MULTI MEDIA MANAGEMENT

Particuliere bedrijvencommunicatie • MULTI MEDIA MANAGEMENT
Private companiesCommunications • MULTI MEDIA MANAGEMENT

Contactgegevens MULTI MEDIA MANAGEMENT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MULTI MEDIA MANAGEMENT: address, phone, fax, email, website, opening hours

MULTI MEDIA MANAGEMENT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PARC ARTISANAL 11-13; 4671; BLEGNY, België

Telefoon (phone): 43878787 (+32-43878787) 43878787 (+32-43878787)

Fax (fax): +32 (15) 119-51-73 +32 (15) 119-51-73

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MULTI MEDIA MANAGEMENT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MULTI MEDIA MANAGEMENT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MULTI MEDIA MANAGEMENT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MULTI MEDIA MANAGEMENT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MULTI MEDIA MANAGEMENT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MULTI MEDIA MANAGEMENT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MULTI MEDIA MANAGEMENT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MULTI MEDIA MANAGEMENT
Products information MULTI MEDIA MANAGEMENT

BTW identificatienummer (tax): BE09031280517
Ondernemingsnummer: 1703125000
Hoofdstad (capital): 708,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 856,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Producten die in MULTI MEDIA MANAGEMENT zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Krantenuitgeverijen; Tijdschriftenuitgeverijen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MULTI MEDIA MANAGEMENT
(Get full report from official database of BE for MULTI MEDIA MANAGEMENT)

Aanvulling soorten activiteiten voor MULTI MEDIA MANAGEMENT
Addition kinds of activities for MULTI MEDIA MANAGEMENT

737500. Informatie retrieval diensten | Information retrieval services
17999935. Installatie van de aardolieopslagtank, ondergronds | Petroleum storage tank installation, underground
35690405. Afscheiders voor stoom, gas, damp of lucht (machines) | Separators for steam, gas, vapor, or air (machinery)
36510116. Radio ontvangst sets | Radio receiving sets
56990403. Dressmakers, custom | Dressmakers, custom
76990202. Tank truck schoonmaak service | Tank truck cleaning service

Werken bij MULTI MEDIA MANAGEMENT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MULTI MEDIA MANAGEMENT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MULTI MEDIA MANAGEMENT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MULTI MEDIA MANAGEMENT. Looking for open vacancies in other companies

  • Metserdiender (ARENDONK)

    Regio: ARENDONK

    Bedrijf: MOONEN JAN

    Type: Vervanging brugpensioen

    Ter vervanging van een bruggepensioneerde zijn we op zoek naar een metserdiender. Jouw taken zijn: Dienen van de metsers Algemene metselwerken Bedienen torenkraan

  • Quality Operator (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: Start People Lommel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Als QUALITY OPERATOR bewaak je de nauwkeurigheid van de processen en zorg je ervoor dat we de kwaliteitseisen van onze klanten kunnen overtreffen. - Je controleert de mechanische onderdelen die op de verspaningsmachines geproduceerd worden en de geassembleerde tandwielkasten op het einde van het productie- en assemblageproces. - Je registreert en verwerkt de controleresultaten in een databank. - Je voert metingen en niet-destructieve testen uit, d.w.z. Magnetic Testing en etsen. - Je past een aantal specifieke meettechnieken toe, afhankelijk van de werkplek. - Je overlegt m.b.t. de afwijkingen samen met de Research and Development afdeling. - Je voorkomt dat producten die niet aan de specificaties beantwoorden, naar de interne/externe klacht gaan.

  • Marketeer (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jouw takenpakket bestaat uit: Een marketingstrategie ontwikkelen; Marktonderzoek uitvoeren. Op basis hiervan ga je de data analyseren en zet een marketingcampagne op; Je beheert en ontwikkeld de website, maakt logo's, folders,...; Je vertegenwoordigd samen met de accountmanager en de commerciële manager het bedrijf op verschillende sector gerelateerde events.

  • Huishoudhulp/poetshulp in regio Lochristi - Wachtebeke (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Erembodegem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (EREMBODEGEM)

    Regio: EREMBODEGEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Gemotiveerde huishoudhulp regio Diest/Scherpenheuvel (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: START PEOPLE SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Je onderhoudt woningen van een aantal vaste particulieren in de door jou gekozen regio. Afhankelijk van de uren die je wil werken, stellen wij voor jou een uurrooster op. Je takenpakket bestaat uit allerhande huishoudelijke taken: stofzuigen, dweilen, afstoffen, schrobben, onderhoud van sanitair. Indien je ervaring hebt met strijkwerk, kan dit er eveneens bij horen. Ook afwassen en afdrogen, koken en bereiden van gerechten, opleggen vers beddengoed, was uithalen, ophangen en plooien, kleine boodschappen doen en koken of bereiden van gerechten zijn mogelijke taken op vraag van de particulier en in samenspraak met jou. Je hebt in de meeste gevallen ook een persoonlijk contact met je particulieren en eveneens op regelmatige basis met je vaste consulent van Start People Services. Deze regio kan eveneens in combinatie met regio Bekkevoort indien vervoer geen probleem is.

  • Huishoudhulp/poetshulp in regio Hamme - Waasmunster (WAASMUNSTER)

    Regio: WAASMUNSTER

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Project Manager Business Processes & Systems (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: COLRUYT GROUP

    Type: Vaste Job

    Je werkt mee aan projecten voor onze verschillende operating units (DATS 24, Colruyt Laagste Prijzen, OKay, Bio-Planet, …) en op functionele gebieden zoals Aankoop, Finance, HR of Logistiek. Waar die projecten zoal over gaan? Denk aan de transitzones in alle Colruyt winkels optimaliseren, een maaltijdboxformule ontwikkelen en lanceren, de Baby Aan Boord actie uitwerken, SharePoint technisch uitbouwen als belangrijkste tool om informatie te delen of e-invoicing opzetten met onze leveranciers. Als PM krijg je meteen een flinke verantwoordelijkheid! De grote projecten waar jij bij betrokken bent, hebben een gemiddelde looptijd van 6 maanden tot 1 jaar, hebben budgetten tot 1,5 miljoen euro en worden opgenomen door teams van ongeveer 5 tot 15 personen. Jouw rol is uitdagend en afwisselend. Bovendien kan je terugvallen op een ervaren coach. Zo zien jouw werkdagen eruit: - Je definieert de doelstellingen en scope door de vragen van de opdrachtgever kristalhelder te verwoorden. Je stelt vervolgens in overleg met o.a. analisten of business architect een projectplan op. -Je zet een projectorganisatie op met je team en de andere betrokkenen, zoekt de juiste resources hierbij en motiveert en stuurt je teamleden aan. -Je waakt over de timing, scope en kost en rapporteert regelmatig aan de opdrachtgever. Je stuurt bij waar nodig. -Je stelt een communicatieplan op en maakt een stakeholder- en risicoanalyse die je opvolgt gedurende het project. - Je bent eindverantwoordelijk voor de uiteindelijke realisatie en oplevering. - Je zorgt ervoor dat het project geborgen wordt in de organisatie. - Je sluit het project af en zorgt ervoor dat de lessons learned gedocumenteerd worden. -Je wisselt informatie uit met collega-projectmanagers. Je werkt in ons hoofdkantoor in Halle, af en toe aan de slag gaan in een van onze satellietlocaties (Deinze, Mechelen, Haasrode, …) is mogelijk. Daarnaast kan het gebeuren dat je interne klanten ter plaatse bezoekt.

  • Commercial Expert Bioproducts and Apps (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: Konvert Office Gent

    Type: Vaste Job

    Als technische commercieel medewerker sta je in voor het gehele verkoopproces van de bio-producten. Dit proces bestaat uit prospectie, opmaak offertes, organiseren van de correcte levering van de producten, peilen naar de tevredenheid van klanten, margebewaking, kwaliteitscontrole, klantenportefeuille beheren en uitbreiden. Enkele van jouw verantwoordelijkheden zijn o.a. : - Het bepalen van het commerciële plan (bepalen van de doelgroep, gesprekspartners, voorbereiding van dossiers,...) - Opvolgen van verkoopresultaten - Onderhandelingen voeren mbt de voorwaarden van de verkoopovereenkomsten - De technische haalbaarheid van de vraag van de klant onderzoeken - Deelname aan netwerkevenementen - Budgettering en margeberekening

  • Vermogensbeheer (Regio Turnhout)

    Regio: Regio Turnhout

    Bedrijf: Connexis Antwerpen

    Type: Vaste Job

    30 jaar kennis binnen de financiële wereld Nieuw, modern kantoor Inspraak tijdens strategische beslissingen Heb jij passie voor Beleggingen en wil je proactief bezig zijn met het uitzoeken binnen bestaande Beleggingsportefeuille naar nieuwe opportuniteiten? In deze zelfstandige job vervul je een sleutelpositie voor ons kantoor. Als Adviseur Beleggingen/Vermogen zijn jouw takenpakket omvat: Enerzijds volg je de bestaande beleggingsportefeuille op, anderzijds contacteer je ook de spaarklanten met beleggingspotentieel. Je voert persoonlijke gesprekken met de klanten op kantoor en adviseert hen over de beleggingsproducten, waarbij je rekening houdt met hun persoonlijke situatie. Tijdens die gesprekken pols je eveneens naar het potentieel binnen de andere pijlers als sparen, verzekeringen en kredieten. Dit geef je door aan je gespecialiseerde collega's ter verdere opvolging en uitdieping. Op die manier bouw je aan een vertrouwensrelatie op lange termijn.

  • Teamcoach ( zelfstandig ) (Regio Waasland)

    Regio: Regio Waasland

    Bedrijf: G&V Recruiting

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als teamcoach doe je het proces van A tot Z Je gaat opzoek naar de juiste kandidaten via verschillende netwerken Je neemt gesprekken af Je start de mensen succesvol op Je begeleid je team naar gewenste doelstellingen

  • Flexijobs events najaar (regio Brugge) (ASSEBROEK)

    Regio: ASSEBROEK

    Bedrijf: SERVE IT

    Type: Flexijob

    Heb je een job, maar wil je graag voordelig bijverdienen tijdens het weekend of de week, 's avonds of overdag in de horeca? Dan is een flexijob bij MIRA wellicht iets voor jou! MIRA - Event Support is een dynamisch West-Vlaams bedrijf dat garant staat voor een vlotte service op tal van evenementen in de ruime regio West-Vlaanderen. We zoeken geregeld flexi's om ons team te versterken.

Zoek naar antwoorden van MULTI MEDIA MANAGEMENT in sociale netwerken
Look for responds of MULTI MEDIA MANAGEMENT in social networks

Lees alle opmerkingen voor MULTI MEDIA MANAGEMENT. Laat een reactie achter voor MULTI MEDIA MANAGEMENT. MULTI MEDIA MANAGEMENT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MULTI MEDIA MANAGEMENT. Leave a respond for MULTI MEDIA MANAGEMENT. MULTI MEDIA MANAGEMENT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MULTI MEDIA MANAGEMENT op de google maps. Adres en contacten MULTI MEDIA MANAGEMENT
Location of MULTI MEDIA MANAGEMENT on the google maps. Address and contacts of MULTI MEDIA MANAGEMENT

Andere gerelateerde bedrijven als come MULTI MEDIA MANAGEMENT MULTI MEDIA MANAGEMENT: Projekt 3 BVBA | GERARD MISSOTEN | Argenta | VAN WESEMAEL FRANK | Lano Models Agency

Other related companies as MULTI MEDIA MANAGEMENT: Projekt 3 BVBA | GERARD MISSOTEN | Argenta | VAN WESEMAEL FRANK | Lano Models Agency

MULTI MEDIA MANAGEMENT is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MULTI MEDIA MANAGEMENT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09031280517. Het bedrijf MULTI MEDIA MANAGEMENT bevindt zich op het adres: PARC ARTISANAL 11-13; 4671; BLEGNY. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 708,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 856,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Krantenuitgeverijen; Tijdschriftenuitgeverijen. Producten gemaakt in MULTI MEDIA MANAGEMENT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van MULTI MEDIA MANAGEMENT is communicatie, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MULTI MEDIA MANAGEMENT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MULTI MEDIA MANAGEMENT, openstaande posities, locatie van MULTI MEDIA MANAGEMENT op de kaart.

MULTI MEDIA MANAGEMENT is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is MULTI MEDIA MANAGEMENT, company assigned to the tax number BE09031280517. The company MULTI MEDIA MANAGEMENT is located at the address: PARC ARTISANAL 11-13; 4671; BLEGNY. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 708,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 856,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Krantenuitgeverijen; Tijdschriftenuitgeverijen. Products created in MULTI MEDIA MANAGEMENT were not found.
The main activity of MULTI MEDIA MANAGEMENT is Communications, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of MULTI MEDIA MANAGEMENT is not available. You also can look at reviews of MULTI MEDIA MANAGEMENT, open positions, location of MULTI MEDIA MANAGEMENT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MULTI MEDIA MANAGEMENT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MULTI MEDIA MANAGEMENT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MULTI MEDIA MANAGEMENT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MULTI MEDIA MANAGEMENT, employees, financial statistics.