OFFICE SOLUTIONS

Contactgegevens OFFICE SOLUTIONS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OFFICE SOLUTIONS: address, phone, fax, email, website, opening hours

OFFICE SOLUTIONS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): H. SPEECQVEST 62; 2800; MECHELEN, België

Telefoon (phone): 15436022 (+32-15436022) 15436022 (+32-15436022)

Fax (fax): +32 (71) 341-55-95 +32 (71) 341-55-95

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OFFICE SOLUTIONS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OFFICE SOLUTIONS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OFFICE SOLUTIONS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OFFICE SOLUTIONS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OFFICE SOLUTIONS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OFFICE SOLUTIONS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OFFICE SOLUTIONS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OFFICE SOLUTIONS
Products information OFFICE SOLUTIONS

BTW identificatienummer (tax): BE03868255615
Ondernemingsnummer: 2659484863
Hoofdstad (capital): 826,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 141,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1995

Producten die in OFFICE SOLUTIONS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Kantoormateriaal; Kantoormateriaal Gh

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OFFICE SOLUTIONS
(Get full report from official database of BE for OFFICE SOLUTIONS)

Aanvulling soorten activiteiten voor OFFICE SOLUTIONS
Addition kinds of activities for OFFICE SOLUTIONS

364402. Elektrische leidingen en toebehoren | Electric conduits and fittings
23890103. Zakdoeken, behalve papier | Handkerchiefs, except paper
35319904. Opvangbakreinigers | Catch basin cleaners
35770500. Magnetische inkt en optische scanapparaten | Magnetic ink and optical scanning devices
38279917. polarisatoren | Polarizers
51129907. Kantoorbenodigdheden, nec | Office supplies, nec
56999908. Kousen: mannen, vrouwen en kinderen | Stockings: men's, women's, and children's
96319902. Irrigatie district: overheid, niet-opererende | Irrigation district: government, nonoperating

Werken bij OFFICE SOLUTIONS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OFFICE SOLUTIONS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OFFICE SOLUTIONS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OFFICE SOLUTIONS. Looking for open vacancies in other companies

  • Technieker Media markt (GANSHOREN)

    Regio: GANSHOREN

    Bedrijf: Synergie Brussel Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant Media markt gelegen te Ganshoren zijn we op zoek naar een technieker die aanwezig is in de winkel. Deze persoon (M/V) moet kennis hebben van soft-en hardware van smartphones, computers en tablets. Het is de bedoeling dat je mensen verderhelpt die allerlei problemen hebben met deze appartatuur. We zijn op zoek naar iemand die gebeten is door hard-en software! Je begint met een interim contract met zicht op een vast contract.

  • Administratief Medewerker Banksector (SINT-JANS-MOLENBEEK)

    Regio: SINT-JANS-MOLENBEEK

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als administratief medewerker bij een grote bankinstelling te Brussel ben je medeverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de dagelijkse business. De focus ligt op administratie en reconciliatie als voornaamste basis voor een kwaliteitsvolle periodieke (klanten)rapportering.

  • Eerste Verkoper - Meubelzaak - Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Start People Retail Vlaanderen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als logistiek medewerker bij sta je in voor : Het adviseren, helpen en begeleiden in de keuze van de klanten hun aankoop, Het controleren van de leveringen, Inéén knutselen van de meubelen, Opbouw in de winkel, ... Daarnaast ben je eveneens het aanspreekpunt voor de klanten bij al hun vragen... Daarnaast leidt u het team van verkopers

  • Huishoudhulp (M/V) Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij iemand die graag poetst en houdt van orde en netheid? Dan zijn wij de ideale werkgever voor jou! Je staat in voor de schoonmaak, het onderhoud en het opruimen van particuliere woningen. Meer bepaald afstoffen, stofzuigen, ramen poetsen, dweilen, enz. Ook strijken en boodschappen doen kan tot je takenpakket behoren. Je werkt individueel in meerdere particuliere woningen. Je organiseert je werk zelfstandig met respect voor de gewoontes, privacy en hygiënische normen van de bewoner. Jouw persoonlijke coördinator ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de cheques. Dienstenaanhuis streeft diversiteit op de werkvloer na. Iedereen mag zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, filosofische overtuiging, geaardheid of nationaliteit.

  • HUISHOUDHULP (M/V) VOSSELARE (deeltijds - zelf te kiezen) (VOSSELARE)

    Regio: VOSSELARE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Borgerhout – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BORGERHOUT)

    Regio: BORGERHOUT

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw /kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Jobstudent toonbankbediende (BILZEN)

    Regio: BILZEN

    Bedrijf: RESTAURANT WONG

    Type: Studentenjob

    Je zal instaan voor de volgende taken: klanten verwelkomen en de bestelling opnemen telefoon opnemen kassa bedienen bestellingen inpakken

  • Receptionist(e)/Telefonist(e) op vrijdag (ook studenten) (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: Tempo-Team Professionals

    Type: Studentenjob

    Exselsia (part of Tempo-Team) staat voor total front desk management. Een sterke planning en een performant back-up systeem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten voor receptie en telefonie. Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde Receptionist(e)/Telefonist(e) om op vrijdag aan de slag te gaan bij onze klant in Heverlee. Jouw takenpakket bestaat daarbij uit volgende verantwoordelijkheden: Je bent het visitekaartje van een toonaangevend bedrijf. Je zorgt voor het aannemen en doorverbinden van de inkomende telefoongesprekken. Je bent verantwoordelijk voor een vriendelijke en professionele ontvangst van de bezoekers. Je informeert de klanten zo goed mogelijk, dit doe je met de glimlach en de nodige discretie. Je beheert de postverdeling, aangetekende brieven en koerier zendingen. Je biedt administratieve ondersteuning aan de verschillende departementen van de organisatie.

  • KAPPER/KAPSTER (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HAIREQUIPE

    Type: Vaste Job

    HAIREQUIPE werft nog enkele gemotiveerde collega's met de juiste spirit aan! Ook eindejaars! Je houdt ervan om onze klanten te verwennen, je begrijpt dat jouw emotie belangrijk is om een leuk kappersbezoek te realiseren? Je bent gemotiveerd om steeds bij te leren in onze HAIREQUIPE-Academie? Dan ben jij misschien we degene die wij zoeken! Stuur jouw sollicatie door naar [email protected] of tel. 0495/530920. Misschien tot binnenkort! Grtjs! HAIREQUIPE (Neem alvast ook een kijkje op onze website www.hairequipe.be)

  • Tekenaar autocad M/V (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: INTELECT

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een groeiende en toonaangevende speler in HVAC, zijn we op zoek naar een Technisch Tekenaar. Je komt terecht in een dynamisch team en je rapporteert aan de Technisch Directeur. Je bent een persoon met interesse in techniek en die deze passie kan omzetten in het uittekenen van plannen in 2D en 3D met betrekking tot HVAC en ventilatie voor de residentiële markt. Je tekent in autocad/stabicad en bent daarnaast het 1e aanspreekpunt voor B2B klanten om problemen op te lossen en advies te verlenen.

  • International Business Controller (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: BRACHOT-HERMANT N.V.

    Type: Vaste Job

    Je treedt op als vaste vertegenwoordiger van de groep Brachot-Hermant voor één of meerdere buitenlandse vestigingen. Hiervoor ben je bereid om minstens de helft van je tijd in het buitenland te verblijven (niet-EU) Je hebt een stevige financiële achtergrond. Je zorgt voor de planning & control cyclus, periodieke financiële rapportages, investeringsanalyses, interne kostenverrekeningen, personeelskwesties en juridische dossiers. Hierbij word je ondersteund door een plaatselijk meerkoppig management team die je zelf aanstuurt. Je ontwerpt en beheert rapportering- en informatiesystemen, administratieve systemen, uniforme werkwijzen en procedures over de verschillende afdelingen heen. Je rapporteert aan de Belgische directie en de CFO

  • VSP zoekt nieuwe sales / account managers (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: VICKERS SALES PROFESSIONALS BELGIUM

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij opzoek naar een leuke uitdagende baan in de Sales? Lees dan zeker verder: VSP zoekt nieuwe sales / account managers voor de BtC markt in Vlaanderen, wij werken voor een van de grootste energie leveranciers van Europa, die binnenkort allerlei nieuwe, innovatieve, producten gaat introduceren. Ben jij in staat bij onze residentiele klanten deze producten onder de aandacht te brengen en succesvol te verkopen? Dan willen wij graag met jou in contact komen. Wij bieden bij de start van je werkzaamheden een aantrekkelijke welkomstbonus, daarnaast, uiteraard een mooi vast salaris en een aantrekkelijk commissie systeem, een auto behoort zeker tot de mogelijkheden. Wil je meer weten? Maak een afspraak met Asdin Mouloud telefoon op 0485/007.399 en hoor wat jij aan welkomstbonus alvast kan verdienen!

Zoek naar antwoorden van OFFICE SOLUTIONS in sociale netwerken
Look for responds of OFFICE SOLUTIONS in social networks

Lees alle opmerkingen voor OFFICE SOLUTIONS. Laat een reactie achter voor OFFICE SOLUTIONS. OFFICE SOLUTIONS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OFFICE SOLUTIONS. Leave a respond for OFFICE SOLUTIONS. OFFICE SOLUTIONS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OFFICE SOLUTIONS op de google maps. Adres en contacten OFFICE SOLUTIONS
Location of OFFICE SOLUTIONS on the google maps. Address and contacts of OFFICE SOLUTIONS

Andere gerelateerde bedrijven als come OFFICE SOLUTIONS OFFICE SOLUTIONS: LIEVENS A | PAULETTE | Vandervellen Hilde | FILIP WILLEMS | A.D.C.

Other related companies as OFFICE SOLUTIONS: LIEVENS A | PAULETTE | Vandervellen Hilde | FILIP WILLEMS | A.D.C.

OFFICE SOLUTIONS is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OFFICE SOLUTIONS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03868255615. Het bedrijf OFFICE SOLUTIONS bevindt zich op het adres: H. SPEECQVEST 62; 2800; MECHELEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 826,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 141,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Kantoormateriaal; Kantoormateriaal Gh. Producten gemaakt in OFFICE SOLUTIONS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van OFFICE SOLUTIONS is Landbouwproductie - Vee- en Dierspecialiteiten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OFFICE SOLUTIONS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OFFICE SOLUTIONS, openstaande posities, locatie van OFFICE SOLUTIONS op de kaart.

OFFICE SOLUTIONS is a company, that was registered 1995 in N\A region, Belgium. Full name of company is OFFICE SOLUTIONS, company assigned to the tax number BE03868255615. The company OFFICE SOLUTIONS is located at the address: H. SPEECQVEST 62; 2800; MECHELEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 826,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 141,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Kantoormateriaal; Kantoormateriaal Gh. Products created in OFFICE SOLUTIONS were not found.
The main activity of OFFICE SOLUTIONS is Agricultural Production - Livestock and Animal Specialties, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of OFFICE SOLUTIONS is not available. You also can look at reviews of OFFICE SOLUTIONS, open positions, location of OFFICE SOLUTIONS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over OFFICE SOLUTIONS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OFFICE SOLUTIONS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OFFICE SOLUTIONS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OFFICE SOLUTIONS, employees, financial statistics.