ODRADA INTERIEUR NV

Contactgegevens ODRADA INTERIEUR NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ODRADA INTERIEUR NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

ODRADA INTERIEUR NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Molsestw 46 2490 Balen, België

Telefoon (phone): 32.14 34 66 00 32.14 34 66 00

Fax (fax): 32.14 31 79 80 32.14 31 79 80

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ODRADA INTERIEUR NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ODRADA INTERIEUR NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ODRADA INTERIEUR NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ODRADA INTERIEUR NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ODRADA INTERIEUR NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ODRADA INTERIEUR NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ODRADA INTERIEUR NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ODRADA INTERIEUR NV
Products information ODRADA INTERIEUR NV

BTW identificatienummer (tax): BE05329437255
Ondernemingsnummer: 7926330566
Hoofdstad (capital): 289,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 299,000,000 EUR
Werknemers (employees): 18568
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Furniture and shelving,office^^Furniture,household

Product categorie (product category): Household goods; Professional goods; Wood and Furniture

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ODRADA INTERIEUR NV
(Get full report from official database of BE for ODRADA INTERIEUR NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor ODRADA INTERIEUR NV
Addition kinds of activities for ODRADA INTERIEUR NV

1231. Antracietwinning | Anthracite mining
149906. Veenbouw en verwerking van veen | Peat mining and processing
348200. Wapenmunitie | Small arms ammunition
22840103. Rayon draad | Rayon thread
26530103. Hempen, golfkarton: gemaakt van aangekochte materialen | Hampers, corrugated: made from purchased materials
26760102. Gezichtsweefsels: gemaakt van gekocht papier | Facial tissues: made from purchased paper
50510219. Track spikes | Track spikes
51220310. Vitamines en mineralen | Vitamins and minerals
96219900. Reglement, administratie van vervoer, nv | Regulation, administration of transportation, nec

Werken bij ODRADA INTERIEUR NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ODRADA INTERIEUR NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ODRADA INTERIEUR NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ODRADA INTERIEUR NV. Looking for open vacancies in other companies

  • KWALITEITSCONTROLEUR (M/V) (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: EXPERZA TIELT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf regio Tielt zijn wij opzoek naar een gedreven laborant(e). Je staat in voor de analyses van vleessamples en waterstalen. Je houdt de registraties van allerhande testen zorgvuldig bij.

  • Ploegbaas - vaste betrekking (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ASAP TalentXperts

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    TalentXperts, dé expert in het rekruteren en selecteren van toptalent. Zowel voor managers, hogere bedienden en expertrollen in een organisatie zoeken we naar de juiste profielen met de juiste attitude. We denken mee met onze klant en staan garant voor duurzame en kwalitatieve oplossingen. Voor onze klant, een bedrijf actief in verpakkingen, zijn wij op zoek naar een ploegbaas. De ploegbaas is verantwoordelijk voor de veiligheid, kwaliteit en efficiëntie van de productielijnen. Hij treedt op als aanspreekpunt voor de dagdagelijkse problemen en rapporteert aan de shiftleader.   Jouw taken en verantwoordelijkheden bestaan uit: - het operationeel aansturen van 10 tot 30 productiemedewerkers (all round operators en inpakkers); - het begeleiden, ondersteunen en corrigeren van de productiemedewerkers wat betreft hun werkwijze, resultaten en motivatie; - het aanspreken van productiemedewerkers i.v.m. de naleving van de veiligheids-, bedrijfs-, hygiëne-, gedrags- en milieuvoorschriften conform de normen en richtlijnen; - het toezien op de orde en netheid, de veiligheid en de kwaliteit; - het nemen van maatregelen bij storingen van installaties op de productielijnen in samenwerking met de technische dienst; - het organiseren van overlegmomenten en de verslaggeving; - het voorzien van een goede overdracht tussen de ploegen; - het vervangen van all round operators bij een lage bezettingsgraad.

  • Tweetalig klantenadviseur (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Konvert Interim Ieper

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Ieper zijn we op zoek naar klantenadviseurs met een commerciële feeling en perfecte kennis Nederlands/Frans. Je staat in voor de telefonische ondersteuning van de klanten. Dit voor klachtenbehandeling, informatieverstrekking, ... . Dit kan zowel voor inbound als outbound gesprekken zijn.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Brecht – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BRECHT)

    Regio: BRECHT

    Bedrijf: HET POETSBUREAU

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Laakdal – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (LAAKDAL)

    Regio: LAAKDAL

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) te Sint-Truiden, 8 uur per week (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Home Maid

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job.Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 8 uren per week voor een gastgezin wonende te Sint-Truiden. Het gastgezin zoekt hulp voor de dagdagelijkse schoonmaak, maandelijkse schoonmaak, strijken en eventueel koken. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een activakaart worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • inventarismedewerker informatica (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: t-interim Oudenaarde

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor de inventarisatie van het computer- en kantoormateriaal. Je kan zelfstandig werken. Je hebt kaas gegeten van computers en toebehoren om deze te inventariseren.  

  • Administratief bediende leveranciersboekhouding (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: Talentus Sint-Niklaas

    Type: Vaste Job

    Gedreven door cijfers en nauwkeurig ga je dagelijks aan de slag. Je wil dat het plaatje klopt en staat in voor de administratie en registratie van de leveranciersboekhouding. Inkoopfacturen vergelijk je met de ontvangen goederen van de leveranciers. Verder sta je in voor: Inboeken van facturen controle, zowel naar hoeveelheden als naar prijzen  opvolging verschillen  klassement Je verzorgt de volledige opvolging van onze leveranciers bij fouten, hiervoor zal je geregeld contact hebben met andere departementen (magazijnen, bestandsbeheer) en/of leveranciers. Diverse administratieve (doorfacturatie prospectiefacturen,…).  Je doet de verwerkingen binnen een SAP-omgeving en een eigen ontwikkeld logistiek pakket.

  • online platform expert (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HAVENBEDRIJF ANTWERPEN

    Type: Vaste Job

    Samen met de online & CRM manager vertaal je de online strategie en de online roadmap van het Havenbedrijf Antwerpen naar een plan van aanpak voor IT. Je spreekt de taal van de business en vertaalt deze naar development. Bij dit alles zet je de gebruiker centraal en vertrek je vanuit zijn/haar noden en wensen. Je ontwikkelt en optimaliseert verschillende platformen (van websites, applicaties, analysetools…). Je behoudt het overzicht over deze platformen en daarnaast waak je erover dat ze voldoen aan de nieuwste, relevante updates en technologieën. Je vertrekt hierbij vanuit de vaststellingen via verschillende analysetools en zet deze om in pro-actieve adviezen voor de collega’s binnen het communicatie en marketing team en daarbuiten. Je houdt hierbij steeds rekening met de jou toegekende middelen en je rapporteert aan de online manager. In je rol van online platform expert: - Je maakt business analyses voor verschillende online projecten gaande van websites tot applicaties, tot direct mailing platformen of monitoring tools enz... Je benoemt in deze analyses de functionaliteiten die je vervolgens uitschrijft in high level use cases - Je vormt de schakel met de IT-afdeling met wie je nauw samenwerkt om development op te volgen en testings te begeleiden - Je zorgt ervoor dat de user experience binnen de platformen gerespecteerd en gevolgd wordt, vertrekkende vanuit de online strategie en de daaruit afgeleide customer journeys - Je weet wat een goed webdesign inhoudt zowel naar user interfaces toe als naar heldere en moderne webpagina’s - Je beheerst Google Analytics en je zet dashboards op voor je collega’s binnen het online & CRM team en daarbuiten. Je kan de dashboards omzetten naar relevante adviezen zoals quick wins maar ook lange termijn ingrepen - Je begrijpt CMS-systemen en -platformen, kennis over marketing automation tools is een plus - Je coördineert ...

  • Operator Laser- en Ponsmachine (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: WAAK BESCHUTTE WERKPLAATS

    Type: Vaste Job

    Binnen WAAK Metaal en Assemblage sta je in voor volgende taken: Het instellen van de laserrobot. Je helpt af en toe bij het instellen van de ponsmachines. Het uitvoeren van de nodige interventies bij stilstand of problemen aan de laserrobot of de ponsmachines. Je beheert mee het platenmagazijn: je registreert alles binnen het ERP-systeem, en verplaatst de platen met een hef- of reachtruck Je werkt nauwkeurig en zorgt ervoor dat het product afgeleverd wordt volgens de kwaliteitsvereisten van de klant.

  • Administratief medewerk(st)er (LIEDEKERKE)

    Regio: LIEDEKERKE

    Bedrijf: RENOSTEP

    Type: Vaste Job

    Als administratief medewerker ben jij een klasbak in: Punctueel beheren van de administratieve taken Met de glimlach klanten, leveranciers en samenwerkers helpen Mee denken met het bedrijf voor een verdere groei Denken in oplossingen Zelfstandig kunnen werken Een hart voor mooie interieurs is altijd een pluspunt

  • Beheerscontroleur - On Site - Edegem - Werfreserve (EDEGEM)

    Regio: EDEGEM

    Bedrijf: NV Sodexo Belgium SA

    Type: Werfreserve

    Als Beheerscontroleur On Site, verzeker je de goede werking en controle van de administratie en van het economisch beheer van de site bij één van onze grootste contracten. Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en implementeren van het interne controlesysteem binnen de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor : Financieel & administratief beheer van de site : Organisatie en controle van de aankoopcyclus (bestelbons, verzendingsnota's, ...) Het boeken van de aankoopcyclus (intern systeem: Click & buy) (verzendingnota's, facturen, stock, kleine kassa, onkostennota's, ...) en de verkoopcyclus (opmaak facturatie klant, opbrengsten en stortingen, ...) De interne controle op de site organiseren en dit volgens de interne procedures van Sodexo: Controle van de leveringen Controle van cashstroom: kassa en stortingen Controle van de inventarissen Controle van de facturatie Enz. Analyse van de resultaten Maandelijkse analyse en becommentariëren van de resultaten naar de Client Relations Manager (CRM). Gedetailleerde analyse van de kosten (Food &Beverage costs, personeelskosten, afschrijving en andere uitbatingskosten, ....) Berekening van diverse ratio's en indicatoren voor de opvolging en optimalisatie van de kosten Opvolging actieplannen m.b.t. kostenoptimalisaties opgesteld samen met de CRM Voorstellen formuleren om de controles te optimaliseren ifv de behoeften van de site Allerhande ad hoc analyses Interne en externe rapportering Maandelijkse rapportering en afsluit (in samenwerking met de boekhouding) Opvolging van de beheersindicatoren (vb. F&B costs, verkoopmix, personeelskosten, ...) Rapportering naar de klant ifv zijn vraag Budgetbeheer Helpen bij het opstellen van de jaarlijkse budgetten samen met de General Services Manager Maandelijkse herziening van de forecast volgens de economische tendensen op de site Algemene administratie / loonadministratie Je helpt, indien nodig, bij de algemene administratie en loonadministratie. Dit onder aansturing van de CRM

Zoek naar antwoorden van ODRADA INTERIEUR NV in sociale netwerken
Look for responds of ODRADA INTERIEUR NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor ODRADA INTERIEUR NV. Laat een reactie achter voor ODRADA INTERIEUR NV. ODRADA INTERIEUR NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ODRADA INTERIEUR NV. Leave a respond for ODRADA INTERIEUR NV. ODRADA INTERIEUR NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ODRADA INTERIEUR NV op de google maps. Adres en contacten ODRADA INTERIEUR NV
Location of ODRADA INTERIEUR NV on the google maps. Address and contacts of ODRADA INTERIEUR NV

Andere gerelateerde bedrijven als come ODRADA INTERIEUR NV ODRADA INTERIEUR NV: FLASBL REEDUCATION D'EPILEPTIQUES | HUNT | Carre | D.G.I. | Goffinet M-J

Other related companies as ODRADA INTERIEUR NV: FLASBL REEDUCATION D'EPILEPTIQUES | HUNT | Carre | D.G.I. | Goffinet M-J

ODRADA INTERIEUR NV is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ODRADA INTERIEUR NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05329437255. Het bedrijf ODRADA INTERIEUR NV bevindt zich op het adres: Molsestw 46 2490 Balen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 18568 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 289,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 299,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Household goods; Professional goods; Wood and Furniture. Lijst met producten zijn Furniture and shelving,office^^Furniture,household.
De hoofdactiviteit van ODRADA INTERIEUR NV is Metaalproducten, Met uitzondering van machines en transportmiddelen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ODRADA INTERIEUR NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ODRADA INTERIEUR NV, openstaande posities, locatie van ODRADA INTERIEUR NV op de kaart.

ODRADA INTERIEUR NV is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is ODRADA INTERIEUR NV, company assigned to the tax number BE05329437255. The company ODRADA INTERIEUR NV is located at the address: Molsestw 46 2490 Balen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 18568 employees work in this company. Capital - 289,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 299,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Household goods; Professional goods; Wood and Furniture. List of products are Furniture and shelving,office^^Furniture,household.
The main activity of ODRADA INTERIEUR NV is Fabricated Metal Products, Except Machinery & Transport Equipment, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of ODRADA INTERIEUR NV is not available. You also can look at reviews of ODRADA INTERIEUR NV, open positions, location of ODRADA INTERIEUR NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ODRADA INTERIEUR NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ODRADA INTERIEUR NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ODRADA INTERIEUR NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ODRADA INTERIEUR NV, employees, financial statistics.