GALENE EVENT

Contactgegevens GALENE EVENT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data GALENE EVENT: address, phone, fax, email, website, opening hours

GALENE EVENT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue des Marronniers 42; 6860; Léglise, België

Telefoon (phone): 0475 63 57 89 (+32-0475 63 57 89) 0475 63 57 89 (+32-0475 63 57 89)

Fax (fax): 063 43 35 84 (+32-063 43 35 84) 063 43 35 84 (+32-063 43 35 84)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) GALENE EVENT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "GALENE EVENT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "GALENE EVENT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van GALENE EVENT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen GALENE EVENT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of GALENE EVENT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees GALENE EVENT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti GALENE EVENT
Products information GALENE EVENT

BTW identificatienummer (tax): BE06616210937
Ondernemingsnummer: 6195159912
Hoofdstad (capital): 320,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 162,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Sound systems & equipment - Retail; Sound systems & equipment - Rental

Product categorie (product category): Grandstands and stages - Mfg and rental

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor GALENE EVENT
(Get full report from official database of BE for GALENE EVENT)

Aanvulling soorten activiteiten voor GALENE EVENT
Addition kinds of activities for GALENE EVENT

6029. Commerciële banken, nv | Commercial banks, nec
449399. Jachthavens, nec | Marinas, nec
738917. Makelaarsdiensten | Brokers' services
32590102. Drain tegel, klei | Drain tile, clay
35359901. Bucket type transportsystemen | Bucket type conveyor systems
59991102. Dierenvoeding | Pet food
87420400. Industrie specialist consultants | Industry specialist consultants

Werken bij GALENE EVENT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in GALENE EVENT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor GALENE EVENT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for GALENE EVENT. Looking for open vacancies in other companies

  • Metser (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: ASAP Oost-Vlaanderen Construct

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een familiebedrijf in de regio van Dendermonde zijn we op zoek naar een ervaren metser.

  • Commercial Collaborator (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben jij benieuwd naar het reilen en zeilen van een bank? Heb je altijd eens willen weten wat er precies achter de schermen van een bankkantoor gebeurt? Omschrijf jij jezelf als leergierig, nieuwsgierig en klantvriendelijk? Geeft het adviseren van mensen jou voldoening en haal je een kick uit het behalen van persoonlijke doelen? Dan leren wij jou graag beter kennen! Wij zoeken momenteel voor verscheidene locaties nieuwe commercieel medewerkers. Dit is een uitgelezen startersfunctie voor pas afgestudeerden met de drive om door te groeien binnen de financiële wereld. Jouw voornaamste taken zijn de volgende: Het beantwoorden van de vragen van klanten en desgewenst de klant doorverwijzen naar gespecialiseerde collega’s Het correct uitvoeren van de kasverrichtingen Administratieve invoer van gegevens in onze systemen De klant basisinformatie verschaffen over de producten- en diensten

  • Tankparkoperator (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Beveren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde tankparkoperator (M/V) Je zal instaan voor het overpompen van vloeistoffen, dit van zowel wagons/tankwagens/schepen naar de opslagtanks, maar ook omgekeerd.

  • Jobstudent Polyvalente zaalmedewerker (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: DE LOFT

    Type: Studentenjob

    Wij zoeken voor ons hotel nog hulp voor de ontbijtservice, de afwas, en allerhande hulp in onze tea room.

  • Jobstudent (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: KRUIDVAT Health & Beauty

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken?

  • Business Unit Manager PMO (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: THE PROJECT PILOTS

    Type: Vaste Job

    The Project Pilots, als onderdeel van de Cronos groep, telt intussen 30 consultants. Wij zijn gespecialiseerd in Project Management Services en coaching in tal van sectoren en project domeinen. Gezien het belang van een transparante projectopvolging, uniforme rapportage en administratieve ondersteuning van projecten, focussen wij ons binnen The Project Pilots sinds kort ook op rollen binnen eenProject Management Office. In dat kader zijn wij op zoek naar een Business Unit Manager PMO die onder de noemer van The Project Pilots het PMO-verhaal onder zijn of haar leiding verder wil gaan uitbouwen. Zit het ondernemerschap in jouw bloed, maar wil je dit doen in een gecoördineerde omgeving? In deze job opportuniteit krijg je enerzijds de mogelijkheid om zelf hands-on jouw PMO-skills verder te ontwikkelen en anderzijds om het Projectmanagement Office uit te bouwen en het team van Project Pilots en de klantenportefeuille verder uit te breiden. Jouw takenpakket COACHING en Ondernemerschap Als Business Unit Manager PMO heb je een eigen P&L en bepaal je mee de verdere uitbouw en samenstelling van het team. In dat kader ben je nauw betrokken bij: - Aanwerving van nieuwe medewerkers - Coaching van nieuwe en huidige medewerkers om hun skills en competenties verder te ontwikkelen. - Coördinatormeeting binnen Slingshot bijwonen. Je denkt ook na over ‘next steps’ om het Project Management Office verder uit te bouwen en bekend te maken bij een ruim publiek. Je zal onze services op vlak van IT Project Management Office optimaliseren door gebruik te maken van de nieuwste standaarden en tools. SALES Als Business Unit Manager PMO neem jij de leiding in het vinden van nieuwe potentiële klanten: - Je werkt pre-sales trajecten uit en staat mee in voor het bid management van totaaloplossingen bij de klant of implementaties van PMO-tools. - Je bouwt een goede relatie op binnen Cronos d.m.v. netwerken - Je voert ook AUDIT’s uit bij potentiele klanten om via onsite detectie het maturiteitsniveau omtrent hun projecten te bepalen en bijkomend te detecteren welk type PMO opportuun kan zijn. CONSULTING Je bent zelf ook nog hands-on actief als Project Management Officer bij klanten. - Je zal klanten ondersteunen bij het strategisch verhaal rond PMO of helpt hen bij de opzet van een PMO - Daarnaast kan jij ook deeltijds worden ingezet om de PMO bij de klant op administratief/ strategisch of controlerend vlak te gaan ondersteunen.

  • JUNIOR HR BP (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: Hays Gent

    Type: Vaste Job

    Stabiel en internationaal bedrijf Gevarieerde HR functie Begeleiding in professionele groei Onze klant is een internationaal bedrijf met 8 vestigingen in België. Dit bedrijf telt wereldwijd meer dan 130.000 werknemers. Onze klant is op zoek naar een HR generalist die zich bij een team van 2 anderen zal voegen. Als Junior HR BP zorg je ervoor dat de dagdagelijkse HR-werking soepel verloopt. Rekrutering is een belangrijk aspect van deze functie. Je zal het gezochte profiel correct moeten inschatten en kandidaten voorstellen die binnen het budget vallen. Je zal alle kanalen moeten gebruiken om moeilijk te vinden profielen te vinden, te selecteren en aan te werven. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de bedienden en arbeiders m.b.t. alle vragen in verband met lonen, afwezigheden en in- & uitdiensttredingen. Andere taken zijn het regelen van de verlofplanning, educatief verlof, analyses van de personeelskost en het opvolgen van de opleidingen voor de sociale balans.

  • Account Manager Indirect Sales (SCHEPDAAL)

    Regio: SCHEPDAAL

    Bedrijf: Jobfixing

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant zoeken we op dit ogenblik een Account Manager (m/v) Indirect Sales voor België, verantwoordelijk om de verkoop van electronische en mechanische regelaars en systemen componenten en oplossingen evenals compressors en koelgroepen aan te sturen bij geselecteerde groothandels en installateurs. Dit gebeurt vanuit ons kantoor in Groot-Bijgaarden, met de mogelijkheid om van thuis uit te werken. Verantwoordelijkheden Verantwoordelijk voor een gedreven verkoopsontwikkeling van alle koeltechnische producten zoals electronische en mechanische regelaars en systemen, compressors en koelgroepen, in overeenstemming met de regionale/globale verkoopsstrategie. Verantwoordelijk voor het onderhouden en ontwikkelen van relaties, met een nadruk op de belangrijkste beslissingsverantwoordelijken. Optimaliseren van de resultaten d.m.v. value selling instrumenten en praktijken Toezien op de toepassing van afgesproken voorwaarden En dit voor klanten gelocaliseerd in België Een bereikbaar aanspreekpunt zijn voor de klanten (groothandelaars en installateurs) Ontwikkelen van een grondig begrip van de noden van deze klanten; met een focus op het brengen van een toegevoegde waarde met ons uitgebreide productportfolio. Marktinzicht verlenen aan de marketing en business excellence teams Accountplanning met een continue groei, gebaseerd op de noden van de klant en voorstellen met een duidelijke focus. Coordinatie van activiteiten met de regionale sales managers, het technical support team, marketing, logistiek en interne verkoopsteam en het regionaal managment Bijhouden van alle klantgerelateerde activiteiten en taken in CRM Actief ontwikkelen en onderhouden van de zakelijke perspectieven met een focus op onze groeiambities

  • Payroll Specialist (OVERIJSE)

    Regio: OVERIJSE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    Je geeft graag advies en neemt graag initiatief? Als Specialist in Payroll en Compensation & Benefits, ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering en de coördinatie van de payroll van de bedienden en voor compensation &benefits projecten. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met jouw interne klanten, onze medewerkers, en adviseert hen op een professionele en proactieve manier over hun personeelsdossiers. Tegelijkertijd bied je aan onze medewerkers je expertise aan en voer je projecten uit met als doel bv. onze“compensation & benefits”-processen te bestuderen, de beloningspakketten aantrekkelijker te maken ... Als Payroll en Compensation & Benefits Specialist bouw je mee aan een innovatief en dynamisch HR-beleid ter ondersteuning van ons BM-groeiplan. Continu verbeteren en evolueren staat hierbij centraal. Jouw gevarieerd takenpakket omvat deze topics: Je staat in voor een correcte en tijdige payroll van de bedienden in het bedrijf, dit voor zowel België als Luxemburg. Een dagelijkse opvolging van de tijdregistratie via Protime speelt hierin een belangrijke rol. Je staat eveneens in voor de dagelijkse administratieve verwerking van de personeelsinformatie en houdt de personeelsdossiers en HR-softwaretools up-to-date, zodat de nodige rapportages/output hieruit gehaald kunnen worden. De werknemers kunnen bij jou terecht voor allerhande informatie en vragen omtrent loonadministratie, zoals vragen rond de aansluiting tot de verzekeringen. Indien nodig zoek je zaken voor hen op en koppel je later terug met feedback. Je behandelt de inkomende vragen betreffende loopbaanonderbreking en pensioen en doet de opvolging hiervan. Je hebt een vlot contact met de dossierbeheerder van het sociaal secretariaat SD Worx en hebt een basiskennis van eblox. Je beschikt over een degelijke basiskennis van de Belgische sociale wetgeving. Je bent back-up van jouw payroll-collega die instaat voor de loonadministratie van de arbeiders. Je staat in voor de maandelijkse rapportering (voor de ondernemingsraad, BM-directie, BM Frankrijk ...). Je voert interne en externe benchmarks uit. Je werkt mee aan diverse C&B-projecten, zoals: de implementatie van nieuwe HR-tools, de opmaak en implementatie van CAO’s, de sociale verkiezingen, het beheer en analyse van HR ken- en stuurgetallen … Je behandelt ad hoc C&B gerelateerde topics zoals opvolging absenteïsme, opmaak enquêtes en statistieken Je rapporteert aan de Compensation & Benefits Coordinator.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Beringen-Tessenderlo)

    Regio: Regio Beringen-Tessenderlo

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Computer Futures - 1st Line Support IT (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Computer Futures is op zoek naar een 1st line support Engineer voor een innovatie klant te West-Vlaanderen.     Functie Je zal instaan voor het verbeteren van producten en diensten. Je werkt nauw samen met developers, operations en gebruikers. Ben je gedreven en geïnteresseerd om verschillende desktop applicaties te supporteren. Dan is dit ongetwijfeld de vacature voor jou!   Profiel Ondersteuning van 1st line support Stevige IT basiskennis Je bent een goede documenteerder Je bent flexibel, werkt zelfstandig en je bent een echte teamplayer pluspunt: applicatie en integratie testen Nederlandstalig   Aanbod freelance project tot het einde van dit jaar met kans op verlening marktconform tarief directe opstart Interviews: ASAP Standplaats: West-Vlaanderen   Heb je interesse of ken je iemand? Stuur je CV via de knop hieronder.   Fijne dag, Dries Van Den Kieboom

  • flexijob afwasser (HALLAAR)

    Regio: HALLAAR

    Bedrijf: RESTAURANT BOSHUIS

    Type: Flexijob

    je staat in voor de afwas en maakt alles schoon. De vloer wordt gereinigd, keuken toestellen en kasten worden proper gemaakt. Na de shift van de keuken zorg jij ervoor dat alles weer op orde komt. Je helpt de kok met het opruimen van de keuken. Portioneren van de gerechten en wegzetten in de koeling, etiketteren kan ook tot je taken behoren. Indien nodig sta je er ook voor open om de zaalmedewerkers te helpen bij het opkuisen van de zaal en het sanitair.

Zoek naar antwoorden van GALENE EVENT in sociale netwerken
Look for responds of GALENE EVENT in social networks

Lees alle opmerkingen voor GALENE EVENT. Laat een reactie achter voor GALENE EVENT. GALENE EVENT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for GALENE EVENT. Leave a respond for GALENE EVENT. GALENE EVENT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie GALENE EVENT op de google maps. Adres en contacten GALENE EVENT
Location of GALENE EVENT on the google maps. Address and contacts of GALENE EVENT

Andere gerelateerde bedrijven als come GALENE EVENT GALENE EVENT: FA. PONNET | VORMEZEELE | Cogia S | Carrières de Silex | RECUP OPEL BRUSSELS SPRL

Other related companies as GALENE EVENT: FA. PONNET | VORMEZEELE | Cogia S | Carrières de Silex | RECUP OPEL BRUSSELS SPRL

GALENE EVENT is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is GALENE EVENT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06616210937. Het bedrijf GALENE EVENT bevindt zich op het adres: Rue des Marronniers 42; 6860; Léglise. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 320,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 162,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Grandstands and stages - Mfg and rental. Lijst met producten zijn Sound systems & equipment - Retail; Sound systems & equipment - Rental.
De hoofdactiviteit van GALENE EVENT is Administratie van economische programma's, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van GALENE EVENT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van GALENE EVENT, openstaande posities, locatie van GALENE EVENT op de kaart.

GALENE EVENT is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is GALENE EVENT, company assigned to the tax number BE06616210937. The company GALENE EVENT is located at the address: Rue des Marronniers 42; 6860; Léglise. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 320,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 162,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Grandstands and stages - Mfg and rental. List of products are Sound systems & equipment - Retail; Sound systems & equipment - Rental.
The main activity of GALENE EVENT is Administration of Economic Programs, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of GALENE EVENT is not available. You also can look at reviews of GALENE EVENT, open positions, location of GALENE EVENT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over GALENE EVENT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf GALENE EVENT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about GALENE EVENT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company GALENE EVENT, employees, financial statistics.