P. HILAIRE
Contactgegevens P. HILAIRE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data P. HILAIRE: address, phone, fax, email, website, opening hours
P. HILAIRE
Regio (region): N\A, België
Adres (address): REN? GOBERTLAAN 20; 1180; UKKEL/UCCLE, België
Telefoon (phone): 23750367 (+32-23750367) 23750367 (+32-23750367)
Fax (fax): +32 (15) 948-37-62 +32 (15) 948-37-62
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) P. HILAIRE: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "P. HILAIRE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "P. HILAIRE"? - Contact us!
We found such data of P. HILAIRE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees P. HILAIRE. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti P. HILAIRE
Products information P. HILAIRE
Producten die in P. HILAIRE zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs
Aanvulling soorten activiteiten voor P. HILAIRE Addition kinds of activities for P. HILAIRE
26780303. Schrijfpapier en enveloppen: gemaakt van aangekochte materialen | Writing paper and envelopes: made from purchased materials
34210200. Scharen, scharen, knippers, snips en soortgelijke gereedschappen | Scissors, shears, clippers, snips, and similar tools
35650206. Vacuüm verpakkingsmachines | Vacuum packaging machinery
36990600. Huishoudelijke elektrische apparatuur | Household electrical equipment
40119900. Spoorwegen, line-haul operatie, nec | Railroads, line-haul operating, nec
50430300. Filmapparatuur | Motion picture equipment
54119903. Bevroren voedsel- en diepvriezerplannen, behalve vlees | Frozen food and freezer plans, except meat
76992502. Fontein reparatie | Fountain repair
80429901. Groeps- en bedrijfsoefening, optometrist | Group and corporate practice, optometrist
Werken bij P. HILAIRE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in P. HILAIRE: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor P. HILAIRE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for P. HILAIRE. Looking for open vacancies in other companies
-
Schrijnwerker (WESTERLO)
Regio: WESTERLO
Bedrijf: Vivaldis Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant, een bedrijf gespecialiseerd in het plaatsen van buitenschrijnwerk, zijn wij op zoek naar een schrijnwerker regio Westerlo. Je gaat mee plaatsen bij klanten. In het atelier sta je mee in voor de voorbereiding van de bestelde goederen. Je maakt buitendeuren, houten bijgebouwen, speeltoestellen, ...
-
Mechanieker (GRIMBERGEN)
Regio: GRIMBERGEN
Bedrijf: Vivaldis Construct
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een bedrijf in Grimbergen zijn we op zoek naar een MECHANIEKER. Je zal onderhoud en herstellingen uitvoeren op werfmaterieel: graafmachines, trilwalsen, asfaltfinisher, ...
-
Metaalarbeider (GENK)
Regio: GENK
Bedrijf: Vivaldis Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Bedrijf te Genk is op zoek naar een metaalarbeider
-
Huishoudhulp regio Roeselare - Beveren (BEVEREN-ROESELARE)
Regio: BEVEREN-ROESELARE
Bedrijf: A.C.C.DIENSTENCHEQUES DOMESTIC SERVICES
Type: Dienstenchequebaan
Bent u iemand die graag anderen helpt? Iemand die houdt van orde en netheid? Gemotiveerd, plichtsbewust en enthousiast? Dan zijn wij op zoek naar jou! U staat in voor huishoudelijke taken bij onze klanten meer bepaald afstoffen, stofzuigen, ramen poetsen, dweilen, strijken, ... Neem vrijblijvend contact met ons op en wij bekijken wat het best bij u past.
-
JOBSTUDENTEN KASSA-CONTROLE-ONHAAL (ADINKERKE)
Regio: ADINKERKE
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Studentenjob
Vandaag wensen wij het team in Plopsaqua te versterken met jobstudenten die instaan voor het onthaal van de bezoekers. Takenpakket - Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte ticketverkoop, toegangscontrole en onthaal van klanten. - Je bent het aanspreekpunt voor allerlei vragen en problemen voor de bezoekers. - Je staat in voor de verkoop en kassahandeling van toegangstickets, abonnementen, alsook voor de afhandeling van reservaties.
-
Jobstudent weekendwerk (MERKSEM)
Regio: MERKSEM
Bedrijf: COLMAR
Type: Studentenjob
Je staat in voor het onthaal en het contact met de klant. Je neemt de bestellingen op en verzorgt de dienst in de zaal. Je beheert de telefonische reservaties. Je staat mee in voor de aanvulling van de buffetten en het opdienen van de hoofdgerechten. Je bent voldoende polyvalent volgens de noden van de dienst.
-
Verpleegkundige (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: Residentie Milsenhof
Type: Vaste Job
Als verpleegkundige draag je bij tot een optimale zorg voor onze bewoners. Je hebt verantwoordelijkheidszin, past de gestandaardiseerde procedures toe, maar hebt ook de mogelijkheid om je eigen visie en werkmethoden te implementeren. Een groepsgeest is primordiaal.
-
Commercieel administratief bediende (STROMBEEK-BEVER)
Regio: STROMBEEK-BEVER
Bedrijf: Dyco nv
Type: Vaste Job
Onthaal van klanten & leveranciers aan de telefoon en in de showroom Orders opnemen, naar leveranciers doorgeven & klasseren Problemen bij leveringen oplossen Binnenkomende collectiestukken controleren Retours van goederen organiseren en controleren. Mailings organiseren en verzenden en dagelijks briefwisseling posten Klanten bellen die te laat betalen.
-
Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Eeklo-Zelzate)
Regio: Regio Eeklo-Zelzate
Bedrijf: ANIMALICIOUS
Type: Zelfstandige activiteit
Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!
-
BIJVERDIENSTE Verpleegkundige (Lier-Rumst) - Zelfstandige basis (Regio Lier-Heist o/d Berg)
Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg
Bedrijf: X-Care
Type: Zelfstandige activiteit
X-Care is een uitzendkantoor met een focus op de zorgsector. Kleinschaligheid en een persoonlijke aanpak zijn onze troeven. Voor een van onze klanten, een ziekenhuis uit regio Mechelen, zijn wij momenteel op zoek naar verpleeg- en zorgkundigen, die naast hun vaste job ervaring willen opdoen in een andere werkomgeving. Geef ons door wanneer je beschikbaar bent en welke afdelingen je verkiest en wij schakelen je in op basis van jouw voorkeuren.
-
Misck - IT Director (DWH / Data Analytics...) (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
De IT-Directeur genereert de optimale balans tussen klantgerichtheid en efficiëntie, en neemt binnen de organisatie een sturende rol op voor alle IT oplossingen door middel van projecten ( IT-gerelateerde componenten voor de interne klant en IT-infrastructuur) teneinde de strategische bedrijfsdoelstellingen en kerndoelen te realiseren. Activiteiten Eindverantwoordelijk voor het vastleggen van de visie en strategie (maken van een IT-strategisch plan) voor de directie Binnen het IT-MT sturen/verdedigen m.b.t. middelen voor het eigen domein met respect voor de andere domeinen teneinde een optimale bijdrage te kunnen leveren aan de IT en bedrijfsstrategie. Organiseren van de verantwoordelijkheidsdomeinen van de directie, het plannen van de activiteiten, en het toezien op de correcte samenwerking van de teams binnen de directie Optimale staffing - juiste M/V met juiste competenties en vaardigheden op juiste positie - binnen de directie garanderen Vertalen, inspirerend uitdragen, opvolgen en sturen van de kerndoelen naar de doelstellingen van de afdeling en de medewerkers teneinde een gedragen strategie te krijgen en te kunnen realiseren Coachen van medewerkers in eigen directie met het oog op groei en ontwikkeling, zowel van de individuen als van de teams Voeren van plannings- en waarderingsgesprekken, geven van continue feedback aan de medewerkers op hun functioneren individueel en als team Directie-overschrijdende samenwerkingsverbanden initiëren, stimuleren en ondersteunen Toepassen van verandermanagement binnen de eigen directie (inspireren, omgaan met weerstand, realiseren,...) Veranderingsagent; stimuleren en uitdragen van de veranderingsbereidheid vs stabiliteit en continuïteit teneinde de juiste balans te creëren van deze 2 belangrijke perspectieven/objectieven in lijn met de IT en bedrijfsstrategie. Klaarstomen van de directie voor de nieuwe (digitale) uitdagingen en opportuniteiten: Nieuwe business modellen Nieuwe technologieën Nieuwe werkwijzen Opbouwen en onderhouden van gezonde relaties en constructief overleg met de interne en externe stakeholders/partners om samen de doelstellingen te halen en de vernieuwde processen en afspraken ingang te doen krijgen binnen de verschillende IT-directies en externe partijen Helder en transparant de veranderingen en vernieuwingen vertalen en communiceren naar de rest van de organisatie Stimuleren en uitdragen van het veranderingsbeleid vs stabiliteit en continuïteit. Begeleiden van de uitvoering van audits, en bewaken van de uitvoering van de daaruit voortkomende acties. Identificeren van knelpunten en optimalisatie van opportuniteiten binnen de afdelingen en competentiecenters met oog op een efficiëntere en effectievere organisatie Eindverantwoordelijk voor en ondersteunen van betrokkenen (procesbeheer/procesowners/...) bij: ontwerp van processen, omzetten in werkinstructies, kwaliteit en governance van de processen. Zorgen voor aansturen van projecten in stuurgroepen In samenwerking met procurement, sluiten van strategische contract negotiaties en zorgen dat optimaal overgedragen wordt naar de run organisatie Opzetten, structureren en organiseren van de directie. Bepalen en communiceren van de rollen en verantwoordelijkheden binnen en tussen de teams Opbouwen van relaties met stakeholders zoals interne klanten, vendors, procurement, finance, legal,.. in kader van staffing en uitvoeren van projecten teneinde snel en gepast de objectieven te bereiken Zetelen in strategische stuurgroepen met leveranciers teneinde te garanderen dat de sourcing strategie optimaal wordt ingevuld in... ...
-
Leerjongere administratief medewerker (AALST)
Regio: AALST
Bedrijf: SYNTRA - MIDDEN VLAANDEREN
Type: Leercontract
Steek je graag je handen uit de mouwen en wil je een leuk vak leren in de praktijk? Dan is de leertijd echt iets voor jou! Combineer werken en leren met een overeenkomst alternerende opleiding bij SYNTRA. Voor onze campus in Aalst hebben wij een vacature voor een leerjongere. Dat wil zeggen dat je 1 dag per week opleiding volgt; je gaat daarnaast 4 dagen per week in de leer op de werkvloer. Je zal leren om samen met je collega’s van het administratief team in te staan voor: Het accuraat afhandelen van cursistenadministratie (deelnemersgegevens verwerken, aanwezigheden registreren, attesten opmaken, enz.) De ondersteuning van de logistieke organisatie van opleidingen (syllabi afdrukken en kopiëren, enz.) Vlotte en gerichte contacten met docenten, cursisten en bezoekers om het praktisch verloop van de opleidingen in goede banen te leiden De permanentie aan de onthaalbalie (baliewerk, telefoonbehandeling)
Zoek naar antwoorden van P. HILAIRE in sociale netwerken
Look for responds of P. HILAIRE in social networks
Lees alle opmerkingen voor P. HILAIRE. Laat een reactie achter voor P. HILAIRE. P. HILAIRE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for P. HILAIRE. Leave a respond for P. HILAIRE. P. HILAIRE on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie P. HILAIRE op de google maps. Adres en contacten P. HILAIRE Location of P. HILAIRE on the google maps. Address and contacts of P. HILAIRE
Andere gerelateerde bedrijven als come P. HILAIRE P. HILAIRE: Verdonck Philippe | Boonen Marie-Christine | TOKKIE SOUND-LIGHT SYST. | ATLANTIS DIVE COLLEGE | POLICE F?D?RALE
Other related companies as P. HILAIRE: Verdonck Philippe | Boonen Marie-Christine | TOKKIE SOUND-LIGHT SYST. | ATLANTIS DIVE COLLEGE | POLICE F?D?RALE
P. HILAIRE is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is P. HILAIRE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04871032714. Het bedrijf P. HILAIRE bevindt zich op het adres: REN? GOBERTLAAN 20; 1180; UKKEL/UCCLE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 362,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 438,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in P. HILAIRE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van P. HILAIRE is Lokale en Suburbane Transit en Interurban Highway Passenger Transportation, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van P. HILAIRE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van P. HILAIRE, openstaande posities, locatie van P. HILAIRE op de kaart.
P. HILAIRE is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is P. HILAIRE, company assigned to the tax number BE04871032714. The company P. HILAIRE is located at the address: REN? GOBERTLAAN 20; 1180; UKKEL/UCCLE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 362,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 438,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in P. HILAIRE were not found.
The main activity of P. HILAIRE is Local and Suburban Transit and Interurban Highway Passenger Transportation , including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of P. HILAIRE is not available. You also can look at reviews of P. HILAIRE, open positions, location of P. HILAIRE on the map.