VAN KOGELENBERG

Particuliere bedrijvenLegale diensten • VAN KOGELENBERG
Private companiesLegal Services • VAN KOGELENBERG

Contactgegevens VAN KOGELENBERG: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VAN KOGELENBERG: address, phone, fax, email, website, opening hours

VAN KOGELENBERG

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KROMVENDREEF 37; 2900; SCHOTEN, België

Telefoon (phone): 36584004 (+32-36584004) 36584004 (+32-36584004)

Fax (fax): +32 (9) 317-86-31 +32 (9) 317-86-31

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VAN KOGELENBERG: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VAN KOGELENBERG"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VAN KOGELENBERG"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VAN KOGELENBERG, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VAN KOGELENBERG. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VAN KOGELENBERG, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VAN KOGELENBERG. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VAN KOGELENBERG
Products information VAN KOGELENBERG

BTW identificatienummer (tax): BE05195678710
Ondernemingsnummer: 2502655029
Hoofdstad (capital): 430,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 742,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Activités: Installation de Vitraux.

Product categorie (product category): Vitrage

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VAN KOGELENBERG
(Get full report from official database of BE for VAN KOGELENBERG)

Aanvulling soorten activiteiten voor VAN KOGELENBERG
Addition kinds of activities for VAN KOGELENBERG

507802. Gekoelde drankdispensers | Refrigerated beverage dispensers
20410111. Griesmeel | Semolina flour
20439908. Gierst: bereid als ontbijtgranen ontbijt | Millet: prepared as cereal breakfast food
33259901. Legering van legeringen, behalve investeringen | Alloy steel castings, except investment
52110300. Isolatie- en energiebesparingsproducten | Insulation and energy conservation products
56990404. Gebreide jurken, op bestelling gemaakt | Knit dresses, made to order
73590500. Verhuur van zakelijke machines en elektronische apparatuur | Business machine and electronic equipment rental services
73590601. Schotel, zilverwerk, tafels, en banketaccessoires verhuur | Dishes, silverware, tables, and banquet accessories rental

Werken bij VAN KOGELENBERG: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VAN KOGELENBERG: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VAN KOGELENBERG. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VAN KOGELENBERG. Looking for open vacancies in other companies

  • Samensteller staalbouw (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor 1 van onze klanten in de regio van Kampenhout zijn we op zoek naar een samensteller. Je takenpakket als samensteller: je komt terecht in een team van een 16-tal personen. je verzamelt de onderdelen en stelt aan de hand van de productietekeningen het constructmerk samen. je houdt je werkplaats netjes en orderlijk. je draagt zorg voor je laspost en materialen.

  • Cargo Agent (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: WaW

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De tijdige en nauwkeurige administratieve verwerking van begin tot einde van vrachtdocumenten volgens de voorgeschreven procedures en geldende reglementeringen Controleren van vrachtzendingen volgens de voorgeschreven procedures en geldende reglementeringen Data entry in het cargo computersysteem. Dagelijks contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als aan het loket  

  • Winkelbediende verkoop toonbank - charcuterie & kaas - supermarkt (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: ADECCO OOSTENDE INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heb jij een hart voor voeding en etenswaren? Wij zijn we op zoek naar een ervaren winkelbediende voor een supermarkt te Oostende, voor de kaas- en charcuterie afdeling. Voor onze klant, een supermarkt, zijn we op zoek naar een winkelbediende voor de afdeling kaas & charcuterie. Je bedient de klanten, vult de toonbank aan en houdt ze op orde. Dit houdt ook in dat je de machines kuist en de toonbank poetst. Daarnaast help je mee in het atelier (plaatjes klaarzetten , slaatjes maken,...).

  • STUDENT - Magazijnier (m/v) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant regio Waregem zijn we op zoek naar een STUDENT - magazijnier (m/v): Je laadt en lost vrachtwagens Je verricht fysiek werk Je houdt het magazijn proper

  • Student Verpleegkundige in thuisverpleging - afdeling Haacht (HAACHT)

    Regio: HAACHT

    Bedrijf: WIT-GELE KRUIS AFD. HAACHT

    Type: Studentenjob

    De werkdag van een thuisverpleegkundige begint vaak bij het krieken van de dag. Je bezoekt patiënten in hun thuisomgeving en geeft hen de nodige wondzorgen, inspuitingen, helpt hen bij het wassen en geeft hen waar nodig ook andere specifiek technische zorgen. De patiënt voelt zich op zijn gemak omdat zijn/haar vertrouwde verpleegkundige bij hem thuis kan langskomen, hij/zij een kwaliteitsvolle verzorging krijgt en daarbovenop ook een vlotte babbel. Je stimuleert de patiënt tot zelfzorg en volgt je patiënten op van opstart tot beëindiging van de zorg; je staat m.a.w. in voor de totaalzorg. Regelmatig wordt met het hele team overlegd om de patiënten op de meest kwaliteitsvolle en efficiënte manier te verzorgen. Je overlegt eveneens met huisartsen en andere zorgpartners. In het administratieve gedeelte worden onze verpleegkundigen ondersteund door de nieuwste tools (elektronisch verpleegdossier op mobiele tablet die meegenomen wordt op ronde). De afdeling omvat Haacht, Keerbergen, Rotselaar & Boortmeerbeek

  • Zaalmedewerker (Jobstudent) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Brasserie Beaux Arts

    Type: Studentenjob

    Wij zijn een trendy brasserie en we zijn op zoek naar een gemotiveerde zaalhulp.

  • Quality & Repair Technician (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: Talentus Leuven

    Type: Vaste Job

    Je bent mede verantwoordelijk voor het uitvoeren van functionele tests van intern geproduceerde producten. Je moet continu waken over de kwaliteit van het product alvorens dit verstuurd wordt naar klanten Jouw takenpakket houdt in :  1. Quality Control :  Kwaliteitsrisico's en problemen melden en escaleren daar waar nodig is UItvoeren van ingangscontroles  Opzetten van standaard test- en kwaliteitsinstructies en procedures met betrokken medewerkers Interactie met R&D, voorstellen doen mbt productverbetering 2. Testing :  Het uitvoeren van de nodige tests Het rapporteren en beheren van de defects en de testresultaten  Het rapporteren van afwijkingen tov de planning en specificaties  Zorgen voor de optimale werking van de Quality & Test uitrusting 3. Repair :  Het analyseren, repareren en testen van RMA gerelateerde producten Bedrijfsprofiel: Voor onze klant, een hoogtechnologisch bedrijf ben ik op zoek naar Quality & Repair Technician

  • TOONZAAL HOST/HOSTESS - Kampenhout (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: WILLEMS VERANDA'S

    Type: Vaste Job

    Voor onze toonzaal Willems Veranda te Kampenhout zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Toonzaal host / hostess je bent verantwoordelijk voor de fijne verwelkoming van de bezoekers en behoudt in alle omstandigheden een klantvriendelijke instelling je zorgt voor een aangenaam onthaal van de bezoekers aan de toonzaal en bent als het ware het visitekaartje van ons bedrijf je begeleidt de bezoekers doorheen de toonzaal en je voorziet hen van de nodige uitleg je houdt nauwgezet de gegevens bij van de bezoekers aan de toonzaal en beantwoordt eventuele vragen coördinatie en organisatie van de permanentie van de toonzaal

  • Management Assistant (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: SECRETARY PLUS MANAGEMENT SUPPORT

    Type: Vaste Job

    Als Management Assistant zal je een belangrijke rol spelen in de dagelijkse organisatie en ondersteuning van je Partners. Je kan terechtkomen op de Consulting, Risk Advisory of Tax afdeling volgens je competenties en voorkeur. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor de klanten, collega’s en leveranciers. Je takenpakket ziet er als volgt uit: - Je staat in voor het agendabeheer van de partner; - Je plant vergaderingen in; - Je organiseert team events en meetings (locatie, catering, parking,...); - Je staat in voor het boeken van vluchten, hotels, wagens en regelt de essentiële reisdocumenten; - Je bent verantwoordelijk voor een feilloze administratieve opvolging; - Je behandelt inkomende en uitgaande e-mails en correspondentie; - Je maakt documenten en presentaties op; - Je staat in voor het klasseren van documenten; - Je kijkt de lay-out en de spelling na van dossiers, bereidt het administratieve deel van proposals voor en zorgt dat deze op tijd worden ingediend.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem)

    Regio: Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • HR CONSULTANT AGO JOBS & HR KORTRIJK OFFICE (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    AGO Jobs & HR is een dienstverlenend bedrijf in de sector van HR Services: reeds meer dan 30 jaar kunnen onze klanten bij ons terecht voor tijdelijke arbeid, selectie & rekrutering, payrolling, testing & assessment en outplacement. Gespecialiseerde divisies binnen ons uitgebreide nationale kantorennet garanderen daarbij de allerbeste dienstverlening. En met een toegewijd team van authentieke en optimistische medewerkers staan wij dicht bij onze klanten en focussen wij op het uitbouwen van waardevolle en langdurige relaties. Voor onze kantoor in Kortrijk zijn wij op zoek naar een HR Consultant. Je staat voornamelijk in voor het rekruteren van Office profielen. Je maakt gebruik van onze interne tools en databanken om op zoek te gaan naar kandidaten. Via telefonische screening achterhaal je welke kandidaten in aanmerking komen voor de specifieke vacatures van onze klanten. Je interviewt kandidaten grondig en verwerft op deze manier een uitgebreide kennis over hun motivaties en competenties. Je maakt onze klanten tevreden door op korte termijn de perfecte match voor hen te vinden. Je zorgt voor een stipte opvolging van dossiers naar zowel klant als uitzendkracht toe.

  • Centric - Fibre Project Leader (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    The “Fibre Project Leader” will take the operational lead for the roll-out of one or more fibre projects. The main responsibility of this project leader will be the set-up of an effective project organisation and project planning. This organisation must assure that customers can be connected to the new fibre network within the pre-defined schedule and budget and aligned with local business partners. He/she will do so in close cooperation with his/her colleagues of other departments and with national roll-out, design and engineering teams. Responsibilities Set up an effective project organisation with clear roles & responsibilities Establish a planning baseline (for both the architecture and the construction), and a cost baseline allowing timely and on budget delivery of the objectives Analyse and mitigate both internal and external risks to maintain the project baseline Plan & lead local meetings with all involved stakeholders to assure a close follow-up of the planning, trigger all necessary actions This also includes communication to external partners and internal area teams, the National Program Manager and the local area manager Check and approve high level designs for both feeding (internal) and distribution (external partner) Assure the data quality in the tools for project follow-up and network documentation Consolidate and asses confidence level for the “Go for construction” Assure timely execution of required core network activities Follow-up of correct financial actualisation with both internal departments & external partners. Represent the network deployment department (provide feed-back regarding planning, design and status) in local cross-departmental teams with sales, Marketing, Customer operations Actively participate in initiatives for definition/updates of design rules, processes, work instructions, reporting, lessons learned... Profile Good knowledge of telecommunication networks and eager to expand this knowledge Project management experience is a must (workload estimations/operational planning/budget management) Team player with a lot of energy and team coordination skills Good analytical insight Able to deal with ambiguity Good knowledge of the Office applications (Word, Excel, Access, PowerPoint) Good communication/presentation skills Bilingual Dutch/French with good knowledge of English In possession of a master degree (engineer) or equal in experience

Zoek naar antwoorden van VAN KOGELENBERG in sociale netwerken
Look for responds of VAN KOGELENBERG in social networks

Lees alle opmerkingen voor VAN KOGELENBERG. Laat een reactie achter voor VAN KOGELENBERG. VAN KOGELENBERG bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VAN KOGELENBERG. Leave a respond for VAN KOGELENBERG. VAN KOGELENBERG on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VAN KOGELENBERG op de google maps. Adres en contacten VAN KOGELENBERG
Location of VAN KOGELENBERG on the google maps. Address and contacts of VAN KOGELENBERG

Andere gerelateerde bedrijven als come VAN KOGELENBERG VAN KOGELENBERG: Denys BVBA | F.C. AALST | B.T.STUDIO | Hydromach S.P.R.L. | BACOB CV

Other related companies as VAN KOGELENBERG: Denys BVBA | F.C. AALST | B.T.STUDIO | Hydromach S.P.R.L. | BACOB CV

VAN KOGELENBERG is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VAN KOGELENBERG, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05195678710. Het bedrijf VAN KOGELENBERG bevindt zich op het adres: KROMVENDREEF 37; 2900; SCHOTEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 430,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 742,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Vitrage. Lijst met producten zijn Activités: Installation de Vitraux..
De hoofdactiviteit van VAN KOGELENBERG is Legale diensten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VAN KOGELENBERG is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VAN KOGELENBERG, openstaande posities, locatie van VAN KOGELENBERG op de kaart.

VAN KOGELENBERG is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is VAN KOGELENBERG, company assigned to the tax number BE05195678710. The company VAN KOGELENBERG is located at the address: KROMVENDREEF 37; 2900; SCHOTEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 430,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 742,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Vitrage. List of products are Activités: Installation de Vitraux..
The main activity of VAN KOGELENBERG is Legal Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of VAN KOGELENBERG is not available. You also can look at reviews of VAN KOGELENBERG, open positions, location of VAN KOGELENBERG on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VAN KOGELENBERG, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VAN KOGELENBERG, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VAN KOGELENBERG, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VAN KOGELENBERG, employees, financial statistics.