Vincent Bruno

Contactgegevens Vincent Bruno: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Vincent Bruno: address, phone, fax, email, website, opening hours

Vincent Bruno

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue de Livourne 66 Box 5; 1000; Bruxelles, België

Telefoon (phone): 02 538 30 70 (+32-02 538 30 70) 02 538 30 70 (+32-02 538 30 70)

Fax (fax): 02 538 30 16 (+32-02 538 30 16) 02 538 30 16 (+32-02 538 30 16)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Vincent Bruno: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Vincent Bruno"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Vincent Bruno"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Vincent Bruno, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Vincent Bruno. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Vincent Bruno, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Vincent Bruno. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Vincent Bruno
Products information Vincent Bruno

BTW identificatienummer (tax): BE06884552001
Ondernemingsnummer: 3696044921
Hoofdstad (capital): 663,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 862,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1992

Producten die in Vincent Bruno zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Lawyers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Vincent Bruno
(Get full report from official database of BE for Vincent Bruno)

Aanvulling soorten activiteiten voor Vincent Bruno
Addition kinds of activities for Vincent Bruno

321102. Versterkte of versterkte glas | Strengthened or reinforced glass
32590104. Rioolpijp of fittingen, klei | Sewer pipe or fittings, clay
34790206. Coating van metalen met silicium | Coating of metals with silicon
36210111. Rotary converters (elektrische apparatuur) | Rotary converters (electrical equipment)
82449904. Secretariaat | Secretarial school

Werken bij Vincent Bruno: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Vincent Bruno: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Vincent Bruno. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Vincent Bruno. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijk Bediende Facturatie (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Start People

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Brugge zijn wij op zoek naar een tijdelijk bediende facturatie ( 8 weken). - Je bent verantwoordelijk voor de facturatie van de uitgevoerde werken. - Je volgt de werken op aan de hand van de rapporten van de techniekers: o Je bekijkt voor welke werken er een factuur mag opgemaakt worden o Indien er nog geen factuur mag opgemaakt worden, achterhaal je de oorzaak. - Je communiceert met de eindklant over facturen en je behandelt de klachten van de klanten. - Je overlegt indien nodig met de techniekers.

  • POLYVALENT WINKELBEDIENDE GROOTWARENHUIS - ZONDAG THUIS (BRAKEL)

    Regio: BRAKEL

    Bedrijf: FORUM JOBS ZOTTEGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben je vlot in de omgang? Op zoek naar een job als winkelbediende? Ben je flexibel ingesteld? Aarzel dan niet langer, Forum Jobs heeft voor jou de geknipte job! Voor een grootwarenhuis zijn we op zoek naar een ervaren winkelbediende. Je maakt  gebruik van jouw uitgebreide kennis om de klanten te adviseren. Daarnaast sta je onder andere in voor het aanvullen van de voorraad en het opvolgen van de bestellingen. Je krijgt een interne opleiding en wordt all-round opgeleid. De werkuren liggen tussen 8u 's morgens en 20u 's avonds, je werkt ook op zaterdag. Op zondag ben je thuis!

  • Monteur bordenbouw (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Beveren zijn we op zoek naar een monteur bordenbouw. Je staat in voor: Het monteren en bedraden van stuurkasten voor automatisatieprojecten (geen vermogenborden) in samenwerking met een team van 13 collega’s. Deze borden worden zowel gerealiseerd voor intern gebruik als voor externe klanten. Het monteren en bedraden van hoogtechnologische apparatuur. Je hebt oog voor de kwaliteit van de door jou uitgevoerde projecten. Je staat in nauw contact met jouw vakleider.

  • Administratief bediende (m/v) regio Meulebeke - 1289388 (MEULEBEKE)

    Regio: MEULEBEKE

    Bedrijf: Secretary Plus Management Support

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant gaan wij op zoek naar een administratieve duizendpoot. Je komt terecht in een gevarieerde functie. Je staat in voor onderstaande taken: -Telefonisch en persoonlijk onthaal van klanten; -Bestellingen kantoorbenodigdheden; -Beheer infomailadres; -Controle van facturen; -Bediening weegbrug -Aanmaken nieuwe dossiers; -Opvolgen vergunningen; -Leveringsbonnen klasseren; -Aanmaak tankbadges, -…

  • Huishoudelijke hulp Wilrijk - Aartselaar (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: HET STRIJKHUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor enkele belangrijke klanten waar je meerdere dagen werkt, hebben we 2 zeer degelijke huishoudelijke hulpen nodig. Het aantal werkuren is onderling overeen te komen volgens privé en werkaanbod. Een combinatie van werkposten is mogelijk gaande van 15u contract tot 35u contract. Poetsen en strijken : opleiding krijg je vooraf. Goede kennis van Nederlandse taal is een must.

  • 4/5de of fulltime HR assistant (jobstudent jan & febr 2019) - Berchem (1291430) (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: Secretary Plus

    Type: Studentenjob

    Ben je op zoek naar een functie als jobstudent en heb je altijd al interesse gehad in HR & rekrutering? Lees dan zeker verder! Samen met een team van 5 enthousiaste en dynamische collega's help je onze kandidaten gedurende twee maanden aan een boeiende job die bij hun wensen en vaardigheden past. Je mensenkennis laat je toe om de juiste match te maken tussen sollicitant en bedrijfscultuur. Jouw concrete taken daarbij zien er als volgt uit: * Je zorgt voor een kwalitatieve instroom van nieuwe kandidaten via verschillende rekruteringskanalen (jobboards, social media, campus recruitment,…); * Je beoordeelt testresultaten; * Je schrijft en plaatst vacatures uit op verschillende social media kanalen; * Je screent ontvangen kandidaturen en voert doorgedreven interviews met kandidaten; * Je onderneemt initiatieven om het aanwezige talent in onze kandidatendatabase efficiënt te beheren; * Je gaat actief op zoek naar de ‘perfect match’, dit betekent een job op maat voor de kandidaat en een ideaal profiel voor de wensen en verwachtingen van onze klant; * Je onderhoudt kwaliteitsvolle relaties met klanten en kandidaten door een professionele service en constante betrokkenheid.

  • Verantwoordelijke Aankoopdiensten (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Pauwels Consulting

    Type: Vaste Job

    Voorbereiding, behandeling/onderhandeling en afsluiting  van prijsaanvragen en jaarcontracten (administratief, contacten met verkopers, …) Opvolging van prijsaanvragen en leveringen in samenspraak met aanvragende afdelingen teneinde de vereiste noden te respecteren (bv. timing, technische afwijkingen, certificaten, veiligheid, kwaliteit, …) Opmaak van vergelijkende evaluaties Bijhouden van de TA contractmatrixen en RFQ lijsten Opmaak van presentaties ter voorbereiding van de contract committees Opmaak van de bestellingen op een volledig correcte en juiste manier (SAP, LOO, LOI,contract,…) volgens de gevraagde specificaties en bedongen voorwaarden (kwaliteit, veiligheid, certificatie, inspectie, milieuwetgeving, hoeveelheden, …) Opvolging van toepassing en naleving van de contracten, in nauwe samenwerking met de Cost controller en de TA Coördinator Controle van de extra werkzaamheden voor de follow-up van de contract voorwaarden – hoeveelheden, poortlijsten,... Opbouw en onderhoud van goede en ethisch correcte relaties met leveranciers (doel: win-win relatie) Instaan voor tijdige beschikbaarheid van alle materialen voor de TA, volgens de TRA specs en richtlijnen Implementatie van de aankoopfilosofie en –regels van TRA Realisatie van lokale  en regionale aankopen en nagaan of sommige van deze lokale aankopen niet kunnen/moeten  uitgebreid worden naar RC- of groepsaankopen Bijdrage aan de analyse van de interne en externe kosten en kostenstrukturen van leveranciers Technische goedkeuring van bestelbonnen binnen de vastgelegde delegaties/bevoegdheden Bedrijfsprofiel: Pauwels Consulting is een Belgisch consultancy kantoor met meer dan 520 experts op het gebied van engineering, life sciences en IT. Wij helpen vooraanstaande bedrijven in België en het buitenland met consulting, project management en werving en selectie. We hebben kantoren in België, Frankrijk, Duitsland en Zwitserland (https://www.pauwelsconsulting.com/nl/over-ons/contact/) .

  • Dispatcher, Zwijndrecht (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: Recrewtment Maritime

    Type: Vaste Job

    Heb je interesse in autotechnieken? Deed je alreeds ervaring op als Dispatcher? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een innovatieve mobiliteitsorganisatie zijn wij op zoek naar een Dispatcher met tewerkstelling in Zwijndrecht. Wat mag je in deze functie verwachten? Je bepaalt de prioriteit van inkomende aanvragen en maakt aan de hand hiervan een planning op van uit te voeren en reeds gekende opdrachten Je onderneemt actie met de info die voorhanden is, rekening houdend met verschillende parameters zoals interventietijd, urgentie, kost, type voertuig, ... Je onderhoudt een nauw contact met andere afdelingen die nodige informatie kunnen aanleveren Je zorgt er voor dat het dispatchinggebeuren ook administratief correct wordt afgehandeld Je bespreekt eventuele problemen met de hoofd dispatching in een spontaan en open overleg

  • Financieel administratief medewerker te Dilsen Stokkem (DILSEN-STOKKEM)

    Regio: DILSEN-STOKKEM

    Bedrijf: ASAP OFFICE HASSELT

    Type: Vaste Job

    Als financieel-administratief medewerker sta je in voor volgend takenpakket: 1) Debiteurenbeheer: - beheer dagelijkse betalingsoverzichten gerelateerd aan afhalingen voor dealers in samenwerking met het dealersupport team; - dagelijks controleren van de ontvangen betalingen van dealers en deze verwerken in het boekhoudprogramma (Navision); - afwijkende betalingen van dealers melden en opvolgen met de financieel coördinator; - opstellen van creditnota's en facturen; - telefonische ondersteuning bieden aan de dealers; - opstellen, versturen en opvolgen van reminders en account statements volgens procedure; - dagelijks opvolgen, onderhouden en uitzuiveren van de klantenaccounts; - dagelijks afpunten van klantenaccounts; - aanmaken van nieuwe klantenfiches en onderhouden van bestaande klantenfiches. 2) Crediteurenbeheer: - controleren van ontvangen aankoopfacturen en toevoegen van achtergrond documentatie; - protesteren van onregelmatigheden in de ontvangen aankoopfacturen; - wekelijks verwerken van aankoopfacturen in Navision; - opstellen en verwerken van intercompany facturen in Navision; - opvolgen van creditnota's waar we recht op hebben; - aanmaken van nieuwe leveranciersfiches en onderhouden van bestaande leveranciersfiches; - voorbereiden van de betalingen naar onze leveranciers; - voorbereiden van intercompany betalingen; - voorbereiden van de klantenomzetoverzichten en deze doorsturen naar Watkins USA; - wekelijks beheer van de kas en het kasboek; - opmaken van de maandelijks service fee invoice voor Watkins USA; - dagelijks verwerken en opvolgen van de accomodation account en het geven van tijdige feedback hierover; - controleren van expense rapporten en vergelijken met bijgevoegde documenten. 3) Algemene boekhouding en diversen: - voorbereiden van de maandelijkse financiële afsluiting; - verwerken en verdelen van de dagelijkse post; - dagelijks beheer van de gezamenlijke finance mailbox;

  • Loketbediende/Administratief medewerker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Talentus Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Aan het loket help je chauffeurs verder en zet de gegevens in het computersysteem. Bij problemen reageer je proactief en heb je regelmatig telefonisch contact met klanten en opdrachtgevers. Hierbij rapporteer je de verschillende trafieken, je volgt de laad- en los activiteiten van de vrachtwagens op en zorgt dat deze juist in het dossier worden gezet. Je hebt kennis van de verschillende logistieke documenten (CMR's, laad-en losorders). Daarbij volg je de stock accuraat op. Bedrijfsprofiel: Dit familiebedrijf, opgericht in 1870 biedt veelzijdige containerdiensten en logistieke diensten op maat in de haven van Antwerpen. Met zijn sterk en toegewijd team, zijn geavanceerde infrastructuur en zijn bewuste keuze voor innovatieve en hoogtechnologische uitrustingen garanderen zij een hoogwaardige dienstverlening in een uitmuntende en veilige omgeving, ondersteund door diverse certificaten, zoals ISPS, ISO14001, OHSAS18001, BIRB en AEO.

  • Freelanc Vertegenwoordiger Zonnepanelen (Regio Tongeren-Maasmechelen)

    Regio: Regio Tongeren-Maasmechelen

    Bedrijf: WSA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor een gerenomeerde firma in de sector zijn wij op zoek naar freelance vertegenwoordigers. Afspraken worden voor u ingepland, mooie verloning per verkocht project. Meer info? [email protected]

  • Klusjesman Beringen Tessenderlo Limburg (Regio Beringen-Tessenderlo)

    Regio: Regio Beringen-Tessenderlo

    Bedrijf: UW RECHTERHAND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Renovatiegroep Uw Rechterhand zoekt in uw regio een schrijnwerker die ons team als zelfstandige wilt komen versterken. Sinds 2012 biedt Gamma België hun klanten een unieke montageservice aan in hun huis-aan-huis-folders, in de 85 winkels en online. Renovatiegroep Uw Rechterhand wordt door Gamma bouwmarkten aanbevolen als montageservice en wij plaatsen voor hun klanten allerlei producten zoals deuren, zonwering, dakramen, kasten, traprenovatie, tuinhuizen, sanitair etc. Kortom, zeer afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk in een straal van 30 km vanaf uw woonplaats.

Zoek naar antwoorden van Vincent Bruno in sociale netwerken
Look for responds of Vincent Bruno in social networks

Lees alle opmerkingen voor Vincent Bruno. Laat een reactie achter voor Vincent Bruno. Vincent Bruno bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Vincent Bruno. Leave a respond for Vincent Bruno. Vincent Bruno on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Vincent Bruno op de google maps. Adres en contacten Vincent Bruno
Location of Vincent Bruno on the google maps. Address and contacts of Vincent Bruno

Andere gerelateerde bedrijven als come Vincent Bruno Vincent Bruno: MUTUALIT? SOCIALISTE | Vivo | ROMEBO | ECOLE FONDAMENTALE LIBRE | ETS THOMASSIN SPRL

Other related companies as Vincent Bruno: MUTUALIT? SOCIALISTE | Vivo | ROMEBO | ECOLE FONDAMENTALE LIBRE | ETS THOMASSIN SPRL

Vincent Bruno is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Vincent Bruno, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06884552001. Het bedrijf Vincent Bruno bevindt zich op het adres: Rue de Livourne 66 Box 5; 1000; Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 663,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 862,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Lawyers. Producten gemaakt in Vincent Bruno zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Vincent Bruno is Zware Cntrctn, Behalve Bouwconstructie - Aannemers, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Vincent Bruno is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Vincent Bruno, openstaande posities, locatie van Vincent Bruno op de kaart.

Vincent Bruno is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is Vincent Bruno, company assigned to the tax number BE06884552001. The company Vincent Bruno is located at the address: Rue de Livourne 66 Box 5; 1000; Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 663,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 862,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Lawyers. Products created in Vincent Bruno were not found.
The main activity of Vincent Bruno is Heavy Cnstrctn, Except Building Construction - Contractors, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Vincent Bruno is not available. You also can look at reviews of Vincent Bruno, open positions, location of Vincent Bruno on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Vincent Bruno, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Vincent Bruno, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Vincent Bruno, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Vincent Bruno, employees, financial statistics.