N. GIJSELINCK

Contactgegevens N. GIJSELINCK: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data N. GIJSELINCK: address, phone, fax, email, website, opening hours

N. GIJSELINCK

Regio (region): N\A, België

Adres (address): WINDERICKXPLEIN 22; 1652; BEERSEL, België

Telefoon (phone): 23801998 (+32-23801998) 23801998 (+32-23801998)

Fax (fax): +32 (2) 993-62-80 +32 (2) 993-62-80

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) N. GIJSELINCK: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "N. GIJSELINCK"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "N. GIJSELINCK"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van N. GIJSELINCK, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen N. GIJSELINCK. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of N. GIJSELINCK, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees N. GIJSELINCK. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti N. GIJSELINCK
Products information N. GIJSELINCK

BTW identificatienummer (tax): BE03450500488
Ondernemingsnummer: 1317779541
Hoofdstad (capital): 471,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 216,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in N. GIJSELINCK zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor N. GIJSELINCK
(Get full report from official database of BE for N. GIJSELINCK)

Aanvulling soorten activiteiten voor N. GIJSELINCK
Addition kinds of activities for N. GIJSELINCK

229700. Niet-geweven stoffen | Nonwoven fabrics
28999905. Koolstof verwijderend oplosmiddel | Carbon removing solvent
35719903. minicomputers | Minicomputers
50740101. Waterverwarmers, behalve elektrisch | Water heaters, except electric
67980000. Vastgoed beleggingsfondsen | Real estate investment trusts

Werken bij N. GIJSELINCK: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in N. GIJSELINCK: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor N. GIJSELINCK. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for N. GIJSELINCK. Looking for open vacancies in other companies

  • Schrijnwerker met commerciële skills (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Synergie Lokeren Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Lokeren zijn wij op zoek naar een schrijnwerker die over commerciële skills beschikt. De bedoeling is om in eerste instantie op deeltijdse basis jouw capaciteiten in het atelier te tonen. Vervolgens kan je commercieel ingeschakeld worden. Hierbij is het de bedoeling om offertes te gaan opmaken bij klanten, telefonisch afspraken vastleggen, en dergelijke.

  • Schrijnwerker Binnendienst M/V (OVERPELT)

    Regio: OVERPELT

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een klant van ons in Overpelt zijn we op zoek naar een schrijnwerker om hun team te versterken. Je beschikt over de basiskennis in de schrijnwerkerij. Je helpt ondersteunend naar de collega's en daarnaast dien je ook machines te kunnen bedienen zoals een opdeelzaag, een schaaf en een toupie. Dit zal volledig aangeleerd worden.

  • Wil jij graag buschauffeur worden? (ZULTE)

    Regio: ZULTE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zoeken 2 types chauffeurs: lijnchauffeurs en schoolchauffeurs. We bieden een gratis opleiding rijbewijs D aan (3 dagen theorie en 20 uren praktijk) . De uren van de opleiding staan bovendien onder contract (=loon). Indien je slaagt voor het hele traject en dus het rijbewijs behaalt, kan hij vast in dienst bij een afdeling van Keolis. Ook bijverdieners, gepensioneerden, ... komen in aanmerking.

  • Werfleider/Projectleider (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT KORTRIJK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Uittekenen van werfinstallaties - Je komt terecht in een bouwbedrijf, gespecialiseerd in grondwerken, waterleidingen en dergelijke - Planningen opstellen (personeel, transport en materiaal) - Leiding geven - Vergaderingen bijwonen ifv de werven - Opvolgen en kwaliteitscontrole van de uitgevoerde werken - Meewerken aan verbetering van veiligheid - Technische voorstellen indienen. Je hebt dus zelf ook inspraak en denkt mee - Communicatie met klanten, bestuur van het bedrijf, onderaannemers, ... - Controle van facturen en sociale documenten - Bijhouden van stock - Je zult later ook instaan voor opleiding en onthaal van medewerkers

  • Commerciële Binnendienst (HERENTHOUT)

    Regio: HERENTHOUT

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als intern adviseur binnen ons filiaal, staat u in nauw contact met de klant, met de buitendienstmedewerkers en uw collega’s in de groep. Na een opleidingstraject zorgt u met een grondige kennis van zaken voor de goede opvolging van A tot Z van prijsvragen en bestellingen. U informeert en adviseert de klant van de toepassingsmogelijkheden en stelt de beste oplossingen voor uit ons uitgebreide productassortiment. Je communiceert hiertoe intensief met klanten en leveranciers. Bedrijfsprofiel: Je zal het bedrijf leren kennen als een familiaal en dynamisch bedrijf met een team van collega’s die er zijn voor elkaar (waar je veel aan hebt). Een gezonde dynamiek zorgt voor een goede sfeer. Als nieuwe collega word je goed begeleid in je nieuwe job en werkomgeving. Groeien in je job door de mogelijkheid om continu bij te scholen.

  • ADMINISTRATIEF MEDEWERKER KWALITEITSDIENST (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf actief in de voedingssector gaan wij op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de kwaliteitsdienst. Onderstaande behoort tot jouw takenpakket: – Input van productfiches met gegevens rond voeding

  • Student - monteur/mecanicien - projecten - regio Lebbeke (LEBBEKE)

    Regio: LEBBEKE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    AGO Technics is voor een klant gelegen te Lebbeke op zoek naar een student - monteur/mecanicien. Binnen de firma zijn voornamelijk lassers, monteurs, mecaniciens... aan de slag. Er wordt hoofdzakelijk projectmatig gewerkt, dus vertrekken doe je vanuit het hoofdkantoor te Lebbeke. Hierna ga je samen met je collega\\\'s aan de slag bij een klant, waar je instaat voor het uitvoeren van montage- of onderhoudswerken.

  • Stage - IRIS Greencare (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676490-inline.html?cid=Partner_VDAB Inleiding De leiderspositie die wij innemen op onze verschillende referentiemarkten en de groei die ons bedrijf kent in de omringende landen, laten ons toe boeiende perspectieven aan te bieden inzake professionele ontplooiing. Onze bedrijfscultuur valoriseert de geest van het ondernemen in al zijn facetten : initiatief, verantwoordelijkheid, autonomie en beslissingskracht. Iedereen evolueert in een kader waar het respect voor de menselijke waarden volledig tot zijn recht komt. Voor ons zusterbedrijf IRIS Greencare n.v., kijken wij uit naar een stagiaire (m/v). Project IMPACT VAN DE « NUL FYTO » REGULATIE IN WARANDEN EN TUINEN + MARKTSTUDIE Missie IRIS Greencare is gespecialiseerd in de creatie en onderhoud van waranden en tuinen in de BtoP en BtoB sectoren. Het bedrijf is actief over gans het Belgisch gebied. De evolutie inzake regulering omtrent onkruiders zal een aanzienlijk impact hebben op de markt (werkmethoden, lastenboeken, prijs, resultaten…). Deze veranderingen kunnen ook best ontwikkelingsopportuniteiten creëren voor onkruiddiensten voor harde oppervlaktes bij nieuwe klanten. Het is dus van belang dat wij- de bestaande en toekomstige wetten en regulatie beheersen - de produktiekosten correct inschatten - de bestaande klanten correct factureren - onze klanten correct informeren over kopmende evolutie en hun reacties kunnen anticiperen - het potentieel bij nieuwe klanten inschatten Fazes van de opdracht- 1. Een duidelijk overzicht opstellen van de bestaande en toekomstige locale, regionale en federale regulatie. Dit zal ons toelaten om de verschillende impacten op onze diensten in te schatten en onze klanten correct te informeren (opstellen van een informatienota). - 2. Produktiekosten van de alternatieve werkmethoden- Documentatie opzoeken en consolideren - Relevante instellingen en organisaties die dit al onderzocht hebben contacteren - Enquête bij de gemeentes die Nul Fyto al toepassen - ‘paramétrées’ observaties van bestaanden werken hiertomtrent binnen het bedrijf (brûlage thermique et moussage à chaud) - 3. De impact van alternatieve werkmethoden op het jaarlijkse onderhoud van ‘sites’ bij bestaande klanten of voor sites waarvoor wij een recent aanbod gedaan hebben. - 4. De administratieve en technische gevolgen op de onderaannemers identificeren - 5. Klanten telefonisch contacteren, ze op de hoogte brengen van huidige en nieuwe verplichtingen, van de kostenimpact of van alterinatieven, hun wensen registreren… - 6. Een marktstudie bij Business to Business prospecten met of zonder ‘groene ruimtes’ al of niet toegangelijk voor kwetsbare groepen. - Het potentiële zakencijfer van alternatieve behandelingen op een bepaalde regio - Hun intenties hieromtrent capteren (eigen personeel, de mogelijke aanvaarding van minder guntige resultaten, anticipatie van komende regulering… Einddoelen Binnen 3 à 4 maanden worden fazes 1 à 4 uitgevoerd zo dat fazes 5 à 6 tussen januari en maart kunnen plaatsvinden. Mogelijke obstakels- Omvang van het project– bereid snel om snel te beginnen, dingen opzoelen, deuren open krijgen, hard werken, parellel en autonoom kunnen werken, om tijdsverlies te vermijden. - Nieuw onderwerp dus beperkte ervaring, tegenstrijdige meningen, en beperkte maatregelen in de sector Andere opmerkingen Unieke opportuniteit om voor het einde van uw studies bij te drgane tot een strategisch p...

  • Carrossier (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: PERFEKT CAR

    Type: Vaste Job

    U staat in voor het herstellen van zeer uiteenlopende autoschades: van een eenvoudige lakbeschadiging tot zeer zware aanrijdingsschade. Dit geldt voor alle merken en types personenauto's en lichte bedrijfswagens. Bekijk onze site: http://www.perfektcar.be

  • Technisch commercieel bediende (binnendienst) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: MANPOWERGROUP SOLUTIONS

    Type: Vaste Job

    Als Technical Sales / Commercieel bediende ben je verantwoordelijk voor de volledige flow van het verkoopproces. Vanaf de offerte tot en met de uitlevering sta je garant voor de aanbieding van het juiste product, service en een tijdige levering van de aan jou toegewezen klantenportefeuille. Je bent contactpersoon voor de aan jou toegewezen klantenportefeuille en zorgt ervoor dat de klant zo snel mogelijk geholpen wordt (telefonisch/per mail). Je maakt duidelijke afspraken omtrent levertermijn, aantallen, facturatie,… In communicatie met de klant detecteer je de klantenbehoeften en zoek je samen naar de optimale oplossing. Uiteraard staat klantentevredenheid bij jou hoog in het vaandel. Je onderhoudt de relaties met je klanten en probeert door middel van cross-selling de opportuniteiten optimaal te benutten. In overleg met je klantenteam (buitendienstmedewerkers) maak je offertes en volg je deze pro-actief verder op Je werkt niet alleen intensief samen met klanten, maar ook met de medewerkers van de verschillende productdivisies, alsook de ondersteunende afdelingen. Je rapporteert aan de Teamleader.

  • Kinesist psychomotoor therapeut (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: BalanSS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Hallo collega! Centrum balanSS breidt uit. Op termijn zoeken we een nieuwe collega kinesitherapie er bij. Opstart met enkele uurtjes en uitbreiding mogelijk. Wil je je eigen plekje ergens kunnen creëren en houd je er van je eigen swung aan iets te geven maar toch binnen de omkadering van een solide centrum? Ben je een flexibele, aangename teamplayer? Hou je er van kansen te krijgen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Opstart overeen te komen. Starten met een aantal uurtjes, uitbouw naar 25-tal uur op termijn mogelijk. Voor meer informatie neem een kijkje op www.BalanSS.be

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van N. GIJSELINCK in sociale netwerken
Look for responds of N. GIJSELINCK in social networks

Lees alle opmerkingen voor N. GIJSELINCK. Laat een reactie achter voor N. GIJSELINCK. N. GIJSELINCK bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for N. GIJSELINCK. Leave a respond for N. GIJSELINCK. N. GIJSELINCK on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie N. GIJSELINCK op de google maps. Adres en contacten N. GIJSELINCK
Location of N. GIJSELINCK on the google maps. Address and contacts of N. GIJSELINCK

Andere gerelateerde bedrijven als come N. GIJSELINCK N. GIJSELINCK: K. ESPERANZA NEERPELT | ALGEMEEN VERZEKERINGS-KANTOOR | ETIENNE BRUTEYN | BANQUE DEGROOF | Cofra

Other related companies as N. GIJSELINCK: K. ESPERANZA NEERPELT | ALGEMEEN VERZEKERINGS-KANTOOR | ETIENNE BRUTEYN | BANQUE DEGROOF | Cofra

N. GIJSELINCK is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is N. GIJSELINCK, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03450500488. Het bedrijf N. GIJSELINCK bevindt zich op het adres: WINDERICKXPLEIN 22; 1652; BEERSEL. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 471,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 216,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in N. GIJSELINCK zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van N. GIJSELINCK is Bouwmaterialen, Hardware, Tuinbenodigdheden, en Mobiele Home Dealers, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van N. GIJSELINCK is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van N. GIJSELINCK, openstaande posities, locatie van N. GIJSELINCK op de kaart.

N. GIJSELINCK is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is N. GIJSELINCK, company assigned to the tax number BE03450500488. The company N. GIJSELINCK is located at the address: WINDERICKXPLEIN 22; 1652; BEERSEL. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 471,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 216,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in N. GIJSELINCK were not found.
The main activity of N. GIJSELINCK is Building Materials, Hardware, Garden Supply, and Mobile Home Dealers, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of N. GIJSELINCK is not available. You also can look at reviews of N. GIJSELINCK, open positions, location of N. GIJSELINCK on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over N. GIJSELINCK, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf N. GIJSELINCK, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about N. GIJSELINCK, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company N. GIJSELINCK, employees, financial statistics.