NOEL SAP
Contactgegevens NOEL SAP: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data NOEL SAP: address, phone, fax, email, website, opening hours
NOEL SAP
Regio (region): N\A, België
Adres (address): WESTOVER 1; 8690; ALVERINGEM, België
Telefoon (phone): 58288421 (+32-58288421) 58288421 (+32-58288421)
Fax (fax): +32 (82) 653-46-15 +32 (82) 653-46-15
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) NOEL SAP: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "NOEL SAP"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "NOEL SAP"? - Contact us!
We found such data of NOEL SAP, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees NOEL SAP. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti NOEL SAP
Products information NOEL SAP
Producten die in NOEL SAP zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Vétérinaires
Aanvulling soorten activiteiten voor NOEL SAP Addition kinds of activities for NOEL SAP
3088. Kunststof loodgieterswerk | Plastics plumbing fixtures
281907. carbiden | Carbides
23539910. Panama hoeden | Panama hats
26729902. Doek gevoerd papier: gemaakt van gekochte papier | Cloth lined paper: made from purchased paper
28340700. Vitamine-, voedings- en hematinepreparaten voor menselijk gebruik | Vitamin, nutrient, and hematinic preparations for human use
36740300. Lichtgevoelige apparaten | Light sensitive devices
Werken bij NOEL SAP: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in NOEL SAP: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor NOEL SAP. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for NOEL SAP. Looking for open vacancies in other companies
-
Onthaalmedewerker (DOTTENIJS)
Regio: DOTTENIJS
Bedrijf: Konvert Interim Mouscron
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een groeiend bedrijf met een jong team, zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en wijst ze de weg binnen deze onderneming. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van uiteenlopende zaken en kan je gemakkelijk aanpassen. Je neemt graag initiatief en helpt graag klanten met allerlei vragen.
-
Printability & Research Analist in Lanaken (LANAKEN)
Regio: LANAKEN
Bedrijf: Unique Office
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als Printability en Researchanalist draag je bij tot een geoptimaliseerde procesvoering inzake kwaliteits- en kostprijsverbetering door het verrichten van analyses/controles, uittesten en kalibreren van apparatuur, uitwerken van voorschriften en fungeren als trouble shooter. Volgende taken behoren tot jouw takenpakket: • Optimale bewaking van papierkwaliteit via controles d.m.v. druktechnische, chemische, fysische en visuele bepalingen ull; Adviseren en begeleiden van procesvoering ull; Analyseren van proeven ull; Instrueren van nieuwe testmethodes m.b.t. laboratorium apparatuur ull; Zorgen voor een correcte invoering van nieuwe testmethodes en apparatuur ull; Onderhouden, kalibreren en uittesten van apparatuur Je denkt mee na over verbeterprojecten die de efficiëntie en effectiviteit van je functie en/of afdeling ten goede komen. Veiligheid staat voorop in jouw dagelijkse werking. Je volgt daartoe nauwgezet de veiligheidsvoorschriften.
-
Customer service medewerker (BORNEM)
Regio: BORNEM
Bedrijf: ADECCO BOOM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant ,gevestigd in Bornem, zijn wij op zoek naar een Sales & Service Advisor voor een tijdelijke opdracht tot en met juni 2019. Je komt terecht in een lease- en financieringsmaatschappij, dat deel uitmaakt van een internationale groep binnen de automotive sector en verdeler is van een premium automerk. Heb jij een passie voor wagens en ben je tweetalig (NL/FR). Dan is dit jouw kans op een top job! Als Sales & Service Associate behandel je, telefonisch en per e-mail, diverse vragen omtrent onze producten en diensten rond elektrische mobiliteit. Je ondersteunt voornamelijk verdelers, maar ook (potentiële) eindklanten. Je bent tevens het aanspreekpunt voor vragen van klanten van de oplaadstations voor hun elektrische wagen. Je staat in voor het verwerken van testritaanvragen, offerteaanvragen en aanvragen tot aankoop die binnenkomen via verschillende kanalen. Je ondersteunt ook in de verwerking en opvolging van facturatie van alle wagens. De klantendienst is geopend van maandag tot vrijdag, van 08.30 tot 18.00.
-
VERKOOP CHARCUTERIE/REKKEN (BILZEN)
Regio: BILZEN
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Ben je klantvriendelijk? Een teamplayer? Wil je een job op langere termijn? Een verzorgd voorkomen? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken! Contacteer ons snel!
-
Grondwerker M/V (WORTEGEM-PETEGEM)
Regio: WORTEGEM-PETEGEM
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Als grondwerker sta je in voor: het uitvoeren van grond- wegenis- en rioleringswerken; het assisteren van de kraanman; het lezen van een technisch plan; polyvalente taken.
-
Werken als huishoudhulp - koken Heist o/d Berg (HEIST-OP-DEN-BERG)
Regio: HEIST-OP-DEN-BERG
Bedrijf: DOMESTIC SERVICES
Type: Dienstenchequebaan
Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Voor deze vacature zijn de meest voorkomende werkzaamheden: koken, strijken, boodschappen doen en de keuken poetsen. ONMIDDELLIJKE INDIENSTTREDING!!!
-
HUISHOUDHULP DEELTIJDS SINT- DENIJS -WESTREM (SINT-DENIJS-WESTREM)
Regio: SINT-DENIJS-WESTREM
Bedrijf: GREENHOUSE ZWIJNAARDE
Type: Dienstenchequebaan
Gezinnen uit Sint-Denijs-Westrem zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !
-
BEDIENDE MET KENNIS VERZEKERINGEN (IEPER)
Regio: IEPER
Bedrijf: FORUM JOBS
Type: Studentenjob
Voor een bedrijf te Ieper zijn wij op zoek naar een bediende op de administratieve afdeling. Jouw taken: Openen en beheren van nieuwe schadedossiers (brand, familiale en auto) - van A tot Z. Het verwerken van schadeaangiftes. Schadevergoedingsprocedures opstarten en opvolgen. Indexeren van digitale post van een verzekeringsmaatschappij.
-
Quality & Repair Technician (HEVERLEE)
Regio: HEVERLEE
Bedrijf: Talentus Leuven
Type: Vaste Job
Je bent mede verantwoordelijk voor het uitvoeren van functionele tests van intern geproduceerde producten. Je moet continu waken over de kwaliteit van het product alvorens dit verstuurd wordt naar klanten Jouw takenpakket houdt in : 1. Quality Control : Kwaliteitsrisico's en problemen melden en escaleren daar waar nodig is UItvoeren van ingangscontroles Opzetten van standaard test- en kwaliteitsinstructies en procedures met betrokken medewerkers Interactie met R&D, voorstellen doen mbt productverbetering 2. Testing : Het uitvoeren van de nodige tests Het rapporteren en beheren van de defects en de testresultaten Het rapporteren van afwijkingen tov de planning en specificaties Zorgen voor de optimale werking van de Quality & Test uitrusting 3. Repair : Het analyseren, repareren en testen van RMA gerelateerde producten Bedrijfsprofiel: Voor onze klant, een hoogtechnologisch bedrijf ben ik op zoek naar Quality & Repair Technician
-
HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)
Regio: OOSTENDE
Bedrijf: TUI
Type: Vaste Job
Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.
-
Akros Solutions - PMO Software Asset Management Gouvernance (Brussel)
Regio: Brussel
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Projet Dans le cadre de la mise en place d'un pilotage centralisé des principaux contrats de licences, on souhaite mettre en place le rôle de SAM afin: D'avoir une vision globale et stratégique sur l'ensemble des contrats de licences, De disposer de leviers d'optimisation, De mieux gérer ses actifs logiciels pour limiter le risque vis-à-vis des éditeurs, D'assister les entités opérationnelles Diffuser les recommandations, directives et informations relatives au Software Asset Management / SAM (Gestion des licences logicielles) Mettre en œuvre les processus et le plan d'actions de la filière SAM en utilisant notamment les outils de la filière Identifier les risques d'audit Organiser des revues complètes du portefeuille des licences RC au niveau mondial (applications et logiciels sur postes de travail et serveurs) Suivre la refacturation concernant les licences acquises ou affectées Assurer une veille technologique pour identifier des gratuiciels, les proposer aux utilisateurs et les déployer Identifier les actions visant à réduire les couts et les besoins en licences et maintenances et les mettre en œuvre Mettre en place le processus sous tenant l'activité SAM et son amélioration continue Participer à la filière SAM dans la définition de la stratégie a 3 ans Profil Il est préférable d'avoir une experience précédente sur le sujet SAM (gestion de licences...) L'Anglais est nécessaire Le profil doit disposer d'un bon relationnel car il travaillera dans un contexte transverse avec notamment les autres entités de la société et les autres branches. Les autres qualités importantes requises sont la curiosité, l'organisation, la rigueur, la capacité à analyser et synthétiser une quantité importante d'informations et un sens fort de l'initiative. Merci de m'envoyer votre CV de suite pour avoir plus d'informations...
-
Beheerscontroleur - On Site - Edegem - Werfreserve (EDEGEM)
Regio: EDEGEM
Bedrijf: NV Sodexo Belgium SA
Type: Werfreserve
Als Beheerscontroleur On Site, verzeker je de goede werking en controle van de administratie en van het economisch beheer van de site bij één van onze grootste contracten. Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en implementeren van het interne controlesysteem binnen de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor : Financieel & administratief beheer van de site : Organisatie en controle van de aankoopcyclus (bestelbons, verzendingsnota's, ...) Het boeken van de aankoopcyclus (intern systeem: Click & buy) (verzendingnota's, facturen, stock, kleine kassa, onkostennota's, ...) en de verkoopcyclus (opmaak facturatie klant, opbrengsten en stortingen, ...) De interne controle op de site organiseren en dit volgens de interne procedures van Sodexo: Controle van de leveringen Controle van cashstroom: kassa en stortingen Controle van de inventarissen Controle van de facturatie Enz. Analyse van de resultaten Maandelijkse analyse en becommentariëren van de resultaten naar de Client Relations Manager (CRM). Gedetailleerde analyse van de kosten (Food &Beverage costs, personeelskosten, afschrijving en andere uitbatingskosten, ....) Berekening van diverse ratio's en indicatoren voor de opvolging en optimalisatie van de kosten Opvolging actieplannen m.b.t. kostenoptimalisaties opgesteld samen met de CRM Voorstellen formuleren om de controles te optimaliseren ifv de behoeften van de site Allerhande ad hoc analyses Interne en externe rapportering Maandelijkse rapportering en afsluit (in samenwerking met de boekhouding) Opvolging van de beheersindicatoren (vb. F&B costs, verkoopmix, personeelskosten, ...) Rapportering naar de klant ifv zijn vraag Budgetbeheer Helpen bij het opstellen van de jaarlijkse budgetten samen met de General Services Manager Maandelijkse herziening van de forecast volgens de economische tendensen op de site Algemene administratie / loonadministratie Je helpt, indien nodig, bij de algemene administratie en loonadministratie. Dit onder aansturing van de CRM
Zoek naar antwoorden van NOEL SAP in sociale netwerken
Look for responds of NOEL SAP in social networks
Lees alle opmerkingen voor NOEL SAP. Laat een reactie achter voor NOEL SAP. NOEL SAP bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for NOEL SAP. Leave a respond for NOEL SAP. NOEL SAP on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie NOEL SAP op de google maps. Adres en contacten NOEL SAP Location of NOEL SAP on the google maps. Address and contacts of NOEL SAP
Andere gerelateerde bedrijven als come NOEL SAP NOEL SAP: De Waterkant CVBA | Bollen G | Full Service | POLICE F?D?RALE/FEDERALE POLITIE | G.I.S.C. SA
Other related companies as NOEL SAP: De Waterkant CVBA | Bollen G | Full Service | POLICE F?D?RALE/FEDERALE POLITIE | G.I.S.C. SA
NOEL SAP is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is NOEL SAP, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09276000976. Het bedrijf NOEL SAP bevindt zich op het adres: WESTOVER 1; 8690; ALVERINGEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 570,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 457,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Vétérinaires. Producten gemaakt in NOEL SAP zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van NOEL SAP is Meetinstrumenten, analyseren en controleren van instrumenten; , inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van NOEL SAP is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van NOEL SAP, openstaande posities, locatie van NOEL SAP op de kaart.
NOEL SAP is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is NOEL SAP, company assigned to the tax number BE09276000976. The company NOEL SAP is located at the address: WESTOVER 1; 8690; ALVERINGEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 570,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 457,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Vétérinaires. Products created in NOEL SAP were not found.
The main activity of NOEL SAP is Measuring, Analyzing, and Controlling Instruments; Photographic, Medical and Optical Goods; Watches and Clocks , including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of NOEL SAP is not available. You also can look at reviews of NOEL SAP, open positions, location of NOEL SAP on the map.