Casa Do Porto

Contactgegevens Casa Do Porto: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Casa Do Porto: address, phone, fax, email, website, opening hours

Casa Do Porto

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Franklin Rooseveltlaan 12; 8790; Waregem, België

Telefoon (phone): 056 60 27 79 (+32-056 60 27 79) 056 60 27 79 (+32-056 60 27 79)

Fax (fax): +32 (53) 312-54-16 +32 (53) 312-54-16

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Casa Do Porto: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Casa Do Porto"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Casa Do Porto"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Casa Do Porto, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Casa Do Porto. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Casa Do Porto, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Casa Do Porto. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Casa Do Porto
Products information Casa Do Porto

BTW identificatienummer (tax): BE06882904052
Ondernemingsnummer: 3388977050
Hoofdstad (capital): 315,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 898,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1994

Producten die in Casa Do Porto zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Wines and spirits - Retail

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Casa Do Porto
(Get full report from official database of BE for Casa Do Porto)

Aanvulling soorten activiteiten voor Casa Do Porto
Addition kinds of activities for Casa Do Porto

31720204. Sigaret en sigaretten | Cigarette and cigar cases
37249905. Motorbevestigingsdelen, vliegtuigen | Engine mount parts, aircraft
50320100. Plaveiselmaterialen | Paving materials
72110000. Power wasserette, familie en commercieel | Power laundries, family and commercial
81110214. Vastgoedrecht | Real estate law

Werken bij Casa Do Porto: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Casa Do Porto: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Casa Do Porto. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Casa Do Porto. Looking for open vacancies in other companies

  • Balieverkoper-Technisch commercieel bediende (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Flexpoint

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groeiend bedrijf gespecialiseerd in  technische oplossingen voor alle mogelijke watertoepassingen (dompelpompen, beregeningssystemen, drukleidingsystemen, ....) zijn we op zoek naar een balieverkoper. Taken: - Kassaverkoop technische producten - Technische telefonische hulp bieden aan klanten - Onderhouden filiaal - Controle aangekochte goederen - Voorraad controleren en beheren - Magazijn op orde houden - Bestellingen plaatsen bij leveranciers - Inventarisatie - Goederen verpakken en verzenden - ...

  • Orderpicker (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groot logistiek bedrijf in Vilvoorde zijn we op zoek naar een magazijnier. Bij voorkeur met reachtruck ervaring. Je taken bestaan uit het laden en lossen van vrachtwagens met elektrische transpallet, palletten stockeren of uit de rekken halen mbv een reachtruck, omwikkelen van materiaal met folie, paletten plaatsen of halen uit een frigo met een reachtruck... Het gaat om een langdurige opdracht met optie vast in een leuk bedrijf met aangename sfeer. Je zal werken in de late ploeg (15-23u).

  • Administratief medewerker (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: ADECCO HEIST OP DEN BERG

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Schoolverlater of kennis van boekhouden? Zin in een ondersteunende administratieve functie? Een bedrijf in Hulshout is op zoek naar een voltijds administratief medewerker ter ondersteuning van de boekhoudafdeling. Je staat voornamelijk in voor de basic taken namelijk: input van gegevens boeking van facturen grootboekrekeningen boekhoudklasses onderscheiden bankstukken Je krijgt hier de kans om je te ontwikkelen en een eerste ervaring te verrijken.

  • Supervisor in 2 ploegen // Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: SYNERGIE JOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Gent zijn wij op zoek naar een supervisor in 2 ploegen regio Gent. Je hoofdtaak is het aansturen van medewerkers (5-40 per ploeg) planningen opmaken, zelf kwaliteitscontrole uitvoeren, bewaken van geleverd werk, onthaal & opleidingen geven, administratief werk, rapportages, etc. Voor deze functie vragen we iemand die hands-on mentaliteit heeft + technische affiniteit, stressbestendig, organisatorisch sterk, flexibel naar taken en werktijden, probleemoplosser, communicatief sterk, vlotte kennis excel!

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Oud-Heverlee - Haasrode (OUD-HEVERLEE)

    Regio: OUD-HEVERLEE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Poetshulp Bever (BEVER)

    Regio: BEVER

    Bedrijf: PUUUR HALLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je doet de wekelijkse schoonmaak van een woning Je doet graag de was en strijk Voor sommige gezinnen ga je naar de winkel of kook je Trefwoorden: Huishoudhulp, Kuisvrouw, Poetshulp, Schoonmaak, Poetsen,Thuishulp ,Huishouden ,Poetsvrouw ,Schoonmaakster, Kuisen ,Job mooie werkuren, Poetsen aan huis ,Poetsen particulieren ,Dienstencheques, Puur,Vast contract ,Vaste uren, Geen diploma, Strijken, Schoonmaken, Poetsman, Poetsdienst, Werken dichtbij huis,Vlaams-Brabant, Sodexo, Koken,Vacature, Kilometervergoeding, Schoonmaakwerk, Werksters, Nettoyer, Cleaning, Femme de ménage, Housekeeping, Werkvrouw, Aide ménagère, Aide à domicile

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO SINT-DENIJS-WESTREM (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Gemotiveerde huishoudhulp regio Diest/Scherpenheuvel (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: START PEOPLE SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Je onderhoudt woningen van een aantal vaste particulieren in de door jou gekozen regio. Afhankelijk van de uren die je wil werken, stellen wij voor jou een uurrooster op. Je takenpakket bestaat uit allerhande huishoudelijke taken: stofzuigen, dweilen, afstoffen, schrobben, onderhoud van sanitair. Indien je ervaring hebt met strijkwerk, kan dit er eveneens bij horen. Ook afwassen en afdrogen, koken en bereiden van gerechten, opleggen vers beddengoed, was uithalen, ophangen en plooien, kleine boodschappen doen en koken of bereiden van gerechten zijn mogelijke taken op vraag van de particulier en in samenspraak met jou. Je hebt in de meeste gevallen ook een persoonlijk contact met je particulieren en eveneens op regelmatige basis met je vaste consulent van Start People Services. Deze regio kan eveneens in combinatie met regio Bekkevoort indien vervoer geen probleem is.

  • Learning & development coordinator (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: ARDO

    Type: Vaste Job

    Als L&D coordinator ben je verantwoordelijk voor het opvolgen en het verzorgen van de trainingen afgestemd op de verschillende doelgroepen binnen de organisatie teneinde het trainings- en ontwikkelingsbeleid van de organisatie uit te voeren. Initiëren en coördineren van diverse projecten mbt Training en Ontwikkeling in samenwerking met een team van interne mensen of via externe organisaties om het trainings- en ontwikkelingsbeleid van de organisatie te realiseren: o.a. Duaal leren, stages, workshops naar scholen, e-learning Het opzetten en organiseren van de trainingen/coachings ifv de behoeften van de organisatie en de medewerkers Opleidingsplannen opmaken voor alle functies Het coördineren van het proces, dit vanaf de aanvraag tot de evaluatie Instaan voor operationele zaken, die verbonden zijn aan zijn/haar vakgebied om trainingen vlot, efficiënt en kwalitatief te laten verlopen Analyse van interne trainingsnoden Coaching begeleiden afstemmen van WPC Onderhouden van bestaande opvolgingssystemen inzake training en ontwikkeling om correcte info te kunnen verschaffen naar lijnmanagement, medewerkers en externen Opvolgen van budgetten en het uitzoeken van mogelijke subsidievormen Occasioneel zelf opleiding geven Optreden als intern specialist inzake training, opleiding en het voortdurend opvolgen van de meest recente ontwikkelingen en tendensen binnen zijn/haar specifiek vakgebied

  • MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.

  • Junior Accountant in Accountantskantoor (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: CERTAFIN

    Type: Vaste Job

    Certafin is een accountantskantoor dat zich richt op ondernemers, vrije beroepen en zelfstandigen die beroep willen doen op haar uitstekende vakkennis en service op gebied van accountancy, analytische boekhouding, fiscaal en financieel management. Om onze groei verder te ondersteunen zijn wij op zoek naar een nieuwe enthousiaste collega om ons team te vervolledigen. Functie: • Als Junior Accountant zal je starten onder de vleugels van een ervaren dossierbeheerder met de mogelijkheid om door te groeien naar een volwaardig dossierbeheerder. Takenpakket: • Het verwerken van de boekhoudkundige documenten van de klanten zoals onder meer aan- en verkoopfacturen, kas- en bankverplichtingen • Het voorbereiden van de BTW aangiften • De maandelijkse en kwartaalverplichtingen van de klanten • De voorbereidingen voor de afsluiting van de jaarrekeningen in opdracht van de dossierbeheerder • De voorbereiding van aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting • Administratieve taken zoals het kopiëren en klasseren van documenten, enz… • Mogelijkheid tot stage IAB

  • All-round Nachtmedewerker << Zelfstandige basis - Freelance >> (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: TURNHOUT CITY HOTEL

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor onze vestiging te Turnhout zijn wij op zoek naar een gemotiveerde All-round nachtmedewerker om ons gemotiveerde team te versterken. Uren: 23.00 - 07.00 - Gasten verwelkomen - Onderhoud in het gebouw (lampen vervangen, ...) - Mee instaan voor de algemene netheid van ons gebouw - Ontbijt voorbereiden/klaarmaken voor de gasten s'ochtends - ...

Zoek naar antwoorden van Casa Do Porto in sociale netwerken
Look for responds of Casa Do Porto in social networks

Lees alle opmerkingen voor Casa Do Porto. Laat een reactie achter voor Casa Do Porto. Casa Do Porto bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Casa Do Porto. Leave a respond for Casa Do Porto. Casa Do Porto on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Casa Do Porto op de google maps. Adres en contacten Casa Do Porto
Location of Casa Do Porto on the google maps. Address and contacts of Casa Do Porto

Andere gerelateerde bedrijven als come Casa Do Porto Casa Do Porto: LUC DOLFEN | PONEY-CL.CHAPELLE-PUITS | PEDICURE PATRICIA | FRAN?OIS LIEFFRIG | ALBERT VAN DEN BOSSCHE

Other related companies as Casa Do Porto: LUC DOLFEN | PONEY-CL.CHAPELLE-PUITS | PEDICURE PATRICIA | FRAN?OIS LIEFFRIG | ALBERT VAN DEN BOSSCHE

Casa Do Porto is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Casa Do Porto, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06882904052. Het bedrijf Casa Do Porto bevindt zich op het adres: Franklin Rooseveltlaan 12; 8790; Waregem. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 315,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 898,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Wines and spirits - Retail. Producten gemaakt in Casa Do Porto zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Casa Do Porto is Nationale Veiligheid en Internationale Zaken, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Casa Do Porto is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Casa Do Porto, openstaande posities, locatie van Casa Do Porto op de kaart.

Casa Do Porto is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is Casa Do Porto, company assigned to the tax number BE06882904052. The company Casa Do Porto is located at the address: Franklin Rooseveltlaan 12; 8790; Waregem. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 315,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 898,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Wines and spirits - Retail. Products created in Casa Do Porto were not found.
The main activity of Casa Do Porto is National Security and International Affairs, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Casa Do Porto is not available. You also can look at reviews of Casa Do Porto, open positions, location of Casa Do Porto on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Casa Do Porto, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Casa Do Porto, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Casa Do Porto, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Casa Do Porto, employees, financial statistics.