OCCAS CENTER
Contactgegevens OCCAS CENTER: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OCCAS CENTER: address, phone, fax, email, website, opening hours
OCCAS CENTER
Regio (region): N\A, België
Adres (address): ROUTE DE MONS 75; 7390; QUAREGNON, België
Telefoon (phone): 65781921 (+32-65781921) 65781921 (+32-65781921)
Fax (fax): +32 (81) 670-32-70 +32 (81) 670-32-70
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OCCAS CENTER: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OCCAS CENTER"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OCCAS CENTER"? - Contact us!
We found such data of OCCAS CENTER, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OCCAS CENTER. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti OCCAS CENTER
Products information OCCAS CENTER
Producten die in OCCAS CENTER zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Voertuigen
Aanvulling soorten activiteiten voor OCCAS CENTER Addition kinds of activities for OCCAS CENTER
011903. Oliekorrels | Oil grains
721904. Handwassers | Hand laundries
24119900. Logging, nec | Logging, nec
57229900. Huishoudelijke apparaten winkels, nec | Household appliance stores, nec
82310400. Bibliotheekdiensten | Library services
87320103. Bedrijfsonderzoeksdienst | Business research service
Werken bij OCCAS CENTER: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OCCAS CENTER: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OCCAS CENTER. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OCCAS CENTER. Looking for open vacancies in other companies
-
Productieplanner (M/V), regio Brugge (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: Actief Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
U bent de sleutelfiguur bij het inplannen van de orders. Dankzij u weten de medewerkers wanneer ze welke onderdelen moeten productie en worden de afgesproken levertermijnen met de klant gewaarborgd. U overlegt met de verschillende interne afdelingen (productie, aankoop, programmatie) en bespreekt de dagelijkse detailplanning. U brengt voorstellen aan om het huidige planningsproces te optimaliseren U controleert de haalbaarheid van de levertermijn van elk nieuw order/ bestaande orders U maakt de planning op voor metaalverwerking (Plooi - & Laser afdeling) U bepaalt de productievolgorde met de verantwoordelijken U volgt de mogelijke productieachterstand op en stuurt bij waar nodig U zorgt voor voldoende voorraad in samenspraak met de aankoopdienst.
-
Orderpicker DAGWERK (TIELT)
Regio: TIELT
Bedrijf: FORUM JOBS TIELT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Wij zijn op zoek naar orderpickers voor regio Tielt. Aan de hand van een lijst ga je in het magazijn de gevraagde voorwerpen gaan "picken". Hierbij maak je gebruik van een elektrisch transpallet. Het is een voordeel als je hier reeds mee hebt gewerkt. Je werkt van 8u15 tot 17u en op vrijdag van 8u tot 16u. Dit betreft een tijdelijke opdracht tot met vermoedelijk eind 2018 als einddatum.
-
Opleidingskans tot logistiek bediende (SINT-AGATHA-BERCHEM)
Regio: SINT-AGATHA-BERCHEM
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
De eerste week van november gaat onze opleiding van start. Deze zal gegeven worden door vakexperten. Gedurende de opleiding leer je over de bill of lading, baanvracht, supply chain en Incoterms. Indien je de opleiding succesvol afrond kan je nadien terechtkomen in verschillende uitdagende en gevarieerde jobs. De meest voorkomende functies zijn: junior expediteur, junior transportplanner, logistiek bediende, dossierbeheerder en loketbediende. Hierbij een kort overzicht van de taken die je als logistiek bediende zult uitvoeren: Het opstellen en opvolgen van de volledige transportdocumentatie; Het contacteren van klanten, douanekantoren om correcte informatie te bekomen. Administratie, opvolging, rapportering van verschillende trafieken; Stockopvolging en -telling;
-
Teamleader Magazijnier (ZAVENTEM)
Regio: ZAVENTEM
Bedrijf: Synergie Brussel Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als teamleader sta je rechtstreeks onder de magazijnoverste en zal je instaan voor het dagdagelijks goed functioneren van het team. Je zal de organisatie regelen van volgende taken die door een ploeg van 8 medewerkers worden uitgevoerd : Laden / lossen vrachtwagens · Goederen in ontvangst nemen · Registratie aantal colli's - gewicht - maten en merken · Nazicht bij schade en/of tekorten van goederen · Goederen verplaatsen met behulp van een heftruck / elektrische transpallet · Goederen in opslagzone plaatsen · Goederen volgens kenmerken verzamelen en over verschillende posten van de locatie verdelen · Palletisatie van goederen met plastic film / in palletboxen · Labelen van goederen · Werkzone reinigen en opruimen.
-
monteur staalbouw (RONSE)
Regio: RONSE
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Monteren van stalen constructies - zowel particulier als industrieel
-
STUDENT ADMINISTRATIE 1 of 2 DAGEN PER WEEK (KUURNE)
Regio: KUURNE
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Studentenjob
Voor een firma, gelegen in het industrieterrein te Kuurne, zoeken wij een student om 1 of 2 dagen algemeen adiministratief werk te doen, denk aan klassement, kopieerwerk, archiveren.
-
Expert Buyer (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: ETHIAS VERZEKERINGEN HASSELT
Type: Vaste Job
Standaard inkoopstrategieën uitrollen, rekening houdend met externe markttrends, feedback van de business, best practices, onderlinge koppelingen met Group Procurement en afstemming op interne initiatieven Beheren en faciliteren van het end-to-end inkoopproces voor aanvragen met hoge waarde en strategische categorieën: identificatie van leveranciers, due diligence, beheer van aanbestedingsprocedures, onderhandelingen, voorbereiding van SLA’s en contracten, gunning van contracten en juridische ondertekening, prestatiemeting, risicobeheer, voortdurende verbetering, enz. Communiceren over categoriestrategie, doelstellingen en prestatiedoelstellingen binnen Procurement (aankoopdepartement) De presentaties van leveranciers op het vlak van portfolioprestaties en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen monitoren Toezicht houden op het beheer van de contractendatabank, anticiperen op toekomstige verlengingen en dienovereenkomstig handelen Onderhandelen en uitvoeren van contracten voor strategische categorieën Toezicht houden op juridische aspecten & contracten en ervoor zorgen dat deze worden nageleefd De presentaties van leveranciers op het vlak van portfolioprestaties en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen monitoren De Category Owner ondersteunt de Inkoopverrichtingen bij het oplossen van complexe inkoopproblemen De Category Owner verwijst naar de Juridische afdeling voor contract- en risicobeheer Plannen en beheren van strategische inkoopactiviteiten voor de categorie Voortdurend de leveranciersmarkt monitoren en opportuniteiten identificeren die voortvloeien uit nieuwe productaanbiedingen en/of marktverschuivingen Beslissen om een catalogus aan te maken in het systeem De inhoud van catalogi bezitten en goedkeuren Communicaties over catalogi beheren en bezorgen aan lokale leveranciers Assisteren bij het organiseren van leveranciersbijeenkomsten met uitleg over catalogusactiviteiten
-
Operationeel manager (DENDERMONDE)
Regio: DENDERMONDE
Bedrijf: DATA & POWER SYSTEMS
Type: Vaste Job
Dagelijkse leiding Projecten opvolgen planning
-
SR Accountant - Adviesverlening - stevig loonpakket St. Andries (SINT-ANDRIES)
Regio: SINT-ANDRIES
Bedrijf: Austin Bright
Type: Vaste Job
Ben je op zoek naar een nieuwe functie niet te ver van huis? Heb je reeds ervaring als Dossierbeheerder? & hou je ervan adviezen op te stellen? Dan kan dit kantoor misschien aan je criteria voldoen. Bekijk hieronder de volledige vacature. Dossierbeheerder / Accountant A-Z : de functie Jouw functie omvat quasi alle taken die in een boekhoudkantoor volbracht worden, daarom dat het ook als A-Z wordt omschreven. Concreet : je verantwoordelijkheid strekt zich uit van het inboeken tot het voorbereiden en het eigenhandig afsluiten van dossiers. Je analyseert de cijfers en stelt dan een advies op voor je klant dat je in een heldere taal kan uitleggen zodat ze begrijpen wat de situatie is en hoe ze eventueel verbeterd kan worden. Je onderhoudt het bestaande contact met klanten en probeert dit ook uit te breiden naar nieuwe.
-
Verkoper toonbank (DIEST)
Regio: DIEST
Bedrijf: Talentus Tessenderlo
Type: Vaste Job
Wat is je taak? Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten (verwarmingsspecialisten, loodgieters, ...) Je verkoopt de producten, verleent technisch advies en service op maat en staat tevens in voor de dienst na verkoop Je handelt de geleverde goederen op een correcte manier af en stockeert ze in de winkel Bovendien sta je in voor het netjes en en professioneel houden van de winkel Bedrijfsprofiel: Onze klant is een Belgisch familiebedrijf en staat bekend als, de specialist in badkamer, verwarming en systemen voor energiebesparing.
-
Accountant / Dossierbeheerder voor groeiend familiaal kantoor (NEERPELT)
Regio: NEERPELT
Bedrijf: Austin Bright
Type: Vaste Job
Dit accountantskantoor, gelegen in Neerpelt, is een middelgroot kantoor met een 30-tal medewerkers. Ze zijn opgericht in 1970 en hebben hun klantenbestand sindsdien sterk weten uit te bouwen. Hun portfolio is gediversifieerd opgesteld uit KMO's, eenmanszaken en vrije beroepers uit verschillende sectoren. Omdat ze nog steeds jaar na jaar een duurzame groei blijven realiseren zijn ze op zoek naar een gemotiveerde Accountant / Dossierbeheerder met reeds enkele jaren ervaring in een boekhoudkantoor of accountantskantoor. Accountant / Dossierbeheerder - Verantwoordelijkheden Boekhoudkundig en fiscaal dossierbeheer voor je eigen portfolio. Dit zal, afhankelijk van je ervaring, bestaan uit een 30 tot 40 dossiers. Hierin denk je ook mee over hoe je klanten hun onderneming fiscaal kunnen optimaliseren.
-
WERFRESERVE technieker HVAC / installateur sanitair (KOKSIJDE)
Regio: KOKSIJDE
Bedrijf: VERSTRAETE
Type: Werfreserve
Een harde werker, zelfstandig, matuur, flexibel, correct, stipt. Correcte verloning, afwisseling in je job, dichtbij werken of op verplaatsing met overnachting. Is dit waar jij naar op zoek bent? Stel je dan even aan ons voor. Wij leggen nu een werfreserve aan voor toekomstige projecten en zijn op zoek naar een gemotiveerde arbeider voor installatie HVAC technieken en/of sanitaire installaties. Enige basiskennis is noodzakelijk
Zoek naar antwoorden van OCCAS CENTER in sociale netwerken
Look for responds of OCCAS CENTER in social networks
Lees alle opmerkingen voor OCCAS CENTER. Laat een reactie achter voor OCCAS CENTER. OCCAS CENTER bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OCCAS CENTER. Leave a respond for OCCAS CENTER. OCCAS CENTER on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie OCCAS CENTER op de google maps. Adres en contacten OCCAS CENTER Location of OCCAS CENTER on the google maps. Address and contacts of OCCAS CENTER
Andere gerelateerde bedrijven als come OCCAS CENTER OCCAS CENTER: Kwaf Nath | RIZZO | BIMAC | M. LHOIR | FE. HAUTECOEUR
Other related companies as OCCAS CENTER: Kwaf Nath | RIZZO | BIMAC | M. LHOIR | FE. HAUTECOEUR
OCCAS CENTER is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OCCAS CENTER, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01946197509. Het bedrijf OCCAS CENTER bevindt zich op het adres: ROUTE DE MONS 75; 7390; QUAREGNON. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 464,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 174,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Voertuigen. Producten gemaakt in OCCAS CENTER zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van OCCAS CENTER is Groothandel - Nondurable Goods, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OCCAS CENTER is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OCCAS CENTER, openstaande posities, locatie van OCCAS CENTER op de kaart.
OCCAS CENTER is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is OCCAS CENTER, company assigned to the tax number BE01946197509. The company OCCAS CENTER is located at the address: ROUTE DE MONS 75; 7390; QUAREGNON. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 464,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 174,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Voertuigen. Products created in OCCAS CENTER were not found.
The main activity of OCCAS CENTER is Wholesale Trade - Nondurable Goods, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of OCCAS CENTER is not available. You also can look at reviews of OCCAS CENTER, open positions, location of OCCAS CENTER on the map.