ALAIN MOREELS

Contactgegevens ALAIN MOREELS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ALAIN MOREELS: address, phone, fax, email, website, opening hours

ALAIN MOREELS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE DAVE 459; 5100; NAMUR, België

Telefoon (phone): 81305635 (+32-81305635) 81305635 (+32-81305635)

Fax (fax): +32 (19) 922-74-73 +32 (19) 922-74-73

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ALAIN MOREELS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ALAIN MOREELS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ALAIN MOREELS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ALAIN MOREELS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ALAIN MOREELS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ALAIN MOREELS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ALAIN MOREELS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ALAIN MOREELS
Products information ALAIN MOREELS

BTW identificatienummer (tax): BE03449676513
Ondernemingsnummer: 5664245605
Hoofdstad (capital): 748,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 234,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1991

Producten die in ALAIN MOREELS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ALAIN MOREELS
(Get full report from official database of BE for ALAIN MOREELS)

Aanvulling soorten activiteiten voor ALAIN MOREELS
Addition kinds of activities for ALAIN MOREELS

344202. Louvers, luiken, jaloezieën en dergelijke artikelen | Louvers, shutters, jalousies, and similar items
806200. Algemene medische en chirurgische ziekenhuizen | General medical and surgical hospitals
23920200. Wasserij, kledingstuk en opbergzakken | Laundry, garment and storage bags
26210501. Kunst papier | Art paper
30890403. Solderen, laarzen of schoenen solderen: kunststoffen | Soling strips, boot or shoe: plastics
38610110. Fotopapier en doek, alle soorten, nec | Photographic paper and cloth, all types, nec
51690102. Caustic soda | Caustic soda
57129905. Buiten- en tuinmeubilair | Outdoor and garden furniture

Werken bij ALAIN MOREELS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ALAIN MOREELS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ALAIN MOREELS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ALAIN MOREELS. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiemedewerker lakstraat (DIEPENBEEK)

    Regio: DIEPENBEEK

    Bedrijf: ASAP GENK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je wordt tewerkgesteld op de afdeling afwerking. Je moet kunststofonderdelen (50cm groot)  die gelakt moeten worden op een rooster leggen. Kwaliteitscontrole en inpakken van onderdelen. De firma zoekt kandidaten die zich kunnen engageren op lange termijn aangezien je een opleiding krijgt.

  • Polyv. Bouwarbeider (SCHILDE)

    Regio: SCHILDE

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Schilde zijn wij op zoek naar een ALLROUND RENOVATIE ARBEIDER (m/v). 

  • ADMINISTRATIEF LOGISTIEK MEDEWERKER PETROCHEMIE (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Select HR Geel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een grote speler in de petrochemie zijn wij op zoek naar een ADMINISTRATIEF EN LOGISTIEK MEDEWERKER (M/V). Je werkt vanop de site bij de klant in Geel en staat in voor alles mbt de voorbereiding en uitvoering van de Turnaround (TAR). Taken: PRE TAR Opzet en beheer (up to date houden) van de TAR opvolgingsfile (lijst met scope en alle info over deze scope). Track SAP info en zet dit over in excel Kost estimaties per job opzoeken (ifv actuals vorige TAR's) en aanvullen in de file Het samenstelling transmittal pakketten voor de TAR Main contractoren (ISO; P&ID; Foto’s; Locatie aanduiding plotplan; datasheet…) Logistiek coördinatie: verzamel info van alle logistieke noden en bundelen in een overzicht + reservatie/bestellingen plaatsen (inclusief coördinatie bij levering) Het maken van picklisten voor TAR’s op basis van availability rapporten en de status documenteren Administratieve hulp bij het opstellen van het TAR execution plan Het verwerken van TAR gerelateerde gegevens in een TAR Milestone plan Nakijken en beoordelen van bepaalde TAR proforma’s Ontvangsten van bestaande PO’s tot orderlimiet van TAR gerelateerde logistieke bestellingen Opstellen van lijst van verschillende firma’s die werken komen uitvoeren tijdens de TAR (vermelding: aantal personen; aanmeldingen; hoe kostenboeking; ...) TAR Logistieke ondersteuning verlenen voor bepaalde uitvoerende disciplines Field/job coördinatie van bepaalde disciplines Verzamelen en documenteren van lessons learned POST TAR Opzeggen van alle gehuurde items tijdens de TAR en coördinatie bij het terug ophalen van deze items Verzamelen en documenteren van lessons learned Verwerkt en documenteert de aangeboden TAR gerelateerde contractor werkvoorbereiding op een georganiseerde manier en past op basis hiervan de SAP takenlijsten aan Nakijken en beoordelen van bepaalde TAR proforma’s Ontvangsten van bestaande PO’s tot orderlimiet van TAR gerelateerde jobs Bedrijfsprofiel: Select Projects maakt deel uit van een internationale full-service Human Resources-organisatie, Select HR. Select Projects is specialist in het aanbieden van oplossingen via projectsourcing. Vanuit onze vestigingen in België, Nederland en Dubai bieden wij ondersteuning aan bedrijven die behoefte hebben aan ervaren specialisten/projectmedewerkers in verscheidene werkgebieden. We onderscheiden ons door onze goede opvolging en service naar al onze klanten en onze medewerkers.  

  • Service- en onderhoudstechnieker (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je verzekerd de service, onderhoud en herstellingen van de windturbines Je staat in voor de controle van de werking van de windturbines Je voert elektrische en mechanische herstellingen uit Je schrijft een gedetailleerd verslag

  • Magazijnier- Wortgem-Petegem (WORTEGEM-PETEGEM)

    Regio: WORTEGEM-PETEGEM

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INDUSTRY

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als magazijnier sta je in voor de receptie van de goederen. Je zet de ingrediënten klaar voor de keuken aan de hand van bestellingen. Verder spring je ook overal bij waar nodig. Je komt terecht in een jong en dynamisch bedrijf, waar je kan meewerken aan de groei van dit bedrijf. Ook de sfeer is jong en direct, het enthousiasme spreekt voor zich.

  • Bekister (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar een ervaren bekister   

  • HUISHOUDHULP VOOR EEKLO (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: FAMILIEZORG OOST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Als hoofdtaak sta je in voor het poetsen (95% van de tijd) en bijkomend: wassen, strijken, maaltijden bereiden en kleine naaiwerken uitvoeren bij gezinnen aan huis in omgeving Eeklo.

  • Stagiaire Hogeschool/Universiteit Heusden-zolder schooljaar 2018-2019 (HEUSDEN-ZOLDER)

    Regio: HEUSDEN-ZOLDER

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Studentenjob

    Je staat de recruiters bij in de werving en selectie van arbeidersprofielen. (zoals schoonmaakpersoneel, keukenpersoneel,.... ) Je volgt de kandidaten volledig op tijdens het ganse selectieproces Je werkt nauw samen met de interne klanten die hun aanvragen bij het jobcenter plaatsen Je bereidt advertenties voor en plaatst deze op de sites. Je selecteert de inkomende CV'S en doet een eerste telefonische screening Je plant 1e en 2e interviews en geeft daarover voortdurend feedback aan onze interne klanten Je verzorgt de administratie en opvolging van de dossiers Je ondersteunt de recruiters bij het opzetten van jobdagen, infosessies,... Je werkt samen met verschillende instanties zoals de vdab, job&co, vzw's, ... Je werkt actief mee op beurzen, Je krijgt de mogelijkheid om werfbezoeken te doen Je neemt actief deel aan het HR-proces en andere bedrijfsactiviteiten

  • IT Manager (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    Als IT manager sta je samen met jouw team van 4 personen in voor het dagelijkse onderhoud en optimaliseren van alle informatica-systemen op een efficiënte manier. Je overlegt met de directie over de te volgen strategie en zet de milestones uit om de verdere groei te bestendigen. Je bent de trekker bij de ontwikkeling, invoering, toepassing en evaluatie van nieuwe systemen. Je geeft advies over elke te nemen beslissing rond investeringen en kijkt uit naar nieuwe technologieën.

  • STOREMANAGER (SINT-STEVENS-WOLUWE)

    Regio: SINT-STEVENS-WOLUWE

    Bedrijf: CERAMAT

    Type: Vaste Job

    Voor onze nieuwe zaak in de verkoop van outlet-tegels zijn we op zoek naar een gerant(e), winkelverantwoordelijke. Je opent en sluit elke dag de winkel. Je beheert de winkel van A tot Z. Hieronder verstaan we het verder helpen van de klanten, commerciële acties, verkoop van tegels, ontvangen van betalingen, het tellen van de kassa.

  • Nutritioist/kwaliteitsmanager regio Lennik (LENNIK)

    Regio: LENNIK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Als Nutritionist ben je verantwoordelijk voor: Een nutritioneel correcte samenstelling van onze voedings- en snackproducten (voor hond, kat, vogel en knaagdier) die ontwikkeld worden door Product Management of gevraagd worden door onze klanten. Kostprijsbewaking is daarbij belangrijk. Het signaleren van markttrends mbt grondstoffen en producten en dit vertalen naar praktische adviezen voor Product Management. Het verder ontwikkelen van de nutritionele kennis van de organisatie. Het bewaken van de juistheid en volledigheid van de etikettering volgens de geldende wetgeving en het opvolgen en toepassen van veranderingen in deze wetgeving. Het helpen ontwikkelen van nieuwe producten en product content, waarbij je de nutritionele USP¿s vertaald naar relevante informatie voor de consument. Hiervoor werk je nauw samen met je collega¿s van Product Management en Sales. Als Kwaliteitsmanager ben je verantwoordelijk voor: Het uitwerken en in de praktijk brengen van het kwaliteitsbeleid van onze eigen productie (mengen en verpakken van graanmengelingen voor vogels en knaagdieren), waaronder het up to date houden van het kwaliteitshandboek (FSSC22000) en dit implementeren op de werkvloer. De controle op de kwaliteit van onze productiegoederen tijdens de verschillende fasen van het productieproces (van binnenkomende grondstoffen tot uitgaande afgewerkte orders). Het voorbereiden, mee implementeren en begeleiden van kwaliteitsaudits. Sensibiliseren, motiveren en opleiden van medewerkers op vlak van kwaliteit, waardoor je het kwaliteitsbewustzijn verbetert en de gevoeligheid voor kwaliteit binnen de organisatie vergroot. Het registreren en behandelen van (interne en externe) klachten, van alle voedingsproducten. Het verder uitwerken en beheren van de kwaliteitsadministratie, zoals het voorhanden maken van de nodige technische fiches en attesten voor verkoop, het creëren en bijhouden van analyses en certificaten van onze eindproducten, etc. ....

  • Finance Officer (4/5 of fulltime) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Tempo-Team Professionals

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant in centrum Brussel, een KMO actief in HR dienstverlening, zijn we momenteel op zoek naar een Finance Officer. Je werkt autonoom en bent in staat het bedrijf mee te helpen in haar groei. Jouw taken en verantwoordelijkheden: Uitgaande facturatie: opmaak, versturen & opvolgen van de facturen Inkomende facturen: approval proces, boeken Exact software pakket: tijdschrijven en verwerking naar boekhouding Maandafsluiting: provisies, boeken banken via inlezen CODA bestanden, boeken loonbestanden door ze in te lezen in exact Rapportering: Management reporting opstellen (excel & powerpoint) en rapportering Raad van Bestuur Cash opvolging, simulatie van cashpositie op basis van aankoop- en verkoopfacturen, rapport openstaande posten Operationele ondersteuning businesses (KPI, ad hoc analysis…, ondersteuning in pricing) Budgetting & forecasting Ondersteunen auditors bij jaarlijkse audit

Zoek naar antwoorden van ALAIN MOREELS in sociale netwerken
Look for responds of ALAIN MOREELS in social networks

Lees alle opmerkingen voor ALAIN MOREELS. Laat een reactie achter voor ALAIN MOREELS. ALAIN MOREELS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ALAIN MOREELS. Leave a respond for ALAIN MOREELS. ALAIN MOREELS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ALAIN MOREELS op de google maps. Adres en contacten ALAIN MOREELS
Location of ALAIN MOREELS on the google maps. Address and contacts of ALAIN MOREELS

Andere gerelateerde bedrijven als come ALAIN MOREELS ALAIN MOREELS: BRUSSELS ROLLER PARK | TECHNIFLAM | Derycke M | Vlar Compost | Semalex sprl

Other related companies as ALAIN MOREELS: BRUSSELS ROLLER PARK | TECHNIFLAM | Derycke M | Vlar Compost | Semalex sprl

ALAIN MOREELS is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ALAIN MOREELS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03449676513. Het bedrijf ALAIN MOREELS bevindt zich op het adres: RUE DE DAVE 459; 5100; NAMUR. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 748,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 234,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in ALAIN MOREELS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ALAIN MOREELS is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ALAIN MOREELS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ALAIN MOREELS, openstaande posities, locatie van ALAIN MOREELS op de kaart.

ALAIN MOREELS is a company, that was registered 1991 in N\A region, Belgium. Full name of company is ALAIN MOREELS, company assigned to the tax number BE03449676513. The company ALAIN MOREELS is located at the address: RUE DE DAVE 459; 5100; NAMUR. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 748,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 234,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in ALAIN MOREELS were not found.
The main activity of ALAIN MOREELS is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of ALAIN MOREELS is not available. You also can look at reviews of ALAIN MOREELS, open positions, location of ALAIN MOREELS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ALAIN MOREELS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ALAIN MOREELS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ALAIN MOREELS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ALAIN MOREELS, employees, financial statistics.