OFFICE DU TOURISME

Particuliere bedrijvenLidmaatschapsorganisaties • OFFICE DU TOURISME
Private companiesMembership Organizations • OFFICE DU TOURISME

Contactgegevens OFFICE DU TOURISME: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OFFICE DU TOURISME: address, phone, fax, email, website, opening hours

OFFICE DU TOURISME

Regio (region): N\A, België

Adres (address): AVENUE EUG?NE MASCAUX 100; 6001; CHARLEROI, België

Telefoon (phone): 71866153 (+32-71866153) 71866153 (+32-71866153)

Fax (fax): +32 (64) 836-70-50 +32 (64) 836-70-50

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OFFICE DU TOURISME: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OFFICE DU TOURISME"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OFFICE DU TOURISME"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OFFICE DU TOURISME, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OFFICE DU TOURISME. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OFFICE DU TOURISME, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OFFICE DU TOURISME. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OFFICE DU TOURISME
Products information OFFICE DU TOURISME

BTW identificatienummer (tax): BE03746032714
Ondernemingsnummer: 8385284423
Hoofdstad (capital): 699,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 338,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Pays Représenté: Belgique.

Product categorie (product category): Offices du tourisme

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OFFICE DU TOURISME
(Get full report from official database of BE for OFFICE DU TOURISME)

Aanvulling soorten activiteiten voor OFFICE DU TOURISME
Addition kinds of activities for OFFICE DU TOURISME

3482. Wapenmunitie | Small arms ammunition
7641. Refiltratie en meubel reparatie | Reupholstery and furniture repair
22410300. Stoffen tapes | Fabric tapes
27529907. Handelszegels, gelithografeerd | Trading stamps, lithographed
30890108. Emmers, kunststoffen | Pails, plastics
31499903. mocassins | Moccasins
34290000. Hardware, nec | Hardware, nec
76310000. Horloge, klok en juwelen reparatie | Watch, clock, and jewelry repair
76940100. Opblazen diensten | Rewinding services

Werken bij OFFICE DU TOURISME: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OFFICE DU TOURISME: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OFFICE DU TOURISME. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OFFICE DU TOURISME. Looking for open vacancies in other companies

  • Apothekersassistent - all round (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben jij een enthousiaste apothekersassistent(e) die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Dan ben jij het profiel dat we zoeken! Je werkt in een voltijds weekstelsel. Je werkt zowel aan de robotapotheek (klaarmaken van bestellingen) als in de apotheek zelf, waar je klanten adviseert.

  • Chapper (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Tongeren (regio Hasselt) zijn we op zoek naar een ervaren chapper

  • chefkok (ZOMERGEM)

    Regio: ZOMERGEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Sta je samen met je medewerkers/collega?s in voor het voorbereiden klaarmaken en serververen van verzorgende maaltijd aan de klanten en dit op een efficiënte manier. Draag je naast het geven van suggesties om de algemene werking van het restaurant te verbeteren ook bij tot een goede afwisseling van maaltijden: samenstellen van dagelijkse menu?s en keuze van speciale maaltijden. Bestaat je takenpakket uit het correct en zorgvuldig machines werktuigen en materiaal te gebruiken en het schoonmaken opruimen en onderhouden van de geldende voorschriften. Sta je in voor de voorraad en de aanvragen van bestellingen en geef je deze correct door aan de keukenchef en deze vervang je deze bij afwezigheid. Door zich continue bij te scholen en het bezoeken van vakbeurzen blijf je up-to-date!

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Brakel – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BRAKEL)

    Regio: BRAKEL

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudelijke Hulp Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: ASAP HOME SERVICE KORTRIJK

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor een gezin te Kortrijk zijn wij op zoek naar een nette huishoudhulp. Dit op maandag van 14 tot 19u en op vrijdag van 7u tot 13u Matuur persoon met zin verantwoordelijkheid Licht huishoudelijke taken en strijken

  • Verpleegkundige Geriatrie (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 5703 Locatie: ZNA Jan Palfijn in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: Geriatrie, Interne Jobtime: 100% (38 uur/week) of ander regime bespreekbaar Contract: onbepaalde duur Waarom werken met ouderen? Geen dag is hetzelfde. Geen mens is gelijk. Soms komt de zelfstandigheid van een oudere door een ziekenhuisopname in het geding. Ernstig verzwakte of dementerende mensen kunnen niet altijd duidelijk aangeven wat ze willen, dus het is van belang dat je goed observeert om hen de benodigde zorg en aandacht te kunnen geven. Op een geriatrische afdeling krijg je te maken met zeer brede pathologieën. Dit vraagt veel van jou flexibiliteit en een brede kijk, en maakt dat je volop uitdagingen in je werk zult vinden. Dankbaar werk. Je kunt daadwerkelijk iets voor een ander betekenen. Een glimlach of een handdruk, een bedankje van een familielid. Het zijn de kleine dingen die voldoening geven. Goede werksfeer. Werken met ouderen binnen een multidisciplinair team is teamwork, met de patiënten, familieleden en collega’s. Onze medewerkers ervaren een grote collegialiteit en betrokkenheid. Jouw uitdaging: Je verleent individuele, planmatige en deskundige zorg met oog voor de lichamelijke en psychosociale behoeften van elke patiënt en zijn directe omgeving. Vertrouwt de behandelende arts jou een verpleegkundige opdracht toe, dan voer je die correct, zorgzaam en conform de wettelijke bepalingen uit. Je verzekert de continuïteit van de zorgverlening via mondelinge besprekingen, schriftelijke registraties in het verpleegdossier en verpleegkundige transfertnota’s. Daarbij verlies je de kwaliteit en verbetering van de verpleegkundige dienstverlening nooit uit het oog. De actieve promotie van gezondheidspreventie, -voorlichting en -opvoeding is vanzelfsprekend in jouw functie. Je staat onder leiding van de hoofdverpleegkundige en behartigt diens taken indien nodig om de goede werking van de afdeling te waarborgen. Op administratief, technisch en huishoudelijk vlak draag je eveneens jouw steentje bij, o.a. door mee te werken aan opgelegde taken door de instelling of overheid (bv. registratie, minimale verpleegkundige gegevens, …). De opvang, begeleiding en evaluatie van stagiair(e)s is bij jou ook in goede handen. Je kan werken met wisselende uren alsook weekends en nachten. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Martine Mols, HR Specialist op 03 217 72 65. Meer weten over de functie? Contacteer één van de verpleegkundig afdelingshoofden: Reinhilde Van Oevelen, 6B Geriatrie, op 03 800 62 26; Ilse Van de Velde, 6C Geriatrie, op 03 800 62 46; Linda Demeyer, 2B Psychogeriatrie, op 03 800 62 62; Kristel Tijsmans, 1B Ortho-geriatrie, op 03 800 61 62. Voel jij je aangesproken?

  • HR Consultant Ascento Brussel (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: Ascento

    Type: Vaste Job

    Als vooraanstaand dienstverlener in HR heeft Agilitas Group drie grote merken in België: Amplo, Ascento en Agilitas. Door nabijheid en vakmanschap faciliteert Agilitas Group een duurzame groei van zowel klant, medewerker als kandidaat. Deze “perfect match” realiseren wij dankzij onze gepassioneerde experten die dicht bij de mensen en bedrijven staan die ze adviseren. Als HR Expert in Talent Mobility werkt Ascento aan een positieve en duurzame inzetbaarheid van talent. Onze consultants vertrekken vanuit een totaalbenadering, waarin aantrekken, behoud, ontwikkeling en (her)oriëntering van talent in elkaar overlopen. Voor onze business unit in Brussel zijn we momenteel op zoek naar een enthousiaste collega (m/v): Je functie Vanuit een grondige behoeftenanalyse adviseer je je klanten en begeleid je hen op weg naar maatoplossingen binnen de verschillende domeinen van HRM. Je wordt projectverantwoordelijke voor diverse talent mobility opdrachten, waarbij alles draait rond het aantrekken, behouden, ontwikkelen en oriënteren van talent. Je speelt een belangrijke rol bij het verder uitbouwen van onze klantenportefeuille in regio Brussel. Je werkt nauw samen met je collega’s en rapporteert rechtstreeks aan de Business Unit Manager.

  • Freelance projectverpleegkundige (A) (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: Talent in Motion Healthcare

    Type: Zelfstandige activiteit

    Zoek je continuïteit in jouw opdrachten als freelance verpleegkundige en wil jouw ervaring in de brede en boeiende gezondheidszorg verder uitbreiden? Kom dan werken bij Talent in Motion en word freelance projectverpleegkundige! Als professionals in eigen vak bieden wij voldoende afwisseling in diverse projecten in verschillende zorginstellingen, bovendien bieden we je de zekerheid om opdracht na opdracht te kunnen doen. Je wordt als freelance verpleegkundige tewerkgesteld in verschillende projecten voor ziekenhuizen, woon- en zorgcentra en thuiszorg , en dit zowel voltijds (100%) als deeltijds (4/5de ). Afhankelijk van jouw eigen voorkeuren en specialiteit (spoed, OK, …) word je ingeschakeld in zeer uiteenlopende projecten in gezondheidszorg. Wij zorgen alvast voor een optimale begeleiding en helpen je bij het uitbouwen van jouw carrière. Verpleegkundige? Als verpleegkundige verleen je de nodige zorgen op een deskundige manier, rekening houdend met de individuele behoeften van de patiënt en zijn directe omgeving. Je voert de handelingen die je door de geneesheer zijn toevertrouw correct uit, binnen het wettelijk kader dat het verpleegkundig handelen vastlegt. Je werkt actief mee aan het beheer en de organisatie op verpleegkundig, administratief, technisch en huishoudelijk vlak. Je besteed veel aandacht aan een grondige observatie van alle lichamelijke en psychosociale klachten bij de patiënten. Je bouwt mee aan de verdere optimalisatie van de zorg- en dienstverlening.

  • lesgever EHBO en/of Ergonomie (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: ACT NOW!

    Type: Zelfstandige activiteit

    wegens uitbreiding zijn we op zoek naar freelance lesgevers in het veld van eerstehulp/ brandbestrijding/ veiligheid/ preventie. Ben jij zelfstandige, heb je ervaring met lesgeven in deze materie, neem zeker contact op !

  • Flexijob afwas en schoonmaak (STADEN)

    Regio: STADEN

    Bedrijf: Konvert Interim Roeselare Food

    Type: Flexijob

    Voor een slagerij gelegen te Staden zijn we momenteel op zoek naar een gemotiveerde medewerkers om bij te springen in de winkel. Je staat onder andere in voor het schoonmaken en onderhouden van de winkelruimte, het doen van de afwas.

  • Flexijob - chef (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: SILVER TIE-HOSPITIUM GENT

    Type: Flexijob

    • Plannen en organiseren van de werkzaamheden • Instructies geven aan keukenpersoneel • Alle bereidingen uitvoeren • Vlees, vis en gevogelte braden • Gerechten afwerken • Respecteren van tijdsplanning, receptuur en werkmethode • Uitleg geven over de samenstelling van gerechten

  • Barman/Barvrouw (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: DEN BUREAU

    Type: Flexijob

    - Klanten bedienen en bestellingen ontvangen in een volkscafé - Vrijdag en zaterdagavond van 18u - 01u00

Zoek naar antwoorden van OFFICE DU TOURISME in sociale netwerken
Look for responds of OFFICE DU TOURISME in social networks

Lees alle opmerkingen voor OFFICE DU TOURISME. Laat een reactie achter voor OFFICE DU TOURISME. OFFICE DU TOURISME bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OFFICE DU TOURISME. Leave a respond for OFFICE DU TOURISME. OFFICE DU TOURISME on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OFFICE DU TOURISME op de google maps. Adres en contacten OFFICE DU TOURISME
Location of OFFICE DU TOURISME on the google maps. Address and contacts of OFFICE DU TOURISME

Andere gerelateerde bedrijven als come OFFICE DU TOURISME OFFICE DU TOURISME: ANHYP | TROC INTERNATIONAL | WANDELCLUB CRACKS | SOETAERT & Zoon | Meubelatelier Johan Beerten

Other related companies as OFFICE DU TOURISME: ANHYP | TROC INTERNATIONAL | WANDELCLUB CRACKS | SOETAERT & Zoon | Meubelatelier Johan Beerten

OFFICE DU TOURISME is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OFFICE DU TOURISME, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03746032714. Het bedrijf OFFICE DU TOURISME bevindt zich op het adres: AVENUE EUG?NE MASCAUX 100; 6001; CHARLEROI. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 699,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 338,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Offices du tourisme. Lijst met producten zijn Pays Représenté: Belgique..
De hoofdactiviteit van OFFICE DU TOURISME is Lidmaatschapsorganisaties, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OFFICE DU TOURISME is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OFFICE DU TOURISME, openstaande posities, locatie van OFFICE DU TOURISME op de kaart.

OFFICE DU TOURISME is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is OFFICE DU TOURISME, company assigned to the tax number BE03746032714. The company OFFICE DU TOURISME is located at the address: AVENUE EUG?NE MASCAUX 100; 6001; CHARLEROI. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 699,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 338,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Offices du tourisme. List of products are Pays Représenté: Belgique..
The main activity of OFFICE DU TOURISME is Membership Organizations, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of OFFICE DU TOURISME is not available. You also can look at reviews of OFFICE DU TOURISME, open positions, location of OFFICE DU TOURISME on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over OFFICE DU TOURISME, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OFFICE DU TOURISME, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OFFICE DU TOURISME, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OFFICE DU TOURISME, employees, financial statistics.