VEDIOR INTERIM

Particuliere bedrijvenWatervervoer • VEDIOR INTERIM

Contactgegevens VEDIOR INTERIM: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VEDIOR INTERIM: address, phone, fax, email, website, opening hours

VEDIOR INTERIM

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE HAUTE 32; 4600; VISE, België

Telefoon (phone): 43791349 (+32-43791349) 43791349 (+32-43791349)

Fax (fax): +32 (2) 762-12-35 +32 (2) 762-12-35

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VEDIOR INTERIM: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VEDIOR INTERIM"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VEDIOR INTERIM"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VEDIOR INTERIM, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VEDIOR INTERIM. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VEDIOR INTERIM, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VEDIOR INTERIM. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VEDIOR INTERIM
Products information VEDIOR INTERIM

BTW identificatienummer (tax): BE06013336181
Ondernemingsnummer: 9359497070
Hoofdstad (capital): 524,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 170,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Services: Conseils Professionnels.

Product categorie (product category): Vedior

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VEDIOR INTERIM
(Get full report from official database of BE for VEDIOR INTERIM)

Aanvulling soorten activiteiten voor VEDIOR INTERIM
Addition kinds of activities for VEDIOR INTERIM

274101. Kunstkopie en posteruitgeverij | Art copy and poster publishing
20350100. Geurstoffen en sauzen, behalve tomaat en droog | Seasonings and sauces, except tomato and dry
30691100. Rubber haaraccessoires | Rubber hair accessories
32559906. Mortels, klei vuurvast | Mortars, clay refractory
32990404. Fonteinen, gips van Parijs | Fountains, plaster of paris
36740208. Monolitische geïntegreerde schakelingen (vaste toestand) | Monolithic integrated circuits (solid state)
38420407. Korsetten, chirurgisch | Corsets, surgical
59999920. Rots- en steenmonsters | Rock and stone specimens
67999900. Beleggers, nec, nec | Investors, nec, nec

Werken bij VEDIOR INTERIM: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VEDIOR INTERIM: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VEDIOR INTERIM. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VEDIOR INTERIM. Looking for open vacancies in other companies

  • Commercieel Bediende Binnendienst (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: ADECCOEXPERTS KEMPEN LIMBURG

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Hasselt zijn we opzoek naar een Commercieel Bediende Binnendienst. Het gaat over een fulltime tewerkstelling. Je zal terechtkomen in een dynamisch, groeiend en positief ingesteld bedrijf met een familiaal karakter en vlakke structuur. Onze klant maakt deel uit van een internationale groep maar functioneert steeds als een autonome speler. Om bevallingsverlof op te vangen van een vaste medewerkster zijn we opzoek naar een all round medewerker die reeds de nodige expertise heeft in het verwerken van inkomende orders. Je zal samen met je 3 andere collega's instaan voor de volgende taken : Verwerken en opvolgen van de orderflow van ingave t.e.m. levering en facturatie binnen Microsoft Dynamics (Navision) je zorgt voor een correcte verwerking van de orderadministratie tot en met de facturatie en de logistieke afhandeling je staat in voor de stockcontrole, de organisatie van het distributietransport, het opmaken van de documenten. Voeren van de ordergerelateerde interne en externe communicatie : je staat de klanten te woord in verband met productvragen, voorraden, prijzen, … je behandelt eventuele klachten Receptie en onthaal (zeer beperkt) je onthaalt de bezoekers aan de balie je helpt de klanten bij de afhalingen van hun bestellingen Gerelateerd administratief en klasseerwerk

  • Magazijnier (ROTSELAAR)

    Regio: ROTSELAAR

    Bedrijf: ASAP LEUVEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je takenpakket voor de functie van magazijnier zijn de volgende: o Het in- en uitpakken van mechanische onderdelen o Het controleren van de mechanische onderdelen o Voorraadbeheer o Stockcontrole en aanvulling o Dagelijks klaarzetten van leveringen o Inkomende controle van onderdelen die van behandelaars komen o Het op orde houden van het magazijn

  • Operator Tap (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: ASAP WILRIJK

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een gevestigde waarde in de metaalindustrie, zijn wij op zoek naar een Operator Tap. Als operator zal je instaan voor de voorbereiding, het instellen en omstellen van de tapmachine en de productie van de getapte onderdelen. Verder ben je ook verantwoordelijk voor het afsluiten van het order en bijkomende werkzaamheden. Zoals verlenen van bijstand bij instelproblemen in de afdeling en uitvoeren van preventief eerstelijnsonderhoud. Samen met je collega ben je verantwoordelijk voor zo een 18 machines.

  • Productiemedewerker - Glassnijder (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Konvert Interim Hasselt

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als glassnijder bedien je de (automatische) snijtafels voor het snijden van gelaagd-, float- en sierglas. Vervolgens worden de gesneden glasplaten - manueel of met behulp van een kraan of rolbrug met hijstoestel - van de snijtafel genomen en op de juiste karren geplaatst. Hierbij staan veiligheid & kwaliteit centraal. Je werkt veilig : dit doe je enerzijds door algemene veiligheidsprocedures plichtsbewust na te leven, anderzijds draag je zorg voor een propere & ordelijke werkomgeving. Je werkt nauwkeurig en voert op regelmatige basis kwaliteitscontroles uit. Ervaring in de glassector is een pluspunt maar geen must. On-the-job training wordt voorzien.

  • Klinkerlegger (m/v) (ZONHOVEN)

    Regio: ZONHOVEN

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant te Zonhoven is op zoek naar een ervaren klinkerlegger.

  • HUISHOUDHULP GAVERE/ZINGEM (GAVERE)

    Regio: GAVERE

    Bedrijf: DOMOCURA

    Type: Dienstenchequebaan

    DOMOCURA is op zoek naar gemotiveerde medewerkers om deel uit te maken van het grootste dienstenchequebedrijf uit de streek. We zorgen voor een "job op maat van de medewerker" waarin medewerkers graag werken. Werk je graag in het huishouden? Bepaal je liefst zelf je dagen en werkuren? Dan vind je bij Domocura de geknipte job als huishoudhulp. Je voert je taken uit bij onze klanten thuis: opruimen, afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen lappen en eventueel wassen en strijken. Je krijgt een uurrooster op maat van minstens 13 uur tot maximum 38 uur per week. Je bepaalt zelf hoeveel en wanneer je wilt werken. Jouw persoonlijke dossierverantwoordelijke ondersteunt jou in je job en in de administratie zoals bijvoorbeeld in de opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al je vragen.

  • Huishoudhulp (DILSEN-STOKKEM)

    Regio: DILSEN-STOKKEM

    Bedrijf: DIENSTENONDERNEMING DILSEN-STOKKEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Momenteel zijn wij op zoek naar een nieuwe medewerker. Je zal instaan voor het uitvoeren van huishoudelijke taken bij mensen aan huis in het kader van dienstencheques. Dit omvat o.a. schoonmaken (inclusief ramen), wassen, strijken, kleine naaiwerken en bereiden van maaltijden. Je voert deze taken uit in de regio Dilsen-Stokkem.

  • Technicus Voice Communications (STEENOKKERZEEL)

    Regio: STEENOKKERZEEL

    Bedrijf: Belgocontrol

    Type: Vaste Job

    De functie Als Technicus Voice Communications verzeker je de luchtvaartveiligheid door het onderhouden, het optimaliseren en het plaatsen van de systemen binnen het domein van Voice Communications en door het monitoren van digitale en analoge communicatiesystemen. Je rapporteert hierbij rechtstreeks aan de Verantwoordelijke Gespecialiseerde Cel Maintenance. Het daarbij uit te voeren takenpakket is veelvoudig:   • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van het preventief onderhoud van de aanwezige systemen en verzekert een gespecialiseerde      ondersteuning op vraag van de collega-technici van de cel multidomeinen. Hierbij verifieer je ook de conformiteit van de systemen inzake      opgelegde normen en onderhoudt de systemen.   • Je staat mee in voor het correctief onderhoud door de concrete bewaking uit te voeren op het functioneren van de systemen op basis van      monitoringsgegevens.        o Je analyseert en zorgt voor concrete oplossingen van werkingsproblemen in samenwerking met de verantwoordelijke. Ook hier                      verzeker je een gespecialiseerde ondersteuning op vraag van de collega-technici van de cel multidomeinen.        o Je voert de noodzakelijke herstellingen uit en je waakt over de interoperabiliteit van de reeksen systemen. • Je werkt mee aan de optimalisatie van bestaande systemen en aan de installatie van nieuwe systemen.        o Je doet verbetervoorstellen en brengt wijzigingen aan.        o Verder werk je mee aan projecten rond nieuwe systemen en dit onder leiding van de Project Manager CNS/ATM/MET-systemen en                  binnen het eigen expertise-domein. • Je monitort tijdens je waakdienst vanuit het Technical Watch Office alle systemen om de optimale werking ervan te garanderen.      o Je treedt op als centraal aanspreekpunt voor alle aangesloten klanten en systemen.      o Je houdt toezicht op de uitrustingen.      o Je spoort anomalieën op en identificeert deze op continue wijze. Hierbij coördineer je ook de tussenkomsten voor correctief onderhoud          in functie van de opgespoorde anomalieën en voert binnen het eigen expertise-domein ook de interventies op de systemen uit.      o Je volgt nadien de ondernomen acties op en stelt alle betrokkenen op de hoogte van de situatie van de systemen.      o Je onderhoudt tevens een database van de gebeurtenissen.

  • SAP Business Objects Cloud Consultant (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: CANGURU SOLUTIONS

    Type: Vaste Job

    Wij zoeken nieuw en enthousiast geweld om ons team te vervoegen, onze groei te verzekeren en om onze klanten een topservice te blijven garanderen. We zijn een bedrijf gefocust op SAP consultancy en hebben sinds kort ook een Canguru Factory waar we software op maat van onze klant ontwikkelen. We kijken uit naar dé nieuwe collega, waar iedereen tijdens de lunch wil naast zitten. De energierijke Jumper die klaar is om samen de IT wereld in te springen. Canguru creëert de perfecte omgeving voor een nieuw professioneel avontuur waar ontwikkeling, bijleren en collegialiteit centraal staan! Wij zij er van overtuigd dat continu bijleren en uitbouw van je kennis de manier is om te toekomst te verzekeren. We investeren dan ook op verschillende manieren in delen van kennis (oa kennisdomeinen) en opleiding. We zijn op zoek naar verschillende soorten teamgenoten (het mag af en toe wat specialer zijn): JAVA Developers, technische wizards, SAP Cloud Consultants, SAP CRM Consultants, BO Consultants. Ben je bezig met Hybris, HANA, Fiori/UI5, C4C, C4C, BO, JAVA, SDK etc… dan willen we u zeker eens ontmoeten! Om onze expansie verder te ondersteunen en uit te breiden zijn we op zoek naar een SAP Business Objects Cloud Consultant. Binnen ons BO-team ondersteun je onze klanten in de transitie naar Cloud-oplossingen. Als SAP BO Cloud Consultant zorg je voor het uittekenen van hun Cloud-strategie en managet de implementatie. Op basis van jouw analyse beoordeel je de diverse mogelijkheden aan oplossingen en neem je de lead in het uitrollen ervan. Kennis delen met andere teamleden en het op sleeptouw nemen van junior collega’s is een evidentie voor jou.

  • Verpleegkundige woonzorgcentrum (DILSEN-STOKKEM)

    Regio: DILSEN-STOKKEM

    Bedrijf: Care Talents Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als verpleegkundige: - Voer je verpleegtechnische handelingen uit (bloednames, wondzorg...) - Werk je in het team nauw samen - Je streeft een kwalitatieve verzorging na  ... Bedrijfsprofiel: Samen met een goed gestructureerde en zeer gemotiveerde personeelsploeg willen wij de bewoners die ons hun vertrouwen gegeven hebben een "optimale levenskwaliteit" bezorgen, waardoor zij hier vooral gelukkig zijn in hun laatste levensjaren en genieten van een degelijke en gepersonaliseerde verzorging.Wij geven hen in een huiselijke sfeer met veel sociaal contact en aangepaste activiteiten datgene waar zij steeds naar uitgekeken hebben: echte rust, een afwisselende leuke bezigheid, lekker eten en een fijne verzorging, een fleurige kamer met een goed bed, zodat zij hopelijk lang mogen genieten van de prachtige tuin en van de bosrijke, gezonde omgeving.Hierin moet ook de familie betrokken worden en haar gading vinden.Huize Lieve Moenssens wil een positieve bijdrage leveren aan een optimale serviceverlening in het seniorenbeleid, zowel van Dilsen-Stokkem als van de hele omgeving.

  • Centric - Teamleader IT Development (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Onze klant is op zoek naar een Teamleader IT Development binnen ons IT Development departement (125 interne en externe medewerkers).     Missie Als Teamleader IT Development bent u verantwoordelijk voor een team van 20 à 35 personen (zowel interne als externe medewerkers). Dit team bestaat uit verschillende Scrum teams. U zal samen met de IT Development Manager en de business verantwoordelijk zijn voor de transformatie en verder ontwikkelen van de Waterfall organisatie naar een Agile (Safe) omgeving. Daarnaast zorgt u voor de implementatie en de coaching van medewerkers op kwaliteit en voor de sourcing van nieuwe medewerkers. Heeft Agile geen geheimen voor u en hebt u ervaring in Agile(Safe) transformatie? Heeft u een zeer goede kennis van Doma, Engage One, Salesforce, Solife, Oracle en Java? Bent u communicatief, een echte problem-solver en een top people manager? Dan bent u de nieuwe IT Teamleader IT Development die we zoeken! Onze klant is vandaag een groep met twee verschillende merken. U kan zowel  op onze site bij (locatie Brussel-Zuid) als bij  (locatie Diegem) tewerkgesteld worden.      U zal  Rapporteren aan de IT Development Manager. leiding geven aan verschillende Scrum teams (20 à 35 medewerkers):  coaching, objective setting en evaluaties sourcing en rekrutering van nieuwe medewerkers organisatie en structuur van het team een belangrijke rol spelen in de Agile transitie van de teams met de business, door o.a. proactieve deelname aan het CAT Team (de change naar een Agile Organisatie), verdeling van de workload van de projecten binnen het eigen team. voor uw team de kwaliteit van medewerkers meten en zorgen voor de nodige opleiding en waar mogelijk certificering van medewerkers. uw team vertegenwoordigen tijdens interne meetings met andere teams, departementen en u communiceert overeengekomen acties naar uw teamleden. de systemen, de procedures, de processen en de organisatie optimaliseren.  de visie en strategie naar concrete punten vertalen voor uw teamleden. contacten onderhouden met externe leveranciers en outsourcers: offertes opvragen en analyseren, contractonderhandeling in samenwerking met Procurement. de methodieken en tools die (moeten) worden gebruikt binnen het team bewaken, introduceren, implementeren en marktevoluties opvolgen.   Criteria  Een echte problem-solver. communicatief ingesteld en u voelt zich comfortabel in het hebben van zowel interne als externe contacten. zelfstandig en autonoom. een uitstekende people manager. assertief en u hebt een stevige dosis overtuigingskracht. eager om uw team de motiveren om standaard methodieken te challengen

  • Afvalbelader (BRASSCHAAT)

    Regio: BRASSCHAAT

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Werfreserve

    - Ophalen van huis-aan-huis containers (GFT en huisvuil) - Fysiek zwaar werk - Opstarten vanuit Brasschaat om 6u15, niet bereikbaar met openbaar vervoer.

Zoek naar antwoorden van VEDIOR INTERIM in sociale netwerken
Look for responds of VEDIOR INTERIM in social networks

Lees alle opmerkingen voor VEDIOR INTERIM. Laat een reactie achter voor VEDIOR INTERIM. VEDIOR INTERIM bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VEDIOR INTERIM. Leave a respond for VEDIOR INTERIM. VEDIOR INTERIM on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VEDIOR INTERIM op de google maps. Adres en contacten VEDIOR INTERIM
Location of VEDIOR INTERIM on the google maps. Address and contacts of VEDIOR INTERIM

Andere gerelateerde bedrijven als come VEDIOR INTERIM VEDIOR INTERIM: FLTUSSENGEMEENTELIJKE MAATSCHAPPIJ DER VLAANDEREN VOOR WATERBEDELING CVBA | Aguillera Philippe | DEBREMAEKER | COIFFURE HOBBY | HUIS PARISINNI

Other related companies as VEDIOR INTERIM: FLTUSSENGEMEENTELIJKE MAATSCHAPPIJ DER VLAANDEREN VOOR WATERBEDELING CVBA | Aguillera Philippe | DEBREMAEKER | COIFFURE HOBBY | HUIS PARISINNI

VEDIOR INTERIM is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VEDIOR INTERIM, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06013336181. Het bedrijf VEDIOR INTERIM bevindt zich op het adres: RUE HAUTE 32; 4600; VISE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 524,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 170,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Vedior. Lijst met producten zijn Services: Conseils Professionnels..
De hoofdactiviteit van VEDIOR INTERIM is Watervervoer, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VEDIOR INTERIM is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VEDIOR INTERIM, openstaande posities, locatie van VEDIOR INTERIM op de kaart.

VEDIOR INTERIM is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is VEDIOR INTERIM, company assigned to the tax number BE06013336181. The company VEDIOR INTERIM is located at the address: RUE HAUTE 32; 4600; VISE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 524,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 170,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Vedior. List of products are Services: Conseils Professionnels..
The main activity of VEDIOR INTERIM is Water Transportation, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of VEDIOR INTERIM is not available. You also can look at reviews of VEDIOR INTERIM, open positions, location of VEDIOR INTERIM on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VEDIOR INTERIM, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VEDIOR INTERIM, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VEDIOR INTERIM, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VEDIOR INTERIM, employees, financial statistics.