FRANS DE HONDT

Contactgegevens FRANS DE HONDT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FRANS DE HONDT: address, phone, fax, email, website, opening hours

FRANS DE HONDT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HOOGSTRAAT 104; 2830; WILLEBROEK, België

Telefoon (phone): 38866960 (+32-38866960) 38866960 (+32-38866960)

Fax (fax): +32 (84) 633-85-45 +32 (84) 633-85-45

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FRANS DE HONDT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FRANS DE HONDT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FRANS DE HONDT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FRANS DE HONDT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FRANS DE HONDT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FRANS DE HONDT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FRANS DE HONDT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FRANS DE HONDT
Products information FRANS DE HONDT

BTW identificatienummer (tax): BE07882385253
Ondernemingsnummer: 5125640869
Hoofdstad (capital): 956,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 464,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Producten die in FRANS DE HONDT zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Woningbouw

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FRANS DE HONDT
(Get full report from official database of BE for FRANS DE HONDT)

Aanvulling soorten activiteiten voor FRANS DE HONDT
Addition kinds of activities for FRANS DE HONDT

723199. Beauty winkels, nec | Beauty shops, nec
24990701. Stoel riet, rotan of riet | Chair cane, rattan or reed
35339903. Olieveldmachines en -uitrusting | Oil field machinery and equipment
35920100. Valves | Valves
36390202. Naaimachines en bijlagen, huishoudelijk | Sewing machines and attachments, domestic
37310200. Militaire schepen, bouw en reparatie | Military ships, building and repairing

Werken bij FRANS DE HONDT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FRANS DE HONDT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FRANS DE HONDT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FRANS DE HONDT. Looking for open vacancies in other companies

  • Kinderbegeleider - Regio Lokeren (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een kinderdagverblijf regio Lokeren zijn we op zoek naar een kinderverzorg(st)er. Je zal ingeschakeld worden op volgende dagen: 22/11, 29/11, 6/12, 13/12 en 20/12. Werkuren zijn van 8:30 t.e.m. 17:00 (1 uur pauze). Als kinderverzorg(st)er sta je in voor de verzorging en opvolging van de kindjes van 0 tot 3 jaar. Belangrijk is dat je vlot bent in het omgaan met kinderen en ouders. Je zal de kinderen begeleiden bij het leren van dagelijkse handelingen en activiteiten voor hen organiseren. Je wil creatief bezig zijn en kan zelfstandig werken.

  • Heftruckchauffeur seizoenswerk (DESTELDONK)

    Regio: DESTELDONK

    Bedrijf: Konvert Interim St-Amandsberg Logistics

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf aan Gentse Zeehaven zijn wij op zoek naar tijdelijke heftruckchauffeurs die het winter- en lenteseizoen willen werken. Je wordt ingeschakeld in de logistieke afdeling van een productiebedrijf in Gent-Zeehaven. Je haalt de afgewerkte paletten op en stockeert ze in het magazijn. De bestellingen haal je op in het magazijn en zet ze klaar voor transport. Je wordt in 2 ploegen tewerkgesteld en bent bereid om extra uren te draaien (max. 50u/week, ook op zaterdag op drukste momenten) in ruil voor overloon en/of betaalde recuperatie.

  • Facility Manager (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je begeleidt een extern team in de uitvoering en controleert de uitgevoerde werkzaamheden en zorgt voor verbetering van de werkorganisatie. - Zowel het curatief als preventief onderhoud aan machines en gebouwen vallen onder je verantwoordelijkheid. - Je bent verantwoordelijk voor de contacten met onderaannemers en de opvolging van hun werkzaamheden. - Je bent verantwoordelijk voor de technische aankoop en de aankoop door het magazijn.

  • Telemarketeer Pools (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ASAP MECHELEN OFFICE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Mechelen zijn we op zoek naar een Telemarketeer Pools. Je zal o.a. instaan voor volgende taken: - Outbound telemarketing - Prospectie - Marktonderzoek - Administratie opvolgen - Afspraken inplannen voor vertegenwoordigers Je zal niet instaan voor de verkoop. Enkel voor het onderhouden van klantrelaties.

  • Schoonmaak / afwas 12 uren per week (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een restaurant te Ieper zijn wij op zoek naar een parttime medewerker voor 12 uren per week. Je zal instaan voor schoonmaak restaurant en afwas.

  • Huishoudhulp met uitstekend loon regio Weerde M/V (WEERDE)

    Regio: WEERDE

    Bedrijf: Strong at home

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij strong at home ga je poetsen bij de mensen thuis, met dienstencheques. Je levert perfect werk zodat onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een vast uurrooster met vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis kraaknet achter en bezorgt hen een aangename thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw je uurrooster. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij geen enkel probleem. Je wil graag aan de slag in een onderneming die gezin en werk op elkaar afstemd.Je wordt persoonlijk begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kunt. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie.

  • Gedreven huishoudhulp te Oostduinkerke - Veurne - De Panne gezocht! (OOSTDUINKERKE)

    Regio: OOSTDUINKERKE

    Bedrijf: EASY LIFE OOSTDUINKERKE

    Type: Dienstenchequebaan

    Huishoudhulp met dienstencheques. Je werkt in privéhuizen als huishoudhulp met als taken: vooral poetsen maar ook af en toe strijken en occasioneel koken of boodschappen doen. Je werkt in de regio tussen Nieuwpoort en De Panne. Er wordt telkens rekening gehouden met jouw woonplaats om een planning uit te werken!

  • STUDENT 06/09+07/09- OP VERPLAATSING- REGIO KORTRIJK (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Studentenjob

    We zijn op zoek naar 4 sterke studenten om mee te gaan op verplaatsing. Je gaat naar een werf in Zele en staat in voor het opheffen van panelen en terug stapelen.

  • Student productiemedewerker (ma-vrij) (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: Synergie Schoten Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf in Wijnegem zijn we op zoek naar een student die regelmatig enkele (halve of volledige) dagen per week beschikbaar is. Je staat mee in voor de dagelijkse productie waaronder het labelen/etiketteren en verpakken van de producten. Als je in het bezit bent van een rijbewijs, is dit een extra voordeel!

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • craniosacraal therapeut (HEFFEN)

    Regio: HEFFEN

    Bedrijf: DE SADELEIR

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor praktijkhuis Sen in Heffen zijn we op zoek naar een gemotiveerde craniosacraal therapeut. Je werkt in een praktijkhuis met yoga instructeur, kinesist, voetreflexoloog,... Meer info op www.praktijkhuissen.be

  • Service Delivery PM (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    The job Developping and delivering a strategic technological vision and direction Implementing mechanisms to monitor, manage and provide progress on all software development activities Creating, implement and maintain a continuous improvement plan for software development and IT infrastructure   The mission  You will be responsible for the further development and evolution of our Service Manager layer. You will assist in the further setup of the Credendo ITSM toolset. You will provide expert guidance and coaching towards the ITIL-adoption within the group. Together with our external suppliers and partners you will be responsible for the implementation, monitoring and quality of our SLA's. You will provide and consolidate insightful reporting and actions on the delivered services and their associated KPI's. You will be responsible for the proper service LifeCycle management and continuous service improvement.   The profile  You need 5 for to 8 years of experience in similar function You MUST be well-organized and you need People management skills Being a team player, a quick self-starter with a pro-active attitude is a serious advantage You have strong in project administration, monitoring and control an excellent knowledge of Dutch, EN and FR is a plus knowledge in .NET is real plus   The offer  Nice daily rate Flexibility (homeworking) 6 months + extension For any question don't hesitate to contact me

Zoek naar antwoorden van FRANS DE HONDT in sociale netwerken
Look for responds of FRANS DE HONDT in social networks

Lees alle opmerkingen voor FRANS DE HONDT. Laat een reactie achter voor FRANS DE HONDT. FRANS DE HONDT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FRANS DE HONDT. Leave a respond for FRANS DE HONDT. FRANS DE HONDT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FRANS DE HONDT op de google maps. Adres en contacten FRANS DE HONDT
Location of FRANS DE HONDT on the google maps. Address and contacts of FRANS DE HONDT

Andere gerelateerde bedrijven als come FRANS DE HONDT FRANS DE HONDT: Laeremans Geert NV | Contact GB Rumbeke NV | Claeys N | Dufrasne D | OFAC

Other related companies as FRANS DE HONDT: Laeremans Geert NV | Contact GB Rumbeke NV | Claeys N | Dufrasne D | OFAC

FRANS DE HONDT is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FRANS DE HONDT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07882385253. Het bedrijf FRANS DE HONDT bevindt zich op het adres: HOOGSTRAAT 104; 2830; WILLEBROEK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 956,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 464,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Woningbouw. Producten gemaakt in FRANS DE HONDT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FRANS DE HONDT is Chemicaliën en Geallieerde Producten, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FRANS DE HONDT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FRANS DE HONDT, openstaande posities, locatie van FRANS DE HONDT op de kaart.

FRANS DE HONDT is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is FRANS DE HONDT, company assigned to the tax number BE07882385253. The company FRANS DE HONDT is located at the address: HOOGSTRAAT 104; 2830; WILLEBROEK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 956,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 464,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Woningbouw. Products created in FRANS DE HONDT were not found.
The main activity of FRANS DE HONDT is Chemicals and Allied Products, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of FRANS DE HONDT is not available. You also can look at reviews of FRANS DE HONDT, open positions, location of FRANS DE HONDT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FRANS DE HONDT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FRANS DE HONDT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FRANS DE HONDT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FRANS DE HONDT, employees, financial statistics.