Acpa NV

Contactgegevens Acpa NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Acpa NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Acpa NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Vaartkant Links 1; 2960; Brecht (Sint-Lenaarts), België

Telefoon (phone): 03 313 64 65 (+32-03 313 64 65) 03 313 64 65 (+32-03 313 64 65)

Fax (fax): 03 663 78 59 (+32-03 663 78 59) 03 663 78 59 (+32-03 663 78 59)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Acpa NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Acpa NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Acpa NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Acpa NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Acpa NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Acpa NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Acpa NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Acpa NV
Products information Acpa NV

BTW identificatienummer (tax): BE04908386230
Ondernemingsnummer: 5970489501
Hoofdstad (capital): 140,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 445,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Producten die in Acpa NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Wood planing and sawing

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Acpa NV
(Get full report from official database of BE for Acpa NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Acpa NV
Addition kinds of activities for Acpa NV

922404. Brandbescherming, niveau van overheid | Fire protection, level of government
22110105. Muslin, katoen | Muslin, cotton
37130207. Dump truck bodies | Dump truck bodies
37990301. Caddy auto's | Caddy cars
75320301. Van conversie | Van conversion

Werken bij Acpa NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Acpa NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Acpa NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Acpa NV. Looking for open vacancies in other companies

  • CNC-operator (m/v) (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM Lokeren

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Het bedrijf in Lokeren zag zijn eerste levenslicht in 1984 en is de voorbije jaren uitgegroeid tot één van de belangrijkste spelers op de internationale markt in het produceren en ontwikkelen van aluminium systemen voor ramen, deuren, veranda’s, schuifsystemen en gordijngevels. Productinnovatie, design, technische bekwaamheid en kwaliteit dragen we heel hoog in het vaandel. Wij zijn op zoek naar een CNC-operator. Dit houdt in: - Profielen opmeten na bewerking - Dimensies op tekeningen kunnen interpreteren - Profielen op en van de CNC machine halen - Gereedschappen vervangen bij breuk en terug kunnen opmeten - Machine onderhouden (wekelijkse reiniging) Dit is in ploegensysteem: vroeg-avond-nacht.

  • Polyvalente customer service medewerker (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE JOHNSON & JOHNSON

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je klantgericht en gebruik je graag jouw talen? Perfect! Parfait! Dan pas je zeker binnen de internationale setting van het bedrijf. De afdeling customer service van Johnson & Johnson Medical is momenteel in volle verandering: er werden nieuwe computersystemen geïmplementeerd, de taakverdeling binnen het team wordt herbekeken, er verdwijnen bepaalde taken (zoals order entry) en er komen andere verantwoordelijkheden in de plaats. Er werken momenteel zo'n 15-tal gemotiveerde werknemers die healthcare professionals te woord staan: zowel bedrijven als particulieren. Samen met jouw collega's ben je als Polyvalente Customer Service Representative verantwoordelijk voor volgend takenpakket: inbound telefonie algemene opvolging en dienstverlening na verkoop correct verwerken en opvolgen van retourzendingen verantwoordelijk voor een correcte facturatie: manuele facturen opmaken, facturatieproblemen analyseren en opvolgen,debit/credit nota's opmaken opvolgen mailbox opvolgen van back orders allerlei: prijsbevestigingen opmaken, shipments opvolgen, facturatie, klachtenbehandeling,... back-up zijn voor order entry taken samen met het management meewerken aan de lopende veranderingsprojecten Deze vacature biedt een job gedurende minimum 12 maanden en er is kans op een vast contract na 6-12 maanden succesvolle interimperiode.

  • VERKOOPSTER/VERKOPER AFDELING PARFUMERIE & ONDERGOED (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: FORUM JOBS AALTER

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in de regio van Aalter zijn we op zoek naar een gemotiveerde winkelbediende. Takenpakket Klanten adviseren over producten op eigen afdeling Aanvullen rayons en visual merchandising Stock controleren Sporadisch kan je ingeschakeld worden aan de kassa

  • Dakwerker (m/v) (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT IEPER

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant zijn wij dringend op zoek naar een ervaren dakwerker. U wordt tewerkgesteld op zowel platte als hellende daken. Kennis van zink- en koperwerk is leuk meegenomen ! U werkt zowel voor nieuwbouw als renovatieprojecten.

  • 1ste verkoper (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als eerste verkoopmedewerker voor onze winkel gelegen in Roeselare krijg je bepaalde taken toegewezen: verkoop van goederen informeren en adviseren over alle goederen assistentie bieden aan de logistieke medewerkers opmaken van de inventaris je kan een winkel openen en sluiten monteren van toonmodellen presentatie van de winkel invullen van de bestelbon' s klanten bijstaan in de verkoop collega's coachen toffe settingen uitzetten de winkel aankleden naar een aangenaam winkelbeeld

  • Weekendstudenten bakkerij gezocht (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    Voor een bakkerij regio Gent is AGO Gent Student op zoek naar enthousiaste verkoopstudenten. Als bakkerijmedewerk(st)er zal jij instaan voor het verkopen van patisserie, brood, charcuterie, etc. Het snijden van brood en het onderhouden van de winkel behoren ook tot jouw takenpakket.

  • STUDENTENJOB + 17 jaar - zaalmedewerker - Weekend Feestzaal (HOOGLEDE)

    Regio: HOOGLEDE

    Bedrijf: DOMEIN VOSSENBERG

    Type: Studentenjob

    Heb je stiekem zin in de nieuwste Smartphone of plan je graag een citytripje met vrienden maar zit je wat krap bij kas? 1 adres! Domein Vossenberg zoekt zaalmedewerkers voor tijdens het weekend. Ben je student + 17 jaar dan schakelen wij jou graag in op vrijdag, zaterdag of zondag. Gasten met goesting en dames met finesse zijn bij Domein Vossenberg een match! Stressbestendigheid, een verzorgd voorkomen en een brede glimlach is noodzakelijk.

  • Productiearbeider - dagopdrachten op afroep (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een voedingsbedrijf regio Oudenaarde zoeken wij mensen die af en toe beschikbaar zijn in de week. Dit om in de productieafdeling te werken - dagwerk. Taken zijn o.a.: fruit uitgieten blikken stapelen containers wassen opruimen en reinigen allerhande ...

  • Salesbeest gezocht (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: JV WORLD WIDE TRADING GCV

    Type: Zelfstandige activiteit

    Directe verkoop

  • Psychotherapeut volwassenen op zelfstandige basis (URSEL)

    Regio: URSEL

    Bedrijf: DE LEIDRAAD

    Type: Zelfstandige activiteit

    De Leidraad is een multidisciplinair centrum voor psychotherapie en counseling met een praktijkruimte in Ursel en één in Beernem.We werken vanuit een integratieve visie waarin het welbevinden van de cliënt voorop staat. Onbevooroordeeld kunnen werken en een positieve ingesteldheid zijn bij ons onontbeerlijk! We werken met zeer uiteenlopende aanmeldingsvragen. Omdat ons cliëntenbestand blijft groeien, zijn we op zoek naar een psychotherapeut met specialisatie volwassenen-, relatie en gezinsbegeleiding die op zelfstandige basis wil instappen in onze praktijk. We zoeken iemand die bereid is een dagdeel (bij voorkeur 1 avond) per week te werken vanuit onze praktijk en mee het cliëntenbestand uit te bouwen. Gezocht profiel Zelfstandig in hoofd- of bijberoep. Professionele bachelor 4-jarige erkende psychotherapie opleiding afgerond hebben. Gepassioneerd zijn om mensen te helpen. Bereid zijn je minimum 1 dagdeel ( bij voorkeur een avond) per week beschikbaar te houden voor begeleidingen. Je kan extra tijd vrijmaken voor de communicatie (mails, telefoons) die nodig is voor een goede samenwerking en je bent bereid aanwezig te zijn op het maandelijks overleg Minstens 2 jaar ervaring als therapeut. Kennis van relationele moeilijkheden, gezinsbegeleiding, relatiebegeleiding, burn-out, stressmanagement, rouw en verlies is een groot pluspunt! Uitvoeren van het therapeutisch beleid van de groepspraktijk. Bereidheid om deel te nemen aan de teamwerking en de uitbouw van de praktijk.

  • Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

  • zaalmedewerker (DAMME)

    Regio: DAMME

    Bedrijf: DE LAMME GOEDZAK

    Type: Flexijob

    Serveren van drank en gerechten in restaurant

Zoek naar antwoorden van Acpa NV in sociale netwerken
Look for responds of Acpa NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Acpa NV. Laat een reactie achter voor Acpa NV. Acpa NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Acpa NV. Leave a respond for Acpa NV. Acpa NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Acpa NV op de google maps. Adres en contacten Acpa NV
Location of Acpa NV on the google maps. Address and contacts of Acpa NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Acpa NV Acpa NV: DEXIA | LADBROKES | KANTOOR CALLANT | KATRIEN MINNE | Cequal

Other related companies as Acpa NV: DEXIA | LADBROKES | KANTOOR CALLANT | KATRIEN MINNE | Cequal

Acpa NV is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Acpa NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04908386230. Het bedrijf Acpa NV bevindt zich op het adres: Vaartkant Links 1; 2960; Brecht (Sint-Lenaarts). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 140,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 445,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Wood planing and sawing. Producten gemaakt in Acpa NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Acpa NV is Huismeubelen, Inrichting en Apparatuurwinkels, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Acpa NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Acpa NV, openstaande posities, locatie van Acpa NV op de kaart.

Acpa NV is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is Acpa NV, company assigned to the tax number BE04908386230. The company Acpa NV is located at the address: Vaartkant Links 1; 2960; Brecht (Sint-Lenaarts). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 140,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 445,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Wood planing and sawing. Products created in Acpa NV were not found.
The main activity of Acpa NV is Home Furniture, Furnishings and Equipment Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Acpa NV is not available. You also can look at reviews of Acpa NV, open positions, location of Acpa NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Acpa NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Acpa NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Acpa NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Acpa NV, employees, financial statistics.