BRUMA MOLENBEEK

Contactgegevens BRUMA MOLENBEEK: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BRUMA MOLENBEEK: address, phone, fax, email, website, opening hours

BRUMA MOLENBEEK

Regio (region): N\A, België

Adres (address): E.MACHTENSPLEIN 1; 1080; MOLENBEEK, België

Telefoon (phone): 24106818 (+32-24106818) 24106818 (+32-24106818)

Fax (fax): +32 (55) 612-21-59 +32 (55) 612-21-59

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BRUMA MOLENBEEK: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BRUMA MOLENBEEK"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BRUMA MOLENBEEK"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BRUMA MOLENBEEK, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BRUMA MOLENBEEK. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BRUMA MOLENBEEK, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BRUMA MOLENBEEK. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BRUMA MOLENBEEK
Products information BRUMA MOLENBEEK

BTW identificatienummer (tax): BE06589019775
Ondernemingsnummer: 5628540039
Hoofdstad (capital): 435,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 741,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Producten die in BRUMA MOLENBEEK zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Beautyfarms, relaxatie and lichamelijk welzijn; Elektrische huishoudapparaten, radio and televisie Gh

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BRUMA MOLENBEEK
(Get full report from official database of BE for BRUMA MOLENBEEK)

Aanvulling soorten activiteiten voor BRUMA MOLENBEEK
Addition kinds of activities for BRUMA MOLENBEEK

375102. Fietsen en aanverwante onderdelen | Bicycles and related parts
382103. Apparatuur voor het verwarmen van laboratoria | Laboratory heating apparatus
23290104. Ski- en sneeuwkleding: mannen en jongens ' | Ski and snow clothing: men's and boys'
28420209. Wassen voor hout, leer en andere materialen | Waxes for wood, leather, and other materials
34480101. Gebouwen, draagbaar: geprefabriceerd metaal | Buildings, portable: prefabricated metal
35520309. Zijden schermen voor de textielindustrie | Silk screens for textile industry
70320200. Jeugdkampen | Youth camps

Werken bij BRUMA MOLENBEEK: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BRUMA MOLENBEEK: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BRUMA MOLENBEEK. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BRUMA MOLENBEEK. Looking for open vacancies in other companies

  • Junior bachelors voor hoofdzetel bank (ETTERBEEK)

    Regio: ETTERBEEK

    Bedrijf: Start People Call Brussels /Bruxelles

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Heb je recent je bachelordiploma behaald en wil je graag je carrière in de bancaire sector starten? Solliciteer dan snel! Voor een grote bank zijn we op zoek naar verschillende young graduates om als administratief medewerker op departementen zoals Sales, Marketing, Budget control, Legal, Collections etc. te werken. In principe start je als tijdelijke medewerker voor +- 1 jaar, maar indien je goed werk levert, zijn er zeker mogelijkheden om nadien andere functies te bekleden. Uit ervaring is gebleken dat heel wat tijdelijke medewerkers uiteindelijk een vast contract hebben gekregen.

  • Management Assistent (regio Steenokkerzeel) (STEENOKKERZEEL)

    Regio: STEENOKKERZEEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zijn op zoek naar Management Assistant voor onze klant die gesitueerd is in Steenkkerzeel. Als Management Assistant verleent u administratieve, organisatorische, logistieke en praktische ondersteuning aan de Manager van het luchtverkeersleidingscentrum (CANAC) en zijn team. U rapporteert hierbij rechtstreeks aan hem. Het daarbij uit te voeren takenpakket is veelvoudig en zeer gevarieerd: U bent verantwoordelijk voor de opmaak van verslagen en rapporten voor vergaderingen. U zorgt ervoor dat u tijdig alle documenten, cijfermateriaal, e.d. ontvangt via diverse kanalen en van de verschillende niveaus zodat de rapporten binnen de vooropgestelde termijn worden afgeleverd. U verzorgt het mailverkeer, de rapporteringen voor de Manager. Bij gelegenheid organiseert u vergaderingen. Bovendien staat u in voor een efficiënt document management en vlotte toegankelijkheid. U werkt presentaties, documenten af, en zorgt voor de vertalingen (Frans, Nederlands en Engels), die door de Manager en Experts gebruikt worden. Tenslotte bent u ook verantwoordelijk voor het agendabeheer, het verwerken van ad-hoc opdrachten, de ontvangst van bezoekers, enz.

  • Customer Service Medewerker regio Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar Customer Service Medewerker (m/v) tot midden januari 2019. Dit is voor een internationaal bedrijf in de regio van Roeselare. De verantwoordelijkheden voor deze functie als Customer Service Medewerker in de regio Roeselare zijn: je noteert bestellingen; je volgt orders op; je adviseert klanten en begeleidt ze telefonisch bij hun bestelling; je handelt allerhande verdere communicatie rond het order af; je hebt ook contacten met de leveranciers; je organiseert transporten. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Installatietechnieker (Regio Waasland)

    Regio: Regio Waasland

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Waasland zijn we op zoek naar een installatietechnieker. U komt terecht in een dynamisch team. U zal instaan voor het installeren en herstellen van de systemen.

  • Calculator te Opglabbeek (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant (bouwsector) actief in het vervaardigen van industriële vloeren zoeken wij een CALCULATOR: Je berekent wat betonvloeren in een bouwproject precies gaan kosten, hierbij in acht nemend: de kosten van bouwmaterialen, machines en de mensen die aan de betonvloeren gaan werken. Aan de hand van de bouwbeschrijving, tekeningen en andere gegevens bepaal je welke soort en hoeveelheid materialen en mankracht voor een project nodig zijn. Is dit duidelijk, dan vraag je bij diverse leveranciers en onderaannemers offertes op voor maatwerk. Standaarden vind je terug in het systeem. Wanneer nodig onderhandel je kortingen op de prijs. Vervolgens volg je de gemaakte offertes op. Je rapporteert rechtstreeks aan en werkt nauw samen met de directie.

  • Jobstudent verkoop kip aan 't spit (HEUSDEN-ZOLDER)

    Regio: HEUSDEN-ZOLDER

    Bedrijf: Agilitas Houthalen

    Type: Studentenjob

    Je werkt elke zaterdag van 11u00 tot 16u00 Je bedient klanten met een glimlach Je werkt met de kassa

  • MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.

  • Bulk internationaal - chauffeur CE (VAC016) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: 24/7 CHAUFFEURSDIENSTEN

    Type: Vaste Job

    Voor een familiebedrijf dat gespecialiseerd is in dedicated transport, zijn wij op zoek naar een chauffeur met een rijbewijs CE uit de omgeving van Antwerpen voor bulk transport. Je staat in voor de leveringen van materialen en grondstoffen voor de bouw zoals bv cement, vulstoffen, zand en grind. Ook zal je bereid moeten zijn om 5 overnachtingen te doen. Regio Benelux - Noord-Frankrijk en Duitsland. Je vertrekt tussen 5u - 6u 's morgens en werkt ongeveer 12 à 15u/dag.

  • Werftoezichter (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: N\a

    Type: Vaste Job

    Je staat dagelijks in voor de opvolging van de werken (riolering en wegenis) en zult de werfvergaderingen bijwonen. Ook sta je in voor het controleren van vorderingstaten met de aannemer en het opmeten van uitgevoerde hoeveelheden op het terrein behoort ook tot jouw job. Tenslotte sta je in voor het uitvoeren van proeven (slagsonde, waterproeven, plaatproeven, enz...).

  • Gezondheids-, sport- & businesscoach (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: FORTUNE OF HEALTH

    Type: Zelfstandige activiteit

    Vanwege de snelle groei in ons bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste mensen die interesse hebben in de sector voeding en gezondheid. Je gaat in je eigen regio aan de slag als gezondheids- en/of sportcoach om mensen te helpen op een gemakkelijke manier hun levenskwaliteit en/of hun sportprestaties te verbeteren. Affiniteit met voeding en gezonde, actieve levensstijl is een pré, maar geen must. Voorkennis op deze gebieden zijn meegenomen. Indien dit niet het geval is ga je praktijkgericht leren via een (online) Plug In- trainingssysteem. Je gaat samenwerken in een super gezellig team, jong en oud, bestaande uit enthousiaste coaches variërend van (top)sporters, voedingsdeskundigen, artsen, personal trainers, schoonheidsspecialisten, fysiotherapeuten en veel meer. Deze job is voor iedereen haalbaar maar alles staat en valt met je eigen inzet. In het eerste kennismakingsgesprek zal besproken worden welke mogelijkheden er voor jou zijn en of je binnen ons team past. Jouw profiel: Zelfstandig kunnen werken, teamplayer, ondernemend, netwerker en sociaal aangelegd. Kunnen coachen of openstaan dit te leren Wat ga je doen? Eigen klantenbestand leren bouwen, Eigen klanten coachen, nieuwe gezondheids- & sportcoaches leren opleiden

  • Zelfstandig Kinesist bij Leefpunt (VELM)

    Regio: VELM

    Bedrijf: Triamant

    Type: Zelfstandige activiteit

    LEEFPUNT bevindt zich op de Triamantsite te Velm (Sint-Truiden) Je houdt consultaties waarbij je een grondige anamnese uitvoert, gevolgd door een kinesitherapeutisch onderzoek Je zorgt voor de opstart van een behandeling Andere taken: begeleiden/informeren, sturen/oefenen, fysische therapie, manuele verrichtingen en preventie Je volgt de vooruitgang van de patiënt op en rapporteert grondig aan betrokken partijen (arts, beweegcoach,...) en verwijst door indien nodig Je bent steeds alert voor het opsporen van risico's Je informeert en sensibiliseert rond gezond bewegen, levensstijl en preventie van aandoeningen Je bent bereid om voordrachten te verzorgen en/of mee te werken aan projecten.

  • ClearSource - Test Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are currently looking for a Test Manager for a client based in Brussels. Check out the job description below and let me know if you are interested! Role Description Mission Test Manager responsibilities are: Organizing and controlling the testing strategy and processes Defining the scope of testing within context of release/delivery Ensuring visibility, traceability, and control of testing process Applying appropriate metrics and measurements in testing management tools Resource planning and management Activities Review and analyze system specifications Review and request test data Report on test progress, efficiency, effectiveness and sufficiency Collaborate with QA's, Business Analyst and Project Managers to develop effective test scenarios Profile Great educational background Proven experience as a QA Manager or similar role Experience in project management and QA methodology Familiarity with Scrum, Agile methodologies, Automation and Continuous Integration processes Experience in manual/automation project management A solid command of French and English, knowledge of Dutch is a plus. Details Start: ASAP Duration: Freelance or Permanent Location: Brussels

Zoek naar antwoorden van BRUMA MOLENBEEK in sociale netwerken
Look for responds of BRUMA MOLENBEEK in social networks

Lees alle opmerkingen voor BRUMA MOLENBEEK. Laat een reactie achter voor BRUMA MOLENBEEK. BRUMA MOLENBEEK bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BRUMA MOLENBEEK. Leave a respond for BRUMA MOLENBEEK. BRUMA MOLENBEEK on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BRUMA MOLENBEEK op de google maps. Adres en contacten BRUMA MOLENBEEK
Location of BRUMA MOLENBEEK on the google maps. Address and contacts of BRUMA MOLENBEEK

Andere gerelateerde bedrijven als come BRUMA MOLENBEEK BRUMA MOLENBEEK: Universal Traders BVBA | J. CEULENAERE | VEDIOR INTERIM | GUIDO VERDONCK | MAISON TINTORETTO

Other related companies as BRUMA MOLENBEEK: Universal Traders BVBA | J. CEULENAERE | VEDIOR INTERIM | GUIDO VERDONCK | MAISON TINTORETTO

BRUMA MOLENBEEK is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BRUMA MOLENBEEK, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06589019775. Het bedrijf BRUMA MOLENBEEK bevindt zich op het adres: E.MACHTENSPLEIN 1; 1080; MOLENBEEK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 435,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 741,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Beautyfarms, relaxatie and lichamelijk welzijn; Elektrische huishoudapparaten, radio and televisie Gh. Producten gemaakt in BRUMA MOLENBEEK zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BRUMA MOLENBEEK is Lidmaatschapsorganisaties, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BRUMA MOLENBEEK is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BRUMA MOLENBEEK, openstaande posities, locatie van BRUMA MOLENBEEK op de kaart.

BRUMA MOLENBEEK is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is BRUMA MOLENBEEK, company assigned to the tax number BE06589019775. The company BRUMA MOLENBEEK is located at the address: E.MACHTENSPLEIN 1; 1080; MOLENBEEK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 435,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 741,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Beautyfarms, relaxatie and lichamelijk welzijn; Elektrische huishoudapparaten, radio and televisie Gh. Products created in BRUMA MOLENBEEK were not found.
The main activity of BRUMA MOLENBEEK is Membership Organizations, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of BRUMA MOLENBEEK is not available. You also can look at reviews of BRUMA MOLENBEEK, open positions, location of BRUMA MOLENBEEK on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BRUMA MOLENBEEK, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BRUMA MOLENBEEK, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BRUMA MOLENBEEK, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BRUMA MOLENBEEK, employees, financial statistics.