PRESS SHOP

Contactgegevens PRESS SHOP: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PRESS SHOP: address, phone, fax, email, website, opening hours

PRESS SHOP

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KONING ALBERTPLEIN 2; 2800; MECHELEN, België

Telefoon (phone): 15431823 (+32-15431823) 15431823 (+32-15431823)

Fax (fax): +32 (87) 377-78-50 +32 (87) 377-78-50

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PRESS SHOP: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PRESS SHOP"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PRESS SHOP"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PRESS SHOP, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PRESS SHOP. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PRESS SHOP, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PRESS SHOP. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PRESS SHOP
Products information PRESS SHOP

BTW identificatienummer (tax): BE07284729003
Ondernemingsnummer: 7762359619
Hoofdstad (capital): 910,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 360,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1992

Producten die in PRESS SHOP zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Librairies

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PRESS SHOP
(Get full report from official database of BE for PRESS SHOP)

Aanvulling soorten activiteiten voor PRESS SHOP
Addition kinds of activities for PRESS SHOP

204199. Meel- en andere graanmolenproducten, niet inbegrepen | Flour and other grain mill products, nec
356900. Algemene industriële machines, nec | General industrial machinery, nec
07210103. Boomgaard en wijnkirurgie diensten | Orchard tree and vine surgery services
28330108. sulfonamiden | Sulfonamides
31310301. Rands | Rands
35890105. Popcorn machines, commercieel | Popcorn machines, commercial
39310112. Knoppen, orgel | Knobs, organ
55999901. Dunebuggies | Dunebuggies
72190203. Kussenreiniging en renovatie | Pillow cleaning and renovating

Werken bij PRESS SHOP: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PRESS SHOP: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PRESS SHOP. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PRESS SHOP. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier m/v (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bouwbedrijf te Tielt, zijn we op zoek naar een magazijnier. Je staat in voor het klaarzetten van de bouwmaterialen voor de verschillende werven.

  • Lakker (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een firma in de regio Waregem zoeken we een lakker.

  • Verkoper bij Vanden Borre - regio Brussel (SCHAARBEEK)

    Regio: SCHAARBEEK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Is de wereld van Multimedia/Sound/Vision jouw natuurlijke habitat? Dat komt goed uit, want we zoeken iemand die alles in huis heeft om deze producten te verkopen: kennis én passie. Jouw job: je ontvangt onze klanten en geeft hen persoonlijk advies bij het kiezen van het toestel dat perfect bij hen past. Want jij, als specialist, kent er alles over. Ook de services van Vanden Borre ken je en weet je op de juiste momenten aan te brengen. Een verkoper is bovenal ook een ambassadeur. Dat weet je als geen ander. Je doet er dus alles aan om het imago en het professionalisme van Vanden Borre te vertegenwoordigen. Zo heb je een directe impact op de tevredenheid en de trouw van onze klanten. Waar wij voor staan? Het Vertrouwen. Aan jou om deze filosofie toe te passen en te zorgen voor een uitstekende service en een maximum aan blije gezichten bij onze klanten!

  • chauffeur CE (HAMME)

    Regio: HAMME

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Transport met betonmixer en kipper vervoer van beton zand en gravé

  • Huishoudhulp regio Deinze (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: Tempo-Team Dienstencheques Gent

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben je op zoek naar een afwisselende job in het huishouden en is poetsen je passie? Dan ben jij de kandidaat die wij graag aan het werk zetten! Voor enkele gezinnen in Deinze zijn we op zoek naar een gemotiveerde huishoudhulp. Je krijgt een volledig wettelijk statuut en na 3 maand een contract van onbepaalde duur. Randstad voorziet ook in enkele extralegale voordelen en opleidingen. Je staat in voor allerlei huishoudelijke taken bij één of meerdere particulieren thuis: schoonmaken, strijken, ramen lappen,... Je organiseert je werk zelfstandig en respecteert de gewoontes van het gezin waarbij je werkt. Je hebt vaste werkuren in samenspraak met jouw klanten. Uurrooster bespreekbaar deeltijds of voltijds.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Lillo – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw /kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Klantendienstmedewerker voor Artsen Zonder Grenzen - Diegem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Synergie Diegem Careers

    Type: Studentenjob

    Voor ons tijdelijke project Artsen Zonder Grenzen zijn wij op zoek naar medewerkers met een positieve en commerciële instelling, aangezien wij fondsen zullen gaan werven. U zult klanten opbellen die eventueel nog nooit van het project hebben gehoord. Aan deze klanten stel je dan ook het project voor met de inhoud en streefdoel, zodat het benodigde som wordt verkregen voor haar activiteiten. Kortom gaat u actief opzoek naar nieuwe schenkers met een mooie streefdoel.

  • Polyvalente medewerker en keukenhulp (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Studentenjob

    Voor een gekende fastfoodketen in Wetteren zijn wij op zoek naar polyvalente medewerkers. Je zal instaan voor het meehelpen in de keuken, kassa, klanten bestellen en bedienen,... Wil jij meer te weten komen over deze vacature? Solliciteer snel online of stuur je cv naar Wetteren

  • Student - Bakkerij Merelbeke (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Voor een gekende bakkerij regio Merelbeke, zoeken wij een enthousiaste student(e) die op zoek is naar een leuke weekendjob. Je zal instaan voor de verkoop, het aanvullen van de bakkerij en de opkuis aan het einde van de dag. Je wordt ingeschakeld in het weekend, dit afwisselend op zaterdag en zondag. Je bent flexibel naar uren en vlot in omgang.

  • BEWAKINGSAGENT(E) WEEKENDWERKER | Langemark (LANGEMARK)

    Regio: LANGEMARK

    Bedrijf: G4S

    Type: Vaste Job

    Kom voor G4S werken, de wereldleider en Belgische nummer 1 in privé-beveiligingsdiensten en bouw mee aan ons succes. We zijn een stabiele groep die meer dan 6000 werknemers telt in België. De beste beveiligingsoplossingen, uitstekende referenties en een stabiele structuur vormen onze beste troeven om een geslaagde carrière uit te bouwen. Voor onze klant te Langemark zijn we dringend op zoek naar een Industrial Guard met administratieve vaardigheden. Je voert er verschillende administratieve taken uit in combinatie met bewakingsopdrachten. Als Industrial Guard werk je in een industriële omgeving zoals fabrieken, opslagbedrijven, havens, kerncentrales, enz. Afhankelijk van de werkomgeving zijn er specifieke opleidingen voorzien. Je taak is vooral gericht naar het bewaken van personen, uitrustingen en goederen om aldus risico’s te vermijden en de continuïteit van het productieproces te verzekeren. Uurregeling: - zaterdag 22u00-06u00 - zondag 14u00 - 22u00

  • DV00493 Software ingenieur embedded applicaties (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: Darwin

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor de opbouw, implementatie en verificatie van specifieke software modules, waarbij je actief gebruik maakt van Eclipse, Python en een uitgebreide set van manuele en automatische testtools. Je bespreekt met gebruikers en collega’s de noden op de machine en bespreekt de nodige interfaces met andere disciplines. Je test de oplossingen uit en verfijnt ze op de beschikbare testopstellingen en machines in onze showroom Je zorgt dat de software die op machines en bij klanten wordt geïnstalleerd correct afgestemd wordt op de noden van de gebruiker. De afstand tussen de ontwikkelaars en de gebruikers is heel kort zodat je vlug kan inspelen op nieuwe ideeën en voorstellen. Je staat in voor de opvolging van jouw toepassingen.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van PRESS SHOP in sociale netwerken
Look for responds of PRESS SHOP in social networks

Lees alle opmerkingen voor PRESS SHOP. Laat een reactie achter voor PRESS SHOP. PRESS SHOP bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PRESS SHOP. Leave a respond for PRESS SHOP. PRESS SHOP on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PRESS SHOP op de google maps. Adres en contacten PRESS SHOP
Location of PRESS SHOP on the google maps. Address and contacts of PRESS SHOP

Andere gerelateerde bedrijven als come PRESS SHOP PRESS SHOP: AL BOUW | MAXI-LIVRES | DELAET ENGINEERING | Metagam nv | Reef

Other related companies as PRESS SHOP: AL BOUW | MAXI-LIVRES | DELAET ENGINEERING | Metagam nv | Reef

PRESS SHOP is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PRESS SHOP, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07284729003. Het bedrijf PRESS SHOP bevindt zich op het adres: KONING ALBERTPLEIN 2; 2800; MECHELEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 910,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 360,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Librairies. Producten gemaakt in PRESS SHOP zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PRESS SHOP is Elektronische, elektrische apparatuur en onderdelen, met uitzondering van computerapparatuur, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PRESS SHOP is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PRESS SHOP, openstaande posities, locatie van PRESS SHOP op de kaart.

PRESS SHOP is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is PRESS SHOP, company assigned to the tax number BE07284729003. The company PRESS SHOP is located at the address: KONING ALBERTPLEIN 2; 2800; MECHELEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 910,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 360,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Librairies. Products created in PRESS SHOP were not found.
The main activity of PRESS SHOP is Electronic, Electrical Equipment & Components, Except Computer Equipment, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of PRESS SHOP is not available. You also can look at reviews of PRESS SHOP, open positions, location of PRESS SHOP on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PRESS SHOP, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PRESS SHOP, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PRESS SHOP, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PRESS SHOP, employees, financial statistics.