Agricoppe
Contactgegevens Agricoppe: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Agricoppe: address, phone, fax, email, website, opening hours
Agricoppe
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Rue Saucis 5; 1325; Chaumont-Gistoux, België
Telefoon (phone): 010 68 88 68 (+32-010 68 88 68) 010 68 88 68 (+32-010 68 88 68)
Fax (fax): 010 68 98 74 (+32-010 68 98 74) 010 68 98 74 (+32-010 68 98 74)
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Agricoppe: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Agricoppe"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Agricoppe"? - Contact us!
We found such data of Agricoppe, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Agricoppe. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Agricoppe
Products information Agricoppe
Gardening & garden maintenance
Product categorie (product category): Landscape architects
Aanvulling soorten activiteiten voor Agricoppe Addition kinds of activities for Agricoppe
4119. Lokaal personenvervoer, anders | Local passenger transportation, nec
209904. Geurstoffen en kruiden | Seasonings and spices
17959902. Sloop, gebouwen en andere structuren | Demolition, buildings and other structures
20990301. Taartvullingen, behalve fruit | Cake fillings, except fruit
22410300. Stoffen tapes | Fabric tapes
27590203. Visitekaartjes (inclusief bedrijf): drukwerk, nsk | Visiting cards (including business): printing, nsk
34790206. Coating van metalen met silicium | Coating of metals with silicon
41110201. Streetcar operatie | Streetcar operation
Werken bij Agricoppe: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Agricoppe: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Agricoppe. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Agricoppe. Looking for open vacancies in other companies
-
Kwaliteitsmedewerker | Puurs (PUURS)
Regio: PUURS
Bedrijf: Synergie Bornem Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Een groeiend farmaceutisch bedrijf in Puurs is op zoek naar een kandidaat met verantwoordelijkheidsgevoel en een passie voor productie. Als kwaliteitsmedewerker zal je de verschillende productielijnen controleren voor opstart. Je rapporteert je bedenkingen bij lijnverantwoordelijke of ploegbaas en voert op regelmatige tijdstippen controles uit. Aan de hand van staalnames ga je na of de kwaliteit van het product op niveau is.
-
Inpakker Metaal (ZELZATE)
Regio: ZELZATE
Bedrijf: ASAP EVERGEM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je bent verantwoordelijk voor het inpakken van opgerold staal volgens de veiligheidsvoorschriften en eisen van onze klant met als doel dat het product gedurende het ganse transport onbeschadigd op zijn eindbestemming kan aankomen.
-
Voltijdse winkelverantwoordelijke bakkerij regio Wetteren (WETTEREN)
Regio: WETTEREN
Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Heb jij een grote verantwoordelijkheidszin, hou je van klantencontact en heb je affiniteit met voeding? Dan ben jij waarschijnlijk de kandidaat die wij zoeken! Wat kan jij verwachten? Je waakt over de algemene kwaliteit van jouw winkel en staat in voor de professionele en klantvriendelijke uitstraling ervan. Je zal instaan voor het goede verloop en optimalisatie van jouw winkel. Hieronder valt ook het plaatsen van winkelbestellingen, de dagelijkse kasafsluiting en stortingen. Je werkt naar vooropgestelde targets qua omzet, personeelskost en stock. Uiteraard krijg je hiervoor de nodige ondersteuning van interne diensten. Je coacht jouw team op een inspirerende manier en zorgt voor een goede taakverdeling binnen jouw team. Je maakt werkplanningen op en beheert het verlof. Je staat in voor opleiding, communicatie en coaching van nieuwe medewerkers. Als winkelverantwoordelijke ben jij dé schakel tussen de winkel en de regioverantwoordelijke en zorg je voor een vlotte en heldere communicatie.
-
Accountmanager strak in het pak (AARSCHOT)
Regio: AARSCHOT
Bedrijf: Actief Aarschot
Type: Interim met optie "vast werk"
Jij zal accountmanager zijn voor de verkoop van Business-producten en -diensten aan KMO’s van een grote telecom provider -> zowel mobiele als vaste telefoonoplossingen en internet. Als accountmanager B2B adviseert u potentiële klanten en wordt u hét nieuwe aanspreekpunt voor bestaande klanten. Jij prospecteert en jij beheert een portefeuille van bestaande klanten. Jij kickt op het behalen van resultaten en verkopen zit je in het bloed. Jij neemt met plezier initiatief om zo te streven naar een optimaal resultaat.
-
Administratief Bediende (VILVOORDE)
Regio: VILVOORDE
Bedrijf: Vivaldis Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een bedrijf werkzaam in fleetmanagement, zijn we een op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende M/V: Indiensttreding: zo snel mogelijk! Functie: Dagelijks contact met klanten (telefoon en mailverkeer) zodat elke opdracht nauwgezet wordt opgevolgd en uitgevoerd. Algemeen administratief werk Gegevensverwerking: input van prestaties en gegevens chauffeurs Klassement Post ophalen en verdelen
-
Ploegbaas wegenwerken (DENDERMONDE)
Regio: DENDERMONDE
Bedrijf: ADECCO CONSTRUCT OOST-VLAAND
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een groot bedrijf in infstructuurwerken zoeken wij een enthousiaste ploegbaas wegenwerken. Het bedrijf is gespecialiseerd in wegenwerken, afbraakwerken, rioleringswerken en grondwerken . Als ploegbaas wegenwerken voer je bestratingswerkzaamheden uit . Je brengt funderingslagen aan en plaatst kantstenen, tegels en vormstenen . Verder voeg en verdicht je de verharding . Naast het uitvoeren van de werkzaamheden geef je ook leiding aan je team . Je stuurt de arbeiders en verdeelt de taken . De controle van het materiaal en de kwaliteit behoren ook tot jouw takenpakket .
-
Huishoudhelden regio ZANDHOVEN. Solliciteer per SMS! (ZANDHOVEN)
Regio: ZANDHOVEN
Bedrijf: DIENSTENBEDRIJF EASY LIFE
Type: Dienstenchequebaan
Sally, Joanna en Caroline zoeken nieuwe superhelden voor het huishouden! Onze kantoorverantwoordelijke Sally en onze consulenten Joanna en Caroline zijn dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten in de ruime regio Pulle en Viersel. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.
-
POETSHULP dienstencheques - ROESELARE (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: THUISHULP REGIO KORTRIJK
Type: Dienstenchequebaan
Voor de regio Roeselare zijn we op zoek naar een gemotiveerde medewerker. Je biedt hulp bij cliënten aan huis: stofzuigen, dweilen, sanitair onderhouden, stof afnemen, bedden opmaken, ramen wassen, strijken. Eventueel aangevuld met: de was doen, eten klaarmaken en kleine boodschappten doen.
-
Exclusieve huishoudhulp (M/V) in St-Michiels parttime en/of fulltime/week (SINT-MICHIELS)
Regio: SINT-MICHIELS
Bedrijf: HOME MAID
Type: Dienstenchequebaan
Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor gastgezinnen wonende in Sint-Michiels Brugge. Als huishoudhulp staat u voornamelijk in voor het huishouden: voornamelijk poetsen, wassen, strijken en andere huishoudelijke taken, eventueel koken. Uren verspreid over meerdere dagen en te combineren met andere aanvragen. Gastgezin is echt op zoek naar een huishoudster die all-around kan functioneren. Iemand die als het ware het huishouden van het gezin overneemt en runt zoals u bij u thuis doet. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.
-
Jobstudent(e) kassamedewerker te Sint-Katelijne-Waver (SINT-KATELIJNE-WAVER)
Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Studentenjob
Voor een winkel te Sint-Katelijne-Waver zijn wij op zoek naar jobstudenten die willen werken aen de kassa.
-
Flexi job horeca Ieper (IEPER)
Regio: IEPER
Bedrijf: Randstad
Type: Studentenjob
Wij zijn nog op zoek naar flexi-jobbers die willen bijverdienen in de bediening in een brasserie/tearoom op de Grote Markt Ieper. Je kan in het weekend en tijdens vakantieperiode ingeschakeld worden om op te dienen, af te ruimen Vaardigheden en persoonlijke kenmerken: je bent sociaal en klantvriendelijk je bent hands on je staat graag ten dienste van mensen je bent stipt en betrouwbaar
-
Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...
Zoek naar antwoorden van Agricoppe in sociale netwerken
Look for responds of Agricoppe in social networks
Lees alle opmerkingen voor Agricoppe. Laat een reactie achter voor Agricoppe. Agricoppe bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Agricoppe. Leave a respond for Agricoppe. Agricoppe on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Agricoppe op de google maps. Adres en contacten Agricoppe Location of Agricoppe on the google maps. Address and contacts of Agricoppe
Andere gerelateerde bedrijven als come Agricoppe Agricoppe: SANTANA | DE DEMER AUTO & MOTOR RIJSCHOOL | BRILLIANT TRADING | PETER VEREECKE | ROSIERE PIETTE SPRL
Other related companies as Agricoppe: SANTANA | DE DEMER AUTO & MOTOR RIJSCHOOL | BRILLIANT TRADING | PETER VEREECKE | ROSIERE PIETTE SPRL
Agricoppe is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Agricoppe, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07886230468. Het bedrijf Agricoppe bevindt zich op het adres: Rue Saucis 5; 1325; Chaumont-Gistoux. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 867,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 382,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Landscape architects. Lijst met producten zijn Gardening & garden maintenance.
De hoofdactiviteit van Agricoppe is Vervoer per lucht, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Agricoppe is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Agricoppe, openstaande posities, locatie van Agricoppe op de kaart.
Agricoppe is a company, that was registered 2008 in N\A region, Belgium. Full name of company is Agricoppe, company assigned to the tax number BE07886230468. The company Agricoppe is located at the address: Rue Saucis 5; 1325; Chaumont-Gistoux. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 867,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 382,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Landscape architects. List of products are Gardening & garden maintenance.
The main activity of Agricoppe is Transportation by Air, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Agricoppe is not available. You also can look at reviews of Agricoppe, open positions, location of Agricoppe on the map.