BUREAU OLIVIER

Contactgegevens BUREAU OLIVIER: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU OLIVIER: address, phone, fax, email, website, opening hours

BUREAU OLIVIER

Regio (region): N\A, België

Adres (address): AVENUE DU BEL HORIZON 3; 6530; THUIN, België

Telefoon (phone): 71595101 (+32-71595101) 71595101 (+32-71595101)

Fax (fax): +32 (84) 159-97-30 +32 (84) 159-97-30

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU OLIVIER: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU OLIVIER"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU OLIVIER"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BUREAU OLIVIER, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BUREAU OLIVIER. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BUREAU OLIVIER, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU OLIVIER. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BUREAU OLIVIER
Products information BUREAU OLIVIER

BTW identificatienummer (tax): BE08869232177
Ondernemingsnummer: 1508117675
Hoofdstad (capital): 732,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 298,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1986

Producten die in BUREAU OLIVIER zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Kantoormateriaal

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BUREAU OLIVIER
(Get full report from official database of BE for BUREAU OLIVIER)

Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU OLIVIER
Addition kinds of activities for BUREAU OLIVIER

231102. Jassen, jassen en jassen | Coats, overcoats and vests
23390402. Jassen, untailored: vrouwen, misses 'en junioren' | Jackets, untailored: women's, misses', and juniors'
23699909. Suits: meisjes en kinderen | Suits: girls' and children's
23710203. Handschoenvoering, bont | Glove linings, fur
32740100. Bouwkalk | Building lime
35230417. Silo vullers en lossers | Silo fillers and unloaders
39610100. Sieraden, niet-edele metalen | Jewelry apparel, non-precious metals

Werken bij BUREAU OLIVIER: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU OLIVIER: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU OLIVIER. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU OLIVIER. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator zaagmachine metaalsector (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een onze klant te Gullegem zijn wij op zoek naar een zaagoperator. Dankzij je inzicht kan je de zaagmachines correct instellen volgens de richtlijnen naar vorm, profiel, hoek en lengte Gezaagde profielen ga je per bon stapelen op de voorziene plaatsen Je gaat organisatorisch te werk en plant correct volgens de doorgegeven bonnen Je bent bewust van veiligheidsnormen en kwaliteitsvereisten Je bent flexibel om in te springen waar nodig Werkuren van 8 tot 12 en van 12.30 tot 16.30h, op vrijdag tot 15.30h Aanbod : Je komt terecht in een groeiend bedrijf Aantrekkelijk loon Kans op optie vast

  • Verantwoordelijke onderhoud vrachtwagens (m/v) (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een verantwoordelijke onderhoud vrachtwagens Heb je ervaring in leiding geven? Heb je Kennis van Excel? Heb je de nodige technische kennis? Dan is deze job misschien iets voor jou! Je Coördineert tussen andere garages en toeleveranciers van wisselstukken. je bezit de nodige technische kennis en organisatietalent om autonoom deze garage te runnen

  • Administratief Assistent bij TNT Express te Brucargo (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: ADECCO BRUXELLES ETTERBEEK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant TNT zijn wij zeer dringend op zoek naar een persoon die administratief sterk is. Heel breed takenpakket – allround administratie – verantwoordelijk voor planning/contact uitzendbureau/tikkingen Blindelings vertrouwen kunnen geven (zal in aanraking komen met bedrijfsgevoelige informatie) Agendabeheer van Management

  • Werkvoorbereider (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: T-INTERIM GENT-ZEEHAVEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in de Gentse haven zijn we op zoek naar een werkvoorbereider, in het kader van veelzijdige technische projecten. Deze projecten zijn hoofdzakelijk van mechanische en lastechnische aard, die dienen uitgevoerd en opgevolgd te worden volgens de voorgeschreven normen. De opvolging en de actualisatie van databanken met referenties, stuklijsten, ... superviseren Voorraadbeheer en de bevoorrading van werkplaatsen, productielijnen en machines superviseren Productietijd en productiekosten evalueren en becijferen Prijsstandaarden en prijsopgaven bepalen Je doet de werkvoorbereiding samen en in opdracht van de klant Je verzamelt alle data en zorgt voor een efficiënte en correcte uitvoering Je maakt lastenboeken op Je volgt de bestellingen van het materiaal op Je kan offertes calculeren Bedrijfsprofiel: Voor een bedrijf in de Gentse haven, opgericht in 1992 is een industriële totaalleverancier . Het bedrijf is turn key leverancier van op- en overslag installaties en transportsystemen voor de bulk handling en recycling industrie.

  • Allround receptionist (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: Konvert Interim Merksem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken een bedrijvig en fris persoon die de functie van all-round receptioniste wilt combineren met tal van andere taken; facturatie, bestellingen, hotelboekingen van eventuele bezoekers, logistieke opvolging,.. Kennis van Engels en Frans is zeker gewenst, daar u in contact komt met internationale klanten. Altijd al het gezicht willen zijn van een bedrijf? Klanten willen ontvangen en hen meteen een warm gevoel geven? takenpakket: - Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van de bezoekers (klanten, sollicitanten, koeriers, leveranciers etc) : correcte registratie in het bezoekersregister, activatie van de badgecontrole, … - Je staat in voor de organisatie en netheid van de vergaderzalen, controle en beheer van de planningsagenda, corrigeert in overleg dubbele boekingen, klaarzetten en opruimen van de zalen, controle op de uitgevoerde schoonmaak. - Je beheert de telefooncentrale, stelt indien nodig het antwoordapparaat in bij vakanties - Het verwerken van orders, het opmaken van facturen en organisatie van de leveringen aan klanten behoort tot je dagelijkse taken, aanleveren van de nodige transportdocumenten, … - Telefonische contacten met klanten met betrekking tot uitlevering van bestelde goederen - Beheren van algemene mailboxen - Verzorgen van de postbedeling en briefwisseling intern en extern. - Een stipte verwerking van de lunchbestellingen en afrekening naar de vaste leverancier, verdeling van de fruitdozen. - Je zorgt dat de receptie er piekfijn uitziet, dit is immers het visitekaartje van de onderneming - Je zorgt samen met de collega's voor orde en netheid in de kantoren en bedrijfskeuken. - Correct en ordelijk klassement van alle documenten

  • Chappeleggers-dekvloerleggers (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Jobfixers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ondergronden voorbereiden/ passen en hoogtelijnen aanbrengen / dekvloeren plaatsen, isolatie onder de dekvloer plaatsen/ fgietvloeren uitvoeren

  • Poetshulp (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: DIENSTEN.NET

    Type: Dienstenchequebaan

    Je poetst en verricht huishoudelijk werk (poetsen, strijken, ...) bij klanten thuis in kader van de dienstencheques. Onze klanten zijn gesitueerd in de regio Knokke-Heist. Je kan deeltijds of voltijds bij ons aan de slag.

  • STUDENTEN 23/09/2018 (HARELBEKE)

    Regio: HARELBEKE

    Bedrijf: DAOUST

    Type: Studentenjob

    Voor een evenement op 23/09/2018, ben ik op zoek naar 100 (!) studenten die deze dag kunnen flyeren. Plaats tewerkstelling: Provenciaal domein De Gavers Eikenstraat 131b, 8530 Harelbeke

  • Mede-vennoot zelfstandig bankkantoor (BOCHOLT)

    Regio: BOCHOLT

    Bedrijf: Accent Select Services Lommel

    Type: Vaste Job

    Als Zelfstandig Kantoorhouder ben je verantwoordelijk voor het beheer en de uitbouw van een bestaande klantenportefeuille. Je bent het aanspreekpunt voor cliënten en bouwt met hen een langetermijnrelatie op met als doel een optimale dienstverlening te voorzien. Door jouw ondernemerszin en commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en het cliëntennetwerk te doen groeien. Je detecteert de opportuniteiten in uw regio en ontwikkelt een commercieel plan om een optimale groei van jouw kantoor te garanderen. Je neemt hierbij actief deel aan acties en campagnes om nieuwe cliënten aan te trekken. Tenslotte sta je ook in voor de organisatie in jouw kantoor waarbij je als leidinggevende sturing en richting geeft aan jouw medewerkers. Je leidt stimuleert en motiveert jouw team om de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen te bereiken zonder daarbij de beheersing van de risico's uit het oog te verliezen. Je wordt betrokken in diverse nationale en regionale projecten.

  • Freelance projectverpleegkundige (W) (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: Talent in Motion Healthcare

    Type: Zelfstandige activiteit

    Zoek je continuïteit in jouw opdrachten als freelance verpleegkundige en wil jouw ervaring in de brede en boeiende gezondheidszorg verder uitbreiden? Kom dan werken bij Talent in Motion en word freelance projectverpleegkundige! Als professionals in eigen vak bieden wij voldoende afwisseling in diverse projecten in verschillende zorginstellingen, bovendien bieden we je de zekerheid om opdracht na opdracht te kunnen doen. Je wordt als freelance verpleegkundige tewerkgesteld in verschillende projecten voor ziekenhuizen, woon- en zorgcentra en thuiszorg, en dit zowel voltijds (100%) als deeltijds (4/5de ). Afhankelijk van jouw eigen voorkeuren en specialiteit (spoed, OK, …) word je ingeschakeld in zeer uiteenlopende projecten in gezondheidszorg. Wij zorgen alvast voor een optimale begeleiding en helpen je bij het uitbouwen van jouw carrière. Verpleegkundige? Als verpleegkundige verleen je de nodige zorgen op een deskundige manier, rekening houdend met de individuele behoeften van de patiënt en zijn directe omgeving. Je voert de handelingen die je door de geneesheer zijn toevertrouw correct uit, binnen het wettelijk kader dat het verpleegkundig handelen vastlegt. Je werkt actief mee aan het beheer en de organisatie op verpleegkundig, administratief, technisch en huishoudelijk vlak. Je besteed veel aandacht aan een grondige observatie van alle lichamelijke en psychosociale klachten bij de patiënten. Je bouwt mee aan de verdere optimalisatie van de zorg- en dienstverlening.

  • Klusjesman Brussel (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: UW RECHTERHAND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Renovatiegroep Uw Rechterhand zoekt in uw regio een schrijnwerker die ons team als zelfstandige wilt komen versterken. Sinds 2012 biedt Gamma België hun klanten een unieke montageservice aan in hun huis-aan-huis-folders, in de 85 winkels en online. Renovatiegroep Uw Rechterhand wordt door Gamma bouwmarkten aanbevolen als montageservice en wij plaatsen voor hun klanten allerlei producten zoals deuren, zonwering, dakramen, kasten, traprenovatie, tuinhuizen, sanitair etc. Kortom, zeer afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk in een straal van 30 km vanaf uw woonplaats.

  • Zaalmedewerker/ barmedewerker flexijob of studentenjob (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: BRASSERIE JO

    Type: Flexijob

    U bedient de klanten, ruimt ook de tafels af en helpt ook mee achter de bar

Zoek naar antwoorden van BUREAU OLIVIER in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU OLIVIER in social networks

Lees alle opmerkingen voor BUREAU OLIVIER. Laat een reactie achter voor BUREAU OLIVIER. BUREAU OLIVIER bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU OLIVIER. Leave a respond for BUREAU OLIVIER. BUREAU OLIVIER on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BUREAU OLIVIER op de google maps. Adres en contacten BUREAU OLIVIER
Location of BUREAU OLIVIER on the google maps. Address and contacts of BUREAU OLIVIER

Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU OLIVIER BUREAU OLIVIER: A.C. HOPPELAND | MATCH | Idee-Fix | JACOBS P. EN BILLEN B. | EDDY DE KESEL

Other related companies as BUREAU OLIVIER: A.C. HOPPELAND | MATCH | Idee-Fix | JACOBS P. EN BILLEN B. | EDDY DE KESEL

BUREAU OLIVIER is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU OLIVIER, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08869232177. Het bedrijf BUREAU OLIVIER bevindt zich op het adres: AVENUE DU BEL HORIZON 3; 6530; THUIN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 732,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 298,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Kantoormateriaal. Producten gemaakt in BUREAU OLIVIER zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUREAU OLIVIER is Lokale en Suburbane Transit en Interurban Highway Passenger Transportation, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU OLIVIER is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU OLIVIER, openstaande posities, locatie van BUREAU OLIVIER op de kaart.

BUREAU OLIVIER is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU OLIVIER, company assigned to the tax number BE08869232177. The company BUREAU OLIVIER is located at the address: AVENUE DU BEL HORIZON 3; 6530; THUIN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 732,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 298,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Kantoormateriaal. Products created in BUREAU OLIVIER were not found.
The main activity of BUREAU OLIVIER is Local and Suburban Transit and Interurban Highway Passenger Transportation , including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU OLIVIER is not available. You also can look at reviews of BUREAU OLIVIER, open positions, location of BUREAU OLIVIER on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BUREAU OLIVIER, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BUREAU OLIVIER, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BUREAU OLIVIER, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BUREAU OLIVIER, employees, financial statistics.