FA. VORHAGEN

Particuliere bedrijvenLegale diensten • FA. VORHAGEN
Private companiesLegal Services • FA. VORHAGEN

Contactgegevens FA. VORHAGEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FA. VORHAGEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

FA. VORHAGEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): SPITALSTRASSE 42; 4730; RAEREN, België

Telefoon (phone): 87850161 (+32-87850161) 87850161 (+32-87850161)

Fax (fax): +32 (83) 295-53-53 +32 (83) 295-53-53

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FA. VORHAGEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FA. VORHAGEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FA. VORHAGEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FA. VORHAGEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FA. VORHAGEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FA. VORHAGEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FA. VORHAGEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FA. VORHAGEN
Products information FA. VORHAGEN

BTW identificatienummer (tax): BE06070190429
Ondernemingsnummer: 6453338623
Hoofdstad (capital): 364,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 563,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Producten die in FA. VORHAGEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Verzekeringsmakelaars and experts

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FA. VORHAGEN
(Get full report from official database of BE for FA. VORHAGEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor FA. VORHAGEN
Addition kinds of activities for FA. VORHAGEN

20910326. Makreel, gezouten | Mackerel, salted
26730000. Zakken: plastic, gelamineerd en bedekt | Bags: plastic, laminated, and coated
30690700. Spons rubber en spons rubber producten | Sponge rubber and sponge rubber products
35339906. Goed opmetingsapparatuur | Well surveying equipment
35539908. Patroonmakersmachines, houtbewerking | Pattern makers' machinery, woodworking

Werken bij FA. VORHAGEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FA. VORHAGEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FA. VORHAGEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FA. VORHAGEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Chauffeur CE - trekker / oplegger - Voor iemand die veel uren wil werken! (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: ADECCO ROESELARE INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zijn dringend op zoek naar een gemotiveerde vrachtwagenchauffeur te Roeselare, dit voor de ophaling van paardenmest en kippenmest bij diverse maneges in België, Nederland en Frankrijk! Hoe ziet jouw dag als vrachtwagenchauffeur eruit: Je vertrekt vanuit je eigen woonplaats en rijdt rechtstreeks naar de eerste manege waar je aan de hand van een kraan de paardenmest oplaadt. Je rijdt terug naar de klant waar je de mest lost. Je doet een 3-tal klanten/maneges per dag. Dit kan zijn in België, Nederland of Noord-Frankrijk. Specifieke taken als vrachtwagenchauffeur bestaan uit: Laden van vrachtwagen door middel van laadkraan Elke dag kennis nemen van de uit te voeren opdrachten, deze plannen en eventueel bespreken met de chef en/of collega's om op een efficiënte manier te kunnen werken. Het vervoer van de goederen verzekeren om deze tijdig en veilig op de juiste bestemming te krijgen, rekening houdend met de wegcode. De dienstwagen onderhouden, zowel aan de buiten- als aan de binnenkant, essentiële onderdelen controleren en ze bij defect zelf herstellen of laten herstellen. Deze problemen doorgeven aan de ploegverantwoordelijke rollend materieel of verantwoordelijke aankoop grondstoffen (PM). Een beperkt aantal administratieve taken nodig voor de uitvoering van de eigen opdracht uitvoeren, zoals tachograaf, specifieke transportdocumenten, … . Correct gebruik van de weegbrug. Inspringen bij werkoverlast en vervangen van afwezige collega's.

  • Organisatorische Sales Assistant - Topklant regio Halle (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een echte topklant regio Halle zijn we op zoek naar de ideale Sales Assistant. Ben je vlot in omgang, organisatorisch en communicatief ingesteld? Ben je op zoek naar een uitdaging binnen een internationaal kader? Zijn jouw antwoorden op deze vragen ja, ja en nog eens ja? Lees zeker verder, solliciteer en wie weet ben jij de persoon die Uniek zoekt! Jouw takenpakket bestaat uit: je ondersteunt het Sales Team met allerhande administratieve taken je volgt dossiers grondig op en vult deze aan indien nodig met juiste documentatie je bent verantwoordelijk voor gegevensinvoer uitwerken van offertes aanpassingen binnen projecten doorspelen naar het sales team

  • Trafficer | Voltijds | Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: SYNERGIE LIMBURG CAREERS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Trafficer zijn je taken: Je monitort voortdurend het bereik in een outbound project en/of de bereikbaarheid in een inbound project. Daarnaast bestudeer je de optimale bezettingsgraad t.o.v. de hoogste productiviteit om zo kost efficiënt te werk te gaan. Verder stuur je ook je team aan zodoende dat zij zich houden aan de voorgestelde uurroosters en planningen. Bij vragen en opmerkingen sta je zowel hen als de klant te woord. Je rapporteert jouw resultaten en genomen maatregelen aan jouw verantwoordelijke en aan klant en management. Op permanente basis monitor je de resources en de taken. Je bekijkt deze in functie van de opgemaakte planning en indien nodig stuur je bij. In geval van ernstige overschrijding van bepaalde parameters of gebrek aan mogelijke maatregelen, escaleer je tijdig aan de operations manager. Verder ga je ook proactief voorstellen doen bij terugkerende problemen op vlak van bezetting. Op dagdagelijkse basis analyseer je de resultaten en geef je je feedback aan het planningsdepartement. Je staat voortdurend in contact met de operations manager en rapporteert aan hem/haar omtrent bereik, bereikbaarheid en behaalde aantallen. In samenspraak met het workforce management volg je de realisatie op van de financiële forecast en het budget en zet je deze af versus de actuals. Je staat in nauw contact met het team van agenten en voert met hen een constructieve communicatie omtrent uurroosters, planning, voorkeuren, aanvragen, ... Het sensibiliseren van de medewerkers tot het respecteren van de planning en het takenpakket is ook een belangrijk onderdeel van jouw dagdagelijks takenpakket. Tenslotte sta je ook in voor diverse projectopdrachten en de tijdige en succesvolle realisatie hiervan.

  • Poetshulp Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: PUUUR HASSELT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen:  Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen …  Je staat in voor de schoonmaak van de woning  Je doet graag de was en de strijk  Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Poetshulp (NIEUWERKERKEN)

    Regio: NIEUWERKERKEN

    Bedrijf: PWA NIEUWERKERKEN

    Type: Dienstenchequebaan

    - poetsen bij particulieren - ramen wassen - wassen en strijken

  • ADVISEUR ROND ENERGIE EN KLIMAAT MET BREDE INTERESSE IN POLITIEK (SCHAARBEEK)

    Regio: SCHAARBEEK

    Bedrijf: Select HR Zaventem

    Type: Vaste Job

    Jouw taken: Je maakt deel uit van het team Energie & Klimaat en verleent sectorbedrijven actief advies over de relevante wet- en regelgeving inzake energie en klimaat. Je ontwikkelt ook, in samenwerking met je collega-experten, onderbouwde standpunten op de beleidsdomeinen energie en klimaat om zo de belangen van de Belgische chemie en life sciences te behartigen bij regionale, federale en Europese overheden. Je volgt de totstandkoming en implementatie van nieuwe Europese, nationale en regionale wetgevingen betreffende energie en klimaat zeer nauw op. Hierbij heb je in het bijzonder aandacht voor de impact hiervan op de bedrijven in de chemie en life sciences. Je bouwt expertise op door grondige analyse en sythese van relevante informatie uit beleidsdocumenten, wetenschappelijke studies, academisch onderzoek, bedrijfseconomisch nieuws, enz. Je werkt onderbouwde en maatschappelijk verantwoorde standpunten en visienota's uit, die gebaseerd zijn op geverifieerde feiten en cijfers. Deze kennis deel je met sectorbedrijven en externen (beleidsmakers, zusterfederaties, Europese koepelorganisatie, …). Je communiceert sectorale standpunten op een respectvolle manier en onderhoudt constructieve relaties met alle relevante stakeholders (bedrijven, (sector)federaties, administraties, politieke kabinetten, ngo’s, ...). Bedrijfsprofiel: Onze klant (federatie) groepeert Belgische bedrijven, actief in de chemische industrie, kunststoffen en life sciences (biotech en farma). Ze vertegenwoordigen en verdedigen de belangen van deze ondernemingen bij de federale en regionale regeringen en overheden, de media en de sociaal-economische partners in België. Zij zijn dringend op zoek naar een Adviseur Energie en Klimaat.

  • Industriële bewakingsagent Limburg (NEDER-OVER-HEEMBEEK (BRUSSEL-STAD))

    Regio: NEDER-OVER-HEEMBEEK (BRUSSEL-STAD)

    Bedrijf: Securitas

    Type: Vaste Job

    Als bewakingsagent signaleer je onveilige en ongewenste situaties, loop je controlerondes, bewaak je de toegang bij onze klanten en registreer je bezoekers. In deze verantwoordelijke en afwisselende functie werk je samen met verschillende collega’s en maak je gebruik van moderne hulpmiddelen. Je staat in voor een klantvriendelijk onthaal en je zorgt ervoor dat alle procedures juist worden nageleefd.

  • Mesena zoekt freelance tandarts assistent(e), tandjes en administratie zijn jouw passie (West-VL) (Regio Oostende)

    Regio: Regio Oostende

    Bedrijf: MESENA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij verwachten van jou dat: - Je praktijkassistentie aan de tandarts biedt en zijn administratie verzorgt. - Je gedreven en enthousiast bent. - Je ervoor zorgt dat onze zorgprofessional door jouw hulp een betere werk-privé balans krijgt. - Jouw positiviteit en enthousiasme ‘besmettelijk’ werkt. - Je een optimale tevredenheid en gemoedsrust creeërt bij je klant, clean desk bij het verlaten van de werkpost. - Je de activiteiten beheerst eigen aan een praktijk en deze met de glimlach vlot uitvoert. - Je coördineert en organiseert, je werkt aan een optimale workflow binnen de praktijk van de zorgverlener. - Je vingers zijn in staat om over het klavier te razen en je gebruikt moeiteloos de partituren van Office ( Word, Excel, Outlook, Powerpoint ) - Je kan goed overweg kan met sociale media. - Je hebt goeie kennis van de voornaamste softwareprogramma's voor tandartsen. - Je hebt al de nodige ervaring opgedaan want er wordt verwacht dat je direct aan de slag kan.

  • Beauty Advisor Social Media - Extra inkomen van thuis uit (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: BERT BEUSEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je houdt van make-up? Je geeft graag advies? Je werkt graag met sociale media? Je vindt het leuk om selfies te maken? Je maakt graag tutorials via video of Facebook live? Wij zijn partner van de grootste network-marketing-onderneming in Duitsland en één van de meest succesvolle directverkoopondernemingen in Europa op gebied van Health & Beauty. Momenteel willen wij via sociale media ons doelpubliek uitbreiden. Daarvoor zoeken we vlotte, spontane, dynamische en ondernemende gebruikers van Facebook en/of Instagram die een business van thuis uit willen opbouwen.

  • Zelfstandig sales agent - Vlaanderen (KALMTHOUT)

    Regio: KALMTHOUT

    Bedrijf: b'ELLE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een creatieve Sales Agent met een passie voor mode? Heb je een pro-actieve mindset en ben je gemotiveerd om van Jewels by b’Elle een gevestigde waarde binnen de accessoires- en fashionwereld te maken? Jouw taak Als Sales Agent is het essentieel dat je zorgzame relaties kan opbouwen met jouw klanten. Jouw persoonlijke touch en input is hierbij cruciaal. Je zal instaan voor de verkoop en het imago van Jewels by b’Elle. Je zorgt ervoor dat je vingers aan de pols houdt en zo op de hoogte blijft van de laatste trends en wat er leeft binnen de accessoires- en modewereld. Jouw verantwoordelijkheden Je verkoopt de collectie van Jewels by b’Elle op de baan, via telefoon en via e-mail. Je bent verantwoordelijk om het juiste assortiment bij jouw klanten te plaatsen en de collectie op te volgen. Je prospecteert om zo jouw klantenportefeuille uit te bouwen en onderhoudt de relaties die je reeds maakte. Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen verkoopdoelstellingen en planning. Over Jewels by b’Elle b’Elle werd opgericht in 2011 en groeide al snel uit tot een gezellige winkel met een uitgebreide collectie aan kleding en mode-accessoires. Ondertussen hebben wij twee goeddraaiende winkels, in Kalmthout en in Schide. Begin 2017 kwam er bij ons retailconcept een eigen label "Jewels by b’Elle" bij. Ons label ontwikkelde zich al snel met een herkenbare look en feel. De filosofie van b’Elle is toegankelijke accessoires te maken voor dames met een trendy stijl, waarin kwaliteit, design en oog voor detail centraal staan. meer info: www.jewelsbybelle.com

  • Urgentiearts (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: REGIONAAL ZIEKENHUIS HEILIG HART

    Type: Zelfstandige activiteit

    U bent voltijds staflid op de dienst Spoedgevallen.

  • G2 Recruitment Solutions - .NET Developer (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    .NET developer needed on extendable mission of 3 months in the Antwerp Region My client based in the Antwerp region are looking for a .NET developer to join their team on a extendable freelance mission of 3 months, to start in the next few weeks. Role 2 years - .NET developer C# / Xamarin is a bonus Basic Networking Knowledge Good communicator Dutch is essential, English is a bonus Details Location: Antwerp Duration: 3 month extendable freelance mission Start Date: 2 to 4 weeks Half Days: Possible 2 half days a week If you wish to be considered for the position available, please APPLY with an up to date CV with a contact number via the button below.

Zoek naar antwoorden van FA. VORHAGEN in sociale netwerken
Look for responds of FA. VORHAGEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor FA. VORHAGEN. Laat een reactie achter voor FA. VORHAGEN. FA. VORHAGEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FA. VORHAGEN. Leave a respond for FA. VORHAGEN. FA. VORHAGEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FA. VORHAGEN op de google maps. Adres en contacten FA. VORHAGEN
Location of FA. VORHAGEN on the google maps. Address and contacts of FA. VORHAGEN

Andere gerelateerde bedrijven als come FA. VORHAGEN FA. VORHAGEN: INSTITUT ST.LUC | Caramel | Vestale | CABRON SPORT | Ravier J

Other related companies as FA. VORHAGEN: INSTITUT ST.LUC | Caramel | Vestale | CABRON SPORT | Ravier J

FA. VORHAGEN is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FA. VORHAGEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06070190429. Het bedrijf FA. VORHAGEN bevindt zich op het adres: SPITALSTRASSE 42; 4730; RAEREN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 364,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 563,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Verzekeringsmakelaars and experts. Producten gemaakt in FA. VORHAGEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FA. VORHAGEN is Legale diensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FA. VORHAGEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FA. VORHAGEN, openstaande posities, locatie van FA. VORHAGEN op de kaart.

FA. VORHAGEN is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is FA. VORHAGEN, company assigned to the tax number BE06070190429. The company FA. VORHAGEN is located at the address: SPITALSTRASSE 42; 4730; RAEREN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 364,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 563,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Verzekeringsmakelaars and experts. Products created in FA. VORHAGEN were not found.
The main activity of FA. VORHAGEN is Legal Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of FA. VORHAGEN is not available. You also can look at reviews of FA. VORHAGEN, open positions, location of FA. VORHAGEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FA. VORHAGEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FA. VORHAGEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FA. VORHAGEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FA. VORHAGEN, employees, financial statistics.