VISAKTUA PROMOTON

Contactgegevens VISAKTUA PROMOTON: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VISAKTUA PROMOTON: address, phone, fax, email, website, opening hours

VISAKTUA PROMOTON

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KLINKSTRAAT 35; 3570; ALKEN, België

Telefoon (phone): 11592780 (+32-11592780) 11592780 (+32-11592780)

Fax (fax): +32 (12) 661-73-19 +32 (12) 661-73-19

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VISAKTUA PROMOTON: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VISAKTUA PROMOTON"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VISAKTUA PROMOTON"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VISAKTUA PROMOTON, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VISAKTUA PROMOTON. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VISAKTUA PROMOTON, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VISAKTUA PROMOTON. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VISAKTUA PROMOTON
Products information VISAKTUA PROMOTON

BTW identificatienummer (tax): BE04967987060
Ondernemingsnummer: 6576110839
Hoofdstad (capital): 559,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 779,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in VISAKTUA PROMOTON zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Krantenuitgeverijen; Tijdschriftenuitgeverijen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VISAKTUA PROMOTON
(Get full report from official database of BE for VISAKTUA PROMOTON)

Aanvulling soorten activiteiten voor VISAKTUA PROMOTON
Addition kinds of activities for VISAKTUA PROMOTON

0781. Landschapsadvies en planning | Landscape counseling and planning
362499. Koolstof- en grafietproducten, niet inbegrepen | Carbon and graphite products, nec
35679905. Inbouwen van ovens | Enameling ovens
38429911. Hydrotherapie apparatuur | Hydrotherapy equipment
38430106. Snijinstrumenten, tandheelkunde | Cutting instruments, dental

Werken bij VISAKTUA PROMOTON: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VISAKTUA PROMOTON: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VISAKTUA PROMOTON. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VISAKTUA PROMOTON. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiearbeider (OVERPELT)

    Regio: OVERPELT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Overpelt zijn we op zoek naar productiemedewerkers in 2 ploegen of in de vaste nacht. Het gaat hier om een tijdelijk opdracht van een aantal weken. Als je bereid bent om in 2 ploegen te werken en je kan fysiek zwaar werk aan, dan is dit misschien een leuke job voor jou!

  • PLANNER TECHNIEKERS (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: Hays Response Antwerpen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Planning medewerker met goede kennis van het Frans Zeer leuke omgeving om in terecht te komen Regio: Wommelgem Onze klant is een producent en distributeur van technische oplossingen. Samen met hen zijn wij vanuit Hays op zoek naar een internal sales medewerker Als medewerker op de planning ben jij verantwoordelijk voor het plaatsen van de juiste technieker bij de juiste klant. Wanneer de aanvraag binnenkomt, sta jij in voor het verwerken van het werkorder. Vervolgens neem je contact op met de klant en plan je een tijdstip voor de technieker in. Ook intern heb je contact met het magazijn en ga je na of alle nodige stukken/producten aanwezig zijn.

  • Productiearbeid(st)er (HAMONT-ACHEL)

    Regio: HAMONT-ACHEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    We zijn op zoek naar productieoperatoren in 2-ploegen (starten in dagdienst). Je staat in voor de bediening van diverse plaatbewerkingsmachines. Je draagt zorg voor het afleveren van een kwaliltatief product dat aan alle eisen moet voldoen. De machines bevoorraden en het materiaal of de stukken plaatsen De afgewerkte producten controleren en de onderdelen markeren Storingen aan een machine opmerken en aanpassingen doorvoeren

  • Rietdekker (SCHRIEK)

    Regio: SCHRIEK

    Bedrijf: Konvert Construct Leuven

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in de regio van Heist, zoekt Konvert Construct Leuven een dakdekker voor rieten daken. Ervaring hierin specifiek is geen vereiste, ervaring in het leggen van daken WEL. Uiteraard moet je met dit materiaal willen werken en ook interesse hebben.

  • ICT HARDWARE SOFTWARE // ONDERHOUD ONTWIKKELING (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: FORUM JOBS TIELT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Tielt actief in de voedingssector zijn wij op zoek naar een ICT VERANTWOORDELIJKE die (1) geen schrik heeft van first line support binnen een firma (2) en zal instaan voor het beheer en onderhoud van de informatica- en telefooninfrastructuur en het oplossen van incidenten, dit voor zowel hard- als software.

  • WEGMARKEERDER (OOSTERZELE)

    Regio: OOSTERZELE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor wegmarkeringen signalisatie reinigingswerken enz. Dit zowel voor openbare wegen als privéterreinen als parkings. je helpt mee met collega's om de sjablonen op de wegen te plaatsen en te spuiten gooit glaskorrels zet kegels.

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS EVERBERG (EVERBERG)

    Regio: EVERBERG

    Bedrijf: GREENHOUSE LEUVEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Everberg en omgeving zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen! De klanten wonen in Everberg, Erps-Kwerps, Meerbeek, Vossem en Tervuren.

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio De Pinte (DE PINTE)

    Regio: DE PINTE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Student supermarkt Rijkevorsel (RIJKEVORSEL)

    Regio: RIJKEVORSEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    We zijn op zoek naar zowel studenten voor de kassa als voor de charcuterie. Als vaste weekendstudent ben je bereid om minstens 3 dagen per maand te werken.

  • KAPPER/KAPSTER STUDENTE VOOR ZATERDAG (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HAIREQUIPE

    Type: Studentenjob

    HAIREQUIPE werft nog enkele gemotiveerde studenten voor ZATERDAG en de VAKANTIES aan. Je houdt ervan om onze klanten te verwennen, je begrijpt dat jouw emotie belangrijk is om een leuk kappersbezoek te realiseren? Je bent gemotiveerd om steeds bij te leren in onze HAIREQUIPE-Academie? Dan ben jij misschien we degene die wij zoeken! Stuur jouw sollicatie door naar [email protected] of tel. 0495/530920. Misschien tot binnenkort! Grtjs! HAIREQUIPE (Neem alvast ook een kijkje op onze website www.hairequipe.be)

  • Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Soignies (SOIGNIES)

    Regio: SOIGNIES

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als:?Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te?Soignies? Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak.? Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van VISAKTUA PROMOTON in sociale netwerken
Look for responds of VISAKTUA PROMOTON in social networks

Lees alle opmerkingen voor VISAKTUA PROMOTON. Laat een reactie achter voor VISAKTUA PROMOTON. VISAKTUA PROMOTON bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VISAKTUA PROMOTON. Leave a respond for VISAKTUA PROMOTON. VISAKTUA PROMOTON on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VISAKTUA PROMOTON op de google maps. Adres en contacten VISAKTUA PROMOTON
Location of VISAKTUA PROMOTON on the google maps. Address and contacts of VISAKTUA PROMOTON

Andere gerelateerde bedrijven als come VISAKTUA PROMOTON VISAKTUA PROMOTON: E Cardoen NV | WERKHUISEN FR STEVENS NV | Smeets Mieke | PHILIPPE CR?LOT | Sunparks NV

Other related companies as VISAKTUA PROMOTON: E Cardoen NV | WERKHUISEN FR STEVENS NV | Smeets Mieke | PHILIPPE CR?LOT | Sunparks NV

VISAKTUA PROMOTON is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VISAKTUA PROMOTON, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04967987060. Het bedrijf VISAKTUA PROMOTON bevindt zich op het adres: KLINKSTRAAT 35; 3570; ALKEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 559,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 779,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Krantenuitgeverijen; Tijdschriftenuitgeverijen. Producten gemaakt in VISAKTUA PROMOTON zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van VISAKTUA PROMOTON is Meetinstrumenten, analyseren en controleren van instrumenten; , inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VISAKTUA PROMOTON is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VISAKTUA PROMOTON, openstaande posities, locatie van VISAKTUA PROMOTON op de kaart.

VISAKTUA PROMOTON is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is VISAKTUA PROMOTON, company assigned to the tax number BE04967987060. The company VISAKTUA PROMOTON is located at the address: KLINKSTRAAT 35; 3570; ALKEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 559,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 779,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Krantenuitgeverijen; Tijdschriftenuitgeverijen. Products created in VISAKTUA PROMOTON were not found.
The main activity of VISAKTUA PROMOTON is Measuring, Analyzing, and Controlling Instruments; Photographic, Medical and Optical Goods; Watches and Clocks , including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of VISAKTUA PROMOTON is not available. You also can look at reviews of VISAKTUA PROMOTON, open positions, location of VISAKTUA PROMOTON on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VISAKTUA PROMOTON, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VISAKTUA PROMOTON, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VISAKTUA PROMOTON, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VISAKTUA PROMOTON, employees, financial statistics.