type: Studentenjob

    Periode: maand september en weekends in 2018 We zoeken enthousiaste kandidaten voor het begeleiden van allerhande sportactiviteiten. allemaal sporten die gemakkelijk aan te leren zijn zoals avonturentochten, vlotten bouwen, mountainbiken, muurklimmen, boogschieten, kano, enz. Interesse? Solliciteer snel.

  • Logistiek medewerker - Centrale sterilisatie afdeling (100%) (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: UZ LEUVEN

    Type: Vaste Job

    Situering In UZ Leuven bundelen dagelijks meer dan 9000 gedreven medewerkers hun expertise om kwalitatieve patiëntenzorg aan te bieden. Momenteel willen we deze groep versterken met een logistiek medewerker binnen de Centrale Sterilisatie Afdeling. Als logistiek medewerker word je tewerkgesteld op onze Centrale Sterilisatie-Afdeling (CSA). Samen met je collega's sta je in voor een kwalitatieve uitvoering van het sterilisatieproces van een groot gamma van medische en chirurgische materialen. De dienst werkt zowel ondersteunend voor de operatiezalen als voor andere medisch-technische afdelingen en raadplegingen. Wat je functie inhoudt Je zorgt voor de reiniging en desinfectie van gebruikte medische hulpmiddelen (machinaal of manueel). Je staat in voor het controleren, samenstellen en inpakken van de medische materialen en van chirurgische instrumentensets ter voorbereiding van de sterilisatie. Je stelt materiaalkarren samen voor het operatiekwartier en materiaalsets voor ambulante ingrepen. Je werkt volgens de procedures van de aanwezige sterilisatiemethoden. Je registreert op een nauwkeurige wijze de verschillende stappen in het sterilisatieproces. Je voert proces- en kwaliteitscontroles uit voor de verschillende sterilisatiemethoden. Je behandelt bestellingen voor medische verbruiksgoederen vanuit het operatiekwartier of voor andere diensten. Je specialiseert je in materialenkennis van één of meerdere chirurgische of andere klinische diensten. Je werkt actief mee aan het optimaliseren en verbeteren van de aanwezige processen.

  • Learning & development coordinator (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: ARDO

    Type: Vaste Job

    Als L&D coordinator ben je verantwoordelijk voor het opvolgen en het verzorgen van de trainingen afgestemd op de verschillende doelgroepen binnen de organisatie teneinde het trainings- en ontwikkelingsbeleid van de organisatie uit te voeren. Initiëren en coördineren van diverse projecten mbt Training en Ontwikkeling in samenwerking met een team van interne mensen of via externe organisaties om het trainings- en ontwikkelingsbeleid van de organisatie te realiseren: o.a. Duaal leren, stages, workshops naar scholen, e-learning Het opzetten en organiseren van de trainingen/coachings ifv de behoeften van de organisatie en de medewerkers Opleidingsplannen opmaken voor alle functies Het coördineren van het proces, dit vanaf de aanvraag tot de evaluatie Instaan voor operationele zaken, die verbonden zijn aan zijn/haar vakgebied om trainingen vlot, efficiënt en kwalitatief te laten verlopen Analyse van interne trainingsnoden Coaching begeleiden afstemmen van WPC Onderhouden van bestaande opvolgingssystemen inzake training en ontwikkeling om correcte info te kunnen verschaffen naar lijnmanagement, medewerkers en externen Opvolgen van budgetten en het uitzoeken van mogelijke subsidievormen Occasioneel zelf opleiding geven Optreden als intern specialist inzake training, opleiding en het voortdurend opvolgen van de meest recente ontwikkelingen en tendensen binnen zijn/haar specifiek vakgebied

  • Fiscaal advocaat voor topkantoor - Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Le Grand & Associates

    Type: Zelfstandige activiteit

    Heb je een sterke interesse in het fiscale recht en de fiscaliteit? Heb je interesse om als advocaat te werken? We zijn op zoek naar een ervaren werkkracht. Je hoeft nog geen ervaring te hebben in de advocatuur! Le Grand & Associates, selectiekantoor gespecialiseerd in financiële en juridische profielen, ondersteund een gerenommeerd fiscaal advocatenkantoor in haar zoektocht naar een ervaren advocaat met focus op het fiscale recht. Het kantoor is op zoek naar een gedreven en ambitieuze nieuwe werkkracht die zijn/haar loopbaan een duwtje wil geven. Je komt terecht in een kantoor met een sterke naam een rooskleurige toekomst. Het takenpakket van de ervaren advocaat die we zoeken: Je staat in voor een zeer uiteenlopend en interessant cliënteel en verleent advies over geschillen in het fiscaal recht. Je hebt een sterke focus op vennootschapsbelasting, personenbelasting en vermogensplanning, maar komt ook heel vaak in contact met andere fiscale topics zoals bijvoorbeeld M&A. In dit kantoor krijg je de kans om je kennis breed te houden en tegelijkertijd een specialisatie uit te oefenen. Je krijgt voldoende verantwoordelijkheid maar je kan altijd rekenen op jouw collega's. Het kantoor kent een eerder vlakke structuur.

  • Privacy Praxis - IT Risk Officer / Information Security / Data Protection (LASNE)

    Regio: LASNE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Company information   Privacy Praxis is specialized leading provider of end to end Data Privacy and Information Security solutions.  Our core focus is offering Data Protection Officer (DPO) support in a flexible "as-a-service" model.  We help our customers fulfill their EU GDPR requirements in terms of appointing a DPO, without having to engage one or more internal resources. Then we customize the services to fit the particular needs of each organization, based on their business sector, their geographical exposure, the type and amount of personal data they access and their specific maturity level.    Our experience with Data Privacy goes back already more than 10 years before the new EU General Data Protection Regulation was published. Since the GDPR was published, in May 2016, we have been one of the first firms to invest in understanding the requirements and the impact the Regulation would have on medium and large organizations.  Today we serve a diverse portfolio of organizations from many different sectors and geographies.      Summary   In a global environment where collecting, processing and storing data is vital for businesses, Privacy Praxis partners with organizations, offering them end to end Data Protection solutions. Our offering is unique and it focuses on service delivery rather than consulting. Due to business growth, we expand further our team and we seek to engage a Data Protection specialist     Function Description  you execute security risk assessmentsin IT and business, scoping projects or legacy assets (applications, business solutions, 3rd-parties organization, processes...). Maintenance of identified risks in the risk registry database.  you setup processes and procedures for an end to end security management for assets and Third-parties.  you perform securityrisk quality assurancefrom the creation to the closure.  you deliver consulting on risk management to internal customers (IT and Business) : Proposition or validation of measures to mitigate risks. Creation of detailed or synthetic risk report, structured and formulated in line with bank and Information Security Risk Management best practices. Support in increasing risk control maturity by providing a valuable follow up and reporting. You report risks and overall risk posture to Information Security, IT or Business Management. Correlate risks across a portfolio of projects or activities; identify and propose transversal risk mitigating actions. Create risk dashboards and reports for a management audience, in line with the defined risk appetite for the company. Create one-pagers and synthetic risk reports for a management audience. you manage customer relationship, and are  the Single Point Of Contact for the risk management services you delivered. You customize services to meet customer needs or expectations while ensuring compliance with risk management methodologies and guidelines.  you contribute to definition and improvement of risk management methods and tools supporting those activities (risk identification guide, risk evaluation matrix, industrialization of risk monitoring and reporting framework and deliverables) taking into account your field experience as well as best practices coming from the BNP Paribas Group or other sources like regulators, Basel II, COBIT, ISO27000/31000 ... you contribute to writing  procedures and processes supporting risk management activities outlined above, for both an expert and non-expert audience. Experience on linking different ISMS processesis... ...

Zoek naar antwoorden van J. & M. CATERING SERVICES in sociale netwerken
Look for responds of J. & M. CATERING SERVICES in social networks

Lees alle opmerkingen voor J. & M. CATERING SERVICES. Laat een reactie achter voor J. & M. CATERING SERVICES. J. & M. CATERING SERVICES bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for J. & M. CATERING SERVICES. Leave a respond for J. & M. CATERING SERVICES. J. & M. CATERING SERVICES on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie J. & M. CATERING SERVICES op de google maps. Adres en contacten J. & M. CATERING SERVICES
Location of J. & M. CATERING SERVICES on the google maps. Address and contacts of J. & M. CATERING SERVICES

Andere gerelateerde bedrijven als come J. & M. CATERING SERVICES J. & M. CATERING SERVICES: CHEZ POLLUX | Barbette Garage SPRL | Op茅ra Royal de Wallonie | A00522ETIENNE COOL | DOLMEN COMPUTER APPLICATIONS

Other related companies as J. & M. CATERING SERVICES: CHEZ POLLUX | Barbette Garage SPRL | Op茅ra Royal de Wallonie | A00522ETIENNE COOL | DOLMEN COMPUTER APPLICATIONS

J. & M. CATERING SERVICES is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is J. & M. CATERING SERVICES, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03105529785. Het bedrijf J. & M. CATERING SERVICES bevindt zich op het adres: WALBURGSTRAAT 35; 9100; SINT-NIKLAAS. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 617,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 345,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Bedrijfscatering; Catering and organisatie van feesten; Restaurants. Producten gemaakt in J. & M. CATERING SERVICES zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van J. & M. CATERING SERVICES is Meetinstrumenten, analyseren en controleren van instrumenten; , inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van J. & M. CATERING SERVICES is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van J. & M. CATERING SERVICES, openstaande posities, locatie van J. & M. CATERING SERVICES op de kaart.

J. & M. CATERING SERVICES is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is J. & M. CATERING SERVICES, company assigned to the tax number BE03105529785. The company J. & M. CATERING SERVICES is located at the address: WALBURGSTRAAT 35; 9100; SINT-NIKLAAS. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 617,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 345,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Bedrijfscatering; Catering and organisatie van feesten; Restaurants. Products created in J. & M. CATERING SERVICES were not found.
The main activity of J. & M. CATERING SERVICES is Measuring, Analyzing, and Controlling Instruments; Photographic, Medical and Optical Goods; Watches and Clocks , including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of J. & M. CATERING SERVICES is not available. You also can look at reviews of J. & M. CATERING SERVICES, open positions, location of J. & M. CATERING SERVICES on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over J. & M. CATERING SERVICES, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf J. & M. CATERING SERVICES, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about J. & M. CATERING SERVICES, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company J. & M. CATERING SERVICES, employees, financial statistics.