IPPA
Contactgegevens IPPA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data IPPA: address, phone, fax, email, website, opening hours
IPPA
Regio (region): Mons, België
Adres (address): RUE DE LA HALLE 39; 7000; MONS, België
Telefoon (phone): 65346330 (+32-65346330) 65346330 (+32-65346330)
Fax (fax): +32 (10) 318-24-81 +32 (10) 318-24-81
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) IPPA: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "IPPA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "IPPA"? - Contact us!
We found such data of IPPA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees IPPA. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti IPPA
Products information IPPA
Services: Banque.
Product categorie (product category): Banques and organismes de crédit
Aanvulling soorten activiteiten voor IPPA Addition kinds of activities for IPPA
267700. enveloppen | Envelopes
20910330. Zalm, gedroogd | Salmon, dried
32920104. Matrassen, asbest | Mattresses, asbestos
33139901. Molybdeen silicium, niet in hoogovens gemaakt | Molybdenum silicon, not made in blast furnaces
51490102. Margarine | Margarine
97210000. Internationale zaken | International affairs
Werken bij IPPA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in IPPA: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor IPPA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for IPPA. Looking for open vacancies in other companies
-
Call Agent M/V (Regio Limburg (B)-Limburg (NL))
Regio: Regio Limburg (B)-Limburg (NL)
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim met optie "vast werk"
Bij dit Contact Center gaan gezelligheid en kwaliteit hand in hand. Daarom zoeken wij voor ons callcenter in Maastricht leuke, energieke mensen die onze teams komen versterken. Heb jij een vlotte babbel, hou je van verkopen en van afwisseling en uitdagingen?
-
Magazijnier bouw (SINT-PIETERS-LEEUW)
Regio: SINT-PIETERS-LEEUW
Bedrijf: ADECCO CONSTRUCT OOST-VLAAND
Type: Interim met optie "vast werk"
Magazijnier bouw m/v je taken : besturen van heftruck laden en lossen van bouwmaterialen materialen inpakken paletten triëren magazijn proper houden
-
carwashelp (KNOKKE-HEIST)
Regio: KNOKKE-HEIST
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Je bent verantwoordelijk voor het poetsen van Gewone wagens SUV lichte vrachtwagens - Camionettes tot maximum 250m washoogte - Oldtimers & exclusieve wagens Je staat in voor de interieurreiniging van de wagen
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Zandvliet – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (ZANDVLIET)
Regio: ZANDVLIET
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw /kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
LESGEVER ZWEMMEN (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: Sportwerk Vlaanderen
Type: Studentenjob
Ben je sportief en enthousiast ingesteld? Ben je op zoek naar een leuke en afwisselende job in de sport? Dan ben je bij Sportwerk Vlaanderen aan het juiste adres! Sportwerk Vlaanderen werkt samen met een team van vaste en losse sportlesgevers. Losse sportlesgevers zijn sportlesgevers die op (on)regelmatige basis voor Sportwerk Vlaanderen werken. Voor een lessenreeks zwemmen aan het lager onderwijs (start 17 oktober tem 22 december 2018) in Waregem zijn we op zoek naar een losse lesgever. De lessen gaan telkens door op woensdag van 13:00-16:00. Zin om Sportwerker te worden? Join our team!
-
Jobstudent verkoop (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: KIABI
Type: Studentenjob
Kiabi is een Franse winkelketen van kleding, schoenen en mode accessoires voor dames, heren en kinderen. Kiabi opent winkels in België en jij kan deel uitmaken van dit fantastisch avontuur. Als jobstudent bestaat jouw takenpakket uit: Klantenservice (adviseren, helpen); Kassabediening; Behandeling van de leveringen.
-
TEAM MANAGER WAREHOUSE (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: Select HR Gent
Type: Vaste Job
Je start in een opleidingstraject van 6 maanden waarin je van A tot Z wordt opgeleid tot volwaardig team manager: Je begint met opdrachten op de werkvloer zodat je de job van Warehouse Operator 100% onder de knie krijgt (pick&pack) Vervolgens word je via opleidingen en personal coaching op niveau van teamleader gebracht en evolueert je takenpakket tot dat van een volwaardig team manager: Werkopdrachten en werkuren van warehouse operators opvolgen Dagelijkse ochtendmeetings, taakverdeling en opvolging ervan verzorgen Problemsolving Waken over naleving van procedures en kwaliteitsvoorschriften Coaching van de medewerkers op de werkvloer Signaleren van problemen naar de Supervisors Bemiddelend optreden bij conflicten Etc… Bedrijfsprofiel: Voor een logistiek bedrijf in Gent ben ik op zoek naar een team manager warehouse m/v
-
MAGAZIJNIER - BALIEMEDEWERKER met kennis elektriciteit (VORST)
Regio: VORST
Bedrijf: KEMPELEK
Type: Vaste Job
Kempelek is gespecialiseerd in verkoop van algemene elektriciteit. Als magazijnier-baliemedewerker ben je verantwoordelijk voor het onthaal en verder helpen van klanten aan de balie; klaarmaken van de bestellingen; het ontvangst van de leveringen en stockeren van de ontvangen goederen in het magazijn; het onderhoud van het magazijn. Kortom, je staat in voor het beheer van alle inkomende en uitgaande goederen. Hierdoor dien je intensief samen te werken met de aankoopdienst.
-
Accountant M/V (AARTSELAAR)
Regio: AARTSELAAR
Bedrijf: DE CEUNYNCK & Co
Type: Vaste Job
Als Accountant binnen onze Finance afdeling maken volgende taken deel uit van je takenpakket : Maand afsluitingen : Realiseren of controleren van alle operaties m.b.t. de grootboek transacties BTW en vennootschapsbelasting: fiscale aangiftes opmaken om aan wettelijke verplichtingen te voldoen Jaarrekeningen en alle Belgische wettelijke verplichtingen: opstellen in samenspraak met de bedrijfsrevisoren Begeleiding van de medewerkers van het Shared Service Center (focus op AP) Budgettering en forecast : de BE controller ondersteunen bij het opstellen van de budgetten Andere ad hoc taken gelinkt aan accounting / reporting
-
Vacature erkend loopbaanbegeleider VDAB (M, V, X) (MERELBEKE)
Regio: MERELBEKE
Bedrijf: DYNE
Type: Zelfstandige activiteit
Voor onze nieuwe locatie in Merelbeke zijn we op zoek naar een gemotiveerde, loopbaanbegeleider (M,V, X) voor de doelgroep volwassenen.
-
Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.) Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT. Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience. Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform. Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner. Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders. Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system. Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen Details You must be an EU national to be considered for this role Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English
-
Keukenhulp I Flexi (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: THE LAB GAME CONCEPT
Type: Flexijob
Bij The Lab vind je medewerkers met passie voor de producten en liefde voor het vak. Deel jij deze passie en ben je in staat om deze over te brengen op onze gasten? Werk je het liefst in teamverband en draag je graag bij aan een leuke werkomgeving? Ben je representatief, proactief, stressbestendig en beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden? Ben je een teamplayer en flexibel met betrekking tot je uren en beschikbaarheid? Dan is deze baan wellicht iets voor jou!
Zoek naar antwoorden van IPPA in sociale netwerken
Look for responds of IPPA in social networks
Lees alle opmerkingen voor IPPA. Laat een reactie achter voor IPPA. IPPA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for IPPA. Leave a respond for IPPA. IPPA on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie IPPA op de google maps. Adres en contacten IPPA Location of IPPA on the google maps. Address and contacts of IPPA
Andere gerelateerde bedrijven als come IPPA IPPA: Euro-Soap NV | DE MANDEL | ROFIN | JEUGHUIS JOH | H.C. LIONS FORD GENK
Other related companies as IPPA: Euro-Soap NV | DE MANDEL | ROFIN | JEUGHUIS JOH | H.C. LIONS FORD GENK
IPPA is een bedrijf dat 2012 is geregistreerd in de regio Mons, België. De volledige naam van het bedrijf is IPPA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04490356445. Het bedrijf IPPA bevindt zich op het adres: RUE DE LA HALLE 39; 7000; MONS. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 177,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 525,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Banques and organismes de crédit. Lijst met producten zijn Services: Banque..
De hoofdactiviteit van IPPA is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van IPPA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van IPPA, openstaande posities, locatie van IPPA op de kaart.
IPPA is a company, that was registered 2012 in Mons region, Belgium. Full name of company is IPPA, company assigned to the tax number BE04490356445. The company IPPA is located at the address: RUE DE LA HALLE 39; 7000; MONS. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 177,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 525,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Banques and organismes de crédit. List of products are Services: Banque..
The main activity of IPPA is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of IPPA is not available. You also can look at reviews of IPPA, open positions, location of IPPA on the map.