BUREAU GILQUIN

Contactgegevens BUREAU GILQUIN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU GILQUIN: address, phone, fax, email, website, opening hours

BUREAU GILQUIN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE INFANTE ISABELLE 15; 7110; LA LOUVIERE, België

Telefoon (phone): 64281070 (+32-64281070) 64281070 (+32-64281070)

Fax (fax): +32 (12) 634-21-85 +32 (12) 634-21-85

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU GILQUIN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU GILQUIN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU GILQUIN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BUREAU GILQUIN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BUREAU GILQUIN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BUREAU GILQUIN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU GILQUIN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BUREAU GILQUIN
Products information BUREAU GILQUIN

BTW identificatienummer (tax): BE03294219970
Ondernemingsnummer: 6697509765
Hoofdstad (capital): 362,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 336,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Producten die in BUREAU GILQUIN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Landmeters and schatters; Verzekeringsmakelaars and experts

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BUREAU GILQUIN
(Get full report from official database of BE for BUREAU GILQUIN)

Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU GILQUIN
Addition kinds of activities for BUREAU GILQUIN

26749903. Glassine zakken: gemaakt van aangekochte materialen | Glassine bags: made from purchased materials
27590402. Kranten: drukwerk, nsk | Newspapers: printing, nsk
28419901. Reinigingsmiddelen, synthetische organische of anorganische alkalische | Detergents, synthetic organic or inorganic alkaline
38220501. Elektrische warmteverdelingscontroles, modulerende controles | Electric heat proportioning controls, modulating controls
50940304. Horloges en onderdelen | Watches and parts
51120501. Bestandskaarten | File cards
58129908. Diner theater | Dinner theater
59991604. Kerstverlichting en decoraties | Christmas lights and decorations
73890302. Aflossingsdienst van de coupon | Coupon redemption service
73899920. Brandbeveiligingsdienst anders dan bosbouw of publiek | Fire protection service other than forestry or public

Werken bij BUREAU GILQUIN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU GILQUIN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU GILQUIN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU GILQUIN. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator productie beton (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Synergie Oostende Construct

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In onze fabriek produceren we elementen die dienen voor de opvang, transport en behandeling van afvalwater. Ook bestratingselementen en boordingen produceren we samen met onze mensen. Je bent handig, werkt geconcentreerd en nauwkeurig en je bent gemotiveerd om je collega's te helpen in het uitvoeren van de verschillende werkzaamheden. We zoeken een polyvalent persoon die kan fungeren als productie operator.

  • Calculator laswerken regio Heusden-Zolder (HEUSDEN-ZOLDER)

    Regio: HEUSDEN-ZOLDER

    Bedrijf: TRIXXO Jobs bvba

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in de regio van Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een ervaren calculator laswerken. Jouw taken: De kostprijs van een werf berekenen, de uitgaven controleren en de prijzen actualiseren Het dossier voor de projectuitvoering (technische processen, methodes, plannen, ...) voorbereiden De gedetailleerde lijst, per post, van de uitvoering van het project opstellen De hoeveelheid materialen en het aantal werkuren voor het project inschatten Het bouwdossier analyseren (architectendossier, plannen, bestek, aanbesteding, ...) Leveranciers of dienstverleners selecteren Onderhandelen over contractvoorwaarden De geleverde diensten of producten controleren De eenheidskost van elke uitvoeringsfase berekenen en de prijsraming voor de globale uitvoering van het project opmaken Metingen op de werf uitvoeren (afmetingen, oppervlakten, volumes, locatie, ...)

  • Commercieel bediende NL/FR m/v (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: Start People Roeselare

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant gelegen te Zedelgem en werkzaam in de metaalsector zijn we dringend op zoek naar een Commercieel Bediende NL/FR. Je registreert bestellingen, je controleert de voorwaarden (leveringstermijnen, verpakkingswijze,...) en je licht de klant of de verkoper hierover in. Solliciteer via www.startpeople.be, [email protected] of 051 21 19 15

  • Elektricien (M/V) (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM MOESKROEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf regio Moeskroen zijn we op zoek naar een elektricien (M/V): - Installatie van vooral industriële elektriciteit en verlichting - Projecten van A tot Z

  • Chauffeur C (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Randstad Transport

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zoeken een klantgerichte chauffeur C die in opdracht van Colruyt voedingswaren levert bij ziekenhuizen, scholen, etc... bij voorkeur tweetalig zijn Ook is het belangrijk dat fysiek werk hen niet afschrikt gezien ze vaak manueel moeten laden en lossen Ze werken tussen 4u en 18u en werken gemiddeld een 10 à 11u/dag

  • Callcentermedewerkers (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Xtra Interim & Select

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een jong callcenter in Zaventem zijn wij op zoek naar 10 Nederlandstalige callagents. Je beheert de agenda's van de vertegenwoordigers en probeert deze zo goed mogelijk te vullen met afspraken. Je hebt een eerste ervaring opgedaan in de verkoop. Je bent op zoek naar een job op lange termijn!

  • Rioolarbeider m/v (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    + Je maakt deel uit van een vaste ploeg arbeiders + Je voert rioleringswerken uit zoals bv. het aanpikken van buizen en het maken van aansluitingen + Je bent de helpende hand van de buizenlegger en assisteert hem bij al zijn taken

  • HUISHOUDHULPEN HALFTIJDS SINT AMANDS (SINT-AMANDS)

    Regio: SINT-AMANDS

    Bedrijf: GREENHOUSE PUURS

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Sint Amands zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Maintenance Planner Fine Food Meat (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: COLRUYT

    Type: Vaste Job

    Als maintenance planner vertaal je de onderhoudsopdrachten in concrete werkplannen voor het technische team. Zo ben je mee verantwoordelijk voor een goed draaiend machinepark en draag je bij aan de vlotte werking van Fine Food Meat, het vleesverwerkende bedrijf van Colruyt Group. Als technisch-administratief werkvoorbereider heb je verschillende taken: Je bereidt het werk van de technici voor, zowel voor preventieve onderhoudswerken als geplande herstellingen van de machines in deze veelzijdige productie-omgeving (verpakkings- en vacuümmachines, transportsystemen, enz.). Je zorgt ervoor dat het nodige materiaal tijdig beschikbaar is. Je plaatst bestellingen, je controleert de leveringen en volgt ze op, legt artikels uit het magazijn klaar. Je documenteert contactgegevens, handleidingen, schema’s, werkinstructies, instelparameters, technische tekeningen en foto’s. Je doet de opvolging nadat de werken zijn afgerond. Je vervult een aantal administratieve taken zoals het controleren van installatiegegevens, het bewaken van dubbele aanvragen, het nakijken van de parameters van de werkbonnen, het opstellen van de taakvolgorde. Je speelt ook een rol in de veiligheid, gezondheid en hygiëne op het werk. Je werkt op de site Stroppen in Halle.

  • Purchasing assistant (DEERLIJK)

    Regio: DEERLIJK

    Bedrijf: ADDAX MOTORS

    Type: Vaste Job

    Addax Motors Addax Motors is de eerste Belgische constructeur die elektrische utilitaire voertuigen ontwikkelt en produceert. De onderneming is in Deerlijk gevestigd en werkt met lokale partners voor de uitvoering van bepaalde hoofdtaken. Een deel van de R&D van Addax wordt uitgevoerd in samenwerking met de KULeuven en Flanders Make. De wagens worden vanaf januari 2019 in Deerlijk geassembleerd. Door onze groei en evolutie zijn we op zoek naar een purchasing assistant. Jobomschrijving U bent verantwoordelijk voor het stockbeheer: daarbij houdt u rekening met enerzijds de voorraadrotatie en anderzijds het aanleggen van een voldoende hoge voorraad U plaatst bestellingen van auto-onderdelen bij de juiste leverancier U beheert de prijsaanvraag van leveranciers: via het aankoopsysteem informeert u de aankoop of productie over de prijs en de levertermijn. Indien de vooropgestelde prijs en levertermijn niet voldoen, zoekt u samen met de aankoper en de leverancier naar mogelijke oplossingen U staat in voor het opvolgen en behandelen van signalen in het aankoopsysteem volgens vooropgestelde prioriteiten Tevens sta je ook in voor het organiseren van afhalingen met transporteurs en koerierdiensten voor de verschillende leveranciers die zich zowel in het binnenland en buitenland bevinden Administratieve afhandeling van kwaliteitsrapporten

  • Centric - Security Officer (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description   The Security Officer will be responsible for the continual security program.   A key element of this program is the implementation of an ISO 27001 based Information Security Management System, including ISO 27001 certification.     Core accountabilities   Being the point of contact for risk assessment and IT Security;  Embed an ISO 27001 based ISMS into the organization; Prepare the organization for ISO 27001 certification; Implement and enforce security policies; Develop and integrate security procedures in the organization; Coordinate security projects with technical and non-technical teams, including IT security specialists; Supply the security requirements for IT projects; Develop security awareness activities to all layers of the organization; Perform risk analysis; - Follow-up security incidents; Communication with external customers, members and suppliers regarding security topics; Security reporting to management and members   Essential qualities For at least 3 years you were passionate about information technologies and information security; You have knowledge of security standards and frameworks such as ISO 27001 or NIST CyberSecurity framework, as well as a basic knowledge of GDPR and ITIL processes; You are pragmatic, customer oriented, analytical and enterprising; You have strong communication skills; able to translate technical risks into business risks; You have basic project management capabilities: showing leadership, create budgets, be a good listener, intervene in conflicts and build teams; You are risk-oriented, able to solve security issues by providing a solution using people, new and existing technologies and embedding security processes; You speak and write English fluently; You are certified CISSP, CISM, CISA, GIAC or ISO 27001.

  • Kelner (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: DE CELT

    Type: Flexijob

    Je takenpakket bestaat uit: bediening van de zaal en de toog; betalingen ontvangen; tafels opruimen; materiaal aanvullen.

Zoek naar antwoorden van BUREAU GILQUIN in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU GILQUIN in social networks

Lees alle opmerkingen voor BUREAU GILQUIN. Laat een reactie achter voor BUREAU GILQUIN. BUREAU GILQUIN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU GILQUIN. Leave a respond for BUREAU GILQUIN. BUREAU GILQUIN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BUREAU GILQUIN op de google maps. Adres en contacten BUREAU GILQUIN
Location of BUREAU GILQUIN on the google maps. Address and contacts of BUREAU GILQUIN

Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU GILQUIN BUREAU GILQUIN: Jurgen Liebrand BVBA | HOTEL DREIL?NDERBLICK | ACCURATE AUDIO SYSTEMS | AERNOUDT L. | MEUBLES PRO-ANTICO

Other related companies as BUREAU GILQUIN: Jurgen Liebrand BVBA | HOTEL DREIL?NDERBLICK | ACCURATE AUDIO SYSTEMS | AERNOUDT L. | MEUBLES PRO-ANTICO

BUREAU GILQUIN is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU GILQUIN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03294219970. Het bedrijf BUREAU GILQUIN bevindt zich op het adres: RUE INFANTE ISABELLE 15; 7110; LA LOUVIERE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 362,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 336,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Landmeters and schatters; Verzekeringsmakelaars and experts. Producten gemaakt in BUREAU GILQUIN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUREAU GILQUIN is Uitvoerende, wetgevende en algemene overheid, behalve financiën, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU GILQUIN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU GILQUIN, openstaande posities, locatie van BUREAU GILQUIN op de kaart.

BUREAU GILQUIN is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU GILQUIN, company assigned to the tax number BE03294219970. The company BUREAU GILQUIN is located at the address: RUE INFANTE ISABELLE 15; 7110; LA LOUVIERE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 362,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 336,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Landmeters and schatters; Verzekeringsmakelaars and experts. Products created in BUREAU GILQUIN were not found.
The main activity of BUREAU GILQUIN is Executive, Legislative & General Government, Except Finance, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU GILQUIN is not available. You also can look at reviews of BUREAU GILQUIN, open positions, location of BUREAU GILQUIN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BUREAU GILQUIN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BUREAU GILQUIN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BUREAU GILQUIN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BUREAU GILQUIN, employees, financial statistics.