PATRACHE DIERSPECIAALZAA

Contactgegevens PATRACHE DIERSPECIAALZAA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PATRACHE DIERSPECIAALZAA: address, phone, fax, email, website, opening hours

PATRACHE DIERSPECIAALZAA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HEIDESTRAAT 2; 2660; HOBOKEN, België

Telefoon (phone): 38291343 (+32-38291343) 38291343 (+32-38291343)

Fax (fax): +32 (83) 501-77-95 +32 (83) 501-77-95

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PATRACHE DIERSPECIAALZAA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PATRACHE DIERSPECIAALZAA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PATRACHE DIERSPECIAALZAA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PATRACHE DIERSPECIAALZAA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PATRACHE DIERSPECIAALZAA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PATRACHE DIERSPECIAALZAA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PATRACHE DIERSPECIAALZAA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PATRACHE DIERSPECIAALZAA
Products information PATRACHE DIERSPECIAALZAA

BTW identificatienummer (tax): BE06750244140
Ondernemingsnummer: 1170013427
Hoofdstad (capital): 687,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 515,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in PATRACHE DIERSPECIAALZAA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Huisdieren and benodigdheden; Royal Canin

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PATRACHE DIERSPECIAALZAA
(Get full report from official database of BE for PATRACHE DIERSPECIAALZAA)

Aanvulling soorten activiteiten voor PATRACHE DIERSPECIAALZAA
Addition kinds of activities for PATRACHE DIERSPECIAALZAA

327206. Betonproducten die worden gebruikt om drainage te vergemakkelijken | Concrete products used to facilitate drainage
23920605. Matrasbeschermers, behalve rubber | Mattress protectors, except rubber
30890604. Celluloïde producten | Celluloid products
33419902. Babbitt metaal smelten en raffineren (secundair) | Babbitt metal smelting and refining (secondary)
39319906. Stands, muziek | Stands, music
50940304. Horloges en onderdelen | Watches and parts
65529900. Onderverdelers en ontwikkelaars, nec, nec | Subdividers and developers, nec, nec
97110402. Nationale veiligheid, staatsbestuur | National security, state government

Werken bij PATRACHE DIERSPECIAALZAA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PATRACHE DIERSPECIAALZAA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PATRACHE DIERSPECIAALZAA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PATRACHE DIERSPECIAALZAA. Looking for open vacancies in other companies

  • Deskundige medische administratie (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: AZ ST.-JAN AV

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Op klantvriendelijke wijze sta je in voor het onthaal van de patiënten Je benadert de professionele situatie vanuit een ethische invalshoek Je doorgedreven kennis van de medische terminologie pas je op een correcte wijze toe in de verwerking van medische verslagen en briefwisseling Je organiseert je werk zelfstandig op een efficiënte wijze Je beheert het elektronische afsprakensysteem en ziet toe op de volledigheid van de patiëntendossiers en het klassement hiervan Je handelt volgens de missie, visie, waarden en doelstellingen van het ziekenhuis.

  • Logistiek bediende (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: Start People Herentals

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zoeken voor de afdeling Shipping een medewerker die volgend takenpakket voor zich zal nemen: * Afhandeling van dagelijkse administratie binnen het departement facturatie / transport. Ervoor zorgen dat de afgewerkte producten op het gewenste tijdstip en met de geëigende documenten bij de klanten afgeleverd en gefactureerd worden. Zelfstandig zorgen voor het transport van afgewerkte producten in samenspraak met de leverancier. Voorbereiden van de registratie van binnenkomende vrachtwagens/containers; door het aanmaken van shipments in SAP. De facturatie en creditnota's van het afgewerkt product waarborgen; zodat de financiële afdeling de nodige boekhoudkundige verrichtingen kan maken. Opmaken van documentenbundels eigen aan overzees transport en conform de voorschriften eigen aan het land en de betalingsvoorwaarden.

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS REGIO KORTRIJK (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: GREENHOUSE KORTRIJK

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit regio Kortrijk zoeken dringend een goede hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Burst (BURST)

    Regio: BURST

    Bedrijf: Partena Ziekenfonds & Partners

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • Student(e) Poetshulp (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Actief Interim Mechelen

    Type: Studentenjob

    Voor verschillende klanten én locaties zijn we op zoek naar poetshulpen. Je wordt voornamelijk ingezet om kantoren te poetsen (bureau's, gangen, sanitair, ...) en dit in verschillende omgevingen (fabrieken, winkels, kantoren,...)

  • JOBSTUDENTEN MONITOR-SPORTBEGELEIDERS (VLAMERTINGE)

    Regio: VLAMERTINGE

    Bedrijf: SPORT-TRACK

    Type: Studentenjob

    Periode: maand september en weekends in 2018 We zoeken enthousiaste kandidaten voor het begeleiden van allerhande sportactiviteiten. allemaal sporten die gemakkelijk aan te leren zijn zoals avonturentochten, vlotten bouwen, mountainbiken, muurklimmen, boogschieten, kano, enz. Interesse? Solliciteer snel.

  • Dossierbeheerder Carrosserie (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: TAC

    Type: Vaste Job

    Je maakt afspraken met de klanten en ontvangt hen. Je zorgt voor een zorgvuldig opgebouwd dossier, waar je de communicatie verzorgt tussen de verzekeringsmaatschappij, verzekeringsmakelaar, klant en carrosserie. Je volgt elk dossier op, maakt afspraken voor de herstellingen, zorgt voor foto's en schadeopname, volgt betalingen op en behoud het overzicht over de lopende herstellingen.

  • Junior Master Supply Chain/Logistiek (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: NOHAU

    Type: Vaste Job

    De firma is een groeiende KMO actief in de FMCG-sector. Dankzij hun gepassioneerd team van 150 medewerkers maken zij kwaliteitsvolle producten die tot het hogere marktsegment mogen behoren. Ter versterking van de Supply Chain afdeling zijn wij vandaag op zoek naar een Young Potential met sterke interesse in Supply Chain en Logistiek. FUNCTIEOMSCHRIJVING: Bij aanvang zal je starten in het warehouse om hun ERP-systeem en het reilen en zeilen van de firma te leren kennen (+/- 3 maanden). Vervolgens word je naar gelang de noden en jouw interesse en ervaring ingezet op diverse projecten binnen het Supply Chain Departement. Dit kan volgende taken omvatten: Supply Chain Planning: raw materials, packaging, production, demand, logistiek, … (korte en lange termijn); Anticiperen op problemen m.b.t. planning, availability, stocks, … Actief deelnemen aan Supply Chain meetings; Analyseren en optimaliseren van Supply Chain en logistieke processen, opvolging KPI’s; Samenwerken met verschillende interne departementen; Rapporteren aan de Supply Chain Manager.

  • Een coördinator (v/m) voor het operatiekwartier (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: KLINIEK SINT-JAN

    Type: Vaste Job

    Werkomgeving: Multidisciplinair operatiekwartier (klassieke en ambulante heelkunde): * 11 specialismen (hartheelkunde, neurochirurgie, orthopedie, abdominale - thoracale en endocriene heelkunde, vaatheelkunde, urologie, gynaecologie, plastische en reconstructieve heelkunde, oogheelkunde, NKO, stomatologie) * 8 operatiezalen * 2 technische zalen * 1 ontwaakzaal voor volwassenen – 1 pediatrische ontwaakzaal Algemene opdracht: De coördinator houdt toezicht op de behandeling van de patiënten die geopereerd worden op basis van een veilige kwaliteitszorg in samenwerking met de verschillende heelkundige specialismen. Hij zorgt voor de toepassing van de regels bepaald in het huishoudelijke reglement van het operatiekwartier en de naleving van de werkingsmodaliteiten gevalideerd door het Beperkt comité van het operatiekwartier. Permanente opdrachten: * Organiseert de afstemming van de menselijke middelen op het electieve operatieprogramma en de opvang van spoedgevallen; * Neemt deel aan de planning van het operatieprogramma in overleg met de verschillende actoren (chirurgen, anesthesisten, verpleegkundigen, …); * Superviseert de globale activiteit van het operatiekwartier; * Coördineert de verschillende teams (chirurgen, anesthesisten, verpleegkundigen, instrumentisten, …) en beschikt over autoriteit ten aanzien van alle actoren van het operatiekwartier op het vlak van de naleving van de operatieprogramma’s, de overschrijding van de tijdsduur voorzien in het programma en het beheer van de uitzonderingen; * Werkt actief samen met de directie, de zorgcoördinator en alle verantwoordelijken die betrokken zijn bij het beheer van het operatiekwartier; * Is in staat om risicovolle situaties te herkennen en stelt traceerbaarheidsprocedures in, evalueert en controleert hun toepassing; * Voert de vereiste maatregelen in voor de veiligheid van patiënten en personeel; * Is betrokken in de strijd tegen de nosocomiale infecties; * Anticipeert het beheer van de vervangingen (in overleg met de directie patiëntenzorg); * Verzekert het beheer van de processen en technieken, het administratieve beheer van de patiënten, het beheer van de human resources en van de materiële middelen (in nauwe samenwerking met de centrale sterilisatie); * Beheert de verbruiksgoederen en het materiaal, rekening houdende met de budgettaire beperkingen; * Geeft via de meeste geschikte kanalen informatie door aan het personeel en aan de verschillende zorgverleners van het operatiekwartier; * Past de beroeps- en deontologische regels toe en waakt over hun naleving; * Beheert de opvang en behandeling van de spoedgevallen (met inbegrip van de MUG-spoedgevallen). Zie de rest van de beschrijving bij "Profiel"

  • Accountant / Dossierbeheerder voor leuk kantoor - Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Collegiaal, professioneel en open zijn wellicht de 3 sleutelwoorden die dit kantoor het beste omschrijven. Dit kantoor dat na 20 jaar ervaring in de accountancy wereld een mooie reputatie opbouwde is op zoek naar een dossierbeheerder om hun team te komen versterken. Ze gaan niet alleen voor een persoonlijke aanpak naar hun klanten toe, maar ook onder de medewerkers heerst een open communicatie. Dit uit zich onder andere in een open werkvloer waar iedereen elkaar bijstaat en streeft naar kwaliteitsverlening op een hoog niveau. Accountant / Dossierbeheerder - Functie: Het verlenen van advies aan je eigen klantenportefeuille zal behoren tot je takenpakket, je voert dus ook de nodige besprekingen met klanten en bent hun eerste aanspreekpunt. Ja zal je eigen dossiers van A-Z afwerken, waardoor je deze door en door kent. Als senior dossierbeheerder ben jij de steunpilaar voor je junior collega's die je bijstaat om hen naar een hoger niveau te tillen.

  • Advocaat Corporate M&A (Antwerpen) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Le Grand & Associates

    Type: Zelfstandige activiteit

    Advocaat - Corporate M&A - (Antwerpen) Voor een gerenommeerd advocatenkantoor zijn we op zoek naar een Advocaat gespecialiseerd in M&A om het team experten te versterken. Onze klant is een specialist in bijstaan van ondernemingen in een brede waaier aan juridische kwesties. Ze bieden hun groeiend nationaal en internationaal cliënteel steeds een totaaloplossing aan waarbij kwaliteit primeert. Transparantie, duidelijke communicatie en efficiëntie typeren de aanpak van dit kantoor. Functieomschrijving: Als Advocaat Corporate M&A ben je verantwoordelijk voor volgende functies: Het adviseren van klanten en bijstaan in het maken van beslissingen omtrent fusies en overnamen, private equity, herstructureringen, aandeelhoudersgeschillen, enz. Het proactief meehelpen uitdenken van een lange-termijn strategie voor de klant. Het opbouwen en onderhouden van een vertrouwensrelatie met het cliënteel.

  • Business & ICT Consulting - Analyst OMP+ (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are actively looking for an Analyst OMP+     Mission   Configuration of OMP+ Sales & Operational Planning and Multi-flow Planning solutions using OPAL and GUI design framework     Profile Experience: Intermediate - Senior  Languages: Must be competent in both written and verbal communication in Dutch and English (French, Spanish is an advantage), interacting with a variety of stakeholders Skillset: Minimum of 5 years successful project delivery with a focus on commercial off-the-shelf solutions design and configuration Minimum 5 years experience in designing, configuring, and implementing process and enhancements for the key skills identified Must be competent in both written and verbal communication in Dutch and English (French, Spanish is an advantage), interacting with a variety of stakeholders Ability to collaborate with key stakeholders on requirements gathering Possess business process knowledge within advanced planning and scheduling, demand and production planning functional area, as well as touchpoints to other functional areas of supply chain management in manufacturing industry Possess understanding of the interdependencies of people, process and technology Work closely with functional teams to design and develop applications that meet business requirements Ability to translate business requirements to functional specifications and configuration for reporting, interfaces, data conversions, enhancements, GUI forms and workflows Ability to support functional specification document creation process, functional configuration reviews, and unit/integration testing tasks Assist with the development of process definition documents, process flows, and key decision documents Participated in cutovers and post-go-live processes for projects Participated in enhancements and maintenance processes Requested technical skills Ideally OMP+ solutions  Alternatively SAP APO modules PP/DS/GATP/SNP  Or other advanced planning and scheduling solutions Quintiq PSI Metals Planner Simatic IT Preactor JDA Manufacturing Planning   Start mission, duration: November 2018, long mission  Location: Gent, Zelzate

Zoek naar antwoorden van PATRACHE DIERSPECIAALZAA in sociale netwerken
Look for responds of PATRACHE DIERSPECIAALZAA in social networks

Lees alle opmerkingen voor PATRACHE DIERSPECIAALZAA. Laat een reactie achter voor PATRACHE DIERSPECIAALZAA. PATRACHE DIERSPECIAALZAA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PATRACHE DIERSPECIAALZAA. Leave a respond for PATRACHE DIERSPECIAALZAA. PATRACHE DIERSPECIAALZAA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PATRACHE DIERSPECIAALZAA op de google maps. Adres en contacten PATRACHE DIERSPECIAALZAA
Location of PATRACHE DIERSPECIAALZAA on the google maps. Address and contacts of PATRACHE DIERSPECIAALZAA

Andere gerelateerde bedrijven als come PATRACHE DIERSPECIAALZAA PATRACHE DIERSPECIAALZAA: ERNEST LEBAILLY | DE ROEDEL | Versmissen & Janssens (Kantoor) BVBA | Decafmeyer D | Optupa

Other related companies as PATRACHE DIERSPECIAALZAA: ERNEST LEBAILLY | DE ROEDEL | Versmissen & Janssens (Kantoor) BVBA | Decafmeyer D | Optupa

PATRACHE DIERSPECIAALZAA is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PATRACHE DIERSPECIAALZAA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06750244140. Het bedrijf PATRACHE DIERSPECIAALZAA bevindt zich op het adres: HEIDESTRAAT 2; 2660; HOBOKEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 687,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 515,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Huisdieren and benodigdheden; Royal Canin. Producten gemaakt in PATRACHE DIERSPECIAALZAA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PATRACHE DIERSPECIAALZAA is Administratie van Milieukwaliteit en Huisvestingsprogramma's, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PATRACHE DIERSPECIAALZAA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PATRACHE DIERSPECIAALZAA, openstaande posities, locatie van PATRACHE DIERSPECIAALZAA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

PATRACHE DIERSPECIAALZAA is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is PATRACHE DIERSPECIAALZAA, company assigned to the tax number BE06750244140. The company PATRACHE DIERSPECIAALZAA is located at the address: HEIDESTRAAT 2; 2660; HOBOKEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 687,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 515,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Huisdieren and benodigdheden; Royal Canin. Products created in PATRACHE DIERSPECIAALZAA were not found.
The main activity of PATRACHE DIERSPECIAALZAA is Administration of Environmental Quality and Housing Programs, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of PATRACHE DIERSPECIAALZAA is not available. You also can look at reviews of PATRACHE DIERSPECIAALZAA, open positions, location of PATRACHE DIERSPECIAALZAA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over PATRACHE DIERSPECIAALZAA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PATRACHE DIERSPECIAALZAA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PATRACHE DIERSPECIAALZAA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PATRACHE DIERSPECIAALZAA, employees, financial statistics.