Anne-Sophie

Particuliere bedrijvenOnroerend goed • Anne-Sophie
Private companiesReal Estate • Anne-Sophie

Contactgegevens Anne-Sophie: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Anne-Sophie: address, phone, fax, email, website, opening hours

Anne-Sophie

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Avenue Chazal 3; 1030; Bruxelles (Schaerbeek), België

Telefoon (phone): 02 733 53 98 (+32-02 733 53 98) 02 733 53 98 (+32-02 733 53 98)

Fax (fax): 02 733 53 98 (+32-02 733 53 98) 02 733 53 98 (+32-02 733 53 98)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Anne-Sophie: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Anne-Sophie"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Anne-Sophie"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Anne-Sophie, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Anne-Sophie. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Anne-Sophie, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Anne-Sophie. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Anne-Sophie
Products information Anne-Sophie

BTW identificatienummer (tax): BE03863037109
Ondernemingsnummer: 3187103271
Hoofdstad (capital): 175,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 252,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in Anne-Sophie zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Beauty salons

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Anne-Sophie
(Get full report from official database of BE for Anne-Sophie)

Aanvulling soorten activiteiten voor Anne-Sophie
Addition kinds of activities for Anne-Sophie

179999. Speciale handelskrachten, nec, nec | Special trade contractors, nec, nec
203302. Jam, gelei en conserven, verpakt in blikjes, potten, enz. | Jams, jellies, and preserves, packaged in cans, jars, etc.
22990603. Voorbereiding van textielvezels voor het spinnen (schuren en kammen) | Preparing textile fibers for spinning (scouring and combing)
39520100. Kunstenaars materialen, behalve potloden en leidingen | Artists' materials, except pencils and leads
50840902. Compressieapparatuur | Compaction equipment
59439900. Kantoorartikelen, nec | Stationery stores, nec
83220602. Helpende handdienst (grootbroer, enz.) | Helping hand service (big brother, etc.)

Werken bij Anne-Sophie: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Anne-Sophie: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Anne-Sophie. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Anne-Sophie. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijk Bediende Facturatie (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Start People

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Brugge zijn wij op zoek naar een tijdelijk bediende facturatie ( 8 weken). - Je bent verantwoordelijk voor de facturatie van de uitgevoerde werken. - Je volgt de werken op aan de hand van de rapporten van de techniekers: o Je bekijkt voor welke werken er een factuur mag opgemaakt worden o Indien er nog geen factuur mag opgemaakt worden, achterhaal je de oorzaak. - Je communiceert met de eindklant over facturen en je behandelt de klachten van de klanten. - Je overlegt indien nodig met de techniekers.

  • Data Entry Medewerker in Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een voltijdse Data Entry Medewerker (M/V) voor een firma gelegen in Zaventem. Het gaat om een uitzendopdracht van twee maanden. Onze klant is een internationaal bedrijf actief in de IT sector. Als Data Entry Medewerker heb je de volgende verantwoordelijkheden: - Je staat in voor het correct ingeven van gegevens en cijfers; - Je werkt in de administratieve back-office; - Je verwerkt administratief de input van de gegevens; - Je springt in op andere departementen waar nodig. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Kwaliteitssysteemmanager (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Registreren en administratief opvolgen van klanten-, leveranciers- en interne klachten - Borgen en coördineren van het kwaliteitssysteem (ISO9001) - Uitdenken en uitschrijven van kwaliteitssysteemdocumenten - Opleiden en coachen van medewerkers ifv het kwaliteitssysteem - Kwaliteitsvergadering uitvoeren - Interpreteren en presenteren van de analyses obv kwaliteitscijfers en evaluaties, bijhouden van de niet-kwaliteitskosten - Coördineren van het kwaliteitsplan, de kalibratie en het onderhoud - Adhv de cijfergegevens, problemen vaststellen en analyseren - Uitvoeren en opvolgen van interne en externe audits - Analyseren van problemen en komen tot mogelijke oplossingen

  • Medewerker Personeelsdienst (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze partner zijn wij op zoek naar een HR-medewerker werving en selectie. Onze klant is actief in het detacheren van techniekers bij verschillende bedrijven in verschillende sectoren ter ondersteuning van hun technische dienst Je maakt deel uit van de personeelsafdeling en gaat actief op zoek naar technisch talent in regio Oost- en West-Vlaanderen Je plant afspraken en en screent de kandidaten. Je houdt hier niet enkel rekening met de technische kennis van de kandidaat maar o.a ook met de specifieke ambities en motivatie van de kandidaat. Je zorgt voor een vlotte opstart van nieuwe kandidaten in functie van de planning en nieuwe projecten. Je zorgt er ook voor dat nieuwe kandidaten zich welkom voelen. Je werkt hiervoor nauw samen met jouw collega's van de HR-afdeling en Regio Managers Je draagt actief bij tot het verbeteren van de wervingsresultaten. Je brengt nieuwe ideeën aan, analyseert en evalueert bestaande processen.  Ook maak je advertenties op, zoekt kandidaten, zoekt naar interessante jobbeurzen en bent hierop aanwezig, werkt samen met de marketingafdeling om nieuwe acties te bedenken om kandidaten aan te trekken,... Je staat in voor het beheer van de gegevens van de kandidaten en bent op de hoogte van het stadium waarin ze zich bevinden in het selectieproces Je bouwt relaties op met lokale aanwervingskanalen en onderhoudt er goede contacten mee Je zoekt mee naar de juiste partners om mee samen te werken en onderhandelt over de samenwerkingsakkoorden. Nadien maak je transparante afspraken. Je volgt deze op en komt uiteraard ook jouw beloftes na Het doel van doel van deze job is dat je zorgt voor een vlotte instroom van techniekers die je laat opstarten voor verschillende projecten

  • Dakwerker (M/V) (ZEMST)

    Regio: ZEMST

    Bedrijf: Xtra Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Dakwerker Functieomschrijving: Xtra Construct is onze nieuwe tak binnen Xtra Interim en Select die zich volledig gaat richten op vacatures binnen de bouw. Voor onze klanten zijn wij regelmatig op zoek naar dakwerkers. Heb jij interesse en/of ervaring in deze functie dan gaan wij op zoek voor jou! Wij hebben opdrachten bij zowel grote bouwbedrijven als kleinere aannemers. Wij zijn op zoek naar een dakwerker voor hellende daken, platte daken, pannen, leien....

  • STUDENT PRODUCTIEMEDEWERKER BAKKERIJ - PAUL OOSTENDE (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: BOULANGERIE PAUL

    Type: Studentenjob

    Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden: Je bent verantwoordelijk voor de opening en de sluiting van het productieatelier. Je doet de ontvangst en stockage van leveringen. Je bent verantwoordelijk voor het ontdooien van producten. Je bakt de viennoiserie en zorgt voor de afwerking. Je werkt de patisserie af. Je bereidt de sandwiches, salades, quiches, … Je bereidt en verpakt de producten en voorziet ze van een datum. Je vult de toonbank in de loop van de dienst systematisch aan. Je zorgt voor het onderhoud van het atelier: poetsen atelier en reinigen van het apparatuur. Je doet de afwas.

  • MASTER STUDENT ARCHITECTUUR (Regio Kalmthout-Schoten-Zoersel)

    Regio: Regio Kalmthout-Schoten-Zoersel

    Bedrijf: STUSEND

    Type: Studentenjob

    Als jong en dynamisch architectenbureau uit Schilde zijn wij opzoek naar een leuke, gemotiveerde en spontane medewerker om ons team te versterken. U zal instaan voor het uitwerken van verschillende architectuurprojecten van voorontwerp tot werfopvolging. Kennis van autocad en MS office is verreist. U kan hier 2 dagen per week tewerkgesteld worden in samenspraak met het kantoor. Werken met programma's als CAD/BIM-software Vectorworks en het 3D-animatieprogramma Cinema 4D zijn een pluspunt. Mocht u in het bezit zijn van een portfolio ontvangen wij deze graag.

  • JOBSTUDENT MAGAZIJNMEDEWERKER SEPTEMBER (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: MALU NV

    Type: Studentenjob

    Je staat samen met je collega's in voor het laden en lossen van containers (bulk goederen) en vrachtwagens. Alsook het palletiseren van de goederen. Je werkt van maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 17u. Geen weekendwerk.

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Teamleider weekend - Ardooie (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: ARDO

    Type: Vaste Job

    Bij de opstart van een nieuw groenteseizoen, ben je aanwezig in productie voor de ondersteuning van productielijnen. Je helpt mee aan de receptie van de groenten in drukke periode (keuring kwaliteit groenten, communicatie externen, ...) Je doet de dagelijkse opvolging van operationele problemen en staat in voor de netheid in de werkomgeving. Je staat in voor de opvolging van de biomethanisatie en waterzuivering (in samenwerking met een technieker van het weekend) Bij afwezigheid van de weekendcoördinator sta je in voor planning van de weekendploeg. Je rapporteert telkens aan de weekendcoördinator

  • Centric - Data Warehouse Data Modeler / Solution Designer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Organisation: Data Factory - Data Warehousing, data integration, and data extraction     Objective   Design, and maintain data models and solutions for the data factory deliverables like a Data Warehouse, data integration layer and data extract/import     Main Activities   Executes following tasks:  Collaborative data modeling for the existing and new Data Warehouse and data integration layer Collaborative solution design primarily for the new Data Warehouse and data integration layer Set-up & maintain the data modeling and solution design under Version Control Share the knowledge within and outside the team pro-actively  Align the work with the business needs whilst taking into account the best practices within and outside the industry    Knowledge & Skills  Practical experience in:  Insurance industry modelling Insurance solution design Conceptual/Logical and. Physical Modelling Data Warehouse modeling approaches like 3 Normal Form, Kimball, InMon, Data Vault Ability to make the distinction between a theoretical & practical model/Design . Warehouse modelling concepts: Bus Matrix Fact vs. Dimension Type1/Type2 Slowly Changing Dimensions Fact Loading Strategies (Transaction/Snapshot/Aggregating/...) Delta Loading Knowledge of other methodologies, and services approaches are considered an asset. Experience in an Agile delivery environment. Ready to work as a team player in a SAFe Agile Scrum team located in Fonsny on a full time employment basis. Sufficient knowledge of French, Dutch and English language.

  • Ervaren snoeier / tuinman (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: XTRA INTERIM

    Type: Werfreserve

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar een ervaren tuinman. Je zal instaan voor het onderhoud en aanleg van tuinen Je zal vaak instaan voor snoeiwerk Belangrijk: sluitingsperiode: januari - februari

Zoek naar antwoorden van Anne-Sophie in sociale netwerken
Look for responds of Anne-Sophie in social networks

Lees alle opmerkingen voor Anne-Sophie. Laat een reactie achter voor Anne-Sophie. Anne-Sophie bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Anne-Sophie. Leave a respond for Anne-Sophie. Anne-Sophie on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Anne-Sophie op de google maps. Adres en contacten Anne-Sophie
Location of Anne-Sophie on the google maps. Address and contacts of Anne-Sophie

Andere gerelateerde bedrijven als come Anne-Sophie Anne-Sophie: Laruelle Christophe | CHARMILLE (LA) | WIM CRUYT | S. LIZIN | MERTENS C.

Other related companies as Anne-Sophie: Laruelle Christophe | CHARMILLE (LA) | WIM CRUYT | S. LIZIN | MERTENS C.

Anne-Sophie is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Anne-Sophie, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03863037109. Het bedrijf Anne-Sophie bevindt zich op het adres: Avenue Chazal 3; 1030; Bruxelles (Schaerbeek). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 175,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 252,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Beauty salons. Producten gemaakt in Anne-Sophie zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Anne-Sophie is Onroerend goed, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Anne-Sophie is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Anne-Sophie, openstaande posities, locatie van Anne-Sophie op de kaart.

Anne-Sophie is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is Anne-Sophie, company assigned to the tax number BE03863037109. The company Anne-Sophie is located at the address: Avenue Chazal 3; 1030; Bruxelles (Schaerbeek). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 175,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 252,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Beauty salons. Products created in Anne-Sophie were not found.
The main activity of Anne-Sophie is Real Estate, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Anne-Sophie is not available. You also can look at reviews of Anne-Sophie, open positions, location of Anne-Sophie on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Anne-Sophie, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Anne-Sophie, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Anne-Sophie, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Anne-Sophie, employees, financial statistics.