DOMENICO D'ANGELO

Particuliere bedrijvenMetaalmijnen • DOMENICO D'ANGELO
Private companiesMetal Mining • DOMENICO D'ANGELO

Contactgegevens DOMENICO D'ANGELO: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DOMENICO D'ANGELO: address, phone, fax, email, website, opening hours

DOMENICO D'ANGELO

Regio (region): N\A, België

Adres (address): CHEMIN DES BROCHETTES 14; 7322; BERNISSART, België

Telefoon (phone): 65520146 (+32-65520146) 65520146 (+32-65520146)

Fax (fax): +32 (53) 880-35-12 +32 (53) 880-35-12

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DOMENICO D'ANGELO: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DOMENICO D'ANGELO"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DOMENICO D'ANGELO"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DOMENICO D'ANGELO, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DOMENICO D'ANGELO. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DOMENICO D'ANGELO, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DOMENICO D'ANGELO. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DOMENICO D'ANGELO
Products information DOMENICO D'ANGELO

BTW identificatienummer (tax): BE09862945556
Ondernemingsnummer: 6670043945
Hoofdstad (capital): 606,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 788,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2015

Producten die in DOMENICO D'ANGELO zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Woningbouw

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DOMENICO D'ANGELO
(Get full report from official database of BE for DOMENICO D'ANGELO)

Aanvulling soorten activiteiten voor DOMENICO D'ANGELO
Addition kinds of activities for DOMENICO D'ANGELO

28920221. Watergels (explosief) | Water gels (explosive)
31110202. Zoolleer | Sole leather
31110701. Mechanisch leer | Mechanical leather
33399901. Antimoon raffinage (primaire) | Antimony refining (primary)
59619921. Gereedschap en hardware, postorder | Tools and hardware, mail order

Werken bij DOMENICO D'ANGELO: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DOMENICO D'ANGELO: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DOMENICO D'ANGELO. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DOMENICO D'ANGELO. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief bediende planning (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: RANDSTAD

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groot transportbedrijf regio Ieper zijn we op zoek naar een administratief bediende voor de planningsafdeling. Je biedt administratieve ondersteuning aan de transportplanners. Je maakt zelf geen planningen op, maar hebt wel vaak contact met zowel klanten als chauffeurs (per mail en telefoon). Je geeft alle gegevens en documenten in in het systeem en zorgt dat alle transportopdrachten op tijd ingegeven zijn. Je registreert gegevens die de chauffeurs doorgeven en contacteert klanten voor het vastleggen van laad- en losafspraken.

  • Ploegbaas M/V - regio Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: DAOUST INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! Sta je in voor het monteren en installeren van nieuwe of bestaande koeltechnische systemen (ventilatie, airconditioning, …) Vraag je bij de opstart van een werf de nodige info op aan de projectleider, achteraf doe je ook de debriefing bij de projectleider Interpreteer je de uitvoeringsplannen en schat je de technische haalbaarheid in van het plan Doe je de nodige voorbereidingen (ophangsystemen plaatsen, baseren, plooien, …) voor de effectieve installatie Voer je de nodige testen (lekdichtheid, verlichting, ventilatoren, …) uit bij de opstart van een installatie Werk je hoofdzakelijk samen in een team van 2 tot 3 personen Verzorg je voornamelijk de koeltechnische installaties in bedrijven, hotels, winkelketens,…

  • Huishoudhulp regio Tienen (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: START PEOPLE SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Je staat in voor allerlei huishoudelijke taken bij een of meerdere particulieren: schoonmaken, opruimen, strijken, enz. Soms sta je ook in voor het groot onderhoud, zoals ruiten zemen, lenteschoonmaak, enz.

  • Huishoudhulp Deeltijds Mariakerke (MARIAKERKE)

    Regio: MARIAKERKE

    Bedrijf: GREENHOUSE GENT

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Mariakerke zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolgen van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen

  • Huishoudhulp/Poetshulp Hoegaarden (met dienstencheques) (HOEGAARDEN)

    Regio: HOEGAARDEN

    Bedrijf: PUUUR TIENEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,... Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema's. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra's Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap,... Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Poetshulp Houthalen - Helchteren (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: PUUUR HASSELT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren.ombineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen:  Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen …  Je staat in voor de schoonmaak van de woning  Je doet graag de was en de strijk  Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Technieker E and I (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: Konvert Office Gent

    Type: Studentenjob

    Je bent als storingstechnieker verantwoordelijk voor het wegnemen van storingen ivm elektriciteit, meet- en regeltechniek en automatisatie in gans het bedrijf. Tevens verleen je assistentie aan de ploegtechniekers voor de tweedelijnsinterventies. Deze functie wordt uitgevoerd in 3 ploegen.

  • Industrialisation Engineer | link R&D/productie | multinational (Regio Ieper-Poperinge-Wervik)

    Regio: Regio Ieper-Poperinge-Wervik

    Bedrijf: WITTE RAVEN ADVIES

    Type: Vaste Job

    Dé link tussen R&D en productie! Je bent nauw betrokken bij de introductie van nieuwe producten op de werkvloer. Je legt de optimale condities vast, stelt de nodige workflows op, doet werkpostanalyse en maakt de nodige programma’s aan. Je zorgt ervoor dat de productiedossiers opgesteld worden en je ontwikkelt de nodige tools. Je bent er ook voortdurend op uit om de productieprocessen te verbeteren. Je stelt procesparameters op en waakt erover dat ze gerespecteerd worden. Je stelt een onderhoudsplan op en kijkt toe op de naleving ervan. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de precalculatie bij nieuwe producten en nacalculatie bij lopende producten. Voor dit alles sta je in nauw contact met de R&D‐ingenieurs binnen deze elektronica-afdeling, met de productievestiging in het buitenland, met klanten en met de aankoopdienst en leveranciers.

  • Klusjesman regio Leuven (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: UW RECHTERHAND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Renovatiegroep Uw Rechterhand zoekt in uw regio een schrijnwerker die ons team als zelfstandige wilt komen versterken. Sinds 2012 biedt Gamma België hun klanten een unieke montageservice aan in hun huis-aan-huis-folders, in de 85 winkels en online. Renovatiegroep Uw Rechterhand wordt door Gamma bouwmarkten aanbevolen als montageservice en wij plaatsen voor hun klanten allerlei producten zoals deuren, zonwering, dakramen, kasten, traprenovatie, tuinhuizen, sanitair etc. Kortom, zeer afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk in een straal van 30 km vanaf uw woonplaats.

  • Bedelers gezocht voor de huis-aan-huisbedeling in de regio KOOLSKAMP (KOOLSKAMP)

    Regio: KOOLSKAMP

    Bedrijf: BD MYSHOPI

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zoeken gemotiveerde mensen die zich enkele uren per week kunnen vrijmaken om in bijberoep de huis-aan-huisbedeling te verzorgen in jullie streek.

  • Teamleiders Health & Beauty (Regio Borgloon)

    Regio: Regio Borgloon

    Bedrijf: GEYSEN CYNTHIA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Tijdens jouw opleiding als teamleider, ga je aan de slag met het leren kennen van het bedrijf en de producten, en word je bijgestaan in het vinden en begeleiden van consulentes van onze natuurlijke health & beauty producten en/of mensen die ook willen groeien naar teamleider. Ons productgamma bevat gezondheidsproducten en supplementen, beautyproducten, lichaamsverzorging, gewichtsbeheersing, sport en dagelijkse verzorging, allemaal op basis van pure, koudgestabiliseerde aloë vera gel. Er zijn geen (omzet)verplichtingen, geen verplichte investeringen en je kiest zelf hoeveel je doet en hoeveel je wil (bij)verdienen. Wij verplichten jou tot niets. Wij bieden hele mooie doorgroeimogelijkheden aan mensen die zich actief inzetten en anderen willen begeleiden naar een bijverdienste of hoofdinkomen. Uitzonderlijke inkomens zijn mogelijk. Leeftijd en ervaring is van geen belang, 40+ en 50+ ook zeker welkom. Je kan hier ook mee aan de slag naast een job of onderneming, je bouwt op eigen tempo en volgens je eigen situatie en mogelijkheden. We stellen samen een actie- en opleidingsplan voor jou op en begeleiden jou naar het inkomen dat je verkiest. Dit kan zowel deeltijds als voltijds uitgevoerd worden.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van DOMENICO D'ANGELO in sociale netwerken
Look for responds of DOMENICO D'ANGELO in social networks

Lees alle opmerkingen voor DOMENICO D'ANGELO. Laat een reactie achter voor DOMENICO D'ANGELO. DOMENICO D'ANGELO bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DOMENICO D'ANGELO. Leave a respond for DOMENICO D'ANGELO. DOMENICO D'ANGELO on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DOMENICO D'ANGELO op de google maps. Adres en contacten DOMENICO D'ANGELO
Location of DOMENICO D'ANGELO on the google maps. Address and contacts of DOMENICO D'ANGELO

Andere gerelateerde bedrijven als come DOMENICO D'ANGELO DOMENICO D'ANGELO: MOUSSEBOIS J&R | JEUN. AUTELBAS | Eusan evba | GERARD BOLLEN | Wilotte T

Other related companies as DOMENICO D'ANGELO: MOUSSEBOIS J&R | JEUN. AUTELBAS | Eusan evba | GERARD BOLLEN | Wilotte T

DOMENICO D'ANGELO is een bedrijf dat 2015 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DOMENICO D'ANGELO, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09862945556. Het bedrijf DOMENICO D'ANGELO bevindt zich op het adres: CHEMIN DES BROCHETTES 14; 7322; BERNISSART. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 606,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 788,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Woningbouw. Producten gemaakt in DOMENICO D'ANGELO zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van DOMENICO D'ANGELO is Metaalmijnen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DOMENICO D'ANGELO is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DOMENICO D'ANGELO, openstaande posities, locatie van DOMENICO D'ANGELO op de kaart.

DOMENICO D'ANGELO is a company, that was registered 2015 in N\A region, Belgium. Full name of company is DOMENICO D'ANGELO, company assigned to the tax number BE09862945556. The company DOMENICO D'ANGELO is located at the address: CHEMIN DES BROCHETTES 14; 7322; BERNISSART. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 606,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 788,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Woningbouw. Products created in DOMENICO D'ANGELO were not found.
The main activity of DOMENICO D'ANGELO is Metal Mining, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of DOMENICO D'ANGELO is not available. You also can look at reviews of DOMENICO D'ANGELO, open positions, location of DOMENICO D'ANGELO on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DOMENICO D'ANGELO, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DOMENICO D'ANGELO, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DOMENICO D'ANGELO, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DOMENICO D'ANGELO, employees, financial statistics.