HUIS NEPTUNUS

Particuliere bedrijvenLegale diensten • HUIS NEPTUNUS
Private companiesLegal Services • HUIS NEPTUNUS

Contactgegevens HUIS NEPTUNUS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data HUIS NEPTUNUS: address, phone, fax, email, website, opening hours

HUIS NEPTUNUS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): WINGENESTRAAT 32BA; 9880; AALTER, België

Telefoon (phone): 93752300 (+32-93752300) 93752300 (+32-93752300)

Fax (fax): +32 (11) 714-41-44 +32 (11) 714-41-44

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) HUIS NEPTUNUS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "HUIS NEPTUNUS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "HUIS NEPTUNUS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van HUIS NEPTUNUS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen HUIS NEPTUNUS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of HUIS NEPTUNUS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees HUIS NEPTUNUS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti HUIS NEPTUNUS
Products information HUIS NEPTUNUS

BTW identificatienummer (tax): BE06247894287
Ondernemingsnummer: 5065490722
Hoofdstad (capital): 492,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 788,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Producten die in HUIS NEPTUNUS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Vis and zeevruchten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor HUIS NEPTUNUS
(Get full report from official database of BE for HUIS NEPTUNUS)

Aanvulling soorten activiteiten voor HUIS NEPTUNUS
Addition kinds of activities for HUIS NEPTUNUS

07220101. Hakken en silo vulling diensten | Chopping and silo filling services
07830200. Bracing en chirurgie diensten | Bracing and surgery services
27520303. Visitekaartjes, gelithografeerd | Visiting cards, lithographed
33540101. Bars, geëxtrudeerd, aluminium | Bars, extruded, aluminum
38510108. Montages, bril en bril | Mountings, eyeglass and spectacle
62110100. Beveiligingsmakelaars en dealers | Security brokers and dealers
81110211. Wanpraktijk en nalatigheidswet | Malpractice and negligence law

Werken bij HUIS NEPTUNUS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in HUIS NEPTUNUS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor HUIS NEPTUNUS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for HUIS NEPTUNUS. Looking for open vacancies in other companies

  • Commerciële binnendienstmedewerker (6 maanden) (HOESELT)

    Regio: HOESELT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Hoeselt, actief in technisch gereedschap en systemen, zijn we op zoek naar een technisch commercieel medewerker. Het gaat om een tijdelijke opdracht van 6 maanden. Je takenpakket bestaat uit klantenondersteuning, het verwerken van bestellingen in SAP, het verwerken van projectorders en klachtenbehandeling. Daarnaast sta je in voor de afhandeling en opvolging van offertes en de opvolging van de levertermijnen. Je biedt eveneens verkoopsondersteuning aan de buitendienst en doet zelf ook aan telefonische verkoop. Je vormt als het ware de spil tussen de klant, de buitendienst en de interne en externe leveranciers. Je werkt voltijds in daguren.

  • Administratief Bediende met kennis SAP (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Start People Roeselare

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant zijn wij op zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. Takenpakket: • Je biedt administratieve ondersteuning aan de dienst Studies • Je brengt nieuwe netwerken in de toepassing Geo-synergie in • Je voegt overzichtsplannen toe voor het uittekenen door de Teamleider Ontwerp Netten • Je staat in voor alle administratieve formaliteiten bij de aanvraag van en na het bekomen van vergunningen en actualiseert nadien de statussen in Wevab • Je start het veiligheidsdossier op; het aanvragen van plannen van interne en externe leidingen • Je stelt het werfdossier met de werfmappen op • Je bereidt de dossiers beheersorganen voor • Je stelt het KVU-dossier (Klaar Voor Uitvoering) samen • Je volgt fasen van Verkavelingen en Big Connection Works op in de IT-systemen • Je archiveert aansluitingscontracten • Je kent de KVU-status toe onder verantwoordelijkheid van de teamleider • Je zorgt voor de input van allerhande administratieve gegevens (tijdslast, …) in SAP • Je verzorgt alle administratie rond meldingen naar de verschillende instanties • Je maakt ATB’s (Aanvraag Tot Bestelling) aan op basis van de meetstaten, alsook de éénmalige ATB’s • Je verzamelt en controleert terugkomende dossiers en sluit deze technisch af • Je voert klachten in • Je treedt op als inbelpunt wat betreft klantenbeheer

  • Dakwerker platte daken regio Limburg (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: TRIXXO Jobs bvba

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Functieomschrijving Voor onze klant in de regio van Limburg zijn wij op zoek naar ervaren dakwerkers gespecialiseerd in platte daken. Jouw functie: Je hebt al ervaring als dakwerker en platte daken Je wilt buiten werken Je kan werken in koude en warme weersomstandigheden Je voert algemene dakwerken uit Je voert timmerwerken uit Je controleert waterdichtheid Je maakt dakranden, hangt goten en voorziet ventilatiegaten Je hebt kennis van roofing en isolatie Je hebt een geldig VCA attest Je bent een echte teamplayer Je kan zelfstandig werken Je rijdt met de ploegbaas mee naar de werven en terug naar het afzetpunt

  • Allround Bediende (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Start People Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Allround Bediende... sta je in voor verschillende administratieve taken, verzorg je de post het onthaal van klanten Daarnaast sta je in voor.... de facturatie verzorgen van klanten en leveranciers, het opstellen van verschillende documenten voor de vrachtwagens en het op orde houden van het kantoor.

  • Keukenhulp dagopdrachten - ideaal voor studenten (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Tempo-Team

    Type: Studentenjob

    Voor het UZ Gent zijn wij op zoek naar medewerkers voor de cafetaria en/of broodjeszaak. Je bent beschikbaar om regelmatig in te springen. Je helpt mee in de cafetaria (aanvullen, afwassen, afruimen) of in de broodjeszaak (mis-en-place, schoonmaken, aanvullen). Je werkt tussen 7u30 en 20u. Geen mogelijkheid op een vast contract.

  • Flexi-job verkoop najaar tot eind december (BAARLE-HERTOG)

    Regio: BAARLE-HERTOG

    Bedrijf: Konvert Interim Turnhout

    Type: Studentenjob

    Voor een vuurwerkwinkel in Baarle zijn wij op zoek naar een medewerker/ster verkoop via flexi-job. In de winkel heet je de klanten welkom, helpt hen bij het nemen van hun bestellingen, zet deze klaar en rekent af. Je bent beschikbaar om te werken op zaterdag en/of zondag vanaf oktober t/m december en de ganse laatste week van het jaar. Je bent klantvriendelijk, weet van aanpakken en bent cijfermatig.

  • Technieker Sanitair (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: COLRUYT

    Type: Vaste Job

    Colruyt Group telt meer dan 29.000 medewerkers en meer dan 20 ondernemingen. Dat zijn niet alleen verschillende winkelformules, zoals Colruyt, OKay en Dreamland, we hebben ook een eigen communicatiebureau, vleesverwerkingsbedrijf, technische dienst … Dat maakt de groep een van de grootste privéwerkgevers van het land. We zijn een stabiel bedrijf dat menselijkheid en waarden hoog in het vaandel draagt. Daarom geloven én investeren we in onze medewerkers. Als technieker sanitair ben je verantwoordelijk voor het aanleggen van loodgieterij op de grote werven van Colruyt Group, maar ook voor kleinere installaties en dringende depannages. Zo help je meer dan 29.000 collega’s met je technische vaardigheden en praktische ervaring. Het grootste deel van je werkdag leg je (brand)leidingen, (perslucht)buizen en sanitaire voorzieningen aan. Daarnaast plaats je ook toiletten, douches en lavabo’s. Dit doe je voornamelijk in de centrale gebouwen en op grote werven van Colruyt Group. Je kan ook opgeroepen worden voor kleine installatie-aanvragen of depannages in jouw regio. Je werkt altijd samen met een collega waarmee je een bestelwagen deelt. Tussen de werfbezoeken door maak je verslagen op van je werk of bestel je materiaal voor een volgende opdracht. Je werkt telkens van 7u tot 15u15. Soms (twee à drie keer per maand) ga je ook ’s nachts of in het weekend aan de slag. Je staat er niet alleen voor: het eerste half jaar word je begeleid door een ervaren collega. Je maakt deel uit van een hecht team van zes ervaren techniekers. Met hun ondersteuning doe je gaandeweg kennis op over de werven, gebouwen en duurzame technieken van Colruyt Group. Je werkt in de regio rond Halle.

  • Financieel administratief medewerker te Dilsen Stokkem (DILSEN-STOKKEM)

    Regio: DILSEN-STOKKEM

    Bedrijf: ASAP OFFICE HASSELT

    Type: Vaste Job

    Als financieel-administratief medewerker sta je in voor volgend takenpakket: 1) Debiteurenbeheer: - beheer dagelijkse betalingsoverzichten gerelateerd aan afhalingen voor dealers in samenwerking met het dealersupport team; - dagelijks controleren van de ontvangen betalingen van dealers en deze verwerken in het boekhoudprogramma (Navision); - afwijkende betalingen van dealers melden en opvolgen met de financieel coördinator; - opstellen van creditnota's en facturen; - telefonische ondersteuning bieden aan de dealers; - opstellen, versturen en opvolgen van reminders en account statements volgens procedure; - dagelijks opvolgen, onderhouden en uitzuiveren van de klantenaccounts; - dagelijks afpunten van klantenaccounts; - aanmaken van nieuwe klantenfiches en onderhouden van bestaande klantenfiches. 2) Crediteurenbeheer: - controleren van ontvangen aankoopfacturen en toevoegen van achtergrond documentatie; - protesteren van onregelmatigheden in de ontvangen aankoopfacturen; - wekelijks verwerken van aankoopfacturen in Navision; - opstellen en verwerken van intercompany facturen in Navision; - opvolgen van creditnota's waar we recht op hebben; - aanmaken van nieuwe leveranciersfiches en onderhouden van bestaande leveranciersfiches; - voorbereiden van de betalingen naar onze leveranciers; - voorbereiden van intercompany betalingen; - voorbereiden van de klantenomzetoverzichten en deze doorsturen naar Watkins USA; - wekelijks beheer van de kas en het kasboek; - opmaken van de maandelijks service fee invoice voor Watkins USA; - dagelijks verwerken en opvolgen van de accomodation account en het geven van tijdige feedback hierover; - controleren van expense rapporten en vergelijken met bijgevoegde documenten. 3) Algemene boekhouding en diversen: - voorbereiden van de maandelijkse financiële afsluiting; - verwerken en verdelen van de dagelijkse post; - dagelijks beheer van de gezamenlijke finance mailbox;

  • Onderhoudstechnieker Dagdienst - Regio Kempen (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Progressive Recruitment

    Type: Vaste Job

    Ben jij op zoek naar een functie als Onderhoudstechnieker in dagdienst? Vind jij daarnaast persoonlijke en technische ontwikkeling zeer belangrijk? Dan ben je hier aan het goede adres! Het gebied waarbinnen jij zal uitblinken: Als onderhoudstechnieker ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en aanpassen van het machinepark. Je bent verantwoordelijk voor het preventief onderhoud: geplande inspecties en herstellingen uitvoeren Je zal instaan voor de begeleiding van toegewezen contractoren Je neemt initiatief en je doet verbeteringsvoorstellen Met deze vaardigheden pas jij perfect in deze functie Bij voorkeur heb je een A2 Elektromechanica / Elektriciteit of je bent gelijkwaardig door ervaring Je hebt al 1 of 2 jaar ervaring als technieker achter de rug Of je bent een schoolverlater met een relevante stage Brede kennis op het gebied van mechanica en elektriciteit 3 redenen waarom je hier zou willen werken! Zeer aantrekkelijk salarispakket (bediendecontract) Leercultuur: interne en externe opleidingen Internationaal familiebedrijf Waar het allemaal gebeurt Je zal hier tewerkgesteld worden in een familiebedrijf dat een enorme groei heeft gekend en ondertussen vestigingen heeft over de hele wereld. In deze onderneming hecht men bovendien enorm veel belang aan persoonlijke ontwikkeling. Met andere woorden heerst er hier een leercultuur, waardoor je de mogelijkheid krijgt om jouw ambities waar te maken. Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze functie van Technieker Dagdienst? Solliciteer nu CV naar Valérie Diesbecq via Als je meer informatie wilt over deze functie of vergelijkbare functies, bel dan Valérie Diesbecq via +32 3 613 31 13.

  • Projectleider HVAC Industrieel (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Ausy Engineering

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als projectleider ben je verantwoordelijk voor de grotere projecten. Je zorgt ervoor dat de projecten van A tot Z correct uitgevoerd worden. Hierbij heb je volgende verantwoordelijkheden: Je bereidt de werven voor: opmaak werfdossier, nazicht lastenboeken meetstaten, opmaak van technische fiches, opmaak VCA dossier, e.d. Je staat in voor de organisatie van de studie en de uitvoering ervan. Je stuurt hierbij de tekenaars, ontwerpingenieurs en werfleiders aan. Je controleert de uitgevoerde werken en stuurt de techniekers aan. Je woont de werfvergaderingen bij, je organiseert toolboxmeetings en je controleert of de veiligheidsvoorschriften worden nageleefd. Je bent verantwoordelijk voor de planning, budgetbeheer, onderaanneming en aankoop. Je coördineert technische fiches, berekeningsnota's en plannen. Je selecteert het materiaal. Je communiceert nauw met de klant en bedenkt oplossingen.

  • Centric - BI Designer (HAREN (BRUSSEL-STAD))

    Regio: HAREN (BRUSSEL-STAD)

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Mission   The BI designer structures data for optimal access, performance, and integration. This role is responsible for building new data sets and data structures as required to support business needs, and for managing the distribution, replication, and archival of data. The designer must manage the balance of current and future needs in both design and content. This role requires a blend of skills normally found in the specialized roles of Business Analyst, data modeler, and database analyst.     Core Accountabilities Create functional and technical specifications based on the business requirements Interpret requirements Integration in business enterprise model Create subject area model Create logical and physical data model for the Data Warehouse and the datamarts Validate models with production data, and guarantee consistency of the Data Warehouse Ensure data compliance with the standards Ensure consistency with the integrated data model and other information architecture deliverables. Develop processes for capturing and maintaining metadata from all BI components Support and incident management: 2nd level of support    Essential qualities Experience in BI reporting environments and tools (knowledge of Pentaho and MicroStrategy is an asset): Minimum 5 years' experience functional analysis Minimum 5 years' experience in Data Warehouse modelling Minimum 5 years' experience in creation of ETL specifications Extensive experience with ETL tools Ability to work autonomously Good attention to detail Problem solving Good presentational skills Understanding of current BI industry trends and willingness to learn English is the common work language   Desirable qualities Degree level or equivalent Experience with Post services, express or parcel services High quality interpersonal, written, and oral communication skills Good presentational skills

  • RESERVE Industrieel reinigers Deinze / Nazareth 2018 (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Werfreserve

    Dit is een RESERVE vacature. Wanneer wij op zoek zijn naar industrieel reinigers uit de regio's Deinze & Nazareth zullen wij u contacteren voor deze functie. Takenpakket: U staat in voor het onderhoud en de reiniging van verschillende apparatuur en machines. U gebruikt verschillende schoonmaakproducten, materialen en technieken. (Bv: verwijderen van stof en vuil, voorspoelen, inschuimen, afspuiten en desinfecteren van machines en opblinken van lijnen) Werkuren: Dit kunnen dag, avond - en nachtopdrachten zijn. Dit afhankelijk van de vraag van de klant.

Zoek naar antwoorden van HUIS NEPTUNUS in sociale netwerken
Look for responds of HUIS NEPTUNUS in social networks

Lees alle opmerkingen voor HUIS NEPTUNUS. Laat een reactie achter voor HUIS NEPTUNUS. HUIS NEPTUNUS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for HUIS NEPTUNUS. Leave a respond for HUIS NEPTUNUS. HUIS NEPTUNUS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie HUIS NEPTUNUS op de google maps. Adres en contacten HUIS NEPTUNUS
Location of HUIS NEPTUNUS on the google maps. Address and contacts of HUIS NEPTUNUS

Andere gerelateerde bedrijven als come HUIS NEPTUNUS HUIS NEPTUNUS: Vangrootloon Roger | Vanryckeghem Frederique | Porto Carrero L | YANNICK VERMEIRE | Roby Primeurs

Other related companies as HUIS NEPTUNUS: Vangrootloon Roger | Vanryckeghem Frederique | Porto Carrero L | YANNICK VERMEIRE | Roby Primeurs

HUIS NEPTUNUS is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is HUIS NEPTUNUS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06247894287. Het bedrijf HUIS NEPTUNUS bevindt zich op het adres: WINGENESTRAAT 32BA; 9880; AALTER. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 492,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 788,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Vis and zeevruchten. Producten gemaakt in HUIS NEPTUNUS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van HUIS NEPTUNUS is Legale diensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van HUIS NEPTUNUS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van HUIS NEPTUNUS, openstaande posities, locatie van HUIS NEPTUNUS op de kaart.

HUIS NEPTUNUS is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is HUIS NEPTUNUS, company assigned to the tax number BE06247894287. The company HUIS NEPTUNUS is located at the address: WINGENESTRAAT 32BA; 9880; AALTER. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 492,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 788,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Vis and zeevruchten. Products created in HUIS NEPTUNUS were not found.
The main activity of HUIS NEPTUNUS is Legal Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of HUIS NEPTUNUS is not available. You also can look at reviews of HUIS NEPTUNUS, open positions, location of HUIS NEPTUNUS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over HUIS NEPTUNUS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf HUIS NEPTUNUS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about HUIS NEPTUNUS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company HUIS NEPTUNUS, employees, financial statistics.