ADMIN. CONTRIB. DIRECTES

Particuliere bedrijvencommunicatie • ADMIN. CONTRIB. DIRECTES
Private companiesCommunications • ADMIN. CONTRIB. DIRECTES

Contactgegevens ADMIN. CONTRIB. DIRECTES: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ADMIN. CONTRIB. DIRECTES: address, phone, fax, email, website, opening hours

ADMIN. CONTRIB. DIRECTES

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE RUTXHIEL 8; 4000; LI?GE, België

Telefoon (phone): 42222574 (+32-42222574) 42222574 (+32-42222574)

Fax (fax): +32 (58) 139-52-63 +32 (58) 139-52-63

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ADMIN. CONTRIB. DIRECTES: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ADMIN. CONTRIB. DIRECTES"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ADMIN. CONTRIB. DIRECTES"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ADMIN. CONTRIB. DIRECTES, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ADMIN. CONTRIB. DIRECTES. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ADMIN. CONTRIB. DIRECTES, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ADMIN. CONTRIB. DIRECTES. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ADMIN. CONTRIB. DIRECTES
Products information ADMIN. CONTRIB. DIRECTES

BTW identificatienummer (tax): BE05484069824
Ondernemingsnummer: 2239532470
Hoofdstad (capital): 951,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 214,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in ADMIN. CONTRIB. DIRECTES zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Overheidsdiensten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ADMIN. CONTRIB. DIRECTES
(Get full report from official database of BE for ADMIN. CONTRIB. DIRECTES)

Aanvulling soorten activiteiten voor ADMIN. CONTRIB. DIRECTES
Addition kinds of activities for ADMIN. CONTRIB. DIRECTES

233901. Women's and Misses accessoires | Women's and misses' accessories
20640000. Snoep en andere zoetwarenproducten | Candy and other confectionery products
22310103. Smeren van wol, sybokhaar of dergelijke vezels | Serges of wool, mohair, or similar fibers
22959904. Sleeving, textiel: verzadigd | Sleeving, textile: saturated
28510213. Houtvlekken | Wood stains
32720610. Rioolpijp, beton | Sewer pipe, concrete
50469903. Hotel apparatuur en benodigdheden | Hotel equipment and supplies
50999915. Toiletten, draagbaar | Toilets, portable
59410100. Visserijapparatuur | Fishing equipment

Werken bij ADMIN. CONTRIB. DIRECTES: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ADMIN. CONTRIB. DIRECTES: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ADMIN. CONTRIB. DIRECTES. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ADMIN. CONTRIB. DIRECTES. Looking for open vacancies in other companies

  • CHAUFFEUR CE VOOR VERHUISFIRMA (BLANKENBERGE)

    Regio: BLANKENBERGE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    De firma zoekt specifiek een vaste CE chauffeur. Het is de bedoeling dat je van punt A naar B rijdt met de verhuiswagen en lift. Ter plaatste hoef je niet op de lift plaats te nemen. Deze gaat automatisch naar boven en dan ga je naar het juiste verdiep om de meubelen eruit te halen. De chauffeur krijgt eerst een 14-tal dagen opleiding om de job te leren kennen. Ze werken altijd in groepsverband dus iemand met een goede teamgeest is een vereiste. Men werkt voorlopig 6 dagen per week, maar indien ze een extra chauffeur hebben is er ruimte voor een extra dag verlof. Het is belangrijk dat de chauffeur perfect Nederlandstalig is , dit voor het contact met de klanten en de papieren in te vullen. Voor deze job moet je organisatorisch sterk zijn, vriendelijk zijn en fysiek capabel zijn om de job uit te voeren. Je werkt in een regime van 38u per week. Indien er overuren zijn mag je deze opnemen in verlof. Daguren zijn variabel sommige dagen start je om 5u en sommige dagen om 8u, ook einduur is variabel. Wat krijg je terug? Een job binnen een correcte, stabiele en familiale firma.

  • All round medewerker (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zoeken een all round medewerker voor de magazijn.

  • HUISHOUDHULPEN REGIO GENK (AS)

    Regio: AS

    Bedrijf: ASLV

    Type: Dienstenchequebaan

    Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. ASLV Huishoudhulp stelt ook geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid, en graag mensen willen helpen.

  • Deeltijdse Strijker(ster) voor strijkcentrale in Zomergem (KNESSELARE)

    Regio: KNESSELARE

    Bedrijf: HOME FOR YOU

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor onze strijkcentrale in Knesselare en in Zomergem zijn wij op zoek naar een deeltijdse strijker(ster). Je staat in voor het aannemen van de manden & de controle van de inhoud. Naast het strijken zal ook de afrekening met de klanten behoren tot je takenpakket. Soms kunnen de uren en dagen wijzigen, hierdoor zoeken wij iemand die flexibel kan zijn. Je werkt van 08u00 tem 12u00, te starten voor 16 uren per week, dit kan uitbreiden op termijn.

  • Studenten gezocht - Fashion OUTLET 9, 10 & 11 november 2018 - Merchtem (M/V) (MERCHTEM)

    Regio: MERCHTEM

    Bedrijf: TOPANGELS

    Type: Studentenjob

    De taken voor « de verkopers » houden in: • Het organiseren van de kledingwaren in de stock, herschikken van de winkel, het opruimen van de winkel en de rekken. De taken voor « het kassapersoneel » houden in: • Het correct uitvoeren van de registraties (scanning van de kleding) en de correct inning.

  • STUDENT ONDERHOUD Woonzorgcentrum Prinsenhof (KOERSEL)

    Regio: KOERSEL

    Bedrijf: WZC PRINSENHOF

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor het onderhoud van de kamers en de gemeenschappelijke ruimtes van het rusthuis. Een hart voor ouderenzorg is zeker een pluspunt Je hebt bij voorkeur al een ervaring als student in het onderhoud Je werkt graag binnen een multidisciplinair team Je bent dynamisch Je beschikt over een goede teamgeest

  • Studenten gezocht Hema Ronse (RONSE)

    Regio: RONSE

    Bedrijf: National Retail Unit

    Type: Studentenjob

    Hema Ronse is op zoek naar mature studenten die beschikbaar zijn tijdens de week alsook tijdens week-ends en schoolvakanties.

  • Technical Support – Planner M/V (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: TIM SECURITY Bvba

    Type: Vaste Job

    Kijk je uit naar een interne functie op kantoor? En niet zomaar een functie, maar een functie als spilfiguur in een jong, ambitieus en toekomstgericht beveiligingsbedrijf? Zie je het zitten om telefonisch uiteenlopende problemen van klanten op te lossen? En daarnaast het werk van je collega’s in te plannen? Werk je stressbestendig en gestructureerd? Alle vragen positief beantwoord? In dat geval bieden we je een interessante functie aan. Tim Security is dringend op zoek naar een voltijdse Technical Support – Planner Tim Security uit Kontich heeft al meer dan 25 jaar ervaring op het vlak van elektronische beveiligingssystemen. We specialiseren ons in het plaatsen en onderhouden van alarm- en brandsystemen, camerabewaking, inbraakbeveiliging, toegangscontrole en videofonie. We richten ons zowel naar de particuliere eindgebruiker als de professionele markt. Word jij onze nieuwe collega? Wat doet een Technical Support – Planner? In het kort komt het hierop neer: je bent het middelpunt, de spilfiguur en het doorgeefluik van de firma. Je coördineert de projecten van de verkopers, spreekt een uitvoerdatum af met de klant en plant alles gestructureerd in. Je bereidt het werk van de techniekers technisch voor op basis van de feedback van de accountmanagers. Verder geef je technische ondersteuning aan klanten die bellen met een probleem of vraag. Dat kan van alles zijn: “Hoe moet ik een code aanmaken? Hoe installeer ik een app op mijn smartphone? De contactpersoon in de meldkamer verandert, hoe regel ik dat?” Voor hen ben je de eerste contactpersoon, je probeert hun probleem snel en klantvriendelijk op te lossen. Wat is het ideale profiel van onze toekomstige Technical support – Planner? • Je hebt een technische achtergrond met het liefst 2 à 3 jaar ervaring in de sector • Je luistert goed en gaat technisch-analytisch te werk • Je bent een stressbestendige multitasker en blijft kalm en rustig in alle omstandigheden • Je bent sociaalvaardig en gebeten om mensen verder te helpen als ze een probleem hebben • Je werkt zeer gestructureerd en volgt alle taken op die gekoppeld zijn aan de verschillende projecten • Je bent contactvaardig, drukt je uitstekend uit in het Nederlands, vlot Engels, noties Frans • Je woont in de omgeving van Groot-Antwerpen

  • Beauty Advisor Social Media - Extra inkomen van thuis uit (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: BERT BEUSEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je houdt van make-up? Je geeft graag advies? Je werkt graag met sociale media? Je vindt het leuk om selfies te maken? Je maakt graag tutorials via video of Facebook live? Wij zijn partner van de grootste network-marketing-onderneming in Duitsland en één van de meest succesvolle directverkoopondernemingen in Europa op gebied van Health & Beauty. Momenteel willen wij via sociale media ons doelpubliek uitbreiden. Daarvoor zoeken we vlotte, spontane, dynamische en ondernemende gebruikers van Facebook en/of Instagram die een business van thuis uit willen opbouwen.

  • Beautyconsulent(e) - Teamleader Bijberoep/Hoofdberoep. (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: Health&Beauty for you - H&B4U

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je hebt een hart voor alles wat met cosmetica, verzorging en gezondheid te maken heeft? Dan is dit je droomjob! De jobinhoud is heel divers: workshops geven, workshops boeken, losse verkopen, 1 op 1 behandelingen op verplaatsing, beurzen, social media marketing, ... voor ieder wat wils en op uw maat! Wij zorgen voor persoonlijke begeleiding en gratis opleidingen, wij begeleiden je naar het gewenste niveau op onze carriereladder. Iedereen krijgt de kans om te promoveren mits het volgen van de nodige opleidingen. Je helpt je klanten grote besparingen te doen op hun aankopen en met jouw persoonlijk advies zorg je er voor dat ze er stralend uit zien. Ook de mogelijkheid om van thuis uit te werken. Belangrijk is dat je zelf kan bepalen in welke regio je werkt. Interesse in een andere regio? Contacteer ons! Uw succes is ons doel!

  • Freelance ICT Project & Change Manager – Regio Roeselare – MC046 (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: Amandis - ICT Recruitment Professionals

    Type: Zelfstandige activiteit

    · In deze rol wordt u verantwoordelijk voor het uitwerken en het uitvoeren van de reorganisatieplannen van het software departement van het bedrijf, teneinde de bedrijfsprocessen en software implementaties te optimaliseren; · Het bedrijf blijft in volle expansie; deze herstructurering heeft dus als einddoel een vernieuwde structuur en aanpak en heeft dus geen impact op het aantal huidige werknemers; · Als Change Manager zorgt u in eerste instantie voor een concreet en gedetailleerd stappenplan en communiceert u dit naar zowel de medewerkers van de afdeling, alsook de betrokken klanten; · U weet uw team en klanten te overtuigen van de nieuwe strategie en zoekt samen met hen naar motivatiefactoren om de nieuwe doelstellingen te halen. U bent dus diegene die het draagvlak zal creëren; · Op basis van de vooropgestelde structuur bepaalt u de herschikking van de werknemers, de functie invullingen en de business units van de afdeling en begeleidt u de medewerkers en business unit managers in het uitvoeren van deze veranderingen; · Als project manager volgt u het project van A tot Z op en zorgt u ervoor dat het in goede banen wordt geleid qua time management, budgetregeling, etc. . · Tevens evalueert u continu de tevredenheid bij uw team en de klanten.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van ADMIN. CONTRIB. DIRECTES in sociale netwerken
Look for responds of ADMIN. CONTRIB. DIRECTES in social networks

Lees alle opmerkingen voor ADMIN. CONTRIB. DIRECTES. Laat een reactie achter voor ADMIN. CONTRIB. DIRECTES. ADMIN. CONTRIB. DIRECTES bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ADMIN. CONTRIB. DIRECTES. Leave a respond for ADMIN. CONTRIB. DIRECTES. ADMIN. CONTRIB. DIRECTES on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ADMIN. CONTRIB. DIRECTES op de google maps. Adres en contacten ADMIN. CONTRIB. DIRECTES
Location of ADMIN. CONTRIB. DIRECTES on the google maps. Address and contacts of ADMIN. CONTRIB. DIRECTES

Andere gerelateerde bedrijven als come ADMIN. CONTRIB. DIRECTES ADMIN. CONTRIB. DIRECTES: Waterschoot Schrijnwerken NV | Vreys-Leysen Zakenkantoor | MARCEL HEYVAERT | Van De Kerckhove NV | SANDRINE VAN BELLINGHEN

Other related companies as ADMIN. CONTRIB. DIRECTES: Waterschoot Schrijnwerken NV | Vreys-Leysen Zakenkantoor | MARCEL HEYVAERT | Van De Kerckhove NV | SANDRINE VAN BELLINGHEN

ADMIN. CONTRIB. DIRECTES is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ADMIN. CONTRIB. DIRECTES, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05484069824. Het bedrijf ADMIN. CONTRIB. DIRECTES bevindt zich op het adres: RUE RUTXHIEL 8; 4000; LI?GE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 951,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 214,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Overheidsdiensten. Producten gemaakt in ADMIN. CONTRIB. DIRECTES zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ADMIN. CONTRIB. DIRECTES is communicatie, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ADMIN. CONTRIB. DIRECTES is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ADMIN. CONTRIB. DIRECTES, openstaande posities, locatie van ADMIN. CONTRIB. DIRECTES op de kaart.

ADMIN. CONTRIB. DIRECTES is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is ADMIN. CONTRIB. DIRECTES, company assigned to the tax number BE05484069824. The company ADMIN. CONTRIB. DIRECTES is located at the address: RUE RUTXHIEL 8; 4000; LI?GE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 951,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 214,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Overheidsdiensten. Products created in ADMIN. CONTRIB. DIRECTES were not found.
The main activity of ADMIN. CONTRIB. DIRECTES is Communications, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of ADMIN. CONTRIB. DIRECTES is not available. You also can look at reviews of ADMIN. CONTRIB. DIRECTES, open positions, location of ADMIN. CONTRIB. DIRECTES on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ADMIN. CONTRIB. DIRECTES, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ADMIN. CONTRIB. DIRECTES, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ADMIN. CONTRIB. DIRECTES, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ADMIN. CONTRIB. DIRECTES, employees, financial statistics.