EGECOTRA

Contactgegevens EGECOTRA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data EGECOTRA: address, phone, fax, email, website, opening hours

EGECOTRA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): EMILE STEENOSTRAAT 27; 1160; OUDERGEM/AUDERGHEM, België

Telefoon (phone): 26736751 (+32-26736751) 26736751 (+32-26736751)

Fax (fax): +32 (64) 845-84-30 +32 (64) 845-84-30

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) EGECOTRA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "EGECOTRA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "EGECOTRA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van EGECOTRA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen EGECOTRA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of EGECOTRA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees EGECOTRA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti EGECOTRA
Products information EGECOTRA

BTW identificatienummer (tax): BE03925933837
Ondernemingsnummer: 4406860351
Hoofdstad (capital): 390,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 516,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in EGECOTRA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Woningbouw

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor EGECOTRA
(Get full report from official database of BE for EGECOTRA)

Aanvulling soorten activiteiten voor EGECOTRA
Addition kinds of activities for EGECOTRA

23899906. Ziekenhuisjurken | Hospital gowns
30690208. Tegel, rubber | Tile, rubber
35799912. Tijd klokken en tijd opname apparaten | Time clocks and time recording devices
50219906. Stellingen | Shelving
50840704. Meter, verbruiksregistratie | Meters, consumption registering
50919904. Camping apparatuur en benodigdheden | Camping equipment and supplies
65149901. Woongebouw, vier of minder eenheden: werking | Residential building, four or fewer units: operation
86210102. Gezondheidsvereniging | Health association

Werken bij EGECOTRA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in EGECOTRA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor EGECOTRA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for EGECOTRA. Looking for open vacancies in other companies

  • Allround receptionist (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: Konvert Interim Merksem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken een bedrijvig en fris persoon die de functie van all-round receptioniste wilt combineren met tal van andere taken; facturatie, bestellingen, hotelboekingen van eventuele bezoekers, logistieke opvolging,.. Kennis van Engels en Frans is zeker gewenst, daar u in contact komt met internationale klanten. Altijd al het gezicht willen zijn van een bedrijf? Klanten willen ontvangen en hen meteen een warm gevoel geven? takenpakket: - Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van de bezoekers (klanten, sollicitanten, koeriers, leveranciers etc) : correcte registratie in het bezoekersregister, activatie van de badgecontrole, … - Je staat in voor de organisatie en netheid van de vergaderzalen, controle en beheer van de planningsagenda, corrigeert in overleg dubbele boekingen, klaarzetten en opruimen van de zalen, controle op de uitgevoerde schoonmaak. - Je beheert de telefooncentrale, stelt indien nodig het antwoordapparaat in bij vakanties - Het verwerken van orders, het opmaken van facturen en organisatie van de leveringen aan klanten behoort tot je dagelijkse taken, aanleveren van de nodige transportdocumenten, … - Telefonische contacten met klanten met betrekking tot uitlevering van bestelde goederen - Beheren van algemene mailboxen - Verzorgen van de postbedeling en briefwisseling intern en extern. - Een stipte verwerking van de lunchbestellingen en afrekening naar de vaste leverancier, verdeling van de fruitdozen. - Je zorgt dat de receptie er piekfijn uitziet, dit is immers het visitekaartje van de onderneming - Je zorgt samen met de collega's voor orde en netheid in de kantoren en bedrijfskeuken. - Correct en ordelijk klassement van alle documenten

  • Ervaren metser (m/v) (DUDZELE)

    Regio: DUDZELE

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT ZEEBRUGGE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een gekend bouwbedrijf in de streek Zeebrugge - Damme, zijn we op zoek naar een ervaren metser.

  • Huishoudhulp/Poetshulp Gingelom (met dienstencheques) (GINGELOM)

    Regio: GINGELOM

    Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Huishoudelijke Hulp (regio Deerlijk) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP HOME SERVICE WAREGEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp ondersteun je de gezinnen in hun huishoudelijke taken. Deze kunnen omvatten : schoonmaken, bereiden van maaltijden, strijken en kleine boodschappen

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS DIKSMUIDE (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: GREENHOUSE DIKSMUIDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit regio Diksmuide zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Studenten productie juni-juli-augustus (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Synergie Lokeren Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf te Lokeren zijn we op zoek naar enkele studenten die een 3tal weken beschikbaar zijn in de periode juni tot augustus. Je werkt in een productieomgeving en staat in voor het in-en uitpakken, sorteren en labelen van kleine metalen onderdelen. Ben je beschikbaar om als student een 3tal weken te werken en wil je een centje bijverdienen? Contacteer ons dan zo snel mogelijk!

  • STUDENT IT/ICT ondersteuning (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: STUSEND

    Type: Studentenjob

    van 08 tot 16 oktober zijn wij op zoek naar studenten die IT ondersteuning kunnen bieden in hun eigen regio voor de opkomende verkiezingen. een basiskennis IT is vereist, dwz je staat in voor de opbouw en afbraak van de stemcomputers alsook (mogelijks) stand-by tijdens het weekend om hulp te bieden bij mensen of mogelijke problemen op te vangen. Hoe meer dagen je kan, hoe beter natuurlijk dan moeten we de rooster niet te ingewikkeld maken (even je agenda bekijken en me laten weten welke dagen je kan) We vragen om wel volledige dagen te werken (09u-17u +-) Je wordt te werk gesteld in je eigen regio, dus geef me gerust een voorkeur door van waar je kan staan dan geef ik dit ook door aan onze partners.

  • Keukentontwerper / - verkoper (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ALSE KEUKEN

    Type: Vaste Job

    Uw functie bestaat uit: - Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma keukens, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak ; - Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.

  • Dispatchplanner Chemie (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: Square City

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een internationale chemische producent, zijn we op zoek naar een Dispatchplanner Chemie op Linkeroever. De Missie: Je maakt de planning op voor het transport van een vlotte en tijdige transport van gevaarlijke goederen Je organiseert de bulkbeleveringen zodanig dat de afhaalquota gerespecteerd worden Je houdt de transportkosten nauwlettend in het oog Je zet je maximaal in om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je spreekt af met je collega’s wie wanneer permanentie houdt om mogelijke noodoproepen op te vangen

  • Psycholoog / relatietherapeut (KORTENBERG)

    Regio: KORTENBERG

    Bedrijf: GROEPSPRAKTIJK FACET

    Type: Zelfstandige activiteit

    · gemotiveerde Psycholoog (M/V) en/of Seksuoloog · flexibiliteit, zowel zelfstandig als in teamverband kunnen functioneren · een goede portie enthousiasme, professionaliteit en de bereidheid om je als zelfstandige te profileren en positioneren, contacten met doorverwijzers te onderhouden en uit te bouwen. · therapeutische betrokkenheid is een must! · Beschikbaarheid 2d /week (woensdag + donderdag), volledige dagen op termijn, starten met avonduren. Proefperiode van 1j, nadien langdurig engagement.

  • Reservation en Office Manager (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: HERBERT FOUNDATION

    Type: Zelfstandige activiteit

    Herbert Foundation is op zoek naar een freelance Reservation en Office Manager. Het betreft gevarieerde coördinerende en administratieve taken. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van het vrijwilligersteam (gidsen en toezichters), het opmaken van de planning en de opvolging van de bijhorende administratie. Je ben verantwoordelijk voor het aansturen van de baliemedewerker. Je beheert de reservaties van groepsbezoeken en de inschrijvingen voor events. Je bent verantwoordelijk voor de zakelijke werking van de balie (kassa afrekeningen, facturatie groepsbezoeken, kostenstaten vrijwilligers). Je behoudt een overzicht op het budget van de balie (inkomsten, uitgaves) en de bezoekersaantallen. Als Office Manager sta je in voor het beheer van de voorraad en stock van bureaubenodigdheden, het plaatsen van bestellingen, het opvolgen van internationale verzendingen en het superviseren van de netheid van de Ontvangst en tentoonstellingsruimte.

  • Stage Office Management met interesse in HR (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Leercontract

    Heb je zin om jouw eerste stappen op de werkvloer bij Robert Half te beleven? Graag! Een enthousiaste stagiair begeleiden we met veel plezier én een pak professionele ervaring. Voor ons kantoor te Gent (aan de Ghelamco Arena) zijn wij op zoek naar een Gedreven Stagiair(e) met interesse in HR. WAT GA JE DOEN? Onthaal & telefonie zijn top of mind tijdens jouw stage: Je ontvangt onze bezoekers (collega's, klanten, kandidaten…) op een gastvrije manier & verzorgt de onthaalmappen; Je fungeert als eerste telefonisch aanspreekpunt: met jouw vlotte telefoonstem beantwoord en verbind jij elk telefoontje op een professionele manier door; Je beheert de mailboxen & verwerkt de binnenkomende instroom aan sollicitaties; Je staat in voor het agendabeheer & het versturen van afspraakbevestigingen; Je plant assessments in & verwerkt tijdig de testresultaten en interviewdocumenten; Je schrijft vacatureteksten op een aantrekkelijke & professionele manier uit om die nadien op de verschillende online job boards & sociale media te verspreiden; Je stelt toffe & creatieve mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs; Je neemt actief deel aan het rekruteringsproces via verschillende kanalen (VDAB, LinkedIn…); Je verzamelt commerciële informatie & detecteert sales opportuniteiten; Je neemt actief deel aan team meetings; Je biedt ondersteuning bij de organisatie van jobbeurzen; Je mag een project naar keuze uitwerken van A tot Z; Je biedt administratieve ondersteuning aan de sales assistants: klassement, opvolging contracten… ; Naargelang de evolutie kan je ook rekenen op tal van andere ad hoc taken om jouw administratieve & commerciële skills verder aan te scherpen. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

Zoek naar antwoorden van EGECOTRA in sociale netwerken
Look for responds of EGECOTRA in social networks

Lees alle opmerkingen voor EGECOTRA. Laat een reactie achter voor EGECOTRA. EGECOTRA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for EGECOTRA. Leave a respond for EGECOTRA. EGECOTRA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie EGECOTRA op de google maps. Adres en contacten EGECOTRA
Location of EGECOTRA on the google maps. Address and contacts of EGECOTRA

Andere gerelateerde bedrijven als come EGECOTRA EGECOTRA: GALERIE MIROIR | EVE | Commyn J & C BVBA | Américan Jeans SPRL | J. AERTS

Other related companies as EGECOTRA: GALERIE MIROIR | EVE | Commyn J & C BVBA | Américan Jeans SPRL | J. AERTS

EGECOTRA is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is EGECOTRA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03925933837. Het bedrijf EGECOTRA bevindt zich op het adres: EMILE STEENOSTRAAT 27; 1160; OUDERGEM/AUDERGHEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 390,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 516,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Woningbouw. Producten gemaakt in EGECOTRA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van EGECOTRA is Administratie van Milieukwaliteit en Huisvestingsprogramma's, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van EGECOTRA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van EGECOTRA, openstaande posities, locatie van EGECOTRA op de kaart.

EGECOTRA is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is EGECOTRA, company assigned to the tax number BE03925933837. The company EGECOTRA is located at the address: EMILE STEENOSTRAAT 27; 1160; OUDERGEM/AUDERGHEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 390,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 516,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Woningbouw. Products created in EGECOTRA were not found.
The main activity of EGECOTRA is Administration of Environmental Quality and Housing Programs, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of EGECOTRA is not available. You also can look at reviews of EGECOTRA, open positions, location of EGECOTRA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over EGECOTRA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf EGECOTRA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about EGECOTRA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company EGECOTRA, employees, financial statistics.