ADMINISTRATION COMMUNALE

Particuliere bedrijvenGroothandel - Duurzame Goederen • ADMINISTRATION COMMUNALE
Private companiesWholesale Trade - Durable Goods • ADMINISTRATION COMMUNALE

Contactgegevens ADMINISTRATION COMMUNALE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ADMINISTRATION COMMUNALE: address, phone, fax, email, website, opening hours

ADMINISTRATION COMMUNALE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): GRAND'RUE 43; 4780; SANKT VITH, België

Telefoon (phone): 80280100 (+32-80280100) 80280100 (+32-80280100)

Fax (fax): +32 (87) 485-23-87 +32 (87) 485-23-87

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ADMINISTRATION COMMUNALE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ADMINISTRATION COMMUNALE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ADMINISTRATION COMMUNALE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ADMINISTRATION COMMUNALE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ADMINISTRATION COMMUNALE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ADMINISTRATION COMMUNALE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ADMINISTRATION COMMUNALE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ADMINISTRATION COMMUNALE
Products information ADMINISTRATION COMMUNALE

BTW identificatienummer (tax): BE06366271972
Ondernemingsnummer: 1623199462
Hoofdstad (capital): 708,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 673,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2012

Producten die in ADMINISTRATION COMMUNALE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Overheidsdiensten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ADMINISTRATION COMMUNALE
(Get full report from official database of BE for ADMINISTRATION COMMUNALE)

Aanvulling soorten activiteiten voor ADMINISTRATION COMMUNALE
Addition kinds of activities for ADMINISTRATION COMMUNALE

325501. Kunststof vuurvaste materialen | Plastic refractories
581200. Eten plaatsen | Eating places
24939900. Gekonstitueerde houtproducten, n.v. | Reconstituted wood products, nec
72199902. Wasserij, behalve kracht en munten | Laundry, except power and coin-operated
89990904. Fysica consultant | Physics consultant

Werken bij ADMINISTRATION COMMUNALE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ADMINISTRATION COMMUNALE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ADMINISTRATION COMMUNALE. Looking for open vacancies in other companies

  • HANDLANGER BOUW/METSER BESTUURDER TORENKRAAN (MEERLE)

    Regio: MEERLE

    Bedrijf: BOUWWERKEN BROSENS

    Type: Vervanging brugpensioen

    Uw takenpakket bestaat uit het uitvoeren van metselwerken en het besturen van een torenkraan op onze bouwwerf.

  • Ondersteunende aankoper tijdelijk (HEMIKSEM)

    Regio: HEMIKSEM

    Bedrijf: ADECCO BOOM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een petrochemisch bedrijf zijn we momenteel opzoek naar een tijdelijke aankoper (m/v), dit vanaf heden tot einde 2018. Verlenging of verandering naar optie vast is mogelijk. Taken: je zal voornamelijk administratieve ondersteuning bieden aan de collega's aankopers je zal meestreven naar het behalen van goede resultaten

  • Productieoperator nacht (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een gerenommeerd voedingsbedrijf zijn we op zoek naar een Operator nacht. Taken bestaan uit: - De machines in de gaten houden op een goed functioneren - Je voorkomt een uitval van machines - Je draagt zorg voor de goede orde aan de machines, toebehoren en de omgeving - Je stelt het proces af om een zo hoog mogelijke kwaliteit en rendabiliteit te garanderen - Je volgt de levering van grondstoffen op

  • Schilder Pontons/schepen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: SYNERGIE ANTWERPEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een aangenaam familiebedrijf dat gespecialiseerd is in scheepsherstellingen zijn we op zoek naar iemand die instaat voor het schilderen van de schepen en de pontons. Als hier niet voldoende te doen is, of het weer laat dit niet toe zal je ook gevraagd worden om af en toe wat onderhoudswerken te doen.

  • Monteur (HERK-DE-STAD)

    Regio: HERK-DE-STAD

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant te Koersel zoekt een monteur ramen en deuren. 

  • Dynamische orderpickers (M/V) (BEKKEVOORT)

    Regio: BEKKEVOORT

    Bedrijf: Passion Works Better!

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf, actief in productie van deuren, in Bekkevoort zijn we op zoek naar een gemotiveerde orderpicker. Het is jouw taak om de goederen die op de bestellijst staan te order picken en vervolgens te verzamelen. Enige ervaring als orderpicker is vereist. Je werkt nauwkeurig en je beschikt over verantwoordelijkheidszin. Er heerst een aangename werksfeer in een groeiend bedrijf. Je hebt reeds ervaring opgedaan en bent in het bezit van je heftruckattest.

  • Jobstudent Hoofdanimator Gekkoo Woensdagbende (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Gekkoo

    Type: Studentenjob

    Gekkoo is een Antwerpse jeugdwerkorganisatie die leuke en laagdrempelige vrije tijdsactiviteiten organiseert voor jongeren van 3 tot 18 jaar. Je werkt als hoofdverantwoordelijke op één van de locaties van de Gekkoo Woensdagbende waar je verantwoordelijk bent voor de organisatie van de wekelijkse woensdagnamiddagwerking met maximum 50 kinderen. Je biedt ondersteuning aan ongeveer 4 vrijwillige animatoren, waar je bij voorkeur ook mee naar op zoek gaat. Je zorgt ervoor dat de administratie wordt opgevolgd, dat de activiteiten worden voorbereid en dat deze op een kwalitatieve manier worden uitgevoerd. Je staat mee in voor de stagebegeleiding van nieuwe animatoren. Je wordt ondersteund door onze medewerkers woensdagnamiddagwerking. Je bent elke week aanwezig. (uitzonderingen in examenperiodes zijn mogelijk) Je werkuren zijn van 13u30 tot 18u00

  • FULLTIME REISCONSULENT(E) LEUVEN (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: MARETOURS

    Type: Vaste Job

    U staat in voor de verkoop van reizen uit reisbrochures en vakanties op maat. U zorgt, samen met uw collega's en kantoorhoofd, voor een toegevoegde waarde op het resultaat van je kantoor. ERVARING VEREIST

  • Klinisch psycholoog - psychotherapeut (HOLSBEEK)

    Regio: HOLSBEEK

    Bedrijf: DE CHARTREUSE

    Type: Zelfstandige activiteit

    De Chartreuse is een multidisciplinair centrum met een uitgebreid aanbod voor jong en oud. Naast een gespecialiseerd arts, sportcoaching, kinesitherapie, diëtiek en logopedie, vormt het psychologenteam een stevige poot binnen de praktijk. Om ons team te versterken zijn we op zoek naar een psycholoog om mee te draaien in het multidisciplinaire concept met aandacht voor overleg en samenwerking binnen de eigen discipline en tussen de verschillende disciplines. Je staat in voor de begeleiding van personen met diverse hulpvragen. Je vertrekt vanuit een uitgebreide anamnese en hebt kennis van diagnostiek om van hieruit een traject op maat aan te bieden. Je hebt kennis van diverse problematieken en mogelijke behandelmethoden of maakt je deze eigen naargelang de noden van de cliënt.

  • INTERVIEWERS op zelfstandige basis (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: GfK BELGIUM

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als freelance face-to-face interviewer neem je interviews af in je eigen regio bij de mensen thuis of bij bedrijven/winkels. Onze klanten behoren tot uiteenlopende sectoren zoals media, telecom, wagens, banken, overheid,… Je werkt met een vastgelegde deadline waarbinnen je zelf je uurrooster kan bepalen.

  • Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Veurne)

    Regio: Regio Veurne

    Bedrijf: ANIMALICIOUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!

  • Brainbridge - Information Risk Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description    The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.      Responsibilities  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with the client's Risk Managment methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritization for the deployment of the client his security initiatives.   Technical skills Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organizes, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance: Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, SANS Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments, and managing targeted risk remediation activities.

Zoek naar antwoorden van ADMINISTRATION COMMUNALE in sociale netwerken
Look for responds of ADMINISTRATION COMMUNALE in social networks

Lees alle opmerkingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Laat een reactie achter voor ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ADMINISTRATION COMMUNALE. Leave a respond for ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ADMINISTRATION COMMUNALE op de google maps. Adres en contacten ADMINISTRATION COMMUNALE
Location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the google maps. Address and contacts of ADMINISTRATION COMMUNALE

Andere gerelateerde bedrijven als come ADMINISTRATION COMMUNALE ADMINISTRATION COMMUNALE: Entreprise Schollaert M SPRL | Duez V | COIFFURE YVES | F. POPPE | VEYS FABIENNE

Other related companies as ADMINISTRATION COMMUNALE: Entreprise Schollaert M SPRL | Duez V | COIFFURE YVES | F. POPPE | VEYS FABIENNE

ADMINISTRATION COMMUNALE is een bedrijf dat 2012 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ADMINISTRATION COMMUNALE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06366271972. Het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE bevindt zich op het adres: GRAND'RUE 43; 4780; SANKT VITH. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 708,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 673,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Overheidsdiensten. Producten gemaakt in ADMINISTRATION COMMUNALE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ADMINISTRATION COMMUNALE is Groothandel - Duurzame Goederen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ADMINISTRATION COMMUNALE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ADMINISTRATION COMMUNALE, openstaande posities, locatie van ADMINISTRATION COMMUNALE op de kaart.

ADMINISTRATION COMMUNALE is a company, that was registered 2012 in N\A region, Belgium. Full name of company is ADMINISTRATION COMMUNALE, company assigned to the tax number BE06366271972. The company ADMINISTRATION COMMUNALE is located at the address: GRAND'RUE 43; 4780; SANKT VITH. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 708,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 673,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Overheidsdiensten. Products created in ADMINISTRATION COMMUNALE were not found.
The main activity of ADMINISTRATION COMMUNALE is Wholesale Trade - Durable Goods, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of ADMINISTRATION COMMUNALE is not available. You also can look at reviews of ADMINISTRATION COMMUNALE, open positions, location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ADMINISTRATION COMMUNALE, employees, financial statistics.