ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE

Contactgegevens ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE: address, phone, fax, email, website, opening hours

ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): SCHOOLSTRAAT 1; 8800; ROESELARE, België

Telefoon (phone): 51220614 (+32-51220614) 51220614 (+32-51220614)

Fax (fax): +32 (51) 662-49-79 +32 (51) 662-49-79

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE
Products information ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE

BTW identificatienummer (tax): BE04438995361
Ondernemingsnummer: 7007324218
Hoofdstad (capital): 595,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 817,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Producten die in ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Verzekeringsmakelaars and experts

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE
(Get full report from official database of BE for ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE)

Aanvulling soorten activiteiten voor ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE
Addition kinds of activities for ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE

2339. Vrouwen en mouwen 'outerwear, nec | Women's and misses' outerwear, nec
5411. Kruidenierszaken | Grocery stores
281299. Alkalieën en chloor, nec | Alkalies and chlorine, nec
15319902. Coöperatieve appartementenontwikkelaars | Cooperative apartment developers
28210206. Polycarbonaatharsen | Polycarbonate resins
37110103. Auto's, gepantserde, montage van | Cars, armored, assembly of
79970500. Indoor / outdoor court clubs | Indoor/outdoor court clubs

Werken bij ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE. Looking for open vacancies in other companies

  • Filiaalleider (DILBEEK)

    Regio: DILBEEK

    Bedrijf: T-INTERIM ASSE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Filiaalleider bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie van uw winkelfiliaal. Samen met de Assistent-Filiaalleider leidt u het verkoopteam, u verzorgt de basisadministratie, u zorgt voor de juiste uitstraling en presentatie van het assortiment, voor de ontvangst en begeleiding van onze klanten, voor het uitvoeren van commerciële acties,…

  • Koerman (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: ASAP ROESELARE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Je laadt en lost bigbags gevuld met actieve kool in een huifwagen. - Je transporteert de huifwagen tussen de 3 verschillende vestigingen van Desotec. - Je kleeft de juiste etiketten op de bigbags

  • Metser (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Tongeren zijn wij op zoek naar een metser. Dit bedrijf is gespecialiseerd in woningbouw en industriële projecten van A tot Z: ruwbouw, grondwerken, dakwerken,.... 

  • sprankelende huishoudhulpen (Sint-Jozef en Koolkerke) (KOOLKERKE)

    Regio: KOOLKERKE

    Bedrijf: alfaThuis

    Type: Dienstenchequebaan

    alfaThuis is op zoek naar gemotiveerde, warme mensen die onze klanten graag helpen in het huishouden. Heb je ervaring? Dat is mooi meegenomen! Niet echt? Je kan het vak bij ons ook leren. Vooral goeste om te poetsen is voor ons heel belangrijk. Iedereen die graag meehelpt in het huishouden en een passie heeft voor orde, netheid en hygiëne is welkom bij ons! Ook als je jong en dynamisch bent of al ervaren en een jaartje ouder, 45, 50 of 55.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Baal – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BAAL)

    Regio: BAAL

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij laten jou schitteren! Ga je aan de slag bij Het Poetsbureau, dan kom je terecht bij een stabiele, betrouwbare en ondernemende werkgever die absoluut geen eendagsvlieg is. Ons onafhankelijke dienstenchequebedrijf is een van de grootste in Vlaanderen en heeft de afgelopen 10 jaar een uitstekende reputatie opgebouwd. Ons motto is ‘Anders en beter’ en dat geldt zowel voor onze klanten als onze medewerkers. Wij zetten alles op alles om ons personeel te laten schitteren in een familiale, menselijke en respectvolle sfeer. Zo kunnen zij op hun beurt de ster in huis zijn bij de klant en stralend proper werk afleveren. Wij soigneren je als een echte ster: nergens in de sector krijg je betere loonvoorwaarden. Je ontvangt maaltijdcheques vanaf je eerste werkdag, een toffe werkoutfit styled bij JBC, een gsm met belwaarde, enz. En wat dacht je van een ELEKTRISCHE FIETS OF BEDRIJFSWAGEN om uit te blinken bij je klanten? Benieuwd naar deze en andere voordelen die Het Poetsbureau voor jou in petto hebben? Ontdek alle troeven op onze website: www.poetsbureau.be Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Schoonmaken, strijken, boodschappen doen, maaltijden bereiden, kleine naaiwerkjes verrichten: jij bent van alle markten thuis. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een ‘bright and shiny’ toekomst bij Het Poetsbureau. Heb jij een passie voor orde, netheid en poetsen? Houd je ervan om zelfstandig te werken en initiatief te nemen? Ben je positief ingesteld, discreet en betrouwbaar? En bovendien leergierig, flexibel en stressbestendig? Dan pas jij perfect bij Het Poetsbureau! (trefwoorden: dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame, kuisman).

  • Business Unit Manager Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: VM Vastgoedbeheer

    Type: Vaste Job

    Als Business Unit Manager ben je verantwoordelijk voor het organiseren en structureren van jouw Business Unit en je streeft ernaar om samen met jouw team onze klanten de best mogelijke service te garanderen. Je geeft jouw medewerkers advies en de nodige ondersteuning bij de behandeling van hun dossiers. Je neemt indien nodig acties met het oog op efficiëntie verbetering van jouw business unit Je bouwt mee aan de continuïteit en het verder uitbreiden van zowel het team als het klantenbestand binnen de regio Gent Je superviseert een technische 24/7 service voor onze klanten Je staat in voor het coachen en begeleiden van een team van enthousiaste Property Managers en (administratieve) Technical Property Managers. Je bent een echte People Manager en kan je team enthousiasmeren Je bent tevens verantwoordelijk voor de administratieve en operationele opvolging van de medewerkers Je hebt voor jouw Business Unit de P&L verantwoordelijkheid In samenwerking met de Start-up cel begeleid je de opstart van nieuwe dossiers en zorgt voor een gedegen overdracht binnen het bestaande team Je maakt deel uit van het operationeel management team en rapporteert rechtstreeks aan de CEO

  • Plaatser schrijnwerk - werf (ARENDONK)

    Regio: ARENDONK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant te Arendonk zijn we op zoek naar een plaatser schrijnwerk op de werf

  • Werkvoorbereider (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: NOHAU

    Type: Vaste Job

    Afwerken van administratieve taken op gebied van de wettelijke regelgeving; Opstellen van de volledige projectplanning samen met het projectteam; Opvolgen van de budgetten van de uitgevoerde werken; Maken van de planning – korte en lange termijn - op van het project; Nauw samenwerken met de werfcoördinator en de projectleider; Communiceren met jouw collega’s en leveranciers voor eventuele tekorten bij bestellingen; Mede ervoor zorgen dat de juiste kwaliteit wordt opgeleverd; Bezoeken van de werven en bekijken of de nodige materialen aanwezig zijn; Rapporteren aan de Projectleider.

  • Verantwoordelijke planning voor plaatsingsdienst regio Asse (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Onze klant, een bouwgerelateerd bedrijf regio Asse, is dringend op zoek naar een Verantwoordelijke Planning voor de plaatsingsdienst. Het betreft een heel uitgebreide functie waar je zal instaan voor de opmaak en het beheer van onder andere: - Planning van de plaatsingsploegen en onderaannemers - Planning van de technische dienst - Productieplanning - Logistieke planning - Transportplanning naar verkooppunten en voor thuislevering - Capaciteitsbepalingen - Bewaken van minimumbezetting van de interne diensten en klantendinest - Organiseren van steekproefcontroles - Opmaken van een kruisplanning minimale/maximale workload - Opvolging van deadlines van medewerkers en leveranciers - Forecasting: operationeel en financieel ... In de functie rapporteer je wekelijks aan de Operations Manager en sta je dagelijks in nauw contact met de klantendienst en de werfcoördinatoren. In team zorg je op deze manier voor een uitmuntende klantgerichte service om U tegen te zeggen. Heb jij enkele jaren ervaring in organisatie en planning? Beheers je bovendien vlot het Nederlands en het Frans? Aarzel dan niet jouw kandidatuur door te zenden naar [email protected]. Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.

  • Telesales officer (Regio Turnhout)

    Regio: Regio Turnhout

    Bedrijf: Würth Belux

    Type: Vaste Job

    Wat maakt Würth zo bijzonder? Wij ontzorgen onze klanten zoveel mogelijk. De aanschaf, opslag en bevoorrading van materiaal kost hen immers waardevolle tijd. Onze dienstverlening wordt precies op maat gemaakt en aangepast volgens onze stelregel: elke klant zijn Würth. Samen met onze klanten werken we aan een efficiëntere onderneming, aan hun succes. Dat is onze plaats in deze markt. Een beter Würth voor een betere klant. Naast een duidelijk engagement hanteert Würth Belux vier belangrijke waarden die helpen om zijn filosofie te respecteren en zijn missie te realiseren: werkplezier, ondernemerschap, respect en klantgerichtheid. Bouw mee aan onze groei als: Telesales officer (Franstalige klantenportefeuille) Jouw uitdaging Je bent verantwoordelijk voor de omzetevolutie van jouw klantenportefeuille (± 3000 – 4000 zelfstandigen). Je onderhoudt telefonisch bestaande klantenrelaties en gaat op zoek naar nieuwe prospecten. Je zorgt voor een hoge klantentevredenheid. Je staat in voor de groei van jouw portefeuille en tracht steeds het artikelpallet bij de klant uit te breiden om zo de klant aan Würth te binden. Je zoekt steeds de juiste bestelmogelijkheid voor jouw klant denkend vanuit een multichannelstrategie. Je neemt deel aan opendeurdagen om jouw klanten beter te leren kennen. Jouw profiel Je bent commercieel, klantgericht en enthousiast. Je hebt een technische achtergrond of interesse. Je houdt van uitdagingen en wordt gestimuleerd door het behalen van targets. je bent perfect Franstalig (klantenportefeuille bestaat uitsluitend uit Franstalige klanten) Ons aanbod Een boeiende interne training (product, sales, SAP,…) Een afwisselende functie in een internationaal familiebedrijf met een moderne ondernemersvisie Maaltijdcheques (€8) en pensioensparen Glijdende uurregeling Geïnteresseerd? Ga naar www.wurth.be en solliciteer online. Vragen? Neem zeker contact op met onze HR afdeling op 014 44 55 94.

  • Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

  • Kok bedrijfskeukens Regio Brussel/Diegem (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: KITCHENSTAFF

    Type: Werfreserve

    Kitchenstaff is een groeiend dienstverlenend bedrijf. We zijn een onfhankelijke ploeg van vliegende koks, chefs en keukenmedewerkers die onze klanten (cateraars / eventkantoor / restaurant/bedrijfskeukens) ondersteunen op momenten van grote drukte. Zowel mee mise en place draaien als uitvoer events. Wij zoeken hiervoor mensen met een n o-nonsens profiel, tempo en de juiste werkmentaliteit. Flexibiliteit, verzorgd voorkomen en stiptheid zijn onze enige verwachtingen. Op het moment zijn we opzoek naar vliegende Koks voor bedrijfskeuken: * Je staat in voor de mep en bereiding van de maaltijden * aansturen van het keukenteam * bestellingen * kennis HACCP is heel belangrijk * werkuren van maandag tot vrijdag / van 7u tot 15u *Correcte verloning met alle wettelijke premies.

Zoek naar antwoorden van ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE in sociale netwerken
Look for responds of ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE in social networks

Lees alle opmerkingen voor ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE. Laat een reactie achter voor ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE. ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE. Leave a respond for ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE. ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE op de google maps. Adres en contacten ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE
Location of ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE on the google maps. Address and contacts of ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE

Andere gerelateerde bedrijven als come ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE: MEDI-CONSULT | HOTEL BEAUFORT | Leemput Jos BVBA | Fruitkar (De) | Studio Fanny sprl

Other related companies as ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE: MEDI-CONSULT | HOTEL BEAUFORT | Leemput Jos BVBA | Fruitkar (De) | Studio Fanny sprl

ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04438995361. Het bedrijf ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE bevindt zich op het adres: SCHOOLSTRAAT 1; 8800; ROESELARE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 595,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 817,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Verzekeringsmakelaars and experts. Producten gemaakt in ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE is Elektronische, elektrische apparatuur en onderdelen, met uitzondering van computerapparatuur, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE, openstaande posities, locatie van ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE op de kaart.

ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE, company assigned to the tax number BE04438995361. The company ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE is located at the address: SCHOOLSTRAAT 1; 8800; ROESELARE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 595,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 817,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Verzekeringsmakelaars and experts. Products created in ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE were not found.
The main activity of ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE is Electronic, Electrical Equipment & Components, Except Computer Equipment, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE is not available. You also can look at reviews of ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE, open positions, location of ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ZAKENKANTOOR VANDENBERGHE, employees, financial statistics.