J?R?ME NACHTERGAELE

Contactgegevens J?R?ME NACHTERGAELE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data J?R?ME NACHTERGAELE: address, phone, fax, email, website, opening hours

J?R?ME NACHTERGAELE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DU PIROY 25; 1367; RAMILLIES, België

Telefoon (phone): 81879339 (+32-81879339) 81879339 (+32-81879339)

Fax (fax): +32 (68) 813-13-86 +32 (68) 813-13-86

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) J?R?ME NACHTERGAELE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "J?R?ME NACHTERGAELE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "J?R?ME NACHTERGAELE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van J?R?ME NACHTERGAELE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen J?R?ME NACHTERGAELE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of J?R?ME NACHTERGAELE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees J?R?ME NACHTERGAELE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti J?R?ME NACHTERGAELE
Products information J?R?ME NACHTERGAELE

BTW identificatienummer (tax): BE08956298828
Ondernemingsnummer: 1231536865
Hoofdstad (capital): 644,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 849,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2016

Producten die in J?R?ME NACHTERGAELE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Woningbouw

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor J?R?ME NACHTERGAELE
(Get full report from official database of BE for J?R?ME NACHTERGAELE)

Aanvulling soorten activiteiten voor J?R?ME NACHTERGAELE
Addition kinds of activities for J?R?ME NACHTERGAELE

28160302. Bot zwart | Bone black
28340802. Antiseptica, medicijn | Antiseptics, medicinal
35310606. Draglines, aangedreven | Draglines, powered
50910600. Fiets apparatuur en benodigdheden | Bicycle equipment and supplies
51130000. Industrieel en persoonlijk dienstpapier | Industrial and personal service paper
51980103. Emailen | Enamels
73810105. Beveiligingsdienst | Security guard service
80699901. Kinderziekenhuis | Childrens' hospital

Werken bij J?R?ME NACHTERGAELE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in J?R?ME NACHTERGAELE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor J?R?ME NACHTERGAELE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for J?R?ME NACHTERGAELE. Looking for open vacancies in other companies

  • Meubel Spuiter (m/v) (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant regio Halle zijn wij op zoek naar een ervaren spuiter. Je voert spuitwerkzaamheden uit op allerhande meubelonderdelen, alsook de voorbereiding ervan. Je brengt grondlagen, lak en vernis aan.

  • Verpleegkundige Projectstaffing Nefrologie (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit project kom je terecht in een ziekenhuis waar je tewerkgesteld zal worden op de dienst nefrologie. Je komt er in aanraking met allerlei patiënten met nierklachten, en jouw takenpakket zal zijn: - dialyse uitvoeren - correcte rapportage aan de arts - toestand van de patiënt opvolgen en controleren - problemen met het dialysetoestel signaleren en doorgeven  - vlotte interdisciplinaire samenwerking - etc.  Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jou toegewezen op basis van jouw profiel en competenties.  Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Voltijds, tijdelijke laborant voor regio Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn momenteel op zoek naar een voltijdse medewerker voor het labo. Je bent binnen dit labo te Gent verantwoordelijk voor de verwerking van bloedzakjes (uitpakken, registreren, centrifugeren en sorteren). Jij zorgt er op die manier voor dat de stalen perfect verwerkt worden. Je krijgt een opleiding aan de start van de terwerkstelling en daarna werk je zelfstandig aan de verwerking. Je helpt bij het verwerken van de bloedzakjes: registratie in informaticasysteem, centrifugeren, wegen en etiketteren van producten. Je staat in voor het bereiden van bloedcomponenten uit volbloed.

  • chauffeur CE (HAMME)

    Regio: HAMME

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Transport met betonmixer en kipper vervoer van beton zand en gravé

  • Operator Textiel (BEVEREN-LEIE)

    Regio: BEVEREN-LEIE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zijn we dringend op zoek naar een machinebediener voor tapijtafwerking. Ervaring in textiel is een pluspunt maar niet noodzakelijk. Opleiding " on the job"

  • student broodjeszaak (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: t-interim Evergem

    Type: Studentenjob

    - je staat in voor het opnemen van bestellingen, en bereiden van broodjes en pasta's - Afrekenen van bestellingen aan de kassa - Onderhoud in de zaak. - Je werkt tussen 11uur en 14uur - Je kan je engageren voor een studentenjob in de week.

  • Junior Projectleider (ZONNEBEKE)

    Regio: ZONNEBEKE

    Bedrijf: HR Experts

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en realiseren van verschillende projecten en dit zowel op technisch als administratief vlak, van ruwbouw tot afwerking. Je woont, al dan niet samen de projectleider, diverse coördinatievergaderingen bij. Je bent de schakel tussen de werf, de productie en de projectleider en bewaakt de kwaliteit van de uitgevoerde werken. Je bent verantwoordelijk voor de technische, administratieve aspecten van het project. Je verzorgt de praktische organisatie van de werf. Je leidt - binnen de gestelde termijn - het project op, met oog voor detail en met bijzondere aandacht voor de veiligheid en de gezondheid van alle werknemers op de werf en volgens het gestelde budget. Je rapporteert aan de projectleider, die je geleidelijk zijn ervaring en kennis overdraagt. Je werkt mee aan de nacalculatie en de werfopvolging via een bedrijfsgebonden softwaresysteem.

  • Verantwoordelijke planning voor plaatsingsdienst regio Asse (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Onze klant, een bouwgerelateerd bedrijf regio Asse, is dringend op zoek naar een Verantwoordelijke Planning voor de plaatsingsdienst. Het betreft een heel uitgebreide functie waar je zal instaan voor de opmaak en het beheer van onder andere: - Planning van de plaatsingsploegen en onderaannemers - Planning van de technische dienst - Productieplanning - Logistieke planning - Transportplanning naar verkooppunten en voor thuislevering - Capaciteitsbepalingen - Bewaken van minimumbezetting van de interne diensten en klantendinest - Organiseren van steekproefcontroles - Opmaken van een kruisplanning minimale/maximale workload - Opvolging van deadlines van medewerkers en leveranciers - Forecasting: operationeel en financieel ... In de functie rapporteer je wekelijks aan de Operations Manager en sta je dagelijks in nauw contact met de klantendienst en de werfcoördinatoren. In team zorg je op deze manier voor een uitmuntende klantgerichte service om U tegen te zeggen. Heb jij enkele jaren ervaring in organisatie en planning? Beheers je bovendien vlot het Nederlands en het Frans? Aarzel dan niet jouw kandidatuur door te zenden naar [email protected]. Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.

  • Project Assistent Commerciële Afdeling (Mechelen) (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: Willemen Groep

    Type: Vaste Job

    Willemen Groep is in veel opzichten een ambitieuze durver. Onze groep omvat tal van aannemingsbedrijven, toeleveranciers en projectontwikkelaars. Vanuit een stabiel verleden en een rijke traditie bouwen we met 2.400 medewerkers aan prestigieuze projecten. Voor uitdagende projecten in binnen- en buitenland bedenken wij de oplossingen van morgen. Met een stevig groeitempo, grote betrokkenheid en een no-nonsense bedrijfscultuur. Ben je op zoek naar een nieuwe, gevarieerde administratieve functie, dan hebben wij voor jou de ideale uitdaging in ons hoofdkantoor te Mechelen: Project Assistant Commerciële Afdeling (m/v) Functie Als Project Assistant ondersteun je de commerciële afdeling van Willemen Construct. Willemen Construct is een van onze aannemingsbedrijven in de business line bouw. We zetten als hoofdaannemer onze schouders onder tal van boeiende projecten: kantoren, residentiële gebouwen, ziekenhuizen, scholen, … We starten telkens vanuit een totaalvisie op nieuwe projecten en hanteren daarbij de kernwaarden goede service, kwaliteit, beroepsernst en competentie. Bij al onze activiteiten stellen we de klant, de dienstverleners en onze medewerkers centraal, omdat zij samen het menselijk kapitaal vormen die het verschil maken. Een greep uit je takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en het beheer van preselectiedossiers en kandidatuurstellingen voor nieuwe bouwprojecten; Je staat garant voor een piekfijne administratieve opvolging en reviseert alles dossiers op lay-out en inhoud; Je zorgt voor de input van prospectiegegevens; Je waakt erover dat alle nodige data (personeelslijsten, CV’s, relatiebestanden, attesten en certificaten,…) up-to-date staan; Je onderhoudt zorgvuldig de contacten met alle betrokken partijen (architecten, studiebureau’s,…) en overlegt met hen waar nodig; Je bent back-up voor de afdelingsmanager tijdens afwezigheden en springt in voor je collega’s waar nodig. Profiel Je beschikt bij voorkeur over minimum 5 jaren relevante ervaring in een administratieve functie; Affiniteit met de bouwsector is een pluspunt; Je bent een spontane en open communicator, administratief sterk en zeer nauwgezet; Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans; Je weet van aanpakken, bent stressbestendig en zorgt voor een stipte naleving van de deadlines; Je bent een echte teamplayer, jouw enthousiasme en gedrevenheid werkt aanstekelijk. Aanbod Je komt terecht in een open bedrijfscultuur met tweerichtingscommunicatie, we hebben oog voor opleidingen en doorgroeipotentieel en bieden ruimte voor zelfontplooiing. Overigens mag je rekenen op een motiverend salarispakket.

  • Commercieel en punctueel administratief bediende M/V (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: SIJS bvba

    Type: Vaste Job

    Wij zoeken een commercieel en punctueel administratief bediende om onze back-office te versterken. Jouw taken: Je wordt verantwoordelijk voor de klantenadministratie - je volgt de dossiers van de klanten nauwgezet op, dit van A-Z: bestellingen, facturatie, leveringen en debiteurenopvolging. Hierbij heb je vooral telefonisch contact met de klanten. Onze klanten zijn professionele vakmensen (schilders, schrijnwerkers, aannemers, architecten, bouwondernemingen,...) en particulieren.

  • 3D-ICT - Business Architect (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Beschrijving team en projecten Als Security Management team bij onze klant werk je nauw samen met het Vakcentrum Informatieveiligheid, als team zijn ze verantwoordelijk voor het implementeren en uitbaten van de nodige tooling, processen en governance die bijdragen tot het realiseren van de beleid -en werkkaders op vlak van informatieveiligheid. In kader daarvan is onze klant opzoek naar: 1 Business Architect Momenteel werken ze aan volgende projecten: Authentication Doel: Implementeren van een future proof oplossing (front-end en back-end) die de klant toelaat om veilig en efficiënt te authentiseren op onze systemen. Scope & output: Implementeren van de nodige technische oplossingen Oplossing voor oa. WebSphere, Drupal, Mainframe, SharePoint, Web services, ... Integratie met legacy logon methodes Onderzoek en positionering van On Premise tov Cloud oplossingen Implementeren van werkinstructies naar software ontwikkelaars Vastleggen van architectuur standaarden Opzetten van centrale governance Electronic Signature Platform Doel: Opzetten van een Electronic Signature Platform, de nodige processen en governance, die het elektronisch tekenen van documenten mogelijk maakt. Scope & output: Selecteren en implementeren van een marktconforme oplossing Uitwerken en implementeren van de nodige processen Opzetten van centrale governance Rapportering Als piloot uitrollen naar een aantal OU's Identity Management Doel: Identity Management is een groepsproject waarbij ze het beheer van de verschillende identiteiten (personeelsleden, leveranciers, zelfstandige ondernemers) willen centraliseren. Daarbij willen ze het concept van Role Based Access Control (RBAC) introduceren zodoende ze eenvoudig de effectieve toegangen van een gebruiker kunnen bepalen en toekennen. In de huidige fase van het project zijn ze bezig met het uitwerken van een delegated management oplossing voor leveranciers en gaan ze starten met de implementatie van rollen en verantwoordelijkheden binnen de business. Scope & output: Uitwerken van een Delegated Management oplossing binnen het Sailpoint IIQ pakket. Migratie van data uit legacy applicaties naar Sailpoint IIQ Opzetten van piloot met een aantal leveranciers en de teams die hiervoor verantwoordelijk zijn Verdere rollout naar alle andere leveranciers Opzetten van processen en werkinstructies voor de ondersteunende diensten. Taakomschrijving Opdracht: Als business Architect zal je: Aan onze business partners ondersteuning en advies geven om processen voortdurend te verbeteren. Samen met de business partners behoeften, ideee?n en problemen (pro)actief scherpstellen. De marktevoluties opvolgen en aan onze business partners strategisch advies geven over (toekomstige) opportuniteiten. Kennis en expertise binnenbrengen binnen het security domein Waken over de uitwerking en realisatie van een oplossing die in lijn ligt met de verwachtingen van de business, de IT-architectuur en de strategische doelstellingen. Samenwerken met solution analisten, IT-architecten, ontwikkelaars... Verwachte output: Uitbouwen van netwerk bij de business partners, zodoende ze noden en opportuniteiten kunnen capteren en kunnen rapporteren over de ...

  • Centric - Fibre Project Leader (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    The “Fibre Project Leader” will take the operational lead for the roll-out of one or more fibre projects. The main responsibility of this project leader will be the set-up of an effective project organisation and project planning. This organisation must assure that customers can be connected to the new fibre network within the pre-defined schedule and budget and aligned with local business partners. He/she will do so in close cooperation with his/her colleagues of other departments and with national roll-out, design and engineering teams. Responsibilities Set up an effective project organisation with clear roles & responsibilities Establish a planning baseline (for both the architecture and the construction), and a cost baseline allowing timely and on budget delivery of the objectives Analyse and mitigate both internal and external risks to maintain the project baseline Plan & lead local meetings with all involved stakeholders to assure a close follow-up of the planning, trigger all necessary actions This also includes communication to external partners and internal area teams, the National Program Manager and the local area manager Check and approve high level designs for both feeding (internal) and distribution (external partner) Assure the data quality in the tools for project follow-up and network documentation Consolidate and asses confidence level for the “Go for construction” Assure timely execution of required core network activities Follow-up of correct financial actualisation with both internal departments & external partners. Represent the network deployment department (provide feed-back regarding planning, design and status) in local cross-departmental teams with sales, Marketing, Customer operations Actively participate in initiatives for definition/updates of design rules, processes, work instructions, reporting, lessons learned... Profile Good knowledge of telecommunication networks and eager to expand this knowledge Project management experience is a must (workload estimations/operational planning/budget management) Team player with a lot of energy and team coordination skills Good analytical insight Able to deal with ambiguity Good knowledge of the Office applications (Word, Excel, Access, PowerPoint) Good communication/presentation skills Bilingual Dutch/French with good knowledge of English In possession of a master degree (engineer) or equal in experience

Zoek naar antwoorden van J?R?ME NACHTERGAELE in sociale netwerken
Look for responds of J?R?ME NACHTERGAELE in social networks

Lees alle opmerkingen voor J?R?ME NACHTERGAELE. Laat een reactie achter voor J?R?ME NACHTERGAELE. J?R?ME NACHTERGAELE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for J?R?ME NACHTERGAELE. Leave a respond for J?R?ME NACHTERGAELE. J?R?ME NACHTERGAELE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie J?R?ME NACHTERGAELE op de google maps. Adres en contacten J?R?ME NACHTERGAELE
Location of J?R?ME NACHTERGAELE on the google maps. Address and contacts of J?R?ME NACHTERGAELE

Andere gerelateerde bedrijven als come J?R?ME NACHTERGAELE J?R?ME NACHTERGAELE: Cuypers M | HOUTINDUST. CARPENTIER W. | CRV INTERNATIONAL | SALOMEZ SYST.WESTROZEBEKE | BOULANGERIE MADOU

Other related companies as J?R?ME NACHTERGAELE: Cuypers M | HOUTINDUST. CARPENTIER W. | CRV INTERNATIONAL | SALOMEZ SYST.WESTROZEBEKE | BOULANGERIE MADOU

J?R?ME NACHTERGAELE is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is J?R?ME NACHTERGAELE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08956298828. Het bedrijf J?R?ME NACHTERGAELE bevindt zich op het adres: RUE DU PIROY 25; 1367; RAMILLIES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 644,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 849,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Woningbouw. Producten gemaakt in J?R?ME NACHTERGAELE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van J?R?ME NACHTERGAELE is Administratie van economische programma's, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van J?R?ME NACHTERGAELE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van J?R?ME NACHTERGAELE, openstaande posities, locatie van J?R?ME NACHTERGAELE op de kaart.

J?R?ME NACHTERGAELE is a company, that was registered 2016 in N\A region, Belgium. Full name of company is J?R?ME NACHTERGAELE, company assigned to the tax number BE08956298828. The company J?R?ME NACHTERGAELE is located at the address: RUE DU PIROY 25; 1367; RAMILLIES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 644,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 849,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Woningbouw. Products created in J?R?ME NACHTERGAELE were not found.
The main activity of J?R?ME NACHTERGAELE is Administration of Economic Programs, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of J?R?ME NACHTERGAELE is not available. You also can look at reviews of J?R?ME NACHTERGAELE, open positions, location of J?R?ME NACHTERGAELE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over J?R?ME NACHTERGAELE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf J?R?ME NACHTERGAELE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about J?R?ME NACHTERGAELE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company J?R?ME NACHTERGAELE, employees, financial statistics.