LUDOTH?QUE ACIH

Contactgegevens LUDOTH?QUE ACIH: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data LUDOTH?QUE ACIH: address, phone, fax, email, website, opening hours

LUDOTH?QUE ACIH

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE SAINT-BRICE 44; 7500; TOURNAI, België

Telefoon (phone): 69256266 (+32-69256266) 69256266 (+32-69256266)

Fax (fax): +32 (69) 973-32-21 +32 (69) 973-32-21

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) LUDOTH?QUE ACIH: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "LUDOTH?QUE ACIH"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "LUDOTH?QUE ACIH"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van LUDOTH?QUE ACIH, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen LUDOTH?QUE ACIH. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of LUDOTH?QUE ACIH, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees LUDOTH?QUE ACIH. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti LUDOTH?QUE ACIH
Products information LUDOTH?QUE ACIH

BTW identificatienummer (tax): BE08207855224
Ondernemingsnummer: 7271545410
Hoofdstad (capital): 748,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 750,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Producten die in LUDOTH?QUE ACIH zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Openbare bibliotheken and archieven

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor LUDOTH?QUE ACIH
(Get full report from official database of BE for LUDOTH?QUE ACIH)

Aanvulling soorten activiteiten voor LUDOTH?QUE ACIH
Addition kinds of activities for LUDOTH?QUE ACIH

599914. Schrijfmachines en bedrijfsmachines | Typewriters and business machines
01820100. Plantaardige gewassen, onder dekking gekweekt | Vegetable crops, grown under cover
22119907. Card roll stoffen, katoen | Card roll fabrics, cotton
23399907. Slacks: vrouwen, misses 'en junioren' | Slacks: women's, misses', and juniors'
39110403. Vanity gevallen, edelmetaal | Vanity cases, precious metal
50830100. Pluimvee- en veeteelt | Poultry and livestock equipment
51720000. Groothandelaren van aardolieproducten, met uitzondering van bulkstations / terminals | Petroleum product wholesalers,except bulk stations/terminals

Werken bij LUDOTH?QUE ACIH: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in LUDOTH?QUE ACIH: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor LUDOTH?QUE ACIH. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for LUDOTH?QUE ACIH. Looking for open vacancies in other companies

  • Chauffeur CE kipper (ZONHOVEN)

    Regio: ZONHOVEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een firma uit Zonhoven die grondverzet doet voor bosbouw en wegenwerken, zijn we op zoek naar chauffeur CE met ervaring met kipper. Je moet als chauffeur enkel rijden, maar niet meewerken op de werf. Je vervoert meestal grondverzet en soms steenslag of stabilisé. Je start om 6u en werkt ongeveer tot 16u. Langdurige opdracht, optie vast contract.

  • Begeleider, OC Overpelt (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van clausule noodopvang - tewerkstelling (voorlopig) tot einde juni 2019; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, trein, bus) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Overpelt - Napoleonweg 51 - 3900 Overpelt. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Restaurateur monumenten (RANST)

    Regio: RANST

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in Ranst zijn wij op zoek naar een RESTAURATEUR MONUMENTEN (M/V). 

  • Customer Service Export - Kallo (DOEL)

    Regio: DOEL

    Bedrijf: Page Personnel Belgium

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Actief op zoek naar een uitdagende Customer Service functie voor de export markt? Hou je van klantencontact en ben je vlot drietalig? Dit is jouw kans! Bedrijfsomschrijving Onze klant, een internationale grootspeler actief binnen de Voedingssector is dringend op zoek naar een Customer Service Medewerker om hun export-team te versterken. Het bedrijf is gelegen in de regio Kallo/Waaslandhaven en eenvoudig te bereiken met de wagen. De verbinding met het openbaar vervoer is minder gunstig. Omschrijving Als lid van dit dynamisch export-team ben je verantwoordelijk voor de volledige administratieve opvolging van de internationale klantendosssiers, in nauwe samenwerking met sales. Dankzij jouw commerciële flair bouw je een duurzame relatie op met de klant. je zal verantwoordelijk zijn voor jouw eigen klantenportefeuille. Je bent een centraal aanspreekpunt voor verschillende interne diensten zoals: productieplanning, boekhouding, expeditie Daarnaast sta je de klant correct te woord m.b.t. vragen over leveringen, documenten, klachten met als doel een goede klantenservice te bieden. Stipt en correct opvolgen en beheren van klantendossiers, vanaf opmaak contract tot en met facturatie (Order-to-Cash). Orders worden accuraat opgevolgd opdat een vlekkeloze levering kan gebeuren in overeenstemming met de behoeften van de klant en de organisatiedoelstellingen. Veelvuldig contact met douane-agenten m.b.t. de opmaak van uitvoerdocumenten en expediteurs om containers te boeken, afspraken te maken m.b.t. correcte opmaak Bill of Lading en aanverwante documenten. Je rapporteert aan de Customer Service Manager en maakt deel uit van een enthousiast en gemotiveerd team.

  • POETSHULP/ HUISHOUDHULP in regio Evergem– kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Flyers uitdelen tijden Kermis Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: DOE HET ZELF

    Type: Studentenjob

    Flyers uitdelen tijden Kermis Sint-Truiden van Doe-het-zelf Discount Vrijdag 24 augustus Zaterdag 25 augustus Zondag 26 augusutus Vrijdag 31 augustus Zaterdag 1 september Zondag 2 september

  • Student keukenmedewerker - Pizza Hut Brugge St-Michiels (SINT-MICHIELS)

    Regio: SINT-MICHIELS

    Bedrijf: Pizza Hut België

    Type: Studentenjob

    Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden in de keuken: Je bent in staat om de bereiding van de voorgerechten, de pizza’s, pasta’s en de salades uit te voeren. Je bent verantwoordelijk voor de bevoorrading van de werkstations. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en de schoonmaak van de keuken. Je bent verantwoordelijk voor de opening en de sluiting van de keuken.

  • Spontaan Projectingenieur (BISSEGEM)

    Regio: BISSEGEM

    Bedrijf: Talentus Kortrijk Leiestraat

    Type: Vaste Job

    Wordt jij blij als je in een Windows omgeving aan de slag kan en  je je hier ook steeds verder in kan verdiepen zodat je de optimale ondersteuning kan geven? Is het behandelen van de automatisch geregistreerde issues een fluitje van een cent voor jou? De issues worden gecapteerd door een geautomatiseerd systeem, waardoor er slechts een beperkte eerstelijns helpdesk is voor problemen en opdrachten in het binnen- en buitenland. Maakt het geven van tweedelijns helpdesk support je dag? Waarbij je lokale en internationale collega’s ondersteunt en opleidt in het gebruik van de IT-infrastructuur. Daarnaast analyseer je hardware- en softwarematige incidenten en los je deze op. Heeft de installatie en het onderhoud van diverse hard- en softwarecomponenten in een netwerkomgeving met zowel PC als remote (Citrix, VDI, RDS) geen geheimen voor jou? Haal jij energie uit het beheer van de volledige infrastructuur? Samen met de IT manager en collega support engineers neem je taken op in het dagelijks beheer van de IT infrastructuur, installatie en onderhoud van Microsoft netwerken, controle en beheer van de toegang tot het netwerk (AD, security), backups, problemsolving. Afhankelijk van je interesse en eigen progressie kan je op termijn meewerken aan vernieuwingsprojecten en migraties. In deze voortdurende veranderende omgeving kan je evolueren tot IT-generalist, IT-specialist of derdelijn support. Je krijgt de kans om je te verdiepen in een of meerdere specifieke domeinen zoals Virtualisatie, Networking, Security, End-user Devices, Storage, High-Availability & Disaster recovery, Managed Services, Datacenter, Mobility, Communication, Azure, IoT,… Is dit alles je op het lijf geschreven? Dan ben jij de system engineer waar wij naar op zoek zijn!

  • Accountant / Dossierbeheerder voor groeiend familiaal kantoor (NEERPELT)

    Regio: NEERPELT

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Dit accountantskantoor, gelegen in Neerpelt, is een middelgroot kantoor met een 30-tal medewerkers. Ze zijn opgericht in 1970 en hebben hun klantenbestand sindsdien sterk weten uit te bouwen. Hun portfolio is gediversifieerd opgesteld uit KMO's, eenmanszaken en vrije beroepers uit verschillende sectoren. Omdat ze nog steeds jaar na jaar een duurzame groei blijven realiseren zijn ze op zoek naar een gemotiveerde Accountant / Dossierbeheerder met reeds enkele jaren ervaring in een boekhoudkantoor of accountantskantoor. Accountant / Dossierbeheerder - Verantwoordelijkheden Boekhoudkundig en fiscaal dossierbeheer voor je eigen portfolio. Dit zal, afhankelijk van je ervaring, bestaan uit een 30 tot 40 dossiers. Hierin denk je ook mee over hoe je klanten hun onderneming fiscaal kunnen optimaliseren.

  • Studiebegeleider rechten (Gent) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: METODIKA GENT

    Type: Zelfstandige activiteit

    Op individuele basis studiebegeleiding geven voor rechtsvakken (algemeen recht, staatsrecht, verbintenissenrecht, mensenrechten, publiekrecht, privaatrecht, economisch recht, enz.) aan studenten uit 1e, 2e, soms 3e bachelor Rechten of Rechtspraktijk. De studenten kunnen zowel inhoudelijke problemen hebben als problemen met studiemethode en -planning.

  • Computer Recruitment Services - Information Risk Analyst (IRPA) (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk382 Information Risk analyst (IRPA) : Banking, Brussels     Background   The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.     Role  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with bank's risk management methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritisation for the deployment of the bank's security initiatives.    Profile   Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organises, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance. Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, Sans Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments and managing targeted risk remediation activities.   You must be an EU national to be considered for this role   Reference: Nk382 Location: Brussels Language: English Duration: 6 months Start date: ASAP Rate: 550-575 euros per day

  • PLAATSER VAN KEUKENS TOT WINKELINRICHTING (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: 4K INTERIEUR

    Type: Werfreserve

    Voor onze firma gespcialiseerd in interieurinrichting zijn we op zoek naar een plaatser. Je staat in voor het plaatsen van maatwerk voor verschillende soorten klanten: van particulieren tot winkels, apotheken... Het gaat over zeer gevarieerd werk met de eis naar een hoge afwerkingsgraad.

Zoek naar antwoorden van LUDOTH?QUE ACIH in sociale netwerken
Look for responds of LUDOTH?QUE ACIH in social networks

Lees alle opmerkingen voor LUDOTH?QUE ACIH. Laat een reactie achter voor LUDOTH?QUE ACIH. LUDOTH?QUE ACIH bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for LUDOTH?QUE ACIH. Leave a respond for LUDOTH?QUE ACIH. LUDOTH?QUE ACIH on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie LUDOTH?QUE ACIH op de google maps. Adres en contacten LUDOTH?QUE ACIH
Location of LUDOTH?QUE ACIH on the google maps. Address and contacts of LUDOTH?QUE ACIH

Andere gerelateerde bedrijven als come LUDOTH?QUE ACIH LUDOTH?QUE ACIH: SANELLI'S | PAINT TRADE CENTER | Doetoe BVBA | Variations sur un Thème | JOSEPH SCHEUREN

Other related companies as LUDOTH?QUE ACIH: SANELLI'S | PAINT TRADE CENTER | Doetoe BVBA | Variations sur un Thème | JOSEPH SCHEUREN

LUDOTH?QUE ACIH is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is LUDOTH?QUE ACIH, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08207855224. Het bedrijf LUDOTH?QUE ACIH bevindt zich op het adres: RUE SAINT-BRICE 44; 7500; TOURNAI. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 748,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 750,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Openbare bibliotheken and archieven. Producten gemaakt in LUDOTH?QUE ACIH zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van LUDOTH?QUE ACIH is Pijpleidingen, behalve aardgas, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van LUDOTH?QUE ACIH is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van LUDOTH?QUE ACIH, openstaande posities, locatie van LUDOTH?QUE ACIH op de kaart.

LUDOTH?QUE ACIH is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is LUDOTH?QUE ACIH, company assigned to the tax number BE08207855224. The company LUDOTH?QUE ACIH is located at the address: RUE SAINT-BRICE 44; 7500; TOURNAI. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 748,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 750,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Openbare bibliotheken and archieven. Products created in LUDOTH?QUE ACIH were not found.
The main activity of LUDOTH?QUE ACIH is Pipelines, Except Natural Gas, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of LUDOTH?QUE ACIH is not available. You also can look at reviews of LUDOTH?QUE ACIH, open positions, location of LUDOTH?QUE ACIH on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over LUDOTH?QUE ACIH, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf LUDOTH?QUE ACIH, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about LUDOTH?QUE ACIH, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company LUDOTH?QUE ACIH, employees, financial statistics.