A.C.P. NV

Contactgegevens A.C.P. NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A.C.P. NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

A.C.P. NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Oude Heidestraat 44A; 3511; Hasselt (Kuringen), België

Telefoon (phone): 011 21 48 99 (+32-011 21 48 99) 011 21 48 99 (+32-011 21 48 99)

Fax (fax): 011 21 48 99 (+32-011 21 48 99) 011 21 48 99 (+32-011 21 48 99)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A.C.P. NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A.C.P. NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A.C.P. NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van A.C.P. NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen A.C.P. NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of A.C.P. NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A.C.P. NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti A.C.P. NV
Products information A.C.P. NV

BTW identificatienummer (tax): BE06186920166
Ondernemingsnummer: 2703979492
Hoofdstad (capital): 232,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 483,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1995

Antiques restoration; Fa?ade cleaning & maintenance; Paint spraying shops; Janitor service; Blast cleaning

Product categorie (product category): Waterproofing works

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor A.C.P. NV
(Get full report from official database of BE for A.C.P. NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor A.C.P. NV
Addition kinds of activities for A.C.P. NV

018103. Bollen en zaden | Bulbs and seeds
144600. Industrieel zand | Industrial sand
225301. Warm weer breien bovenkleding, inclusief strandkleding | Warm weather knit outerwear, including beachwear
01399903. Hop boerderij | Hop farm
22990107. Quiltvulling: gekruld haar, katoenafval, mos, henneptak | Quilt fillings: curled hair, cotton waste, moss, hemp tow
38240202. Tellers, revolutie | Counters, revolution
47890103. Log laden en lossen | Log loading and unloading
63210101. Ongevallenverzekeringsmaatschappijen | Accident insurance carriers

Werken bij A.C.P. NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A.C.P. NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A.C.P. NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A.C.P. NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Toonbankbediende/Kassier(ster) regio Diegem (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: SYNERGIE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    · Het klaarzetten van de toonbank voor de service. · Je werkt met de kassa. · Het voorbereiden van de broodjes · Meehelpen afruimen en proper maken van de toonbanken, installaties & werkplekken. · Je zorgt voor een hygiënische bewaring van de voedingsmiddelen. · Je springt in voor collega's.

  • Juridisch-Administratief Dossierbeheerder (M/F) (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Page Personnel Belgium

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Juridisch-Administratief Dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de administratieve en juridische opvolging van de zowel nieuwe als bestaande dossiers. Bedrijfsomschrijving Onze klant is een vastgoedontwikkelaar gelegen in Kortrijk. Ze staan bekend als een klassieke ontwikkelaar. Om een professionele werking te garanderen en om de projecten zo optimaal mogelijk te kunnen opvolgen zijn ze op zoek naar een nieuwe werknemer om hun team te versterken. Omschrijving Als Juridisch-Administratief Dossierbeheerder ben jij de ondersteunende schakel binnen het ontwikkelingsteam. Jij staat in voor de administratieve en juridische opvolging van de nieuwe en bestaande dossiers. Jouw voornaamste taken zijn: Jij bent verantwoordelijk voor het screenen van de nieuwe dossiers die binnenkomen. Je analyseert de markt om te onderzoeken indien het project al dan niet haalbaar is door middel van haalbaarheidsstudies en rendementsonderzoeken Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van contracten Je bent verantwoordelijk voor het samenstellen van verkoopsdossiers De administratieve opvolging

  • Receptionist / Dossierbeheerder schadeherstel Carglass® Carrosserie Elsene (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: Start People Inhouse Carglass - Hasselt

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In 2017 werd Carglass® voor de vijfde keer uitgeroepen tot Best Workplace: een werkplek die je volop kansen geeft om te groeien in je job en als persoon. Als Receptionist / Dossierbeheerder schadeherstel sta je in voor het verzorgen van de afhandeling van een schadeherstelling m.b.t. de klant/bestuurder alsook voor het verrichten van diverse administratieve werkzaamheden, de bediening van de telefoon en het ontvangen van bezoekers. Je rapporteert in deze rol aan de vestigingsmanager van het Carglass Carrosserie filiaal. Jouw taken in hoofdlijn zijn receptiewerkzaamheden : Bedienen van de telefoon. Ontvangen van bezoekers (klanten) en deze doorverwijzen naar de desbetreffende medewerkers. Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de klanten. Desgevallend meegaan met de klant naar zijn voertuig om de schade op te nemen en er foto’s van te nemen. Zich houden aan de werk-, kwaliteits-, veiligheids- en milieuvoorschriften, de werkplek op orde houden en ervoor zorgen dat deze een representatieve aanblik biedt. Werk aannemen en afspraken maken over de uitvoering en de planning met de vestigingsmanager. Vervaardigen van werkorders. Afspraken bijhouden. Regelen van vervangend vervoer voor de klanten. Navraag doen m.b.t. dossiers bij lease en verzekeringsmaatschappijen per mail en telefoon. Zorg dragen voor een deel van de administratieve afhandeling van de schadeherstelling en verzorgen van huurcontract voor vervangend vervoer. Verzorgen van de aflevering van het gerepareerde voertuig aan de klant (bestuurder). Klanten telefonisch op de hoogte brengen van bijzonderheden m.b.t. hun dossier. De vestigingsmanager op de hoogte stellen van eventuele problemen.

  • Technieker - monteur (m/v) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Actief Interim Mechelen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor verschillende van onze klanten, in en rond Mechelen, zijn we op zoek naar goede Techniekers. De functie algemeen: - Onderhoud en depannages bij de klant (particulier) - Inregelen, parametrering en verslaggeving van de installaties - Belangrijkste verantwoordelijkheden : - uitvoering van herstellingen en onderhouden zodat een optimale bedrijfszekerheid van de toestellen wordt gerealiseerd - dagelijks indienen van correct ingevulde werkorders - beheer van de mobiele werkplaats volgens de richtlijnen van de bedrijven Belangrijkste taken : - lokaliseert storingen en lost deze op de meest efficiënte wijze op - voert een eindcontrole uit op de goede werking van de toestellen - voert onderhoudsbeurten uit volgens de richtlijnen van het bedrijf - Telefonsich contact en contact in de winkel met klanten over technische issues - Repareren en onderhouden - Registreren van werkorders, verbruik van materialen, opmaak van offertes en facturatie van werkorders - Opvolgen van ophalingen en leveringen van herstelde toestellen en/of reservetoestellen bij klanten - Technisch commercieel een reparatie of een nieuw toestel kunnen uitleggen

  • Commercieel medewerker binnendienst B2B (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als commercieel medewerker binnendienst ben jij het eerste interne ondersteunende aanspreekpunt voor de B2B klanten. Voor je commerciële collega’s bied je de nodige pre en post sales ondersteuning (administratief, analytisch, probleemoplossend, …). Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor een aantal eigen B2B klantencontracten. Je taken zijn o.a. : - Opmaak van offertes voor bestaande en nieuwe B2B klanten: inhoudelijk en administratief - Analyse van bestaande energiecontracten m.b.t. hernieuwingen en toevoegingen - Ondersteuning vanexterne sales partners : je zorgt telefonisch en schriftelijk voor een snelle afhandeling van hun vragen bv over commissies, afwijkingen t.o.v. de standaarden, … - Je staat in voor de controle, het beheer en de administratieve verwerking van B2B klantendossiers. - Je volgt toegewezen klantencontracten op : bv einde contract, facturatie slechte betalers, … - Je ondersteunt eveneens je 1ste en 2de lijn collega’s van de klantendienst voor B2B klanten, - Je zorgt er als team voor dat je door goede communicatie en samenwerking voor de klant tot de beste oplossing komt.

  • Ervaren plaatser (m/v) (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant regio Halle zijn wij op zoek naar een ervaren plaatser van luxe interieur- en winkelinrichting in zowel binnen-als buitenland.

  • Huishoudhulp regio Zemst (m/v) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Actief Dienstencheques Mechelen

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou je van schoonmaken, strijken en andere huishoudelijke taken? Wil jij de persoon zijn die het verschil maakt bij onze klanten? Wij zoeken enthousiaste medewerkers in de regio Zemst via het kantoor te Mechelen Wij bieden een voltijdse of deeltijdse betrekking aan, dit volgens jouw wensen. Bovendien zorgen wij voor een persoonlijke begeleiding en opvolging op maat.

  • Werken als huishoudhulp Hulshout (HULSHOUT)

    Regio: HULSHOUT

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • Huishoudhulp regio Ham/Tessenderlo (HAM)

    Regio: HAM

    Bedrijf: RUNTIME SERVICES (VG.479/BUOS)

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor ons team van 280 huishoudhulpen zoeken we een vlotte en energieke persoon die het huishouden mee kan beredderen. Je zal van a tot z instaan tot het zelf indelen van je taken die bestaan uit oa poetsen, wassen, strijken, bedden opdekken,... En alle andere taken die minder vaak zullen voorkomen, maar wel tot algemene huishoudelijke taken behoren. Je zal tewerkgesteld worden bij verschillende vaste gezinnen. Je werkt als huishoudhulp met dienstencheques Als huishoudhulp kunnen je taken bestaan uit poetsen, strijken en soms wassen, boodschappen doen of eten maken. Zelfstandig kunnen werken is een vereiste, net als zelf de gevraagde taken kunnen inplannen. Een eigen wagen of bromfiets hebben is een pluspunt!

  • Game master in Escape Room Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: GENTERTAIN

    Type: Studentenjob

    De teams ontvangen, hen het spel uitleggen, het spel opvolgen en nadien het spel weer klaarzetten voor de volgende groep Aan het einde of aan het begin van de dag stofzuigen & dwijlen We zijn op zoek naar 1 student voor tijdens de week 's avonds en 1 student voor in het weekend

  • Educatief Medewerker - Gemeente & OCMW Tremelo (TREMELO)

    Regio: TREMELO

    Bedrijf: RUN4TALENTS

    Type: Vaste Job

    Voor het gemeentebestuur en OCMW van Tremelo zijn we op zoek naar een educatief medewerker. U werkt zowel voor de diensten voorschoolse als buitenschoolse kinderopvang, waarbij u actief deelneemt aan de uitbouw van het Huis van het Kind. De dienst voorschoolse kinderopvang werkt samen met 20 onthaalouders, verspreid over 16 verschillende locaties in Tremelo en Baal, waar opvang voor baby’s en peuters wordt geboden. De buitenschoolse kinderopvang is verspreid over drie locaties en richt zich tot alle kinderen van 2,5 tot 12 jaar. U staat in voor de ondersteuning van deze diensten en het begeleiden en coachen van de begeleiders. Hiervoor werkt u nauw samen met de coördinator buitenschoolse opvang en de dienstverantwoordelijke voorschoolse opvang. Meer specifiek werkt u het pedagogisch beleid van de opvang uit via een kwaliteitshandboek en bent het aanspreekpunt voor de ouders en begeleiders op dit vlak. U volgt het welzijn en de ontwikkeling van de kinderen op, bent het aanspreekpunt voor de kinderen en verhoogt de emotionele, sociale en cognitieve ontwikkelingskansen van het kind. U vertaalt het pedagogische beleid in richtlijnen en werkbare instrumenten voor alle medewerkers binnen de verschillende opvanglocaties, dit binnen een multiculturele context. Samen met de begeleiders evalueert u de kwaliteit van de opvang en stuurt u bij waar nodig. U biedt ook ondersteuning aan monitoren, studenten, stagiairs, vrijwilligers, … waarbij u creatief meedenkt over de activiteiten.

  • The Business Analysts - Functional Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben je op zoek naar een boeiende functie binnen een stabiel consultancybureau met naam en faam? Wens je te werken in een team van gedreven collega's binnen een open en aangename sfeer? Wil jij daarnaast deel uitmaken van een groeiend bedrijf? Dan ben jij dé persoon naar wie wij op zoek zijn! Om het team van The Business Analysts (deel van de Cronos Group) te versterken zoeken we een toegewijde en vakkundige Functional Analyst. Onze ideale collega hecht belang aan community-feel en verkiest een open omgeving waarin eigen input gestimuleerd wordt. The Business Analysts is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf, gericht op State-Of-The-Art Business oplossingen aan de hand van sterk onderbouwde analysetechnieken, Agile Project Management en een doordachte Enterprise Architectuur. Momenteel bestaat The Business Analysts uit meer dan 60 consultants. Dit maakt dat we over een brede waaier aan ervaring en expertise beschikken. Als groep vormt The Business Analysts een hecht team van consultants die hun job met passie uitoefenen. Jouw job Als onze collega ben je in staat om volgende taken op te nemen Als functionele analist vorm je de brug tussen de operationele kant van de organisatie enerzijds en de IT anderzijds; Je staat in voor de interpretatie van business analyses om zo een deel ervan om te zetten in een functionele analyse; Je gaat op zoek naar de behoeften van de organisatie, eindgebruikers en of stakeholders en vertaalt deze in een functionele analyse. Jouw analyse is vervolgens de aanzet tot de technische analyse; Je verzorgt de link tussen de business en het implementatie team (testers en developers); Je hebt kennis van de behavorial diagrams van UML (use-cases, sequence diagram, activity diagram, ...) en kan deze modelleren met verschillende modelleertools afhankelijk van de voorkeur van de klant; Je hebt ervaring met User stories en kennis van Agile en Scrum binnen de context van bovenvermelde taken. Jouw profiel Je hebt min. 2jaar ervaring als functionele analist; Je bezit een “Can-Do” mentaliteit en je hebt zin voor initiatief; Je hebt sterke analytische vaardigheden, een conceptueel denkvermogen en goede interpersoonlijke skills; Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en je kan prioriteiten stellen, omgaan met deadlines; Je hebt een grondige kennis van het Nederlands, Engels en Frans. Ons aanbod Je wordt lid van een stabiel en dynamisch bedrijf dat openstaat voor jouw input en ideeën. Bovendien vormen jouw collega's een ondersteunend team van kennis en ervaring en krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan interne en externe opleidingen, seminaries en andere knowledge sharing events; Je ontvangt een vast contract met een competitief salaris en een compleet voordelenpakket (bedrijfswagen, tankkaart, laptop, verzekeringen, etc.); Je komt terecht in een no-nonsense omgeving met directe toegang tot het management en je wordt deel van de gerenommeerde Cronos Group, waar aandacht wordt gegeven aan individuele ondersteuning, professionele uitdagingen en je persoonlijke interesses & ambitie. Heb je interesse in deze uitdaging of ken je iemand in jouw netwerk die interesse kan hebben? Stuur je contactgegevens en CV door via de knop hieronder.

Zoek naar antwoorden van A.C.P. NV in sociale netwerken
Look for responds of A.C.P. NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor A.C.P. NV. Laat een reactie achter voor A.C.P. NV. A.C.P. NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A.C.P. NV. Leave a respond for A.C.P. NV. A.C.P. NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie A.C.P. NV op de google maps. Adres en contacten A.C.P. NV
Location of A.C.P. NV on the google maps. Address and contacts of A.C.P. NV

Andere gerelateerde bedrijven als come A.C.P. NV A.C.P. NV: POLY PLANS MICRO REPRO | ROPAPAINT | LIDL | VAN STEENBRUGGE WALTER | PHARMACIES DE GARDE

Other related companies as A.C.P. NV: POLY PLANS MICRO REPRO | ROPAPAINT | LIDL | VAN STEENBRUGGE WALTER | PHARMACIES DE GARDE

A.C.P. NV is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A.C.P. NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06186920166. Het bedrijf A.C.P. NV bevindt zich op het adres: Oude Heidestraat 44A; 3511; Hasselt (Kuringen). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 232,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 483,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Waterproofing works. Lijst met producten zijn Antiques restoration; Fa?ade cleaning & maintenance; Paint spraying shops; Janitor service; Blast cleaning.
De hoofdactiviteit van A.C.P. NV is Landbouwdiensten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A.C.P. NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A.C.P. NV, openstaande posities, locatie van A.C.P. NV op de kaart.

A.C.P. NV is a company, that was registered 1995 in N\A region, Belgium. Full name of company is A.C.P. NV, company assigned to the tax number BE06186920166. The company A.C.P. NV is located at the address: Oude Heidestraat 44A; 3511; Hasselt (Kuringen). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 232,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 483,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Waterproofing works. List of products are Antiques restoration; Fa?ade cleaning & maintenance; Paint spraying shops; Janitor service; Blast cleaning.
The main activity of A.C.P. NV is Agricultural Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of A.C.P. NV is not available. You also can look at reviews of A.C.P. NV, open positions, location of A.C.P. NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over A.C.P. NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf A.C.P. NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about A.C.P. NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company A.C.P. NV, employees, financial statistics.