Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW

Particuliere bedrijvenAdministratie van Human Resource Programs • Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW
Private companiesAdministration of Human Resource Programs • Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW

Contactgegevens Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW: address, phone, fax, email, website, opening hours

Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Michel Vergauwenstraat 5; 2070; Zwijndrecht, België

Telefoon (phone): 03 252 80 38 (+32-03 252 80 38) 03 252 80 38 (+32-03 252 80 38)

Fax (fax): +32 (11) 643-82-51 +32 (11) 643-82-51

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW
Products information Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW

BTW identificatienummer (tax): BE05289337158
Ondernemingsnummer: 3454345703
Hoofdstad (capital): 832,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 351,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2015

Producten die in Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Orchestras

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW
(Get full report from official database of BE for Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW)

Aanvulling soorten activiteiten voor Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW
Addition kinds of activities for Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW

3995. Begraafbakken | Burial caskets
354299. Gereedschapsmachines, metalen vorming type, nec | Machine tools, metal forming type, nec
14110303. Trap Rock, Dimension-Quarrying | Trap rock, dimension-quarrying
27410101. Kunstkopie: uitgeverij en drukwerk | Art copy: publishing and printing
28990403. flares | Flares
30690607. Rug rugverbindingen, latex | Rug backing compounds, latex
33219907. Rollenmolenrollen, gietijzer | Rolling mill rolls, cast iron
39429900. Dolls en gevulde speelgoed, nec | Dolls and stuffed toys, nec
50840908. Pulveriserende machines en uitrusting | Pulverizing machinery and equipment

Werken bij Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW. Looking for open vacancies in other companies

  • Begeleider, OC Overpelt (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van clausule noodopvang - tewerkstelling (voorlopig) tot einde juni 2019; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, trein, bus) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Overpelt - Napoleonweg 51 - 3900 Overpelt. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Heftruckchauffeur (M/V) (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een logistiek bedrijf te Geel zijn wij op zoek naar heftruckchauffeurs die kunnen werken in een 2-ploegensysteem. Takenpakket: Wegzetten van goederen op de juiste locatie Laden/lossen Stapeling

  • Huishoudhulp/Poetshulp Nieuwerkerken (met dienstencheques) (NIEUWERKERKEN)

    Regio: NIEUWERKERKEN

    Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS VICHTE (VICHTE)

    Regio: VICHTE

    Bedrijf: GREENHOUSE WAREGEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit VICHTE zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Jobstudent administratie (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: Konvert Interim Geel

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant in Heultje zijn we op zoek naar een toffe jobstudent ter ondersteuning van de administratie. Onze klant is een bedrijf gespecialiseerd in buitenschrijnwerk, zoals carports, tuinhout, poolhouses en speeltoestellen. Je staat in voor het maken van offertes (na een leerperiode), het opnemen van de telefoon, beantwoorden van mails, het verder helpen van klanten, het klassement en dergelijke. Verder sta je ook in voor enkele marketingacties. Het is de bedoeling dat je door het schooljaar op zaterdagvoormiddag gaat werken. Interesse?

  • Studenten voor horecazaak Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Xtra Interim & Select

    Type: Studentenjob

    Voor een gezellige horecazaak in Mechelen zijn wij op zoek naar studenten voor in de zaal. We zoeken voor de maanden september een 3-tal studenten en voor de maand oktober een 10-tal studenten! Ben jij student en heb je een eerste ervaring in de horeca achter de rug, meerbepaald als hulpkelner/ zaalmedewerker ? Stuur ons jouw CV dan snel even door! Heb je vrienden, vriendinnen, kennissen of familie die ook op zoek zijn naar een studentenjob? Stuur hun CV dan zeker even mee!

  • COMMUNICATIEF STERKE STUDENTEN GEZOCHT (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: DAOUST INTERIM

    Type: Studentenjob

    Daoust werd opgericht in 1954 en is het meest ervaren Belgische HR-bedrijf. We begeleiden alle werknemers doorheen elke fase van hun professionele leven, en alle bedrijven doorheen elke fase van hun ontwikkeling. Daoust is actief binnen de voornaamste domeinen van de HR, en dit via onze volgende departementen: Interim, Selectie, Outplacement & Career Management, Dienstencheques en Public Sector. Verkozen tot Entrepreneur of the Year/Entreprise de l'Année 2016 in Franstalig België, is Daoust een familiale onderneming die enorm veel belang hecht aan de menselijke waarden, de kwaliteit en de diversiteit. Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! - Promoten van een nieuw model van een gekend automerk - Pregeselecteerde database opbellen om te horen of er interesse is in het nieuwe model en/of er interesse is in een proefrit - Minstens 2 halve dagen of 1 volledige dag

  • Monteur, de-monteur (GRIMBERGEN)

    Regio: GRIMBERGEN

    Bedrijf: CARROSSERIE ROELANTS JAN

    Type: Vaste Job

    Monteren en demonteren onderdelen personenewagens en lichte vrachtwagens + vernieuwen onderdelen + vernieuwen mekaniek wagen.

  • Lasser inox (TIG en HA) metaalbedrijf Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Talentus Roeselare

    Type: Vaste Job

    Als inox lasser ziet jouw takenpakket er als volgt uit:  Samen met andere collega's sta je in de voormontage waar je verantwoordelijk bent voor het lassen en samentikken van verschillende structuren en onderdelen (inox) Je leest en interpreteert de montageplannen zodat je de juiste handelingen uitvoert  Er worden verschillende projecten toegewezen, waardoor je voldoende afwisseling hebt in de job Bedrijfsprofiel: Onze klant is een dynamische KMO actief binnen de metaalverwerkende industrie. 

  • DIGITAL DESIGN ENGINEER (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672624-inline.html?cid=Partner_VDAB Hays Wavre * System-on-Chip architecture * FPGA & ASIC design * VHDL/Verilog Hays is looking for a Digital Design Engineer with proven experience in SoC and DSP-based architecture, digital design and verification. As a Digital Design Engineer, you will be involved in projects focusing on designing new electronic products. Your focus will be on the design and verification of advanced digital circuits for digital and mixed-signal ASICs. This involves front-end design, verification and testing of new and existing functions for image sensing and image processing ASICs. Some of the functional blocks might first be developed as functional IP blocks on FPGA based platforms to enable system verification prior to ASIC implementation. As a Digital Design Engineer, you will thus define digital architecture, driving a robust and efficient design methodology. You will conduct system analysis in order to improve the overall system performance and will follow-up on probe and final test development. You hold a master's degree and a proven experience in micro-electronics or related industries. You are proficient in digital top level design and formal verification, mixed-signal experience would be an advantage. Experience in SoC and DSP-based architectures would be an asset. You are familiar with digital verification flow and UVM methodology. Knowledge of the following EDA tools is a plus: Synopsys DC, Tetramax, Formality, PrimeTime, SpyGlass. Knowledge of one of the logic simulators is required: ModelSim/QuestaSim, vcs, ncsim as well as a good knowledge of VHDL/Verilog. You have knowledge in FPGA and ASIC design and you are able to drive activities to closure, including proper communication in the organization. Fluency in English is a must. If you recognize yourself, we can offer you the opportunity to gain multidisciplinary experience with advanced mixed-signal, digital and system design. You will receive an in-house training and opportunities to follow courses relevant for the job description. This role is based in Belgium in the Brussels area, and open both to people working on Freelance or employee status. Interested? Apply here! Don't hesitate to contact Ms Kateryna Hamandiy at +32 10 233 866 to get some more information about this role.

  • Brainbridge - Information Risk Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description    The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.      Responsibilities  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with the client's Risk Managment methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritization for the deployment of the client his security initiatives.   Technical skills Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organizes, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance: Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, SANS Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments, and managing targeted risk remediation activities.

  • Flexi Verkoopmedewerker - PAUL GENT VRIJDAGMARKT (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: LE MONDE DU PAIN

    Type: Flexijob

    Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden: Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van de klanten. Je helpt de klant in het maken van hun keuzes. Je neemt bestellingen op. Je werkt de quiches en salades af. Je bereidt de warme dranken. Je pakt de producten in voor de meeneemverkoop. Je presenteert de producten op een dienbord. Je bedient de kassa. Je doet de follow-up van de tafels in de zaal. Je staat in voor de permanente bevoorrading van etalages en toonbank. Je doet het onderhoud van de toonbankzone, verbruikszaal, toiletten en apparatuur. Je doet de afwas. Je voert de opening- en sluitingsprocedures van de winkel.

Zoek naar antwoorden van Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW in sociale netwerken
Look for responds of Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW in social networks

Lees alle opmerkingen voor Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW. Laat een reactie achter voor Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW. Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW. Leave a respond for Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW. Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW op de google maps. Adres en contacten Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW
Location of Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW on the google maps. Address and contacts of Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW

Andere gerelateerde bedrijven als come Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW: CBC | BEENHOUWERIJ LIEVEN | GIOVANNI DENOLF | SANI-CONFORT DEPANNAGE SPRL | CENTRE DE SERVICE SOCIAL

Other related companies as Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW: CBC | BEENHOUWERIJ LIEVEN | GIOVANNI DENOLF | SANI-CONFORT DEPANNAGE SPRL | CENTRE DE SERVICE SOCIAL

Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW is een bedrijf dat 2015 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05289337158. Het bedrijf Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW bevindt zich op het adres: Michel Vergauwenstraat 5; 2070; Zwijndrecht. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 832,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 351,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Orchestras. Producten gemaakt in Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW is Administratie van Human Resource Programs, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW, openstaande posities, locatie van Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW op de kaart.

Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW is a company, that was registered 2015 in N\A region, Belgium. Full name of company is Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW, company assigned to the tax number BE05289337158. The company Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW is located at the address: Michel Vergauwenstraat 5; 2070; Zwijndrecht. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 832,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 351,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Orchestras. Products created in Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW were not found.
The main activity of Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW is Administration of Human Resource Programs, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW is not available. You also can look at reviews of Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW, open positions, location of Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Saxofoonorkest van Zwijndrecht VZW, employees, financial statistics.