FE. ADAM

Contactgegevens FE. ADAM: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FE. ADAM: address, phone, fax, email, website, opening hours

FE. ADAM

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HAUT-DES-FAGOTS 3; 6730; TINTIGNY, België

Telefoon (phone): 63444131 (+32-63444131) 63444131 (+32-63444131)

Fax (fax): +32 (63) 505-86-63 +32 (63) 505-86-63

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FE. ADAM: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FE. ADAM"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FE. ADAM"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FE. ADAM, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FE. ADAM. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FE. ADAM, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FE. ADAM. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FE. ADAM
Products information FE. ADAM

BTW identificatienummer (tax): BE03776794433
Ondernemingsnummer: 8117218017
Hoofdstad (capital): 887,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 485,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in FE. ADAM zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Voertuigen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FE. ADAM
(Get full report from official database of BE for FE. ADAM)

Aanvulling soorten activiteiten voor FE. ADAM
Addition kinds of activities for FE. ADAM

02719900. Varkenshoudende dieren en konijnen, n.v. | Fur-bearing animals and rabbits, nec
07229900. Gewas oogst, nec | Crop harvesting, nec
26799906. Gedrukte en gegoten pulpproducten, inkt: aangekocht materiaal | Pressed and molded pulp products, nec: purchased material
27520602. Posters, gelithografeerd | Posters, lithographed
31720000. Persoonlijke lederwaren, nec | Personal leather goods, nec
37140306. Zonnedaken, motorvoertuig | Sun roofs, motor vehicle
50210104. Filing units | Filing units
75320101. Bekleding en versiering, automotive | Upholstery and trim shop, automotive
75320300. Diensten aanpassen, nonfactory basis | Customizing services, nonfactory basis

Werken bij FE. ADAM: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FE. ADAM: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FE. ADAM. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FE. ADAM. Looking for open vacancies in other companies

  • Customer Service Medewerker - Tijdelijk (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO ON SITE DHL

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor DHL te Bornem zijn we op zoek naar een tijdelijke Customer Service agent tot eind februari 2018. Jouw taken: Controleren order/leverdata om indien nodig de klant te kunnen informeren en actie te kunnen ondernemen teneinde de overeengekomen afspraak te kunnen nakomen; Registreren en verwerken van gegevens mbt dagelijkse orders, de gestelde vragen en klachten in de beschikbare systemen; Het aanleveren van gegevens en rapporteringen en KPI's volgens de bestaande afspraken zowel intern als met de klant(en); Opbouwen en onderhouden van een goede relatie met klant(en) en/of vervoerders tav operationele zaken met als doel de klanttevedenheid te verhogen; Optreden als eerste aanspreekpunt in telefonische of directe contacten met de externe klant(en) en interne afdelingen voor het inwinnen of doorgeven van informatie; Behandelen van verzoeken en klachten en hiervoor oplossingen vinden en aanbieden; Op een zo nauwkeurig mogelijke manier beantwoorden van alle mogelijke gestelde vragen van de klant, na grondige analyse en de nodige opzoekingen via alle mogelijke systemen die tot zijn/haar beschikking staan.

  • Cnc Draaier/ Freeser (HEIST-OP-DEN-BERG)

    Regio: HEIST-OP-DEN-BERG

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Heist zijn wij op zoek naar een cnc draaier/frezer mv. Onze klant is gespecialiseerd in machines voor de voedingsindustrie, interne transportsystemen,  automatisatie, ... ​

  • Lader/Losser (GISTEL)

    Regio: GISTEL

    Bedrijf: Start People Oostende

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als lader/losser sta je in voor het laden en lossen van vrachtwagens. Verder sta je in voor het klaarzetten van goederen en transporteer je de goederen door middel van een elektrische transpallet. Je houdt hierbij telkens rekening met de hygiënische en voedingsvoorschriften.

  • CAD tekenaar (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ter ondersteuning van onze CAD afdeling zijn wij op zoek naar een tekenaar. In het algemeen, de visie van de architect via zijn/haar reeds uitgewerkte plannen vertalen naar een technisch haalbaar en plaatsingsklaar eindproduct, met als specifieke taken: * Studiefase van het project opstarten samen met leidinggevende van de tekenkamer. Na verloop van tijd meer eigen inbreng in het concept (techniciteit) * Studieplannen technisch uitwerken, vertrekkende van de ons aangereikte architectuurplannen, in autocad. M.a.w. onderzoeken hoe de metaalbekleding kan geïntegreerd worden in het bestaande en/of op te richten gebouw van de klant, rekening houdend met alle technische beperkingen * Productietekeningen maken in solidworks (sheetmetal) Stuklijsten maken in exel * Montage en uitvoeringsplan maken voor de montagedienst * As built dossiers opstellen na afwerking van het project * Op termijn meewerken aan nieuwe ontwikkelingen/verbeteringen

  • Huishoudhulp/Poetshulp Nieuwerkerken (met dienstencheques) (NIEUWERKERKEN)

    Regio: NIEUWERKERKEN

    Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES VOOR OOSTERZELE - VOLTIJDS (OOSTERZELE)

    Regio: OOSTERZELE

    Bedrijf: NET VOOR U

    Type: Dienstenchequebaan

    NET voor U bvba, een jong kleinschalig dienstenchequebedrijf met een hart voor mensen, is dringend op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen: Je staat in voor de uitvoering van diverse huishoudelijke taken zoals poetsen, wassen, strijken,... bij verschillende gezinnen in Oosterzele en omgeving.

  • Huishoudhulp in Oostakker-Gent (OOSTAKKER)

    Regio: OOSTAKKER

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    Wil jij meteen aan de slag als thuishulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden collega poetshulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei taken in de schoonmaak uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken, dat zijn je taken als poetshulp. Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om te poetsen. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt als thuishulp telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk als thuishulp makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar poetshulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega huishoudhulpen!

  • Student kerstvakantie regio Ruiselede (RUISELEDE)

    Regio: RUISELEDE

    Bedrijf: SYNERGIE JOBS

    Type: Studentenjob

    Voor een doe-het-zelf zaak te Ruiselede zijn wij op zoek naar een student voor de periode van de kerstvakantie en/of iedere zaterdag tijdens de week om mee te helpen in de zaak. Voor in de kerstvakantie werk je iedere dag van ma - vrij (soms de zaterdag), Je staat in de voor de inventaris van de zaak. Hiervoor werk je met een scanner.

  • Magazijnbediende (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Konvert Interim Tielt

    Type: Vaste Job

    Voor een grote zaak in Tielt zijn we op zoek naar een magazijnbediende voor zowel in het magazijn als in de winkel te werken. Naast het op orde houden van het magazijn, het laden en lossen van de vrachtwagens manueel en met de heftruck, staat u ook in voor het helpen van de klanten.

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • Payroll Specialist (OVERIJSE)

    Regio: OVERIJSE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    Je geeft graag advies en neemt graag initiatief? Als Specialist in Payroll en Compensation & Benefits, ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering en de coördinatie van de payroll van de bedienden en voor compensation &benefits projecten. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met jouw interne klanten, onze medewerkers, en adviseert hen op een professionele en proactieve manier over hun personeelsdossiers. Tegelijkertijd bied je aan onze medewerkers je expertise aan en voer je projecten uit met als doel bv. onze“compensation & benefits”-processen te bestuderen, de beloningspakketten aantrekkelijker te maken ... Als Payroll en Compensation & Benefits Specialist bouw je mee aan een innovatief en dynamisch HR-beleid ter ondersteuning van ons BM-groeiplan. Continu verbeteren en evolueren staat hierbij centraal. Jouw gevarieerd takenpakket omvat deze topics: Je staat in voor een correcte en tijdige payroll van de bedienden in het bedrijf, dit voor zowel België als Luxemburg. Een dagelijkse opvolging van de tijdregistratie via Protime speelt hierin een belangrijke rol. Je staat eveneens in voor de dagelijkse administratieve verwerking van de personeelsinformatie en houdt de personeelsdossiers en HR-softwaretools up-to-date, zodat de nodige rapportages/output hieruit gehaald kunnen worden. De werknemers kunnen bij jou terecht voor allerhande informatie en vragen omtrent loonadministratie, zoals vragen rond de aansluiting tot de verzekeringen. Indien nodig zoek je zaken voor hen op en koppel je later terug met feedback. Je behandelt de inkomende vragen betreffende loopbaanonderbreking en pensioen en doet de opvolging hiervan. Je hebt een vlot contact met de dossierbeheerder van het sociaal secretariaat SD Worx en hebt een basiskennis van eblox. Je beschikt over een degelijke basiskennis van de Belgische sociale wetgeving. Je bent back-up van jouw payroll-collega die instaat voor de loonadministratie van de arbeiders. Je staat in voor de maandelijkse rapportering (voor de ondernemingsraad, BM-directie, BM Frankrijk ...). Je voert interne en externe benchmarks uit. Je werkt mee aan diverse C&B-projecten, zoals: de implementatie van nieuwe HR-tools, de opmaak en implementatie van CAO’s, de sociale verkiezingen, het beheer en analyse van HR ken- en stuurgetallen … Je behandelt ad hoc C&B gerelateerde topics zoals opvolging absenteïsme, opmaak enquêtes en statistieken Je rapporteert aan de Compensation & Benefits Coordinator.

  • ayurvedisch therapeut (HEFFEN)

    Regio: HEFFEN

    Bedrijf: DE SADELEIR

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor ons praktijkhuis in Willebroek en Heffen zijn we op zoek naar een ayurvedisch therapeut. Je werkt samen met sportcoach, kinesist, psycholoog, studiecoach, seksuoloog, ... Meer info over de praktijkhuizen op: www.praktijkhuispleintje.be www.praktijkhuissen.be

Zoek naar antwoorden van FE. ADAM in sociale netwerken
Look for responds of FE. ADAM in social networks

Lees alle opmerkingen voor FE. ADAM. Laat een reactie achter voor FE. ADAM. FE. ADAM bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FE. ADAM. Leave a respond for FE. ADAM. FE. ADAM on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FE. ADAM op de google maps. Adres en contacten FE. ADAM
Location of FE. ADAM on the google maps. Address and contacts of FE. ADAM

Andere gerelateerde bedrijven als come FE. ADAM FE. ADAM: HUIS HALLENSIS | Alain David BVBA | SYNDICAT D?INITIATIVE | Grensvlucht (De) | A PIP'S MUSIC nv

Other related companies as FE. ADAM: HUIS HALLENSIS | Alain David BVBA | SYNDICAT D?INITIATIVE | Grensvlucht (De) | A PIP'S MUSIC nv

FE. ADAM is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FE. ADAM, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03776794433. Het bedrijf FE. ADAM bevindt zich op het adres: HAUT-DES-FAGOTS 3; 6730; TINTIGNY. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 887,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 485,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Voertuigen. Producten gemaakt in FE. ADAM zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FE. ADAM is Landbouwdiensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FE. ADAM is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FE. ADAM, openstaande posities, locatie van FE. ADAM op de kaart.

FE. ADAM is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is FE. ADAM, company assigned to the tax number BE03776794433. The company FE. ADAM is located at the address: HAUT-DES-FAGOTS 3; 6730; TINTIGNY. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 887,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 485,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Voertuigen. Products created in FE. ADAM were not found.
The main activity of FE. ADAM is Agricultural Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of FE. ADAM is not available. You also can look at reviews of FE. ADAM, open positions, location of FE. ADAM on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FE. ADAM, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FE. ADAM, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FE. ADAM, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FE. ADAM, employees, financial statistics.