Bureau 13 SA

Contactgegevens Bureau 13 SA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Bureau 13 SA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Bureau 13 SA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue Victor Lefèvre 2; 1030; Bruxelles (Schaerbeek), België

Telefoon (phone): 02 672 26 46 (+32-02 672 26 46) 02 672 26 46 (+32-02 672 26 46)

Fax (fax): +32 (14) 464-72-77 +32 (14) 464-72-77

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Bureau 13 SA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Bureau 13 SA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Bureau 13 SA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Bureau 13 SA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Bureau 13 SA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Bureau 13 SA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Bureau 13 SA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Bureau 13 SA
Products information Bureau 13 SA

BTW identificatienummer (tax): BE05854309082
Ondernemingsnummer: 2227447509
Hoofdstad (capital): 735,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 349,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1988

Producten die in Bureau 13 SA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Office supplies - Retail

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Bureau 13 SA
(Get full report from official database of BE for Bureau 13 SA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Bureau 13 SA
Addition kinds of activities for Bureau 13 SA

083101. Verzamelen van bosproducten | Gathering of forest products
382502. Testapparatuur voor elektronische en elektrische meting | Test equipment for electronic and electric measurement
581205. Familie restaurants | Family restaurants
965102. Arbeidsbureau | Labor regulatory agency
28160200. Kleurpigmenten | Color pigments
29510100. Plaveiselblokken | Paving blocks
50720000. Hardware | Hardware
61110100. Federale hypothecaire kredietinstellingen | Federal mortgage credit agencies
62890000. Beveiliging en grondstoffen service | Security and commodity service
76999903. Harness reparatie winkel | Harness repair shop

Werken bij Bureau 13 SA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Bureau 13 SA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Bureau 13 SA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Bureau 13 SA. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier | Farmaceutisch bedrijf | Bornem (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: Synergie Zwijndrecht Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor het magazijn van een farmaceutisch bedrijf in Bornem zoeken wij magazijniers. Je takenpakket zal vooral bestaan uit: het orderpicken van lenzen uitsorteren van de goederen goederen klaarzetten voor verzending

  • Monteerder regio Aalst tijdelijk - dagwerk (ERPE-MERE)

    Regio: ERPE-MERE

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant regio Aalst gaan wij op zoek naar een Monteerder (m/v) in dagwerk. Dit is een tijdelijke opdracht tot en met eind december 2018. Een greep uit je takenpakket: Je werkt zelfstandig en in teamverband op een werkpost waar een aantal opeenvolgende fijne montagehandelingen moeten gebeuren Je ontvangt het materiaal dat door de magazijniers wordt gebracht. Je interpreteert en controleert de materiaallijst, schikt het materiaal en beheert persoonlijk de magazijnbonnen voor uitneming, teruggave of schrapping van materiaal Je staat in voor de uitvoering van de montage van toestellen en assemblages in overeenstemming met de normen van de kwaliteitscontrole en volgens het werkplan beschreven in het routingboek - Je voert het werkorder zelfstandig uit en rapporteert moeilijkheden, fouten of onduidelijkheden aan de Productie-manager Je zorgt voor het inpakken van de gemonteerde toestellen/assemblages

  • 10 tele-enquêteur (optie thuiswerk na +- 1 maand) flexibele bijverdienste of part-time functie (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je op zoek naar een flexibele bijverdienste als aanvulling op jouw loon of zoek je gewoon een gemakkelijke parttime functie? Hou je van telefonisch klantencontact en draag je graag je steentje bij als het gaat rond marktonderzoek. Dan is de job als tele-enquêteur echt iets voor jou! Een marktonderzoeksbureau gelegen in Gent centrum is op zoek naar nieuwe tele-enquêteurs. Je neemt contact op met diverse doelgroepen uit verschillende projecten om hen allerhande vragen te stellen in het kader van een marktonderzoek. Je overloopt alle vragen met hen en registreert alles concreet in het systeem. De personen die je contacteert zijn ook eerder in contact gekomen met het project. Je werkt de eerste 3 weken op het bedrijf zelf met 3 verplichte avondshiften van 17u - 21u op 3 dagen die je zelf mag kiezen. Dit vul je aan met extra uren tot max 38u per week. Je werkt op basis van dagcontracten om zo een flexibel weekrooster te kunnen garanderen. Na de opleidingsperiode heb je de mogelijkheid om vanuit thuis te werken. Indien interese in deze vacature, hou alvast donderdag 26 juni de volledige dag vrij om te kunnen solliciteren voor deze functie.

  • Calculator industriebouw (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: Synergie West-Vlaanderen Careers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als calculator wordt u ingeschakeld in het team van de verkoop en staat u in voor de kostprijsberekening van de projecten. Je volgt deze calculaties op en werkt heel nauw samen met de verkopers.

  • Bachelor of Ingenieur Elektriciteit - Gent - chemiesector (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een chemisch bedrijf gelegen te regio Gent Zeehaven zijn we op zoek naar een tijdelijk ingenieur elektriciteit voor enkele maanden. Je zal ingezet worden in een Amerikaanse multinational. Dit bedrijf heeft een zeer goede naam betreffende innovatie en is steeds up tot date met de nieuwste technologiën. Je kan onmiddellijk starten en dit al zeker tem eind juni. Je functie zal deels bestaan uit bureauwerk: elektrische schema's inscannen en digitaliseren en hier een logische volgorde aan geven alsook deels uit veldwerk: nieuwe elektrische installaties testen en hier risico analyses op uitvoeren. Verdere uitwerking van het project wordt samen besproken en is afhankelijk van de aanwezige competenties. Interesse in deze vacature? Stuur dan nu je cv en motivatie naar Gent High Technics

  • Schoonmaker/schoonmaakster 2 ploegen (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een verpakkingsbedrijf regio Brugge zijn we op zoek naar een schoonmaker/schoonmaakster voor in de productieruimte. Je staat in voor de schoonmaak in de productieruimte en het sas met toiletruimte. Verder werk je in een twee-ploegensysteem.

  • Voorraadbeheerder productie (m/v) (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM Sint-Niklaas

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Sint-Niklaas zoeken wij een voorraadbeheerder voor de productie. Als verdeler van scharnieren en ladesystemen zijn zij marktleider in de Benelux. Daarnaast produceren en verdelen ze hun eigen ontwikkelde houten lades voor de Europese markt. Als medewerker voorraadbeheer voor de productie draag je continu bij aan het goed draaiende houden van de productie. Jouw takenpakket bestaat hiertoe uit twee grote domeinen, namelijk aankoop en voorraadcontrole. - Je staat in voor de administratieve opvolging van bestellingen en alle communicatie met zowel interne als externe leveranciers. - Je boekt de ontvangen goederen in en zorgt voor aanmaak van de juiste materiaalcertificaten. - Ook het proces met betrekking tot retours en facturatie breng je tot een goed einde. - Bij de voorraadcontrole sta je in voor het inplannen, controleren en administratief verwerken van de diverse periodieke tellingen. - Je draagt tevens zorg voor de verwerking van voorraadcorrecties. Hierbij boek je beschadigd materiaal uit waarna je dit onmiddellijk opnieuw bestelt. Zo blijft de stock optimaal op niveau en voorkom je dat de productie stil valt. - Het identificeerbaar maken van onderdelen en het in productie brengen van nieuwe producten en materialen horen tenslotte ook nog thuis in jouw takenpakket.

  • verkoper / verkoopster slagerij (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als parttime verkoper/verkoopster in deze beenhouwerij zitten onderstaande taken in jouw takenpakket: verkoop van charcuterie kaas en verse vleeswaren afrekenen aan de kassa bijvullen van de toonbank algemeen onderhoud van de winkel vlot communiceren met het atelier om de producten die op zijn aan te vullen Je werkt steeds op zaterdagnamiddag zondagvoormiddag en maandagvoormiddag. Na een maand kunnen hier meer uren aan toegevoegd worden op dinsdag donderdag en/of vrijdag tot een maximum van 25uur/ week.

  • Student winkelmedewerker supermarkt (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ADECCO OUDENAARDE INDUSTRIE

    Type: Studentenjob

    Adecco Oudenaarde zoekt een student die als winkelmedewerker (m/v) aan de slag kan in een kleine supermarkt te Oudenaarde. Je werkt tijdens de eindejaarsperiode. Je werkt als student winkelmedewerker van 31 december tot en met 20 januari volgens onderstaand uurrooster: maandag: 13u30 - 20u30 dinsdag: 13u30 - 20u30 woensdag: 13u30 - 20u30 donderdag: / vrijdag: 14u30 - 20u30 zaterdag: / zondag: 13u30 - 20u30 (op 1 januari: 12u30 - 16u30) Je helpt klanten, vult rekken aan, ruimt op in de winkel en rekent boodschappen af aan de kassa.

  • Aanwerving Specialist (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: WORKPLACE OPTIONS

    Type: Vaste Job

    Workplace Options: Workplace Options (WPO) is ‘s werelds grootste aanbieder van geïntegreerde oplossingen voor het welzijn van medewerkers. We bieden kwalitatieve ondersteuning voor medewerkers en diensten voor de balans werk-privé, alsook wellnesscoaching, psychologische doorverwijzingen en advies over een reeks thema’s gaande van werkgerelateerde en persoonlijke stress tot geestelijke gezondheid en crisisondersteuning. Onze service centers bevinden zich in Raleigh (VS), Toronto (Canada), Londen (UK), Dublin (Ierland), Rijsel en Parijs (Frankrijk), Gent (België), Lissabon (Portugal), Bangalore (India), Tokio (Japan), Jakarta (Indonesië), Shanghai (China) en Singapore (Singapore). We bieden ondersteuning aan meer dan 58 miljoen werknemers bij 90.000 organisaties in meer dan 200 landen. In het kader van onze groei in de Benelux werven we een Senior Accountmanager aan. Beschrijving: Wij zoeken in ons servicecentrum van Gent een Aanwerving Specialist die deel uit zal maken van het team. Verantwoordelijkheden van de functie: Rekruteren van dienstverleners binnen het psychosociale veld, die ondersteuning dienen aan te bieden aan werknemers en hun gezinsleden, in het kader van allerlei psychologische problemen, of die training en coaching kunnen aanbieden. Rekruteren van juristen in kader van eerstelijns juridische vragen. Dit binnen een specifieke regio (Frankrijk, België, Nederland en Luxemburg) en eventueel daarbuiten. (Het globale wervingsgebied omvat alle locaties waar WPO actief is, momenteel 200 landen.) Opvolgen van de geleverde prestaties van de dienstverleners. Contactpunt zijn voor deze dienstverleners, correcte ondersteuning van en informatie verstrekken aan de dienstverleners. Koppelen van cliënten aan een geschikte dienstverlener. Contact opnemen met cliënten om contactdetails door te geven en dit in samenwerking met de klinische teams van WPO. Correct gebruik van het intern dataverwerkingssysteem.

  • WEGENWERKER (Regio Aalter-Deinze)

    Regio: Regio Aalter-Deinze

    Bedrijf: N. VINDEVOGEL

    Type: Vaste Job

    Je voert grond- en funderingswerken uit. Je helpt bij het leggen van riolen en geeft aanwijzigingen aan de kraanmachinist. Je plaatst en herstelt wegverhardingen voor wegen, voetpaden, bermen enz. Je bedient kleine machines op de werf. Voor meer info: www.vindevogel.be

  • Meetings and Events Consultant (Regio Luik)

    Regio: Regio Luik

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

Zoek naar antwoorden van Bureau 13 SA in sociale netwerken
Look for responds of Bureau 13 SA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Bureau 13 SA. Laat een reactie achter voor Bureau 13 SA. Bureau 13 SA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Bureau 13 SA. Leave a respond for Bureau 13 SA. Bureau 13 SA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Bureau 13 SA op de google maps. Adres en contacten Bureau 13 SA
Location of Bureau 13 SA on the google maps. Address and contacts of Bureau 13 SA

Andere gerelateerde bedrijven als come Bureau 13 SA Bureau 13 SA: HUIS DE MURIE | DE WITTE | WERKGROEP GEHUWDE HOMO'S | CAR CONNECTION | LES CLAPS SABOTS POUSSET

Other related companies as Bureau 13 SA: HUIS DE MURIE | DE WITTE | WERKGROEP GEHUWDE HOMO'S | CAR CONNECTION | LES CLAPS SABOTS POUSSET

Bureau 13 SA is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Bureau 13 SA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05854309082. Het bedrijf Bureau 13 SA bevindt zich op het adres: Rue Victor Lefèvre 2; 1030; Bruxelles (Schaerbeek). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 735,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 349,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Office supplies - Retail. Producten gemaakt in Bureau 13 SA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Bureau 13 SA is Chemicaliën en Geallieerde Producten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Bureau 13 SA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Bureau 13 SA, openstaande posities, locatie van Bureau 13 SA op de kaart.

Bureau 13 SA is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is Bureau 13 SA, company assigned to the tax number BE05854309082. The company Bureau 13 SA is located at the address: Rue Victor Lefèvre 2; 1030; Bruxelles (Schaerbeek). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 735,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 349,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Office supplies - Retail. Products created in Bureau 13 SA were not found.
The main activity of Bureau 13 SA is Chemicals and Allied Products, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Bureau 13 SA is not available. You also can look at reviews of Bureau 13 SA, open positions, location of Bureau 13 SA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Bureau 13 SA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Bureau 13 SA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Bureau 13 SA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Bureau 13 SA, employees, financial statistics.