BUREAU VAN RENTERGHEM
Contactgegevens BUREAU VAN RENTERGHEM: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU VAN RENTERGHEM: address, phone, fax, email, website, opening hours
BUREAU VAN RENTERGHEM
Regio (region): N\A, België
Adres (address): ACHTERHEKERS 25; 9052; GENT, België
Telefoon (phone): 92220399 (+32-92220399) 92220399 (+32-92220399)
Fax (fax): +32 (61) 510-85-71 +32 (61) 510-85-71
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU VAN RENTERGHEM: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU VAN RENTERGHEM"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU VAN RENTERGHEM"? - Contact us!
We found such data of BUREAU VAN RENTERGHEM, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU VAN RENTERGHEM. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti BUREAU VAN RENTERGHEM
Products information BUREAU VAN RENTERGHEM
Producten die in BUREAU VAN RENTERGHEM zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Verzekeringsmakelaars and experts
Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU VAN RENTERGHEM Addition kinds of activities for BUREAU VAN RENTERGHEM
5551. Boothandelaars | Boat dealers
23960304. Hoedjes en afwerkingen, mannen | Hat linings and trimmings, men's
24990810. Spaken, hout | Spokes, wood
28340701. Intraveneuze oplossingen | Intravenous solutions
36529904. Phonograph record blanks | Phonograph record blanks
Werken bij BUREAU VAN RENTERGHEM: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU VAN RENTERGHEM: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU VAN RENTERGHEM. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU VAN RENTERGHEM. Looking for open vacancies in other companies
-
Administratief medewerker (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: Go4Jobs Merelbeke
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Jouw voornaamste taken • Je voert de orderbevestigingen in het ERP systeem in en actualiseert de leveringsschema’s; • Je communiceert met leveranciers over de openstaande bestellingen; • Je klasseert (digitaal) de orders, de orderbevestigingen, de prijslijsten en de contracten; • Je voert de prijslijsten en commerciële afspraken in het ERP systeem in; • Je verwerkt de vragen van de interne klanten (over stockbreuk, levertermijn, kwaliteitsproblemen, …); • Je beheert de interne en externe aankoopmailboxen; • Je lost de facturatieproblemen samen met de leveranciersboekhouding en de leverancier(s) op; • Je verwerkt de geplande aankooporders van een reeks specifieke categorieën zoals bureelmateriaal; bevestigingsmaterialen, verpakkingsmateriaal, …; • Je rapporteert rechtstreeks aan de Aankoopmanager;
-
Servicemonteur poorten/ zonnewering (DEINZE)
Regio: DEINZE
Bedrijf: Infinity Jobs
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een bedrijf in de regio van Deinze zijn we op zoek naar een servicemonteur van poorten zonnewering. Je staat in voor het onderhoud en herstellen van de installaties. Je hebt zowel ervaring in techniek en elektriciteit. Je denkt analytisch en probleemoplossend. Je staat de klant te woord. Je hebt geen hoogtevrees.
-
Commercieel bediende | Voltijds | Lommel (LOMMEL)
Regio: LOMMEL
Bedrijf: Synergie Overpelt Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een internationaal bedrijf te Lommel zijn we op zoek naar een medewerker Customer Service Center. Je zal voornamelijk instaan voor de opname van orders, afhandeling van klachten (m.b.t. facturen/prijzen) en opvolgen van commerciële after-sales contacten. Daarnaast sta je ook in voor de administratieve verwerking van de gegevens en de opmaak van facturen.
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Kortessem (KORTESSEM)
Regio: KORTESSEM
Bedrijf: PUUUR BILZEN
Type: Dienstenchequebaan
Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap. Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen.
-
Werken als huishoudhulp Berlaar (BERLAAR)
Regio: BERLAAR
Bedrijf: DOMESTIC SERVICES
Type: Dienstenchequebaan
Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.
-
HUISHOUDHULP DIENSTENCHEQUES GENT (Regio Gent)
Regio: Regio Gent
Bedrijf: ABC CLEANING
Type: Dienstenchequebaan
Gemotiveerde poetsvrouw met ervaring, voor het uitvoeren van huishoudelijke taken; U hebt een verzorgd voorkomen en bent betrouwbaar en discreet; u kunt zelfstandig werken en hebt zin voor orde, netheid en hygiëne U kunt zich vlot verplaatsen, bij voorkeur met bromfiets of auto. Uren en dagen overeen te komen.
-
Huishoudhulp/Poetshulp Geetbets (met dienstencheques) (GEETBETS)
Regio: GEETBETS
Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN
Type: Dienstenchequebaan
Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen
-
Stage Office Management met interesse in HR (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: OfficeTeam
Type: Studentenjob
BIJ ROBERT HALF ZIJN WE ALTIJD OP ZOEK NAAR TALENT. Heb je zin om jouw eerste stappen op de werkvloer bij Robert Half te beleven? Graag! Een enthousiaste stagiair begeleiden we met veel plezier én een pak professionele ervaring. Voor ons kantoor te Gent (aan de Ghelamco Arena) zijn wij op zoek naar een Gedreven Stagiair(e) met interesse in HR. WAT GA JE DOEN? Onthaal & telefonie zijn top of mind tijdens jouw stage: Je ontvangt onze bezoekers (collega's, klanten, kandidaten…) op een gastvrije manier & verzorgt de onthaalmappen; Je fungeert als eerste telefonisch aanspreekpunt: met jouw vlotte telefoonstem beantwoord en verbind jij elk telefoontje op een professionele manier door; Je beheert de mailboxen & verwerkt de binnenkomende instroom aan sollicitaties; Je staat in voor het agendabeheer & het versturen van afspraakbevestigingen; Je plant assessments in & verwerkt tijdig de testresultaten en interviewdocumenten; Je schrijft vacatureteksten op een aantrekkelijke & professionele manier uit om die nadien op de verschillende online job boards & sociale media te verspreiden; Je stelt toffe & creatieve mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs; Je neemt actief deel aan het rekruteringsproces via verschillende kanalen (VDAB, LinkedIn…); Je verzamelt commerciële informatie & detecteert sales opportuniteiten; Je neemt actief deel aan team meetings; Je biedt ondersteuning bij de organisatie van jobbeurzen; Je mag een project naar keuze uitwerken van A tot Z; Je biedt administratieve ondersteuning aan de sales assistants: klassement, opvolging contracten… ; Naargelang de evolutie kan je ook rekenen op tal van andere ad hoc taken om jouw administratieve & commerciële skills verder aan te scherpen. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring
-
Student Sales Support (m/v) (VILVOORDE)
Regio: VILVOORDE
Bedrijf: Vacature.com
Type: Studentenjob
Voor een bedrijf te Zaventem zijn we op zoek naar 2 studenten voor op de dienst Sales Support. Hierbij een greep uit je takenpakket: - Je maakt offertes op - Je verwerkt administratieve taken
-
Internal Communication Advisor te Mechelen (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: Armonea
Type: Vaste Job
Hou je van taal in al zijn vormen? Ben je vertrouwd met communicatietools en ben je op de hoogte van de laatste trends op dit vlak? Dan ben jij misschien de geknipte kandidaat om ons team te versterken in de functie van Internal Communication Advisor. Als Internal Communication Advisor maak je deel uit van het Marketing & Communication team. Samen met de verantwoordelijke ontwikkel je de interne communicatiestrategie en zorg je voor de uitvoering ervan. Dit gebeurt tevens in samenwerking met de HR-verantwoordelijke. Je focus ligt op volgende taken: * Als expert in communicatie bepaal je mee de aanpak van al onze interne communicatie projecten * Je brengt de interne communicatiestromen in kaart. Je evalueert ze en adviseert een aanpak voor alle formele en informele communicatie naar onze medewerkers * Je doet voorstellen om nieuwe communicatiekanalen en -tools op te zetten, en je bent als projectmedewerker betrokken bij de uitwerking ervan * Je maakt een gestructureerd communicatieplan op, rekening houdend met de objectieven, doelgroep, kanalen, deadlines, budget en context * Je staat in voor de redactie van teksten. Je bewaakt hierbij de coherentie van de inhoud en de huisstijl, en je publiceert content op onze interne communicatiekanalen * Je beheert (monitoring/rapportages) de interne communicatiekanalen en zorgt voor gepaste en tijdige antwoorden * Je staat in nauw contact met interne diensten die informatie met medewerkers op regelmatige basis (willen) delen. Je adviseert hen in hun aanpak, en je ondersteunt in de redactie van teksten * Je animeert en beheert een netwerk van interne medewerkers, om informatie uit het werkveld samen te krijgen, en aldus relevante interne communicatie-inhouden te verzamelen * Je bent nauw betrokken bij de uitvoering van het Employer Branding plan op vlak van betrokkenheid creëren bij onze medewerkers
-
Architect-stagiair/-medewerker COMODO architecten (LEUVEN)
Regio: LEUVEN
Bedrijf: COMODO ARCHITECTEN
Type: Zelfstandige activiteit
Wij zijn een architectenkantoor gevestigd in het centrum van Leuven. Onze projecten variëren van studentenresidenties, groepswoningbouw en appartementen tot stadsontwikkelingsprojecten. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste architect-stagiair/-medewerker die graag mee werkt aan boeiende projecten en aan de groei van ons kantoor.
-
Logopediste (MAASEIK)
Regio: MAASEIK
Bedrijf: LOGOPEDIEPRAKTIJK NELE CHRISTIS
Type: Zelfstandige activiteit
Ik ben op zoek naar een enthousiaste en gedreven logopedist(e) om samen met mij en mijn collega de logopedische praktijk te Maaseik met onmiddellijke ingang en voor onbepaalde duur te versterken. Je staat in voor de behandeling van kinderen met: - fonetische en fonologische stoornissen - taalproblemen en -stoornissen - leerproblemen en -stoornissen - myofunctionele stoornissen Verantwoordelijkheden: - Het voeren van een intakegesprek - Het uitvoeren van het logopedisch onderzoek - Het verwerken van de testgegevens in een logopedisch bilan - Het voeren van een adviesgesprek - Het opstellen van een behandelingsplan - Het geven van Evidence Based therapie - Vorderingen communiceren met ouders, klasleerkracht, zorgcoördinator, CLB-medewerker, geneesheer-specialist en/of huisarts - maandelijks teamoverleg waarin eigen inbreng en initiatieven gewaardeerd worden. gevraagd: - diploma bachelor of master in de logopedie - je beschikt over je eigen RIZIV-nummer - Ervaring als zelfstandig logopedist(e) of binnen een andere functie zijn een pluspunt. - Motivatie, visie en persoonlijkheid zijn bepalend. - Je bent zelfstandige en draagt dus verantwoordelijkheid voor je eigen werk. Aarzel niet om mij te contacteren voor meer informatie. Stuur je CV en motivatiebrief naar [email protected] of neem telefonisch contact met me op 0496 27 35 79
Zoek naar antwoorden van BUREAU VAN RENTERGHEM in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU VAN RENTERGHEM in social networks
Lees alle opmerkingen voor BUREAU VAN RENTERGHEM. Laat een reactie achter voor BUREAU VAN RENTERGHEM. BUREAU VAN RENTERGHEM bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU VAN RENTERGHEM. Leave a respond for BUREAU VAN RENTERGHEM. BUREAU VAN RENTERGHEM on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie BUREAU VAN RENTERGHEM op de google maps. Adres en contacten BUREAU VAN RENTERGHEM Location of BUREAU VAN RENTERGHEM on the google maps. Address and contacts of BUREAU VAN RENTERGHEM
Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU VAN RENTERGHEM BUREAU VAN RENTERGHEM: KBC | PUERTA DEL SOL AMBERES | ALAIN MINGEOT | Point de Mire | Costa Azoul
Other related companies as BUREAU VAN RENTERGHEM: KBC | PUERTA DEL SOL AMBERES | ALAIN MINGEOT | Point de Mire | Costa Azoul
BUREAU VAN RENTERGHEM is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU VAN RENTERGHEM, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08921691894. Het bedrijf BUREAU VAN RENTERGHEM bevindt zich op het adres: ACHTERHEKERS 25; 9052; GENT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 546,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 784,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Verzekeringsmakelaars and experts. Producten gemaakt in BUREAU VAN RENTERGHEM zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUREAU VAN RENTERGHEM is Rubber en diverse plastic producten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU VAN RENTERGHEM is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU VAN RENTERGHEM, openstaande posities, locatie van BUREAU VAN RENTERGHEM op de kaart.
BUREAU VAN RENTERGHEM is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU VAN RENTERGHEM, company assigned to the tax number BE08921691894. The company BUREAU VAN RENTERGHEM is located at the address: ACHTERHEKERS 25; 9052; GENT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 546,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 784,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Verzekeringsmakelaars and experts. Products created in BUREAU VAN RENTERGHEM were not found.
The main activity of BUREAU VAN RENTERGHEM is Rubber and Miscellaneous Plastic Products, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU VAN RENTERGHEM is not available. You also can look at reviews of BUREAU VAN RENTERGHEM, open positions, location of BUREAU VAN RENTERGHEM on the map.