BKT Office

Contactgegevens BKT Office: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BKT Office: address, phone, fax, email, website, opening hours

BKT Office

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Kolibristraat 49; 2170; Antwerpen (Merksem), België

Telefoon (phone): 03 644 21 67 (+32-03 644 21 67) 03 644 21 67 (+32-03 644 21 67)

Fax (fax): 03 645 19 10 (+32-03 645 19 10) 03 645 19 10 (+32-03 645 19 10)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BKT Office: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BKT Office"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BKT Office"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BKT Office, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BKT Office. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BKT Office, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BKT Office. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BKT Office
Products information BKT Office

BTW identificatienummer (tax): BE07744781494
Ondernemingsnummer: 1985473632
Hoofdstad (capital): 285,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 187,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1998

Producten die in BKT Office zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Office supplies - Retail

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BKT Office
(Get full report from official database of BE for BKT Office)

Aanvulling soorten activiteiten voor BKT Office
Addition kinds of activities for BKT Office

10990402. Monaziet mijnbouw | Monazite mining
29520100. Dakmaterialen | Roofing materials
36340112. Ovens, draagbaar: huishouden | Ovens, portable: household
37280303. Alighting (landing gear) assemblies, vliegtuigen | Alighting (landing gear) assemblies, aircraft
51690804. Synthetisch rubber | Synthetic rubber
57190102. China | China
73891001. Telefoon antwoord service | Telephone answering service
81110000. Legale diensten | Legal services
86519900. Politieke organisaties, nec | Political organizations, nec

Werken bij BKT Office: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BKT Office: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BKT Office. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BKT Office. Looking for open vacancies in other companies

  • Lader / Losser XPO Logistics te Zellik - Dagoproepbasis (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INHOUSE XPO SUPPLY CHAIN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, een groot internationaal logistiek bedrijf, zijn we op zoek naar laders/losser voor hun diepvriesmagazijn te Zellik. Je zal instaan voor het lossen van de aangekomen producten in het diepvriesmagazijn.

  • Medewerker Contactcenter Non-Food (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je goed met taal, communicatief aangelegd en help je graag mensen? Dan pas je perfect bij In Contact, het contactcenter van Colruyt Group. Onze 250 medewerkers reageren snel, vriendelijk en professioneel. Wanneer klanten en collega's bellen of mailen, beantwoord jij enthousiast al hun vragen. Je werkt graag in een team. Samen met je teamgenoten ga je volop voor de klant, met de nodige goesting. Heeft hij een probleem? Dan is dat ook het jouwe tot een oplossing gevonden is. Heeft hij een vraag? Dan doe je er alles aan om het antwoord te vinden. Wanneer je een gesprek met een glimlach kunt afsluiten, is jouw dag helemaal goed. Vanzelfsprekend behandel je elk gesprek vertrouwelijk en met de nodige integriteit. In Contact helpt zowel klanten als medewerkers verder. Jij gaat aan de slag in de cluster 'Food¿ of 'Non-Food¿. De Foodafdeling omvat winkelformules zoals Colruyt, Bio-Planet, Spar en OKay. Voor Non-Food sta je de medewerkers en klanten van Dreamland, Dreambaby en ColliShop te woord. Vooraf krijg je een uitgebreide opleiding zodat je perfect op de hoogte bent van alles wat er leeft en beweegt bij Colruyt Group. Nu eens begeleid je mensen bij het online kiezen van tuinmeubelen, dan weer maak je iemand wegwijs op de bestelsite van Collect&Go of beantwoord je een vraag over de nieuwste videogames bij DreamLand. Afwisselend? Zeker en vast!

  • Customer Service Medewerker (OCF) NL/FR (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Start People Mechelen-Vilvoorde

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als Customer Service Medewerker kom je terecht in een dynamisch team dat zich elke dag inzet voor onze klanten, en op die manier voor een veiligere & efficiëntere samenleving. Onze klant is namelijk actief bij verschillende types klanten en ze hebben onze expertise en organisatie uitgebouwd op vlak van zowel openbare als residentiële gebouwen, maar ze zijn ook erg ondernemend in de energiesector, inclusief nucleaire activiteiten. Voor de Customer Service-afdeling van onze klant te Vilvoorde zijn we op zoek naar een collega die ons team komt versterken. Jij staat in voor een vlekkeloos verloop van het volledig OCF - proces (offerte – contract – facturatie). Je volgt de bestellingen, contracten en facturen nauwkeurig op en zorgt nadien voor een correcte verwerking. Daarnaast weet je ook steeds snel een antwoord te formuleren wanneer (interne) klanten jou contacteren met vragen. • Je bent nauwkeurig & werkt gestructureerd. Collega’s kunnen steeds op jou rekenen. • Jij kan ook steeds vertrouwen op je collega’s – gedreven experten die je graag verder helpen. • Daarnaast ondersteunt onze klant jou ook in het uitdiepen en verbreden van jouw expertises. Daar gaan we op je eerste dag al mee van start, want je krijgt bij ons eerst een doorgedreven on-the-job-training, alvorens je zelfstandig aan de slag gaat.

  • Productiemedewerkers voeding te Olen of Herselt (HERSELT)

    Regio: HERSELT

    Bedrijf: Synergie Aarschot Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een voedingsbedrijf met vestigingen in Olen en Herselt zoeken we dringend productiemedewerkers. Als productiearbeider zal je in een 2-ploegensysteem werken. Je kan terechtkomen op verschillende afdelingen en dus ook verschillende taken uitvoeren. Het bedrijf werkt voornamelijk via oproepbasis, waardoor het mogelijk is dat je op hetlaatste moment wordt opgebeld.

  • Chauffeur C (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant gelegen te Sint-Truiden zijn we op naar een chauffeur C (m/v) : Het vervoeren van vrachtwagens (betonpompen) Diverse onderhoudsklusjes binnen het bedrijf Allround magazijnwerk

  • Enthousiaste Thuishulp regio Sijsele/Oedelem (SIJSELE)

    Regio: SIJSELE

    Bedrijf: PLUS HOME services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • HUISHOUDHELDEN REGIO Melle solliciteer via sms (MELLE)

    Regio: MELLE

    Bedrijf: EASY LIFE MELLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Ingrid is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • Huishoudhulp regio Wetteren (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: Tempo-Team Dienstencheques Lokeren

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben je op zoek naar een afwisselende job in het huishouden en is poetsen je passie? Een job in jouw onmiddellijke omgeving is belangrijk voor je? Dan ben jij dé kandidaat die wij graag aan het werk zetten want voor enkele gezinnen in Zele zijn wij op zoek naar een gemotiveerde huishoudhulp. Je kan rekenen op een stipte betaling en bent met alles in orde. Eén van onze sterke troeven is de goede communicatie tussen jou en het gezin. We vinden het belangrijk dat jij je goed voelt op het werk. Je staat in voor huishoudelijke taken bij één of meerdere particulieren thuis: schoonmaken, opruimen, strijken, ramen lappen, enz. Je organiseert je werk zelfstandig en respecteert de gewoontes van het gezin waarbij je werkt. Je hebt vaste werkuren in samenspraak met de klanten op lange termijn. Lijkt het jou wel iets om mensen bij te staan bij hun huishoudelijke taken om hun op die manier extra vrije tijd te geven? Aarzel dan niet en neem vandaag nog contact met ons op! Schoonmaken privéwoning Wassen en strijken

  • PROJECTLEIDER (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: Synergie Oudenaarde Construct

    Type: Vaste Job

    Bio-Dynamics Deinze - een bouwbedrijf actief in de bouw van grote silo's in België, Nederland en Frankrijk - is op zoek naar een projectleider. Als projectleider volg je de verschillende projecten en werven op. Je werkt hiervoor hoofdzakelijk van op het bedrijf in Deinze. Daarnaast ga je ook geregeld ter plaatse naar de werven.

  • MARKETING MANAGER (BE771638) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Hudson Belgium nv/sa

    Type: Vaste Job

    Onze klant, gelegen in regio Gent realiseert als voedingsproducent en –distributeur een omzet van meer dan 45 miljoen €. Om de verdere groei van de onderneming te kunnen garanderen, zijn wij op zoek naar een (M/V): MARKETING MANAGER Strategische coach Functie Je formuleert en ontwikkelt de strategieën en beleidslijnen inzake Marketing en dit in lijn met de organisatiedoelstellingen en stelt deze aan de leden van het directiecomité. Je ontwikkelt een performante organisatie inzake Marketing waardoor je op een kostenefficiënte en kwaliteitsvolle werkwijze optimale resultaten voor de afdeling weet te behalen. Je beheert het budget van de afdeling, monitort de verschillende activiteiten van de afdeling en je weet je te organiseren om de resultaten te garanderen binnen de beleidslijnen van het financieel plan. Je beoordeelt de marktontwikkelingen op korte en middellange termijn voor het volledige productengamma binnen alle markten, speelt zo in op commerciële opportuniteiten. Je evalueert de verschillende marketingacties op hun effectiviteit en impact op de verkoop en uitwerken je werkt aangepaste oplossingen uit, ter effectieve ondersteuning aan Sales. Je selecteert de externe partners zoals reclamebureaus en marktonderzoekinstellingen, legt met hen de basis voor een lange termijnsamenwerking. Je bouwt aan een hecht marketingteam van hooggekwalificeerde experten en specialisten moedigt de samenwerking tussen hen aan. Je zorgt voor een vlot functionerende afdeling waarbij je oog hebt voor de competentie-ontwikkeling van je team, uitwisseling van informatie om zo de continuïteit van je afdeling te garanderen.

  • Consulentes Health & Beauty (Regio Tongeren-Maasmechelen)

    Regio: Regio Tongeren-Maasmechelen

    Bedrijf: GEYSEN CYNTHIA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als consulente van Health & Beauty producten, ga je aan de slag met onze natuurlijke, hoge kwaliteitsproducten d.m.v. homeparty's bij mensen thuis, individueel advies geven bij een gezellige koffie en/of testproducten die mensen gratis mogen uitproberen gedurende 5-7 dagen. Het geven van homeparty's is zeker niet verplicht, maar kan wel voor diegenen die daar graag mee aan de slag gaan. Ons productgamma bevat gezondheidsproducten en supplementen, beautyproducten, lichaamsverzorging, gewichtsbeheersing, sport en dagelijkse verzorging, allemaal op basis van pure, koudgestabiliseerde aloë vera gel. Er zijn geen omzetverplichtingen, geen verplichte investeringen en je kiest zelf hoeveel je doet en hoeveel je wil (bij)verdienen. Wij verplichten jou tot niets. We bieden eveneens hele mooie doorgroeimogelijkheden aan mensen die zich actief inzetten en anderen willen begeleiden naar een bijverdienste of hoofdinkomen. Uitzonderlijke inkomens zijn mogelijk. Leeftijd is van geen belang, 40+ en 50+ ook zeker welkom.

  • FLEXI JOB Beenhouwerij te Leopoldsburg (LEOPOLDSBURG)

    Regio: LEOPOLDSBURG

    Bedrijf: VERSO FOOD

    Type: Flexijob

    In onze beenhouwerij van Budgetslager staan wij open voor flexi jobs. Dit wil zeggen dat je op afgesproken dagen mee deel kan uitmaken van ons team. Hier sta je dan mee in voor : Verkoop van vers vlees , traiteur- en charcuterieproducten Helpen voorbereiden / aflsuiten van de verstoog Leergierig en klantvriendelijk Uren de plannen met de verantwoordelijke van het filiaal

Zoek naar antwoorden van BKT Office in sociale netwerken
Look for responds of BKT Office in social networks

Lees alle opmerkingen voor BKT Office. Laat een reactie achter voor BKT Office. BKT Office bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BKT Office. Leave a respond for BKT Office. BKT Office on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BKT Office op de google maps. Adres en contacten BKT Office
Location of BKT Office on the google maps. Address and contacts of BKT Office

Andere gerelateerde bedrijven als come BKT Office BKT Office: COLORS OF YOUR FUTURE | JOSE HARDY | Colpaert Ph | PHARMACIE POPULAIRE | FRITUUR DE GENTPOORT

Other related companies as BKT Office: COLORS OF YOUR FUTURE | JOSE HARDY | Colpaert Ph | PHARMACIE POPULAIRE | FRITUUR DE GENTPOORT

BKT Office is een bedrijf dat 1998 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BKT Office, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07744781494. Het bedrijf BKT Office bevindt zich op het adres: Kolibristraat 49; 2170; Antwerpen (Merksem). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 285,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 187,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Office supplies - Retail. Producten gemaakt in BKT Office zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BKT Office is Legale diensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BKT Office is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BKT Office, openstaande posities, locatie van BKT Office op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

BKT Office is a company, that was registered 1998 in N\A region, Belgium. Full name of company is BKT Office, company assigned to the tax number BE07744781494. The company BKT Office is located at the address: Kolibristraat 49; 2170; Antwerpen (Merksem). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 285,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 187,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Office supplies - Retail. Products created in BKT Office were not found.
The main activity of BKT Office is Legal Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of BKT Office is not available. You also can look at reviews of BKT Office, open positions, location of BKT Office on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over BKT Office, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BKT Office, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BKT Office, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BKT Office, employees, financial statistics.