B.M.C.I. SPRL

Contactgegevens B.M.C.I. SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data B.M.C.I. SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours

B.M.C.I. SPRL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue Adrien Materne 67; 4460; Gr?ce-Hollogne (Gr?ce-Berleur), België

Telefoon (phone): 04 247 05 95 (+32-04 247 05 95) 04 247 05 95 (+32-04 247 05 95)

Fax (fax): 04 247 22 25 (+32-04 247 22 25) 04 247 22 25 (+32-04 247 22 25)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) B.M.C.I. SPRL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "B.M.C.I. SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "B.M.C.I. SPRL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van B.M.C.I. SPRL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen B.M.C.I. SPRL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of B.M.C.I. SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees B.M.C.I. SPRL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti B.M.C.I. SPRL
Products information B.M.C.I. SPRL

BTW identificatienummer (tax): BE01165344238
Ondernemingsnummer: 4516998291
Hoofdstad (capital): 932,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 764,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Bookkeepers; Fiduciairies; Bookkeeping service

Product categorie (product category): Law consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor B.M.C.I. SPRL
(Get full report from official database of BE for B.M.C.I. SPRL)

Aanvulling soorten activiteiten voor B.M.C.I. SPRL
Addition kinds of activities for B.M.C.I. SPRL

222199. Breedgeweven stoffabrieken, kunstmatige, nec | Broadwoven fabric mills, manmade, nec
20799905. Olie, gedeeltelijk gehydrogeneerd: eetbaar | Oil, partially hydrogenated: edible
23710200. Bont voeringen, afsnijdingen en nekpunten | Fur linings, trimmings, and neckpieces
26790504. Cadeaupapier, papier: gemaakt van aangekocht materiaal | Gift wrap, paper: made from purchased material
27599910. Halftonen: gegraveerd | Halftones: engraved
58120800. Biefstuk en barbecue restaurants | Steak and barbecue restaurants
75490200. Automotive aanpassingsdiensten, nonfactory basis | Automotive customizing services, nonfactory basis
76992207. Levensreddings- en overlevingsapparatuur, niet-medisch: reparatie | Life saving and survival equipment, non-medical: repair
79979907. Lawn bowling club, lidmaatschap | Lawn bowling club, membership
83319902. Beschutte werkplaats | Sheltered workshop

Werken bij B.M.C.I. SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in B.M.C.I. SPRL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor B.M.C.I. SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for B.M.C.I. SPRL. Looking for open vacancies in other companies

  • Ateliermedewerker steunzolen (m/v) (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je verzamelt de nodige grondstoffen en materialen per werkopdracht in overleg met de verantwoordelijke Je produceert steunzolen zoals beschreven in de werkprocedures, werkt ze volledig af, biedt ze ter controle aan en stockeert ze Je controleert en onderhoudt gereedschap en materialen Je controleert het eigen werk op basis van de patiëntenfiche Je onderhoudt dagelijks de eigen werkbank en werkplaats, selecteert het afval en brengt het naar de daarvoor bestemde container

  • UNICEF - HR ADMINISTRATION & PAYROLL OFFICER (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Select HR Zaventem

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je staat autonoom in voor de uitvoering en coördinatie van de volledige personeelsadministratie: Het beheer van de personeelsdossiers (arbeidsovereenkomsten, vakantie-en afwezigheidsaanvragen, loopbaanonderbrekingen, sociale documenten, rapporteringen en statistieken,e.a.m...); Tijdige en correcte loonadsministratie in samenwerking met het sociaal secretariaat evenals de jaarlijkse (sociale & fiscale) afsluiting; Administratieve ondersteuning & begeleiding van het project over de herziening van de arbeidsvoorwaarden, Ondersteuning van de HR Manager bij de verschillende opdrachten/projecten, zoals o.a. bij aanwervingen : Opmaken en publiceren van vacatures op verschillende websites Beantwoorden en opvolgen van spontane sollicitaties Organiseren van afspraken bij functiebeschrijvingen/evaluaties, e.a.m.... Bedrijfsprofiel: Unicef België is op zoek naar een gedreven HR Administration & Payroll Officer gedurende één jaar.

  • Operator (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Q Jobs - erkenningsnr: VG.1555/BUOC-W.INT.546-B-00197-405-20121106

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Genk zijn wij op zoek naar operators metaal voor het vernikkelen van metaal. Je werkt in dagpost en hebt bij voorkeur al een eerste ervaring als operator achter de rug

  • Kantoorverantwoordelijke (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oudenaarde zijn we op zoek naar een office manager Je staat in voor de coördinatie van de werking binnen het boekhoudkantoor Je staat in voor agendabeheer, websitebeheer, mailings, telefonie, digitaal archief Je staat in contact met het ondernemingsloket Daarnaast ook basiswerk boekhouden: input van gegevens en btw-aangifte Je staat in voor alle taken met betrekking tot de werking van het kantoor en gaat deze optimaliseren 

  • Consulent(e) Dienstencheques regio Geraardsbergen (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: DANIKA

    Type: Dienstenchequebaan

    Je werkt nauw samen met een 15-tal collega’s om 500 poetsdienstmedewerkers en 3000 klanten aan te sturen en te begeleiden. Jij wordt de eerste contactpersoon van klanten en medewerkers en het gezicht van het bedrijf. Jouw taak bestaat er niet alleen in om alle meldingen (zowel telefonisch als aan de balie) binnen het onthaal aan te nemen en correct te verwerken, maar vooral om als verantwoordelijke jouw buitendienstmedewerkers op een motiverende manier te begeleiden in alle facetten van hun tewerkstelling. Dit houdt ondermeer concreet in dat je contacten met klanten onderhoudt i.f.v. planningen en een efficiënte werkrelatie met de medewerker. Verder wordt er verwacht dat je medewerkers permanent motiveert d.m.v. de opbouw van een vertrouwensband, frequente contacten, functioneringsgesprekken, regelmatige overlegmomenten met jouw teamcoördinator… Daarnaast dien je al deze zaken administratief te verwerken binnen het planningsprogramma (D-plan) dat ons bedrijf hanteert en waarvoor er een opleiding op de werkvloer voorzien wordt. Kortom, jouw sociale vaardigheden zijn van groot belang en gaan hand in hand met jouw zin voor administratie en nauwkeurigheid. Je voert ook vaak gelijktijdig verschillende specifieke taken uit zonder daarbij de grote lijnen uit het oog te verliezen. Daarom is een goed organiserend vermogen, een hoge mate van zelfstandigheid, stressbestendigheid, klantvriendelijkheid en assertiviteit jouw tweede natuur. Als consulent(e) zal je vooral in onze regio Geraardsbergen aan het werk gaan. Start tewerkstelling voorzien zo snel mogelijk.

  • Technisch Consultant – Office 365 (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Infront

    Type: Vaste Job

    Als Technisch Consultant ontwerp en realiseer je de applicatiearchitectuur van Office 365 en SharePoint oplossingen voor onze klanten. Gebaseerd op business cases en functionele ontwerpen kan je een technische analyse maken en een gestructureerd plan voor implementatie uitwerken. De kwaliteit en duurzaamheid van de oplossing is jouw verantwoordelijkheid. In de presalesfase van een project maak je deel uit van het bid-team, waarbij je een solution design oplevert binnen de vereisten van scope en budget, tegen een uitdagend tijdschema. Je kan dit daarna overtuigend presenteren aan de klant, terwijl je zonder verpinken kan antwoorden op ad-hoc vragen. Daarnaast kan je de klant begeleiden naar een langetermijnvisie over SharePoint en Office 365. Bij dit alles plaats je de noden en tevredenheid van de klant steeds centraal. Je weet dat communicatie hier van cruciaal belang is, en houdt hier rekening mee zowel binnen het eigen projectteam als naar de klant toe.

  • Junior Master Supply Chain/Logistiek (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: NOHAU

    Type: Vaste Job

    De firma is een groeiende KMO actief in de FMCG-sector. Dankzij hun gepassioneerd team van 150 medewerkers maken zij kwaliteitsvolle producten die tot het hogere marktsegment mogen behoren. Ter versterking van de Supply Chain afdeling zijn wij vandaag op zoek naar een Young Potential met sterke interesse in Supply Chain en Logistiek. FUNCTIEOMSCHRIJVING: Bij aanvang zal je starten in het warehouse om hun ERP-systeem en het reilen en zeilen van de firma te leren kennen (+/- 3 maanden). Vervolgens word je naar gelang de noden en jouw interesse en ervaring ingezet op diverse projecten binnen het Supply Chain Departement. Dit kan volgende taken omvatten: Supply Chain Planning: raw materials, packaging, production, demand, logistiek, … (korte en lange termijn); Anticiperen op problemen m.b.t. planning, availability, stocks, … Actief deelnemen aan Supply Chain meetings; Analyseren en optimaliseren van Supply Chain en logistieke processen, opvolging KPI’s; Samenwerken met verschillende interne departementen; Rapporteren aan de Supply Chain Manager.

  • werkbegeleider/coach schilder regio Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: SOBO@WERK

    Type: Vaste Job

    Coachen en begeleiding van medewerkers in het kader van hun persoonlijke ontwikkeling en hun loopbaan Actief meewerken met de groep medewerkers bij de uitvoering van de opdracht (= schilder- en behangwerken) advies geven aan klanten over materialen, technieken, kleuren… De opdracht op een duidelijke manier uitleggen aan de medewerkers Zorgen voor een klantgerichte en kwalitatieve uitvoering Groeikansen voor de medewerkers creëren op de werkvloer Zorgen voor het toepassen, uitvoeren en aanleren van de juiste procedures en technieken, ook op vlak van veiligheid Het optimaal plannen, afstemmen en coördineren van activiteiten en bijeenkomsten Regelmatig overleg met hoofd van de afdeling

  • Relatiebeheerder beleggingen - Argenta Kampenhout (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: NUYTS

    Type: Vaste Job

    Als relatiebeheerder beleggingen zet je de dienstverlening en het advies op maat aan de klant centraal. Je opdracht bestaat erin de bestaande klantenportefeuille proactief te benaderen en verder uit te bouwen. Je hebt aandacht voor cross-sell-opportuniteiten en leads voor je collega’s. Samen met de kantoorhouder zet je gerichte acties op touw om het kantoor verder te doen groeien.

  • Reclame bedeler in Essen (ESSEN)

    Regio: ESSEN

    Bedrijf: BELGISCHE DISTRIBUTIEDIENST

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als reclame bedeler bezorg je reclame folders huis-aan-huis in een welbepaalde regio.

  • Internaat met permanente openstelling : Opvoeder ( leefgroepbegeleider) in Huis Aan Zee (DE HAAN)

    Regio: DE HAAN

    Bedrijf: M.P.I.G.O. DE VLOEDLIJN

    Type: Werfreserve

    Je begeleidt kinderen en jongeren in de leefgroepwerking tijdens weekends en schoolvakanties. De focus van de begeleiding ligt op een zinvolle vrijetijdsbesteding. je creëert een aangename en veilige omgeving voor onze kinderen en jongeren je werkt samen met de teamleden binnen jouw leefgroep. je handelt vanuit de visie en doelstelling van de organisatie. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CV : mailen naar zowel : 1) [email protected] + 2) [email protected]

  • Cafémedewerkers (ALKEN)

    Regio: ALKEN

    Bedrijf: EVED

    Type: Flexijob

    We zijn dringend op zoek naar enkele flexijobbers om ons team te versterken. Voor ons druk, gezellig dorpscafé zijn we op zoek naar medewerkers die allround ingezet zullen worden: Het opnemen van bestellingen; Bereiden van dranken, tappen en aan de tafel brengen; Afrekenen; Onderhouden van de tafels, assenbakken legen, terras onderhouden. ...

Zoek naar antwoorden van B.M.C.I. SPRL in sociale netwerken
Look for responds of B.M.C.I. SPRL in social networks

Lees alle opmerkingen voor B.M.C.I. SPRL. Laat een reactie achter voor B.M.C.I. SPRL. B.M.C.I. SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for B.M.C.I. SPRL. Leave a respond for B.M.C.I. SPRL. B.M.C.I. SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie B.M.C.I. SPRL op de google maps. Adres en contacten B.M.C.I. SPRL
Location of B.M.C.I. SPRL on the google maps. Address and contacts of B.M.C.I. SPRL

Andere gerelateerde bedrijven als come B.M.C.I. SPRL B.M.C.I. SPRL: COIFFURE HARMONIE | KID?S HOUSE | Vandaele A CVOH | Spaque SA | M. WILFART

Other related companies as B.M.C.I. SPRL: COIFFURE HARMONIE | KID?S HOUSE | Vandaele A CVOH | Spaque SA | M. WILFART

B.M.C.I. SPRL is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is B.M.C.I. SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01165344238. Het bedrijf B.M.C.I. SPRL bevindt zich op het adres: Rue Adrien Materne 67; 4460; Gr?ce-Hollogne (Gr?ce-Berleur). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 932,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 764,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Law consultants. Lijst met producten zijn Bookkeepers; Fiduciairies; Bookkeeping service.
De hoofdactiviteit van B.M.C.I. SPRL is Diversen Detailhandel, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van B.M.C.I. SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van B.M.C.I. SPRL, openstaande posities, locatie van B.M.C.I. SPRL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

B.M.C.I. SPRL is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is B.M.C.I. SPRL, company assigned to the tax number BE01165344238. The company B.M.C.I. SPRL is located at the address: Rue Adrien Materne 67; 4460; Gr?ce-Hollogne (Gr?ce-Berleur). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 932,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 764,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Law consultants. List of products are Bookkeepers; Fiduciairies; Bookkeeping service.
The main activity of B.M.C.I. SPRL is Miscellaneous Retail, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of B.M.C.I. SPRL is not available. You also can look at reviews of B.M.C.I. SPRL, open positions, location of B.M.C.I. SPRL on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over B.M.C.I. SPRL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf B.M.C.I. SPRL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about B.M.C.I. SPRL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company B.M.C.I. SPRL, employees, financial statistics.