D & P Consult NV

Particuliere bedrijvenGezondheidszorg • D & P Consult NV
Private companiesHealth Services • D & P Consult NV

Contactgegevens D & P Consult NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data D & P Consult NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

D & P Consult NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Mereldreef 48; 3140; Keerbergen, België

Telefoon (phone): 015 73 03 46 (+32-015 73 03 46) 015 73 03 46 (+32-015 73 03 46)

Fax (fax): +32 (59) 186-18-70 +32 (59) 186-18-70

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) D & P Consult NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "D & P Consult NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "D & P Consult NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van D & P Consult NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen D & P Consult NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of D & P Consult NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees D & P Consult NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti D & P Consult NV
Products information D & P Consult NV

BTW identificatienummer (tax): BE06736236572
Ondernemingsnummer: 3059936523
Hoofdstad (capital): 883,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 813,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Producten die in D & P Consult NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advertising agencies and consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor D & P Consult NV
(Get full report from official database of BE for D & P Consult NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor D & P Consult NV
Addition kinds of activities for D & P Consult NV

596304. Huisgerelateerde producten, directe verkoop | Home related products, direct sales
07829903. Landschap aannemers | Landscape contractors
14819901. Mijn- en steengroeven, nonmetallische mineralen | Mine and quarry services, nonmetallic minerals
22319906. Kleine stoffen: verven en afwerken van wol of soortgelijk goed | Narrow fabrics: dyeing and finishing of wool or similar good
26780201. Bureau pads, papier: gemaakt van aangekochte materialen | Desk pads, paper: made from purchased materials
28920103. Diazodinitrofenol, ddnp | Diazodinitrophenol, ddnp
32590201. Schoorsteenpijp en toppen, klei | Chimney pipe and tops, clay
34620401. Bouw of mijnbouw apparatuur smeedstukken, ferro | Construction or mining equipment forgings, ferrous
35650205. Etiketteringsmachines, industrieel | Labeling machines, industrial
70339902. Camping | Campsite

Werken bij D & P Consult NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in D & P Consult NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor D & P Consult NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for D & P Consult NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Technical after sales specialist Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Synergie Brussel Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een klant in Zaventem die leverancier is van producten voor verwarming, ventilatie en airconditioning zijn wij op zoek naar een technical after sales specialist. De functieomschrijving: Telefonisch technische bijstand verlenen De leveranciers informeren over technische problemen en interventies Coordinatie en beheer van de teruggestuurde goederen voor expertises Stockbeheer en het versturen van de reserveonderdelen Planning opvolgen van de techniekers

  • Dedicated account medewerker - M/V (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: ADECCO BRUXELLES ETTERBEEK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een grote logistieke klant te Brucargo zijn wij op zoek naar een dedicated account medewerker: Aanbod: Een internationaal en dynamisch bedrijf met doorgroeimogelijkheden (horizontaal en verticaal). Een voltijdse functie voor een tijdelijke tewerkstelling Een werkweek van maandag tot vrijdag met wisselende shiften tussen 8u en 18u. Een aantrekkelijk loon, maaltijdcheques, vergoeding woon-werkverkeer, etc. Takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en coördinatie van “special zendingen” (zware, breekbare, waardevolle of tijdkritische zendingen) voor grote klanten (+ €250K per jaar). Je staat in voor de facturatie. Je hebt nauwgezet contact met de verschillende klanten (voornamelijk via mail). Je tracht bij vragen en/ of problemen een gepast antwoord te bieden of een oplossing te zoeken.

  • Inpakker (M/V) van zoete eetwaren (tweeploegen) (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: FORUM JOBS GEEL

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Forum Jobs zoekt dringend een inpakker die meteen kan opstarten voor een bedrijf te Turnhout. Concreet houdt je werk in dat je fijne voedingswaren die van de band komen inpakt en eventueel kleine afwerkingen toevoegt zoals garneringen. Tijdens het werk ga je zorgvuldig te werk en hou je rekening met de hygiëne- en voedingsvoorschriften. Je hebt ook steeds oog voor kwaliteit.  

  • Begeleider, OC Alsemberg (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van zwangerschap(srust) - lange looptijd; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; overige vervoersmiddelen cfr. sectorale en wettelijke vereisten. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Alsemberg - Sanatoriumstraat 165 , 1652 Alsemberg. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Calculator (LAARNE)

    Regio: LAARNE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Laarne zijn we op zoek naar een calculator. Het bedrijf is gespecialiseerd in ramen, deuren, glasgevels en lichtstraten in aluminium zowel voor nieuwbouw als voor renovatie. Jouw takenpakket: Berekenen van projecten in samenspraak met directie en projectleiding U maakt deel uit van de calculatieafdeling (3 personen) Je kan vlot planlezen

  • PLOEGCHEF NACHT MAGAZIJN DISTRIBUTIE (M/V) (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: LINK 4 JOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Na een grondige inwerkperiode ben je verantwoordelijk voor het volledig crossdock gebeuren en verzeker je samen met je team (12 tal medewerkers) de operationele doorstroming van in- en uitgaande goederen. Je bent het centraal aanspreekpunt en springt bij waar nodig om en optimale magazijnwerking te garanderen. Je neemt initiatief, toont een actieve betrokkenheid en rapporteert aan de directie. Je zorgt voor de opleiding en begeleiding van nieuwe magazijniers.

  • Huishoudhulp regio Liedekerke (LIEDEKERKE)

    Regio: LIEDEKERKE

    Bedrijf: THUISHULP BRABANT

    Type: Dienstenchequebaan

    U gaat bij cliënten aan huis in regio Liedekerke en staat in voor het onderhoud van de woning, was, strijk, maaltijden bereiden...

  • HUISHOUDHELDEN REGIO Drongen, DRINGEND solliciteer via sms (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: EASY LIFE MELLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Ingrid is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • Gemotiveerde medewerker vervoer / strijk met dienstencheqeus (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: VZW COMFORTE

    Type: Dienstenchequebaan

    Vzw Comforte is een sociale organisatie die diensten aanbiedt in het kader van dienstencheques in de regio Zuid West-Vlaanderen. Het gaat om hulp in het huishouden, boodschappen, strijk en vervoer van personen met een mobiliteitsbeperking. Iedereen kan een beroep doen op onze dienstverlening, maar de focus ligt vooral op het verhogen van de levenskwaliteit van klanten met bijzondere noden. Als chauffeur sta je in voor het vervoer van minder mobielen ouderen naar het dagcentra / ziekenhuizen. Je bent sociaal vaardig en het eerste aanspreekpunt van onze klanten. Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en hebt een goede kennis van de wegcode. Je hebt een kleine administratieve verantwoordelijkheid om de vertrek en aankomsturen en aantal kilometers correct bij te houden. Je geeft dit alles door aan de verantwoordelijke voor de planning van het vervoer. Daarnaast biedt het een meerwaarde wanneer je ook zelfstandig kan strijken. De combinatie van beide tewerkstelling kan voorzien worden bij vervanging van zieke werknemers.

  • JUNIOR LOGISTIEK MANAGER - TRAINEESHIP - VAST CONTRACT (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1673881-inline.html?cid=Partner_VDAB Onze opdrachtgever behoort tot de topwerkgevers ! Kom jij graag terecht in een grotere organisatie waar er echt aandacht is voor jouw talenten ? Onze opdrachtgever is actief in de logistieke sector. Wij zoeken Juniors die graag klaargestoomd worden tot Logistieke COACH.  Heb je een hoger diploma (bijna) op zak en droom je er van om te coachen? Triggert de logistieke wereld je ? Lees dan zeker verder ! Als junior word je tijdens het traineeship volledig klaargestoomd tot Logistieke Coach. Het traineeship laat je kennismaken met coaching skills, logistieke omgeving, .. Als junior logistiek manager leer je alle taken van het distributiecentrum kennen; Je draagt zorg voor het behalen van de afgesproken doelen op het gebied van kwaliteit en productiviteit van de logistieke bedrijfsprocessen ; Hierbij coach en motiveer je het team, houd je de processen goed in de gaten en zorg je voor een goede administratieve afhandeling ; Van zodra je helemaal op de rails bent in jouw rol, word je ook betrokken bij logistieke projecten.

  • Nachtchauffeur CE (VAC195) (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: 24/7 CHAUFFEURSDIENSTEN

    Type: Vaste Job

    Chauffeur CE die bereid is om geregeld wat fysiek werk te doen. Je zal voor het bedrijf Fun rondrijden. Je start +/- tussen 20 à 23h en werkt gemiddeld 11h/dag. Je zal gemiddeld tussen de 2 – 8 stops doen. Je hebt de codes en sleutels van deze winkels en levert hier voornamelijk pallets, rolkarren,.. Het bedrijf waarvoor je werkt is een topbedrijf, heeft oog voor de chauffeur, je wordt gehoord, van de collega’s tot de directrice. Iedereen helpt je graag. Materiaal is altijd Tip-Top onderhouden, dit wordt ook van jou verwacht. Je krijgt een interne opleiding en wordt pas losgelaten als je het kent.

  • Projectingenieur HVAC (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: PELEMAN & PEETERS CONSULTING

    Type: Vaste Job

    Vanuit deze functie ben je verantwoordelijk voor het integreren van de HVAC installaties en sanitair in diverse concepten van gebouwen waaronder openbare gebouwen, residentiële gebouwen, logistieke centra enz. Bij de opmaak van dit concept hou je rekening met de noden en het budget van de klant. Concreet zal je instaan voor de opmaak van het ontwerp en de berekening van de installaties. Je werkt hiervoor nauw samen met de Projectmanager maar je kan eveneens rekenen op je collega’s van de ontwerpafdeling en de CAD tekenaars. Overleg is in deze functie ook een cruciaal gegeven.

Zoek naar antwoorden van D & P Consult NV in sociale netwerken
Look for responds of D & P Consult NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor D & P Consult NV. Laat een reactie achter voor D & P Consult NV. D & P Consult NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for D & P Consult NV. Leave a respond for D & P Consult NV. D & P Consult NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie D & P Consult NV op de google maps. Adres en contacten D & P Consult NV
Location of D & P Consult NV on the google maps. Address and contacts of D & P Consult NV

Andere gerelateerde bedrijven als come D & P Consult NV D & P Consult NV: Meysman Peter | Ines Marine | Legros J SPRL | Pro-Mail BVBA | Competence Performance Achat BVBA

Other related companies as D & P Consult NV: Meysman Peter | Ines Marine | Legros J SPRL | Pro-Mail BVBA | Competence Performance Achat BVBA

D & P Consult NV is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is D & P Consult NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06736236572. Het bedrijf D & P Consult NV bevindt zich op het adres: Mereldreef 48; 3140; Keerbergen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 883,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 813,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Advertising agencies and consultants. Producten gemaakt in D & P Consult NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van D & P Consult NV is Gezondheidszorg, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van D & P Consult NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van D & P Consult NV, openstaande posities, locatie van D & P Consult NV op de kaart.

D & P Consult NV is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is D & P Consult NV, company assigned to the tax number BE06736236572. The company D & P Consult NV is located at the address: Mereldreef 48; 3140; Keerbergen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 883,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 813,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Advertising agencies and consultants. Products created in D & P Consult NV were not found.
The main activity of D & P Consult NV is Health Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of D & P Consult NV is not available. You also can look at reviews of D & P Consult NV, open positions, location of D & P Consult NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over D & P Consult NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf D & P Consult NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about D & P Consult NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company D & P Consult NV, employees, financial statistics.