BUREAU PERSOONS
Contactgegevens BUREAU PERSOONS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU PERSOONS: address, phone, fax, email, website, opening hours
BUREAU PERSOONS
Regio (region): N\A, België
Adres (address): REPINGESTRAAT 55; 1570; GALMAARDEN, België
Telefoon (phone): 54568448 (+32-54568448) 54568448 (+32-54568448)
Fax (fax): +32 (57) 714-20-97 +32 (57) 714-20-97
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU PERSOONS: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU PERSOONS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU PERSOONS"? - Contact us!
We found such data of BUREAU PERSOONS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU PERSOONS. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti BUREAU PERSOONS
Products information BUREAU PERSOONS
Producten die in BUREAU PERSOONS zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Verzekeringsmakelaars and experts
Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU PERSOONS Addition kinds of activities for BUREAU PERSOONS
922101. Politie bescherming, interstate en federale | Police protection, interstate and federal
17719903. Vloeren aannemer | Flooring contractor
20480102. Alfalfa, in blokjes | Alfalfa, cubed
22110106. percale | Percale
28510211. Vernissen, Nec | Varnishes, nec
Werken bij BUREAU PERSOONS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU PERSOONS: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU PERSOONS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU PERSOONS. Looking for open vacancies in other companies
-
Schrijnwerker (KOERSEL)
Regio: KOERSEL
Bedrijf: Vivaldis Construct
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant in Koersel zijn we op zoek naar een gemotiveerde schrijnwerker voor zowel plaatsing van buitenschrijnwerk als werken met houtbewerkingsmachines in het atelier. Carports, tuinhuizen, gevelbekledingen, ...
-
Juridisch Medewerker regio Waregem (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: OfficeTeam
Type: Interim met optie "vast werk"
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Juridisch Medewerker (m/v). Dit is voor een bedrijf gelegen in Waregem. Als Juridisch Medewerker regio Waregem heb je onderstaand takenpakket: je verwerkt de nieuwe dossiers; je bent verantwoordelijk voor de opvolging van bestaande dossiers; je staat in voor de eerstelijnstelefonie en binnenkomende e-mails; je beantwoordt binnenkomende vragen van debiteuren, advocaten, notarissen, etc.; je staat in voor ad hoc juridische kwesties. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring
-
Dringend productiemedewerkers voeding te Olen (OLEN)
Regio: OLEN
Bedrijf: Synergie Aarschot Interim
Type: Studentenjob
Voor een voedingsbedrijf met vestigingen in Olen en Herselt zoeken we dringend productiemedewerkers. Als productiearbeider zal je in een 2-ploegensysteem werken. Je kan terechtkomen op verschillende afdelingen en dus ook verschillende taken uitvoeren. Het bedrijf werkt voornamelijk via oproepbasis, waardoor het mogelijk is dat je op het laatste moment wordt opgebeld.
-
JOBSTUDENTEN ZORG (KOKSIJDE)
Regio: KOKSIJDE
Bedrijf: NOORDDUIN
Type: Studentenjob
Periode: weekends 2018 Voor onze voorziening zoeken we een enthousiaste jobstudenten voor verzorgende, verplegende en/of logistieke taken. Interesse? Solliciteer snel.
-
iCT SUPPORT (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: AG REAL ESTATE
Type: Vaste Job
Teneinde de continue werking van het informaticanetwerk binnen onze organisatie te verzekeren, werk je met de gebruikers en de service desk van AG Insurance en zal je er over waken dat de dagelijkse operationele taken correct worden uitgevoerd: Je superviseert de installatie van hard- en software, met inbegrip van “master upgrades” geleverd door onze dienstverlener. Je superviseert en coördineert aanpassingen aan het “thin client” programma voor de gebruikers in onze winkelcentra. Je coördineert het verwelkomingsproces op IT-niveau voor nieuwe medewerkers. Je staat in voor de invoer en de opvolging van de procedures voor de uitbating van de infrastructuur alsook de updates van deze procedures. Je identificeert, kwalificeert en lost eenvoudige problemen verbonden aan de infrastructuur (die geen gebruik vereisen van een administrator account) op. Je biedt ondersteuning aan de eindgebruikers in geval van technische informatica problemen, in geval van meer complexe problemen overdracht aan de betrokken personen en update via de ticketing applicatie. Je staat in voor het beheer van de systemen - controle van de toepassing van de regels in verband met paswoorden, bijhouden van de toelatingsmatrix en de SAP print queues en update van gebruikersaccounts, beheer van de configuratie van Office 365 voor de gebruikers van onze winkelcentra. Je bent SPOC van de internet site voor de ontwikkelaars, de hosts en uitvoering van de backup procedures.
-
Boekhouder / Accountant met IAB - Genk (GENK)
Regio: GENK
Bedrijf: Le Grand & Associates
Type: Vaste Job
IAB-accountant met ervaring voor modern accountantskantoor - Full package! Heb jij al jaren ervaring in de financiële sector? Heb je reeds je titel behaald? Zit je nog vol ambitie en ben je klaar voor een grote uitdaging? Dan is deze job echt iets voor jou! Le Grand and Associates, rekruteringskantoor gespecialiseerd in Accountancy, Tax en Legal profielen, is op zoek naar een ervaren accountant met ambitie en een innovatieve toekomstvisie. Voor onze klant, een gerenommeerd middelgroot accountantskantoor, zijn we op zoek naar een accountant met de ambitie en potentieel om door te groeien tot vennoot. Je komt terecht in een uiterst professionele organisatie waar je de kans krijgt om jezelf verder te ontplooien en door te groeien in verschillende richtingen. Als ervaren accountant ben je verantwoordelijk voor volgende taken: U bent mede het gezicht en stem van de organisatie. U beheerd zelfstandig je eigen dossiers en hebt toezicht over de junior accountants. U staat in nauw contact met je klanten en voorziet hen van accurtaat financieel en fiscaal advies. U zorgt mee voor een goed organisatie van de werkzaamheden in het kantoor. Op termijn geef u mee richting aan de verdere ontwikkeling van het kantoor.
-
Carrossier / plaatbewerker regio Tongeren (TONGEREN)
Regio: TONGEREN
Bedrijf: NEA JOBS
Type: Vaste Job
Heb jij een passie voor wagens en wil je aan de slag als carrossier? Wij zijn op zoek naar een gedreven plaatwerkers autoschade. Je gaat aan de slag binnen een jong team van een dynamisch carrosseriebedrijf, dat schades aan wagens en bestelwagens repareert. Je bent een teamplayer en werkt nauw samen met je collega’s binnen een dynamische structuur met ondersteuning van je werkplaatsverantwoordelijke.
-
Field Services Engineer Hardware Backend (HUIZINGEN)
Regio: HUIZINGEN
Bedrijf: Realdolmen
Type: Vaste Job
Als CSE ben je verantwoordelijk om op verschillende technische vlakken ondersteuning te bieden aan klanten betreffende hun IT infrastructuur. De CSE kan in het installatie-, interventie-, interne repair-, helpdesk- of service-delivery team tewerkgesteld worden. Het kan daarbij zowel om een interne als een externe tewerkstelling gaan. In een project voor een klant ben je verantwoordelijk voor het opnemen van één of meerdere taken. Daarnaast kan je, afhankelijk van de grootte of complexiteit van een project, ook ingeschakeld worden in een coördinerende functie. Hoewel België jouw uitvalsbasis is, zijn kortstondige installatie opdrachten in het buitenland niet uitgesloten.
-
Management Assistant (m/v) (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)
Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE
Bedrijf: RAINBOW RESOURCES GROUP
Type: Vaste Job
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot om de litigatieafdeling te ondersteunen. Als Management Assistant zorg je ervoor dat de organisatie van het team en de administratie binnen het bedrijf soepel verloopt. Je helpt bij alle secretariële taken en staat in contact met klanten. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden behelzen: De coördinatie van de agenda's van de advocaten, alsook van alle interne en externe vergaderingen en het bijwonen van conferenties en trainingen, zakenlunches en Europese reizen; Correspondentie en het opstellen van van rapporten en meningen, inclusief dicaten; Het handhaven van een zeer efficiënte klantendatabase en archiveringssysteemcorrespondentie; Het voorbereiden van vergaderingen door materiaal (bibliotheek- en internetonderzoek) voor vergaderingen te verzamelingen en PowerPoint-presentaties op te stellen; Het professioneel omgaan met andere administratieve taken en het contact opnemen met onze ondersteuningsmedewerkers: voorbereiden van timesheets, uitgaven, facturering, enz.; Het aanspreekpunt zijn voor klanten en verschillende afdelingen.
-
Freelance docent 'elektricien' (locatie: Aalst) (AALST)
Regio: AALST
Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS
Type: Zelfstandige activiteit
Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. Op dit moment zijn we op zoek naar een gedreven docent "elektricien" Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige. Bij voorkeur heb je ervaring met het opleiden of coachen van studenten. Vanuit jouw praktijkervaring leid je de nieuwe generatie op. Een docent moet bij ons zeer klantvriendelijk, communicatief en hulpvaardig zijn. Je bent een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak.
-
Psycholoog (SINT-NIKLAAS)
Regio: SINT-NIKLAAS
Bedrijf: LOCOLOGO
Type: Zelfstandige activiteit
zie pdf
-
Verpleegkundige oncologie (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Vacature.com
Type: Zelfstandige activiteit
Als verpleegkundige interim zal je samen met de verpleegkundigen en zorgkundigen van de afdeling oncologie instaan voor de dagdagelijkse taken.
Zoek naar antwoorden van BUREAU PERSOONS in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU PERSOONS in social networks
Lees alle opmerkingen voor BUREAU PERSOONS. Laat een reactie achter voor BUREAU PERSOONS. BUREAU PERSOONS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU PERSOONS. Leave a respond for BUREAU PERSOONS. BUREAU PERSOONS on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie BUREAU PERSOONS op de google maps. Adres en contacten BUREAU PERSOONS Location of BUREAU PERSOONS on the google maps. Address and contacts of BUREAU PERSOONS
Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU PERSOONS BUREAU PERSOONS: COIFFURE DOMINIQUE | Vidéomix SCRL | KIT CAR | P.M.A. | PAUL DE KEYZER
Other related companies as BUREAU PERSOONS: COIFFURE DOMINIQUE | Vidéomix SCRL | KIT CAR | P.M.A. | PAUL DE KEYZER
BUREAU PERSOONS is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU PERSOONS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08844512939. Het bedrijf BUREAU PERSOONS bevindt zich op het adres: REPINGESTRAAT 55; 1570; GALMAARDEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 919,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 824,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Verzekeringsmakelaars and experts. Producten gemaakt in BUREAU PERSOONS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUREAU PERSOONS is Onroerend goed, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU PERSOONS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU PERSOONS, openstaande posities, locatie van BUREAU PERSOONS op de kaart.
BUREAU PERSOONS is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU PERSOONS, company assigned to the tax number BE08844512939. The company BUREAU PERSOONS is located at the address: REPINGESTRAAT 55; 1570; GALMAARDEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 919,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 824,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Verzekeringsmakelaars and experts. Products created in BUREAU PERSOONS were not found.
The main activity of BUREAU PERSOONS is Real Estate, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU PERSOONS is not available. You also can look at reviews of BUREAU PERSOONS, open positions, location of BUREAU PERSOONS on the map.