KINDERKLEDIJ ORANGE

Contactgegevens KINDERKLEDIJ ORANGE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KINDERKLEDIJ ORANGE: address, phone, fax, email, website, opening hours

KINDERKLEDIJ ORANGE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): DUINKERKELAAN 60BA; 8660; DE PANNE, België

Telefoon (phone): 58421100 (+32-58421100) 58421100 (+32-58421100)

Fax (fax): +32 (53) 540-72-27 +32 (53) 540-72-27

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KINDERKLEDIJ ORANGE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KINDERKLEDIJ ORANGE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KINDERKLEDIJ ORANGE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van KINDERKLEDIJ ORANGE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen KINDERKLEDIJ ORANGE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of KINDERKLEDIJ ORANGE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KINDERKLEDIJ ORANGE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti KINDERKLEDIJ ORANGE
Products information KINDERKLEDIJ ORANGE

BTW identificatienummer (tax): BE06512115478
Ondernemingsnummer: 6298706054
Hoofdstad (capital): 416,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 775,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2015

Types de Vêtements: Vêtements pour Enfants.

Product categorie (product category): Vêtements pour bébés and enfants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor KINDERKLEDIJ ORANGE
(Get full report from official database of BE for KINDERKLEDIJ ORANGE)

Aanvulling soorten activiteiten voor KINDERKLEDIJ ORANGE
Addition kinds of activities for KINDERKLEDIJ ORANGE

07420000. Veterinaire diensten, specialiteiten | Veterinary services, specialties
22529901. Verven en afwerken slijtage | Dyeing and finishing hosiery
22849900. Draadmolens, nec | Thread mills, nec
32910508. Schuur van wolfraamcarbide | Tungsten carbide abrasive
50469906. Prijs markeringsapparatuur en benodigdheden | Price marking equipment and supplies
54319901. Fruit stands of markten | Fruit stands or markets
59991808. Box | Playpens
79220000. Theatrale producenten en diensten | Theatrical producers and services
94410403. Administratie van sociale en mannelijke programma's, provincie overheid | Administration of social and manpower programs, county government

Werken bij KINDERKLEDIJ ORANGE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KINDERKLEDIJ ORANGE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KINDERKLEDIJ ORANGE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KINDERKLEDIJ ORANGE. Looking for open vacancies in other companies

  • Facturatiemedeweker Accounting Lommel (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: ADECCOEXPERTS KEMPEN LIMBURG

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Lommel zoeken wij een enthousiaste, tijdelijke Facturatiemedewerker Accounting te Lommel. Het betreft een tijdelijke opdracht van zes maanden, die naar alle waarschijnlijkheid omgezet kan worden in optie vast of contract onbepaalde duur, doch dat kan nu nog niet beloofd of verzekerd. Dit is afhankelijk van de groeicijfers. Je rapporteert aan de Teamleader billing, onderhoudt intern contact met collega's van Finance, Operations en Sales en medewerkers en extern in voorkomende gevallen contact met klanten, leveranciers en verwerkers. Verantwoordelijkheden: Je verricht werkzaamheden ten behoeve van een optimale, correcte en tijdige financiële administratie. Je ondersteunt je collega's en levert een bijdrage op alle deelgebieden bij pieken in de werkdruk. Je controleert, valideert of corrigeert ingevoerde gegevens van orderafwikkeling en controleert daaruit volgende facturen. Je signaleert afwijkingen tussen factuur en verplichting en verifieert juistheid van de factuur bij tariefsverantwoordelijke, corrigeert facturatie waar nodig. Je stelt op basis van informatie uit het operationele systeem (aanvullende) facturen op en voegt eventuele bijlagen toe. Je draait facturen uit, verzendt facturen en ziet toe op archivering. Je verwerkt op basis van informatie van Sales of uit het CRM de correctienota's. Je controleert en matcht (afletteren) facturen met opgebouwde verplichtingen in het operationele systeem. Je vraagt creditnota's aan bij leveranciers en verwerkers. Je controleert en schoont openstaande verplichtingen en niet verwerkte inkoopfacturen op. Je verwerkt de financiële mutaties in de administratie. Je controleert de ingevoerde gegevens van orderafwikkeling op juistheid en volledigheid,

  • Enthousiaste Thuishulp/Huishoudhulp te Malle/Schilde/Zoersel/Brecht/Zandhoven/Lille/Wechelderzande (MALLE)

    Regio: MALLE

    Bedrijf: Plus Home services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Exclusieve huishoudhulp(M/V) te Ieper 12 uren per week (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en ben je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 12 u per week voor een gastgezin wonende te Ieper.Voor dit gastgezin zijn we op zoek naar een enthousiaste huishoudhulp die werkt op maandag, woensdag en vrijdag in dit gastgezin en dit telkens in de voormiddag . U staat in voor het onderhoud van het huis alsook voor het poetswerk,de was,de strijk, u kookt er gezonde maaltijden (Pascale Naessens) en u doet boodschappen.U bent stipt en discreet, u werkt op een verzorgde manier uw taken af.Ons dynamisch en jong drukbezet gastgezin kijkt uit naar uw komst en verwachten dat u zelf initiatief neemt en werk ziet. Is dit iets voor u? Geef ons dan snel een seintje! De hulp bij dit gastgezin kan gecombineerd worden met hulp bij andere gastgezinnen in de buurt. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een activakaart worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Huishoudhulpen in Aalter (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: Tempo-Team dienstencheques

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij van de handen uit de mouwen steken en heeft huishoudelijk werk voor jou geen geheimen? Zijn tevreden klanten jouw motivatie en kies je voor een afwisselende job met werkzekerheid bij jou in de buurt? Dan ben jij dé huishoudhulp die we zoeken! Reken op Tempo-Team Dienstencheques voor een snelle en vlotte start en kom snel bij ons langs voor de opmaak van jouw uurrooster. Wij bieden een deeltijdse of voltijdse job aan en talrijke voordelen. Benieuwd? Contacteer ons vrijblijvend.

  • Student verkoopmedewerker te Knokke-Heist (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    Voor een kledingzaak te Knokke-Heist zijn wij opzoek naar een zeer enthousiaste Student verkoopsmedewerker die op woensdagnamiddag aan de slag wil. Is jouw grootste passie mode? Zit de verkoopmicrobe in jou? Dan bent u de student die we zoeken!

  • Student enquêteur (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: ADECCO OOSTENDE INDUSTRIE

    Type: Studentenjob

    Hallo student! Zoek jij een extra bijverdienste doorheen het schooljaar? LIjkt het je wat om bij reizigers enquêtes af te nemen? Dan ben jij de student enquêteur die wij zoeken om enquêtes af te nemen op de luchthaven te Oostende. Als student enquêteur sta je in voor het afnemen van enquêtes bij reizigers die je ontmoet op de luchthaven. Je bent communicatief, durft de mensen aan te spreken en doet dit alles met een glimlach.

  • Calculator (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Konvert Interim Ieper

    Type: Vaste Job

    Voor een familiale KMO in Ieper, gespecialiseerd in plaatbewerking en constructies op maat, zoeken wij een calculator. Op basis van de aangeleverde tekening van de klant, bereken je de kostprijs. Je neemt telefonisch of per mail contact op met de klant. Zelf moet je kunnen inschatten of het product gemaakt kan worden in productie. Je geeft verschillende parameters in in het computersysteem en je houdt rekening met oa. de grondstofprijzen om de juiste prijs door te geven aan de klant.

  • Project Assistent Commerciële Afdeling (Mechelen) (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: Willemen Groep

    Type: Vaste Job

    Willemen Groep is in veel opzichten een ambitieuze durver. Onze groep omvat tal van aannemingsbedrijven, toeleveranciers en projectontwikkelaars. Vanuit een stabiel verleden en een rijke traditie bouwen we met 2.400 medewerkers aan prestigieuze projecten. Voor uitdagende projecten in binnen- en buitenland bedenken wij de oplossingen van morgen. Met een stevig groeitempo, grote betrokkenheid en een no-nonsense bedrijfscultuur. Ben je op zoek naar een nieuwe, gevarieerde administratieve functie, dan hebben wij voor jou de ideale uitdaging in ons hoofdkantoor te Mechelen: Project Assistant Commerciële Afdeling (m/v) Functie Als Project Assistant ondersteun je de commerciële afdeling van Willemen Construct. Willemen Construct is een van onze aannemingsbedrijven in de business line bouw. We zetten als hoofdaannemer onze schouders onder tal van boeiende projecten: kantoren, residentiële gebouwen, ziekenhuizen, scholen, … We starten telkens vanuit een totaalvisie op nieuwe projecten en hanteren daarbij de kernwaarden goede service, kwaliteit, beroepsernst en competentie. Bij al onze activiteiten stellen we de klant, de dienstverleners en onze medewerkers centraal, omdat zij samen het menselijk kapitaal vormen die het verschil maken. Een greep uit je takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en het beheer van preselectiedossiers en kandidatuurstellingen voor nieuwe bouwprojecten; Je staat garant voor een piekfijne administratieve opvolging en reviseert alles dossiers op lay-out en inhoud; Je zorgt voor de input van prospectiegegevens; Je waakt erover dat alle nodige data (personeelslijsten, CV’s, relatiebestanden, attesten en certificaten,…) up-to-date staan; Je onderhoudt zorgvuldig de contacten met alle betrokken partijen (architecten, studiebureau’s,…) en overlegt met hen waar nodig; Je bent back-up voor de afdelingsmanager tijdens afwezigheden en springt in voor je collega’s waar nodig. Profiel Je beschikt bij voorkeur over minimum 5 jaren relevante ervaring in een administratieve functie; Affiniteit met de bouwsector is een pluspunt; Je bent een spontane en open communicator, administratief sterk en zeer nauwgezet; Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans; Je weet van aanpakken, bent stressbestendig en zorgt voor een stipte naleving van de deadlines; Je bent een echte teamplayer, jouw enthousiasme en gedrevenheid werkt aanstekelijk. Aanbod Je komt terecht in een open bedrijfscultuur met tweerichtingscommunicatie, we hebben oog voor opleidingen en doorgroeipotentieel en bieden ruimte voor zelfontplooiing. Overigens mag je rekenen op een motiverend salarispakket.

  • VSP zoekt nieuwe sales / account managers (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: VICKERS SALES PROFESSIONALS BELGIUM

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij opzoek naar een leuke uitdagende baan in de Sales? Lees dan zeker verder: VSP zoekt nieuwe sales / account managers voor de BtC markt in Vlaanderen, wij werken voor een van de grootste energie leveranciers van Europa, die binnenkort allerlei nieuwe, innovatieve, producten gaat introduceren. Ben jij in staat bij onze residentiele klanten deze producten onder de aandacht te brengen en succesvol te verkopen? Dan willen wij graag met jou in contact komen. Wij bieden bij de start van je werkzaamheden een aantrekkelijke welkomstbonus, daarnaast, uiteraard een mooi vast salaris en een aantrekkelijk commissie systeem, een auto behoort zeker tot de mogelijkheden. Wil je meer weten? Maak een afspraak met Asdin Mouloud telefoon op 0485/007.399 en hoor wat jij aan welkomstbonus alvast kan verdienen!

  • Vertegenwoordiger B2C Energie (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: All Round

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zijn opzoek naar nieuwe vertegenwoordigers voor onze Energie campagne. Je taken zullen de volgende omvatten Zelfstandig werken Product aanbrengen aan prospecten Expert worden in de energie markt

  • Preventieadviseur Freelance (Provincie Antwerpen)

    Regio: Provincie Antwerpen

    Bedrijf: LOGI-TECHNIC INFRA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als preventieadviseur bij Logi-Technic maak je deel uit van de gemeenschappelijke interne dienst van The House of HR. Door het inplannen van regelmatige overlegmomenten, zorgen we voor nieuwe inzichten en een verruiming van de functie. Je coördineert de veiligheid tussen verschillende belanghebbenden: de medewerker, de klant, Logi-Technic en onze interne preventiedienst. Als preventieadviseur verleen je advies over de veiligheid op de werf van de klant. Je plant werfbezoeken en vergaderingen zelf in, maakt verslagen op en zorgt voor een goede opvolging van de dossiers. Je onderhoudt contacten met de verschillende betrokken partijen en optimaliseert het interne veiligheidsbeleid. Je werkt mee aan een gedragen veiligheidssfeer en gaat creatief om met de veiligheidsaspecten zodat het credo: “safety first” telkens op een originele manier tot bij de medewerkers, hiërarchische lijn en klanten komt. Je hebt een goede kennis van veiligheids-en gezondheidsplannen, risicoanalyses, checklijsten, keuringen, toolboxen, werkplekinspecties,… Je begeleidt onze klanten en medewerkers in de meest ruime zin qua veiligheid tijdens hun dagelijkse activiteit.

  • Freelance HR Manager (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1675934-inline.html?cid=Partner_VDAB Mijn klant is een productiebedrijf actief in de Gentse Haven en heeft 178 medewerkers. Ze zijn marktleider in de Benelux en maken deel uit van een wereldwijde internationale groep. Ter vervanging van de huidige HR Manager die in zwangerschapsverlof gaat zijn ze op zoek naar een operationele freelance HR Manager voor 3 à 4 dagen per week. Je kan starten vanaf begin december en blijft aan tot begin juni 2019. Jouw functie omvat afwisselende taken en hierin stel je de nodige prioriteiten: - Je zorgt voor de continuïteit van de HR agenda en werkt samen met de HR Assistant aan het HR beleid. - Je staat in voor de rekrutering, selectie, aanwerving en onboarding van nieuwe medewerkers in overleg met de afdelingsverantwoordelijken en je begeleidt hen in doorstroom tot eventuele exit. Je staat in contact met de betreffende selectiepartners. - Je coördineert de noden betreffende opleidingen, trainingen en vorming. - Je superviseert de personeels- en loonadministratie, het uitvoerende gebeurt door de HR Assistant op dit vlak. - Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle medewerkers en directie op het vlak van HR en je zorgt voor de interne communicatie. - Je voorziet maandelijkse statistieken en rapporten vanuit eblox van SD Worx en vanuit Excel. - Je neemt deel aan de ondernemingsraad en het CPBW en het directiecomité. - Bij audits voorzie je de nodige informatie. - Je volgt functionerings- en evaluatiegesprekken op. - Je volgt de opgemaakte personeelsbudgetten op. - Je bent de mentor van de HR stagiaire die in dienst is tot maart.

Zoek naar antwoorden van KINDERKLEDIJ ORANGE in sociale netwerken
Look for responds of KINDERKLEDIJ ORANGE in social networks

Lees alle opmerkingen voor KINDERKLEDIJ ORANGE. Laat een reactie achter voor KINDERKLEDIJ ORANGE. KINDERKLEDIJ ORANGE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KINDERKLEDIJ ORANGE. Leave a respond for KINDERKLEDIJ ORANGE. KINDERKLEDIJ ORANGE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie KINDERKLEDIJ ORANGE op de google maps. Adres en contacten KINDERKLEDIJ ORANGE
Location of KINDERKLEDIJ ORANGE on the google maps. Address and contacts of KINDERKLEDIJ ORANGE

Andere gerelateerde bedrijven als come KINDERKLEDIJ ORANGE KINDERKLEDIJ ORANGE: Close R | FR. P?RIGAUD | Alonso J | Buulse Bowling | NICOLAI

Other related companies as KINDERKLEDIJ ORANGE: Close R | FR. P?RIGAUD | Alonso J | Buulse Bowling | NICOLAI

KINDERKLEDIJ ORANGE is een bedrijf dat 2015 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is KINDERKLEDIJ ORANGE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06512115478. Het bedrijf KINDERKLEDIJ ORANGE bevindt zich op het adres: DUINKERKELAAN 60BA; 8660; DE PANNE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 416,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 775,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Vêtements pour bébés and enfants. Lijst met producten zijn Types de Vêtements: Vêtements pour Enfants..
De hoofdactiviteit van KINDERKLEDIJ ORANGE is Justitie, Openbare Orde en Veiligheid, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KINDERKLEDIJ ORANGE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KINDERKLEDIJ ORANGE, openstaande posities, locatie van KINDERKLEDIJ ORANGE op de kaart.

KINDERKLEDIJ ORANGE is a company, that was registered 2015 in N\A region, Belgium. Full name of company is KINDERKLEDIJ ORANGE, company assigned to the tax number BE06512115478. The company KINDERKLEDIJ ORANGE is located at the address: DUINKERKELAAN 60BA; 8660; DE PANNE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 416,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 775,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Vêtements pour bébés and enfants. List of products are Types de Vêtements: Vêtements pour Enfants..
The main activity of KINDERKLEDIJ ORANGE is Justice, Public Order and Safety, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of KINDERKLEDIJ ORANGE is not available. You also can look at reviews of KINDERKLEDIJ ORANGE, open positions, location of KINDERKLEDIJ ORANGE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over KINDERKLEDIJ ORANGE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf KINDERKLEDIJ ORANGE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about KINDERKLEDIJ ORANGE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company KINDERKLEDIJ ORANGE, employees, financial statistics.